26.6.2024 | Svátek má Adriana


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
JaS 7.1.2010 22:55

Re: Sbírat informace,

Máte to sice pěkně jednoduché, ale podle vašeho výkladu to nefunguje, takže je to k ničemu.

Jakub S. 7.1.2010 23:26

Re: Sbírat informace,

Výklad se nečiní proto, aby něco podle něj fungovalo (tedy prvotně). Má smysl sám o sobě, víte? Jasný výklad všeho kolem nás je velmi potřebný.  F u n g o v á n í  až potom.

pteryx 7.1.2010 18:02

Strejček

Jen člověk nevalného charakteru vyměšuje do vlastního hnízda. Hrdý na svou zemi. Místo aby hledal konstruktivní spolupráci, tak první co udělá když nastoupí český eurokomisař je, že ho obviní z kryptokomunismu. A kolik přátel na důležitých místech nám ten Strejček zařídil. Když si položíme otázku co takovými velkohubými prohlášeními dosáhne, zjistíme že je prostě rozeným diplomatem. Není nad to mít někde Strejčka, že?

čtenář 7.1.2010 18:31

Re: Strejček

Skoro jsem začal věřit, že komunisti tím, že když se dostali k moci a začali mordovat vlastní lidi (míním tím Čechy a Slováky), tak vůbec nekáleli do vlastného hnízda a že hledali konstruktivní spolupráci s nekomunistickou většinou. Měli být všichni místo sametu - pobíti.

Tolik poučení z posametového vývoje.

pteryx 7.1.2010 18:41

Re: Strejček

Víte, nerad Vám to říkám, ale jste duší komunista. To je totiž typicky komunistická myšlenka - povraždit své ideové odpůrce, nebo ty kdo jsou bohatší, kdo jsou nějak úspěšnější, nebo třeba něčím odlišní. Spíše mi připadá jako velká chyba, že tady stále tolerujeme komunistickou stranu, která vesele zastává marxistické myšlenky třídní nenávisti a diktatury proletariátu, tak to je opravdu hloupost, že jsme to dávno nerozpustili.

čtenář 7.1.2010 18:48

Re: Strejček

Vidím, že po komunisticku podstrkuješ, co druhej neřek. Přečti si tedy pořádně, co výše píšu.

P.S.: - tebe by nebyla vůbec škoda.

pteryx 7.1.2010 18:57

Re: Strejček

Tykáte mi tady, kdybyste měl možnost, ještě byste mi foukal třeba dým z cigarety do tváře. Nemohu si pomoci, velmi živě mi způsobem svého vyjadřování ty připomínáte ty nejhorší z bývalých komunistů.

čtenář 7.1.2010 21:28

Re: Strejček

Lidem, kterých si nevážím zásadně tykám. Po tom, co tu předvádíš, tak je ta tykačka na místě.

pteryx 7.1.2010 18:45

Re: Strejček

A jen tak mimochodem. Ten režim co tu dnes máme tady vzniknul taky z milosti ruského komunisty Gorbačova, že určitou vlivnou skupinu lidí v bývalém Sojuzu to "pobíjení třídních nepřátel" a antagonismus vůči Západu až na hranici sebezničení tak nějak přestalo bavit.

čtenář 7.1.2010 18:51

Re: Strejček

To je zajímavý, že vy, komunisti, ste na tohle nepřišli a nezaujímali tyhle stanoviska, dejme tomu ve vosumapadesátým, že ? A po sametu to šlo ouplně samo. Zvláštní, ne ?

pteryx 7.1.2010 19:00

Re: Strejček

Jojo "my komunisti" dnes v téhle diskusi končíme, když je někdo vůl, tak je diskuse s ním prostě ztráta času.

čtenář 7.1.2010 21:23

Re: Strejček

Jasně, do roku 89 jste ani s tou diskusí nezačali, dnes uražený bolševíčku.

Jelínková 7.1.2010 17:40

jak vidno vrána k vráně ...

Vysoké školy na Západě jsou přece stále líhní levičáků,které občas chytnou kompartaje i jako špiony.Znáte přece tu anekdotu jak měl africký náčelník 5 synů,4 studovali na Univerzitě Patr,Lumumby  zadarmo v Praze a jeden byl na Sorboně.Když se ho ptali,proč není i ten páty zadarmo v Prazre,pravil"kdo by po mně zdědil socialistickou říši?Ti z Prahy domů nikdy nepůjdou "      - a tu to máte !!!

Pepek 7.1.2010 17:24

mrtvej komunista, dobrej komunista

Samet byl naprostý omyl.

chouan 7.1.2010 21:47

Re: mrtvej komunista, dobrej komunista

Samet nebyl omyl ale jen divadélko pro naivní.

(V té době mne nevyjímaje)

Jakub S. 7.1.2010 23:28

Re: mrtvej komunista, dobrej komunista

Buď omyl nebo divadýlko. Nevím, co je horší. Tertium non datur...

Kočkodan 7.1.2010 17:20

Šílená Evropa

Musím se smát, když tak pročítám komentáře.Celá slavná EU je přece socialistický spolek francouzských sedláků a německých výrobců aut,všichni dohromady pak ve velkém obchoduji s kysličníkem /a my to cálujem/, na bránu už nám klepe 80 miliónu muslimských voličů /Turků/ a vy tu řešíte komunismus v Řecku... 

Lucy 7.1.2010 20:51

Re: Šílená Evropa

Nerada bych obvinovala nekoho ze silenstvi. Clanek neni dobry, jestlize vyvolava takoveto reakce. Ja opravdu nemam rada komunismus, ale volání po jakékoliv jiné diktature je desivé.

Vladimir 7.1.2010 16:09

Ať jim komise zařídí plenky

Když se ti pravicoví poslanci můžou skoro posjat z komisařů kdysi levicového zaměření, ať jim komise koupí plenky, aby mohli nerušeně bez přebalování plnit svou světovou funkci - ať žije svoboda slova, svoboda smýšlení, že ?

Libor.w 7.1.2010 16:07

Svět je nepoučitelný.

A co se má stát to se i stane.Až spolu budou Havlovci  a Klausovci nosit na hřbetech kameny v komunistických koncentrácích budou jen vzpomínat na své spory a rozepře ze kterých komunisté chytře těžili až demokratickou společnost lidu úplně zošklivili.

rk 7.1.2010 15:10

EU nové RVHP

čecháčci co omlouváte bruselský komanče ? Vám je to jedno a to je váš problém

echidna 7.1.2010 14:06

Nebylo v bývalé Klausově vládě

těch komunistů více? Dlouhý, Dyba, Kočárník, Stráský,... A přímo v Klausově rodině - otec, matka, Lívie. A to byli skuteční komouši, členové zločinecké KSČ. Ne nějaké poblázněná Řekyně, která byla v 18 letech v mládežnické ultralevicové frakci.

milan007 7.1.2010 14:14

Re: Nebylo v bývalé Klausově vládě

Ta Řekyně tam byla z přesvědčení . Což hodně vypovídá o jejím duševním potenciálu.

Sly 7.1.2010 14:47

A analogicky,

clenstvi v komunisticke strane kvuli prospechu vypovida o nizkem charakteru jmenovaneho.

Lucy 7.1.2010 15:04

Re: Nebylo v bývalé Klausově vládě

Byt komunistou v Recku, napr. v dobe vojenske diktatury, bylo neco uplne jineho nez byt komunistou v CSR.

Sim 7.1.2010 15:08

Re: Nebylo v bývalé Klausově vládě

Ano, jako v případě Barrosa v době Salazarovy diktatury.

Sly 7.1.2010 18:07

Re: Nebylo v bývalé Klausově vládě

Tedy jestli to chapu dobre, pokud nekdo v CSSR mel v roce 1980 vytetovane hakenkrajcy a doma obraz Hitlera, muzeme jej bez ostudy vyslat do Bruselu.

Ale jiste mi nekdo vysvetli, ze mi chybi sprvny tridni pohled, ze Maova genocida, tzv. kulturni revoluce, byl pokrokovy cin pro zarive zitrky, kdezto Adolfovo konecne reseni bylo uplne neco jineho.

StandaU 7.1.2010 16:00

Re: Nebylo v bývalé Klausově vládě

vojenská diktatura byla odpovědí na komunistický teror, který rozpoutala bolševická lůza po druhé  válce v Řecku. Situace se má tak, že na nic jiného než, jak ty nam mne, tak já na tebe rudá lůza neslyší. Podívejte se na naši republiku, kam jsme došli se sametem  vůči bolševikum. Udělat diktaturu, tak je dnes od bolševiku pokoj. Dzp.

Sim 7.1.2010 16:13

Re: Nebylo v bývalé Klausově vládě

Až na to, že řecká diktatura (plukovníků) trvala od roku 1967 to roku 1974. Jste si jist, že komunistický teror trval od konce války do roku 1967?

Sly 7.1.2010 17:50

Re: Nebylo v bývalé Klausově vládě

Byt komunistou v Recku, napr. v dobe vojenske diktatury, bylo uplne stejne, jako byt fasistou v totalitni CSSR. Idealni predpoklad pro verejnou cinnost v demokracii to neni, ze?