30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Francie v plamenech

Z věže duní Benzin od posledních Rammstein a hlavou mi běží film včerejší noci. Černé stíny pobíhají v ulicích, koktejly molotov sviští tmou, plameny hořících aut, policejní houkačky, total chaos.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ivo 13.11.2005 8:36

Re: Re: ŘEŠENÍ

To jméno v příspěvu - usáma jsem použil záměrně - myslel jsem to jako vtip. Bohužel později jsem si uvědomil jak je to vážná věc a že vystihuje zásadní podstatu problému. A děsí mně to.
vena 12.11.2005 21:58

Re: ŘEŠENÍ

Úplně by stačilo, kdyby se nedávali podpory na více než dvě děti a navíc byly podmíněny řádnou školní docházkou. I ten blbý dežo by si spočítal, že se mu vyplatí pracovat než dělat děti. Pokud tohle vláda neudělá tak jsme za 20 let totálně v prdeli a auta budou hořet i zde. Bohužel jak znám Paroubkovu partu, ta radši podrazí vlastní lidi jen aby měla klid. Takže smůla.
Co se týká Francie (a nejen ji) ta si do země vědomě nastěhovala nepřítele. Ti přistěhovalci z muslimských zemí většinou jen parazitují na většinové společnosti,necítí se jako Francouzi a pokud by došlo k nějakému střetu s muslimskou  zemí tak budou škodit Francii. A nepomůže ani další zvyšování sociálních dávek. 
 
manbitch 12.11.2005 14:31

Re: Re: nazor

Jenom strucne. Pokud bych nemyslel svuj prispevek vazne, tak bych ho zrejme nenapsal.
Co se tyce Katriny v USA; ja jsem netvrdil, ze v USA neexistuje chudoba, ta existuje i v Cesku. Pokud by se prehnalo tornado nebo hurikan nad cikanskymi obydlimi, asi by to vypadalo obdobne jako v New Orleans. Kde jsou zaruky, ze be se v Cesku nebo jinde neloupilo? Pokud se neloupi okamzite, fyzicky, loupi se jinou formou jako nahlasenim skod a ztrat majetku, ktere neexistovay. Jsou snad Cesi imunni tomuto?? Ha!
V Japonksu se naridi evakuace, stejne je to v Cine, na Taiwanu, Filipinach nebo na Kube; toto je dano odlisnymi klimatickymi podminkami. Tjfuny a zemetreseni jsou beznejsi v te casti sveta nez v USA . Navic Americane nejsou znami stejnou disciplinou jako Asiate, na Kube je situace jina, evakuace je narizena zakonem.
Ohledne Francie, staci si precist par knih o kolonizaci Alziru a postkolonialnich podminkach v Alziru. Francie si navezla Severoafricke Araby jako levnou pracovni silu, ja jsem rekl v mnoha pripadech bez souhlasu techto lidi a bez moznosti pozdejsiho slouceni s rodinami.
markov 11.11.2005 8:17

Re: Re: doporučení

No spíše jsem tím myslel, že tzv. soc. systém podpory "slabších" nikomu práci nedá a nevytváří ani motivaci aktivně se do společnosti zapojit. Něco ve smyslu: give a man a fish, he'll eat for a day. Teach him how to fish he'll eat forever."
mama mia 10.11.2005 18:51

Re: nazor

Nejsem si jist, zda svuj prispevek myslite vazne, ale i presto staji za nekolik poznamek: "Podobne situace nevznikaji v USA a Kanade z jednoho prosteho duvodu: mensiny maji silne politicke zastoupeni. ..." Plati jen pokud se nad USA neprezene zrovna nejaky hurikan. V takovem pripade pak z televiznich zaveru postizeneho mesta neni jasne, zda se jedna o americkou metropoli nebo reportaz z nepokoju ve Rwande. Mnozi prislusnici policie rekrutujici se z etnickych mensin jsou pak videt, jak rabuji obchody - patrne ve jmenu pokroku, boje proti rasismu a za multikulturni spolecnost. Mimochodem, take jste si vsiml, ze kdyz soubezne s Katrinou postihl Tajfun Japonsko, japonska vlada nemusela pouzit ozbrojene sily, aby se do svych mest vubec dostala? "Severoafricane byli privazeni do Francie jako levna pracovni sila, v mnoha pripadech bez ohledu na to, zda chteli ci ne." Tak oni tam nechteli? To je mi novina. A kdo je tam vozil proti jejich vuli? Elvis?
Usáma bin Pepa 10.11.2005 15:36

ŘEŠENÍ

1. Každý muž bude mít tolik žen a dětí kolik je schopen uživit.
2. Ženy nesmějí pracovat, aby mohly rodit děti
3. Muž, který neuživí ženu ji nesmí mít, tím pádem ani nesmí mít děti
4.Ženy nesmějí mít žádná práva, aby nemohly zpochybnit první tři opatření.
Garantuji vám, že zavedením výše uvedených opatření během několika málo generací vymizí nežádoucí sociálně slabé a nepřízpusobivé obyvatelstvo.
 
Tana Zajicova 10.11.2005 14:42

PBS

Sarko, to je fakticky nesmysl. PBS je podporovana federalni vladou. Byla podporovana federalni vladou od sveho vzniku. Co se zmenilo pred nekolika lety bylo to, ze priliv statnich penez se snizil a v tom momente se PBS obratila na sve divaky. NPRadio to same. Oboje ma kvalitni, specialne kulturni programy. Jestlize si je clovek vedom jejich politickych bias a vyradi je, pak je to jediny zdroj kvalitniho poslechu bez reklam (jazz, klasicka muzika).
Jejich zadost o financovani od posluchacu(divaku) povazuji za vysoce nevkusny. To muze byt ale lokalni problem. Nejenze uz na ne jdou moje dane, ale jeste me tvrdi, ze se mam citit vinna ze posloucham (kdyz neplatim). Takze moje odpove je  s tim ze pouzivam prostredniku.
 
Léna 10.11.2005 13:03

Re: Re: Re: Re: pro kreteny : doxa, Pumpescu a ...

Protože tam jsou na ně zařízený. Já chodila na základku na Žižkov, takže vím, jak to tak asi může vypadat (celé neobyčejné třídy aj.) a mohu říci, že měli lepší pedagogy a vybavení tříd než my obyčejní. Je pravda, že výsledky to mělo pozitivní, tj. všichni obdrželi srovnatelné základní vzdělání.
Léna 10.11.2005 12:55

Re: doporučení

Souhlasím. Protože bez přebujelé sociální politiky bezpochyby ubude přistěhovalců.
manbitch 10.11.2005 10:42

nazor

 V momentě, kdy by pevně semknutá národnostní menšina začala u nás podobnou partyzánskou válku, nevím, jestli bychom dokázali najít politika, jenž by dokázal zakročit rozumným a nekompromisním způsobem. Právě z tohoto důvodu se mi zdá, že by bylo lépe udělat vše pro to, aby podobné situace nevznikly.
Podobne situace nevznikaji v USA a Kanade z jednoho prosteho duvodu: mensiny maji silne politicke zastoupeni. V USA pomohla affirmative action, coz by se dalo uplatnit ve Francie take, Kanada je multikuralni s bohatym zastoupenim vsech etnik na vsech legislativnich urovnich.
Severoafricane byli privazeni do Francie jako levna pracovni sila, v mnoha pripadech bez ohledu na to, zda chteli ci ne.
Socialni politika toto vyresit nemuze, mozne je jenom politicke reseni.  Zavedeni arabstiny je jeden z kroku, ktery se mel udelat davno.
Tvrdit, ze za vsemi nepokoji ve Francii je Islam, je ntelektualne neospraveditelne.  Obavy z toho, ze v Cesku by mohlo dojit k necemu podobnemu, je historicky nepodlozitelne (Sudetsti
Nemci nejsou vhodnym prikladem z mnoha duvodu).
Sarka 9.11.2005 22:55

Juro

Vrely souhlas - neda se to cist, neda se to sledovat, stoji to za &&&&&&&. Neda se s tim neco delat?
Sarka 9.11.2005 22:48

Re: Re: Malá poznámka k "islamistům"

Tano, obavam se ze si pletete "statni" a "verejna"> PBS, na rozdil treba od BBC neni, nikdy nebyla, a boihda nikdy nebude statni. BBC je, a je statu poplatna. PBS je objektivni do te miry do ktere jakykoli zdroj medii muze byt objektivni - tj odpovida se sve zakladne. Zakladnou PBS jsou jeji posluchaci, NIKOLI stat, a to na urpovni Federalni, statu, ani mistni.
PeS 9.11.2005 20:59

2 Sch.

Jistě, ale nezapomeň, jen ne u krmítka!
jura-p 9.11.2005 20:34

ty reakce na niti mě obtěžují.

Je to marné, nedá se to číst. Je to pro ty, co si nepamatují, co četli před pěti minutami.
Pumpescu 9.11.2005 19:51

Re: Re: Re: Re: Re: pro kreteny : doxa, Pumpescu a ...

A na základku ste chodil zm? A měli ste tam nějakýho "neobyčejnýho čecha"? My jo. Dostávala těžkou sodu ta neobyčejná Češka. Jedna na odhadem 800 dětí. A vydržela. Jenže kolik tak statečnejch se najde? Sou země na světě, kde samotná existence zvláštní obecný školy /vidíte ten protimluv?/ se bere jako nemožná věc.
Pumpescu 9.11.2005 18:17

Re: Re: Re: Re: Re: Pumpesku

Skvělej postřeh, já tleskám. :) A dodávám že v podpoře samotný to neni. Spíš v tom když se podpora zneužívá. Nemyslím těma kdo jí berou, ale spíš těma co jí dávaj. Nevím jak ve Francii, ale proč chodit daleko, když máme do očí bijící příklady doma. Chtěl sem to původně trochu rozvést, ale bylo by to nadlouho. Snad někdy příště. Mějte se hezky.
Ivan Nový 9.11.2005 17:57

Pumpesku,

zajímavá a dojemná asociace :-)
Elvíra 9.11.2005 17:54

Re: Re: Pumpesku,

souhlasím s destrukcí sociálního státu.Nárokovat si peníze bez práce je šílená nemravnost a vede to k těmto koncům.Teď to bohužel bude hodně bolet.
zm 9.11.2005 17:37

Re: Re: Re: Re: pro kreteny : doxa, Pumpescu a ...

protoze neobycejni češi serou na vychovu a vzdelani svych deti, coz vetsina obycejnych čechu nečini. Za to co vyroste z dětí mohou z 80% rodiče a nikdo jiný.
Sch.pragmatik 9.11.2005 17:28

Ano

Ale přes hranici.
Tana Zajicova 9.11.2005 17:26

Re: Re: Re: Re: Pumpesku

Tak jakýpak "až přestane být schopna podporovat ekonomicky minority"?
Mate pravdu. Spatne pojato. Look. Jestlize vezmete Francouzum a Nemcum jejich socialisticke vydobytky. Utahnete serii vyhod kterou jim stat leta umoznoval a ktere si dnes zdaleka nemuze dovolit, budou boure a z rasou nebudou mit co delat. Jestlize seberete v Americe lidem na podpore vyhody( a na podpore je celostatne v Americe vic bilych nez cernych) budou se bourit. A ano ukonceni vyhod neni ten problem. Problemem jsou vyhody samy.
Kdyz sledujete situaci a kdyz ctete jak se vyjadruji cernosi (prosti cernossti muzi, ne cerni politici) zjistite ze rozumi tomu, ze to byla prave podpora ktera je pripravila o dustojnost v komunite, protoze je nahradila. Zeny je prestaly potrebovat, protoze kazdy mesic jim prisel sek od statu. Jestlize da spolecnost muzum najevo ze jsou zbytecni(seberte jim moznost vazit se sebe sama)  najdou si cestu jak vybit svoji agresivitu (specialne mladi muzi).
Pumpescu 9.11.2005 17:26

Re: Pumpesku,

Jen destruujte pane Nový, ale můžu vám předem říct že z toho žádnou velkou radost mít nebudete. Rozšlapal sem kdysi bráchovi modýlek MIGu 21 a už když sem na něj hamstal, tak sem měl výčitky.:)
Sch.pragmatik 9.11.2005 17:24

Střílet.

Pumpescu 9.11.2005 17:10

Re: Re: Re: Pumpesku,

Hyeno vy čtete taky jen tak jak to chcete číst. Příteli, do boje vytáhli ty druhý. Ne ty "slušní Francouzi". A každej kdo mi zapálí auto nebo krám je samozřejmě vyvrhel. Zapomeňte na pindy o jurodivejch multikulturalistech a čtěte prosím pozorně.
Ivan Nový 9.11.2005 17:02

Pumpesku,

je to jednoduché, je třeba ten boj přijmout a využít jej v náš prospěch. Je to velká přiležitost k destrukci evropského modelu sociálního státu.
Pumpescu 9.11.2005 17:00

Re: Re: Re: Pumpesku

Jo, všechno je možný, ale sama přece píšete že v dávkách a podporách to neni. Tak jakýpak "až přestane být schopna podporovat ekonomicky minority"? Já bych spíš řek, že velice přesná je ta druhá půlka Vašeho příspěvku. Lidi /ne jen minority/ si mohou najít cestu k úspěchu. Nebo aspoň musí být přesvědčení že ta cesta k úspěchu není pro ně z toho či onoho důvodu neodvratně uzavřená. Takže bouře budou, třeba i v Kanadě, až budou mít určitý lidi pocit že pro ně platí starý známý punkový "NO FUTURE!"
Elvíra 9.11.2005 16:58

na tu zatracenou korektnost už brzy dojedeme

v Brně máme problém s dětskými gangy.Bohužel všechny patří k jednomu etniku.Dlouho se to tutlalo, až teď hlídají před školami policisté.O tom, že se přesunuli do jiné čtvrti se zatím mlčí...jak dlouho?
hyena chechtava 9.11.2005 16:54

Re: Re: Pumpesku,

jo Pumpe, Vy jste tak skvele objektivni.....   tak slusni Francouzi nemaji byt  "nepratele" tech co podpaluji auta a materske skolky?    tedy sprostych lumpu?  Fakt? 
Tana Zajicova 9.11.2005 16:52

Re: Re: Pumpesku

Podobný bouře se v Kanadě nekonaj a konat nebudou
 
S tim bych tak nepospichala. Amerika ma dobrou integracni politiku a boure nespokojenych minorit zazila. V momente kdy Kanada prestane byt schopna podporovat ekonomicky svoje minority budou problemy. To je jednoducha matematika. Kazdy stat ma omezene zdroje. Cim min lidi se dokaze samo o sebe postarat tim hur. V tom jsou Staty odlisne, lidi si mohou najit cestu k uspechu a integraci do struktury spolecnosti.
Pumpescu 9.11.2005 16:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Malá poznámka k "islamistům"

Který některý Středočechu tvrdí že mají právo dělat bordel? Najděte aspoň jednoho. Mám pocit že jenom máte pocit.