29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: Geert Wilders

Všechna média zaznamenala zahájení trestního procesu v Haagu proti Geertu Wildersovi, pravicovému politikovi stojícímu v čele strany PVV (Strana pro svobodu) v Holandsku, a to kvůli jeho březnovému projevu v r. 2014 na předvolebním shromáždění v Haagu před komunálními volbami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 2.11.2016 20:20

Re: Chcete méně Židů?

Netroufáte si být konkrétnější? :-P

V. Braun 2.11.2016 20:16

Re: Chcete méně Židů?

Židů jsem určitě potkal dost, jednoho jsem měl za kolegu. Na žádném větším shromáždění židů jsem ovšem nebyl, protože v Evropě se již jeden předchůdce Wilderse postaral, aby jich bylo méně. Marokánce nevím, ale muslimů jsem viděl dost, například v Kosovu i ve větším množství najednou.

Tak jsem odpověděl na vaše otázky a teď mi odpovězte vy, proč jste se na to ptal?

P. Han 2.11.2016 20:15

Re: Chcete méně Židů?

Že zrovna vy mluvíte o intelektuálních možnostech, je spíše komické. A kdybyste chtěla vzbudit ještě větší aplaus, zkuste něco o morálce.

R. Brzák 2.11.2016 20:13

Re: Chcete méně Židů?

Formulace, kterou Wilders použil, je populistická až nevkusná. Ale není to podněcování nenávisti (a už vůbec ne na základě náboženství nebo rasy - Maročany Holanďané zjevně přestávají "vítat" pro jejich podíl v kriminalitě).

Vaše srovnání s Židy je ovšem podpásovka - protože všichni víme, jak jsme jakožto Evropané zacházeli s Židovskou menšinou po tisíciletí a také jak to dopadlo... To ale neznamená, že Holanďan nemá právo diskutovat o tom, zda ve své zemi chce přijímat příchozí indoktrinované jinou kulturou (zvláště, když již s mnoha jejími nositeli má neblahé zkušenosti).

P. Han 2.11.2016 20:13

Re: Poslední odstavec se mi nelíbí

Samozřejmě. Ale jednak sem táhnou většinou ti "pravověrní", druhak to jsou současně ti, kteří nikdy nepracovali a nikdy pracovat nebudou.

P. Han 2.11.2016 20:06

Re: Chcete méně Židů?

1) Potkal jste nějakého Žida?

2) Potkal jste nějakého Marokánce?

3) Potkal jste jedněch i druhých větší počet?

P. Smutný 2.11.2016 20:04

Re: Chcete méně Židů?

Už to, že je ředitelka před soudem, vypovídá o mnohém. Například o tom, že naše společnost je předposraná a že Šabatová je kráva nebeská.

V. Braun 2.11.2016 19:55

Re: Chcete méně Židů?

To sem pletete jiný článek. Pod ten jsem se do diskuse nezapojil protože neznám všechna fakta. Počkám až jak to v souladu s právem rozhodne soud.

V. Braun 2.11.2016 19:54

Re: Chcete méně Židů?

Osobně s Židy žádný problém nemám, stejně jako nemám žádný problém s Marokánci. Problém mám ovšem s lidmi, kteří podněcují nenávist proti skupině obyvatelstva na základě náboženství nebo rasy (volná citace zákona).

D. Švik 2.11.2016 19:15

Re: Chcete méně Židů?

Pokud jsme mohl vysledovat většina čtenářů bere Židy jako velice inteligentní, pracovitý a inspirativní národ. To vy Pravdoláskaři máte s Židy problémy. Islám je nenávistná ideologie založena na strachu a ovládnutí, založena psychopatickým a schizofrenním pedofilem. Přesně tak vypadá jeho náboženství a přesně tak vypadají "dobří" machometáni, ti kteří čtou Korán.

D. Švik 2.11.2016 19:10

Re: Chcete méně Židů?

Chcete, aby ředitelka školy, která v souladu s právem nedovolila dvěma machometánkám hadr na hlavě, byla odsouzena ? Připadá vám to neškodné, aby jsme soudili ředitelku, když se snaží naplňovat literu zákona a udržet svou školu sekulární ?

S. Netzer 2.11.2016 19:04

Re: Chcete méně Židů?

Tato úvaha přesahuje intelektuální možnosti běžného čtenáře NP.

V jejich představách je muslim stejný netvor, jako žid v nacistické propagandě. Dehumanizován a démonizován.

V. Braun 2.11.2016 18:49

Re: Souhlas nebo nesouhlas s názorem je oproti svobodě itr

Pokud si pamatuji, tak ve sporu Lid vesus Larry Flint šlo o karikatury. Až tady bude článek o svobodě karikovota Mohameda, milerád váš názor podpořím. U pana Wilderse šlo podle mého o něco jiného.

V. Braun 2.11.2016 18:44

Chcete méně Židů?

Chcete méně Židů? (Chceme, chceme, křičí dav). Tak já se o to postarám!

Pokud by proslov pana Wilderse zněl takto, připadal by vám stále tak neškodný?

J. Vlček 2.11.2016 18:41

Re: Chcete více nebo méně Židů?

Pane Netopile, prokazujete, že jste větší blbec, než jsme doufali. Takoví jako vy, Šejna a další, že vás soudnost nefackuje.

V. Braun 2.11.2016 18:40

Re: Poslední odstavec se mi nelíbí

Tak pan Morava uvedl zajímavou myšlenku, a to, že máme muslimy různé. To jsem rád, protože podle některých diskutujících to už vypadalo, že máme jen jeden druh muslimů a všichni vyznávají právo šaría a nevěřícím podřezávají krky.

Jinak s jedním muslime jsem letos pracoval. Prohlašoval, že vepřové nejí, ale slaninu má rád. Také si k snídani dával vajíčka s opečenou slaninkou, ale když my jsme měli sendvič s vepřovým tak on měl s něčím jiným. Také říkal, že alkohol nepije, ale víno má rád, a byl to většinou on kdo vybíral víno k večeři a vybral dobře. Takže muslimy máme různé a jako k takovým je potřeba k nim také různě přistupovat.

J. Jurax 2.11.2016 18:35

Souhlas

On holt Wilders říká na plnou hubu, že král je nahý. A to se v politicky korektní zemi nesmí, najmě když se to dotkne moslemínů - ti Maročané, o nichž je řeč, baptisté asi nebudou. Koneckonců nelze vyloučit, že kampaň proti němu je vskrytu iniciována a placena moslemíny a všelicí ti lidskoprávnící jsou akorát užiteční idioti částečně z blbosti a částečně za cizí peníze.

Ale v článku mne zaujalo něco jiného - cituji - "Kdo se podívá např. do saských statistik, uvidí, že Maročané jsou absolutní špičkou i ve zločinnosti bující v současné imigrační vlně v Německu (vedle Tunisanů a Gruzínců)" - konec citátu. Takže do Maročanů a Tunisanů se rýpat asi nesmí, jsou to moslemíni případně i přisnědlí, takže by šlo o xenofobii, rasismus a porušování náboženských svobod a urážku islámu vůbec. A teď si hypoteticky představme, že by někdo jako Wilders řekl o Gruzíncích v tomto kontextu totéž co o Marokáncích. Zvedla by se taky taková vlna nevole, když Gruzínci jsou bílí a křesťané nebo případně bezvěrci, ale moslemína mezi nimi nalézti stěží lze? Pravím, že nikoliv - ono zločince má málokdo rád - a kdo by tu kampaň inicioval a platil?

R. Gramblička 2.11.2016 18:14

Re: Poslední odstavec se mi nelíbí

ale prdlajz. Tolerance burky je totéž jako tolerance kukel, pirátských šátků atd. Naše kultura je založená na vzájemné důvěře a rovnosti, že já vím, kdo si a ty víš, kdo jsem já. Člověk, který zahaluje svou tvář tím okolí dává najevo, že má nekalé úmysly. Hidžáb je mi u prdele, pokud se nenosí ve školách či ve špitále, ale zahalování tváře by mělo být nepřípustné.

J. Kanioková 2.11.2016 18:14

Bill Warner je dobrý, a videí s jeho názory

je hodně. Má odvahu, a díky jeho aktivitě mají lidi možnost znát informace o této hrozbě..

J. Kučera 2.11.2016 18:13

hlupáci netuší

že čím íntensivněji protěžují připrchlíky, tím horší bude konečná reakce. Přišli nepozváni, vnutili se do našich obcí, chtějí, abychom se jim podřizovali. A chtějí, abychom je živili. Sakra proč? Zcela logický závěr" Buď budou dodržovat naše pravidla, nebo půjdou domů.

J. Kanioková 2.11.2016 18:05

"Držím Wildersovi i škole před soudem palce."

Nejste sám, pane autore, počítám, že to tak cítí a fandí 75% evropanů, prostě každý člověk se zdravým rozumem..

J. Kanioková 2.11.2016 18:03

:))))))))))

J. Kanioková 2.11.2016 17:59

Skvělé

J. Cimbálník 2.11.2016 17:46

Bill Warner

http://video.aktualne.cz/dvtv/warner-je-tu-pliziva-saria-muslimove-maji-specialni-vyjimky/r~d8951e4c9c3911e6a222002590604f2e/

J. Kilian 2.11.2016 17:24

Re: Přejete si méně Holásků ?

člověk, právě proto že je člověkem, nemůže druhému připadat cizí

R. Morava 2.11.2016 17:04

Re: Poslední odstavec se mi nelíbí

To určitě taky. Lidstvo je stádovité, hlavně když na Vás soused donáší anebo zabije. Ale podstatné je, že pan Harabaska studoval s "nevěřícími" Muslimy a před 50 lety. Ti pravověrní sem za komunistů nešli a možná ani nemohli. Dnes je jejich extremismus horší kvůli Wahabismu. Naprostá pitomost je, že klidně jí vepřové. I z poměrně liberálních Muslimů co jsem znal, vědomě vepřové nejedl prakticky nikdo. S alkoholem to bude trošičku volnější. Ale ti, co se považovali za věřící se ho nedotkli.

I tak jste napsali to podstatné, pokud by přišli po jednom a ne v davu, možná by s nima byla řeč.

M. Prokop 2.11.2016 15:46

Re: Poslední odstavec se mi nelíbí

Něco podobného jsem vyplodil níže, v 9:51.

M. Prokop 2.11.2016 15:45

Re: Svoboda slova ano, ale jen ocamcáď pocamcáď

Nevšiml. Kecá zde kdekdo a kdeco.

M. Prokop 2.11.2016 15:41

Re: Poslední odstavec se mi nelíbí

Ano.

L. David 2.11.2016 15:29

Jen kvůli nebetyčné drzosti muslimských čmoudů,

jen kvůli nebetyčné zbabělosti evropských politiků, se může konat něco tak do nebe volajícího, jako je soudní proces s Wildersem pro naprosto nevinné, jím pronesené výroky.

Vítejte v Orwelově ! ! !