Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: EU opět porazila zlé imperialisty
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Prokop 27.6.2013 21:50Re: Dovedete si představit tu šílenost, když Už aby to bylo. |
P. Khail 27.6.2013 19:10Re: Co je špatného Je dobře, že alespoň ostatní u vás doma jsou zdrávi :-))))) |
J. Jurax 27.6.2013 18:35Re: Jedinné co opravdu by mohlo pomoct, Myslíte? EU na tom už - byť nezáměrně - pracuje. Až se jí povede konečně rozvrátit hospodářství svých států, zničit jejich konkurenceschopnost blbými omezeními, pak i hladomory budou, a přinejmenším v EU počet obyvatel pak poklesne ... |
J. Jurax 27.6.2013 18:32Re: Dovedete si představit tu šílenost, když Lidé v EU se - možná - vzpamatují. A pak EU v současné podobě zanikne. |
J. Jurax 27.6.2013 18:31Re: Mimochodem, právě to mě štvalo Ano, nařizuje - a podřízené gubernii zvané Česká republika nezbývá než poslechnout. Smí si i zajásat. |
J. Kadeřábek 27.6.2013 16:51Re: všemožně škodlivý CO2 ? A zatím co v německých automobilech bude CO2 stále méně staví Němci nové uhelné elektrárny aby tento deficit vyrovnali. |
M. Sedláček 27.6.2013 15:37Re: všemožně škodlivý CO2 ? CO2 je prakticky u všeho a tudíž jeho regulací lze regulovat téměř vše. To bude ten pravý důvod, proč byl zvolen. |
J. Vyhnalík 27.6.2013 15:17Re: pane Seibte Nechci slevu zadarmo ;-) |
J. Vyhnalík 27.6.2013 15:14Re: Co je špatného Naprosto bezpečné území, s počtem vražd 0 na 100 000 obyvatel a rok, je území, které předem důkladně zbavíme lidí. |
R. Langer 27.6.2013 13:32Re: Dovedete si představit tu šílenost, když Ano, je to naprosto totéž. A bude to mít tytéž následky, jestliže se lidé dostatečně rychle nevzpamatují. |
P. Vaňura 27.6.2013 13:31Ralph Nader nemá s airbagem nic společného, to byla akce automobilek, které tvrdily, že s airbagem přežijete skoro každý náraz. Dělaly tomu obrovskou reklamu. Ale o bezpečnost automobilů se opravdu částečně zasloužil. |
R. Langer 27.6.2013 13:29Re: Co je špatného Děkuji za uznání, pochopil jste správně, že mám v těchto technických oborech určité odborné vzdělání. Pokud byste měl zájem něco vysvětlit, klidně se na mě můžete obrátit. A samozřejmě chápu, že lidem bez technického vzdělání to může připadat jako magie, ale v principu jsou ty základy vycházející z přírodních zákonů jednoduché, věřte mi, chce to jen chtít a trochu osobní snahy. ;-) |
P. Vaňura 27.6.2013 13:23Dovedete si představit tu šílenost, když Německo "dotuje OZE" a SOUČASNĚ nahrazuje jádro uhlím. Myslím, že speciálně Němci trpí omezenou racionalitou. Jinak by nemohli vyprodukovat nositele zrůdných ideologií, jako byli Marx a Hitler! Zelená ideologie si v ničem nezadá s hnědou a rudou, na obě NAVAZUJE a někdy jsou nositeli rudé i zelené tytéž osoby! Málo se ví, že Hitler "potřeboval" Lebensraum mimo jiné proto, že chtěl, aby se více než polovina Němců živila zemědělstvím. Průmyslová města neměl rád. |
P. Khail 27.6.2013 12:31Re: Co je špatného Ó, vy duševní gigante, hluboce se před vámi skláním :-) |
S. Ševeček 27.6.2013 11:26Re: Geniální spásná myšlenka Mám lepší - nahradíme auta koňama - to bude hnojiva z osmisetmilionů koní ! |
R. Langer 27.6.2013 11:03Re: Jedinné co opravdu by mohlo pomoct, Máte v úmyslu dobrovolně spáchat sebevraždu? To by alespoň bylo slovo do pranice! |
L. Křivan 27.6.2013 10:40Jedinné co opravdu by mohlo pomoct, by bylo radikální snížení obyvatel země. To je bohužel s dnešními politiky neproveditelné. |
L. Křivan 27.6.2013 10:35Re: všemožně škodlivý CO2 ? Strašně škodlivý !!!! Rostliny ho "žerou" ! Od kytiček po starý duby. Lauter všechny. Takže s tou škodlivostí to asi nebude tak hrozné. Že by si to ekoteroristi a spřízněná mafie vycucali z prstu ? |
R. Langer 27.6.2013 10:24Re: Co je špatného Už jste někdy něco pěstoval, nebo o tom máte přibližně stejné znalosti jak o té automobilové výrobě? |
R. Langer 27.6.2013 10:22Re: Co je špatného ... na rozdíl od pana Khaila. |
R. Langer 27.6.2013 10:21Re: Co je špatného Ano, je to špatně, a ne, auta nejsou spolehlivější, a ani levnější. Ale asi to stejně nepochopíte, a je těžké to vysvětlovat takovým technickým analfabetům, kteří navíc ani nemají zájem vůbec něco z toho pochopit. |
R. Langer 27.6.2013 10:11Re: Co je špatného Já bych řekl, že to myslel ironicky... |
D. Seibt 27.6.2013 10:11Re: pan Matějka střílí špatným směrem Kdyz vy se ptate " Co je spatneho na snizeni emisi" tak vam odpovidam, ze v podstate nic, jen je potreba mit realne pozadavky, ktere odrazeji stav techniky. A protoze se mi zda, ze ty pozadavky EU prilis nekoresponduji s moznostmi techniky, tak se mi zda, ze to neni dobre reseni co vymyslela EU. |
R. Langer 27.6.2013 10:07Re: Co je špatného Co je špatného na snížení počtu vražd? |
R. Langer 27.6.2013 10:04Re: pane Grambličko Ano, stačí na to, aby v celém zbytku světa jezdili normální auta za velmi nízké ceny, zatímco my budeme chodit pěšky a a kvůli emisním normám nebudeme moct ani žrát hrách... :-P |
R. Langer 27.6.2013 10:01Re: pane Seibte No vy jste si nevšiml více věcí. Vzhledem k vaší technické zaostalosti zeleného mě to ovšem nikterak nepřekvapuje... |
P. Khail 27.6.2013 9:47Re: pan Matějka střílí špatným směrem Proč se ptáte mne? |
D. Seibt 27.6.2013 9:46Re: pane Seibte Ano, ale nerika se jak moc muzete kadit a mocit, v tom je vase nepochopeni problemu. |
D. Seibt 27.6.2013 9:44Re: pan Matějka střílí špatným směrem No a proc tedy zavadet EU opatreni, kdyz vlastne emise CO2 nicemu neskodi a na druhou stranu bude dosazeni pozadovane spotreby velmi slozity problem. |
D. Seibt 27.6.2013 9:41Re: spotřeba jde dolů také Ano podarilo se vam dosahnout spotreby 4,7l u dieseloveho automobilu, to je chvalihodne. Ale to nic nerika o prumerne spotrebe pri beznem jezdeni pro automobily. Navic to prave vede k zavadeni spise dieselu oproti benzinu. Jenze diesel je naopak co se tyce skodlivych emisy horsi motor nez benzin a ke snizeni tech skutecne skodlivych emisi potrebujete pridavat do motoru komplikovana opatreni (katalyzator, DPF, zarizeni na zaklade mocoviny pro snizeni NOx), ktera ale naopak vedou ke zvyseni ceny, hmotnosti a i te spotreby. Ja si spocital, ze i kdyz mam benzinove auto, tak to stejne dieselove auto by bylo o 60 tisic drazsi a navratnost zvysene porizovaci ceny bych dosahl az po ujeti 150tis km a to se mi nevyplati, takze bych rad zustal u benzinu. Budu mit tu moznost i pote co bude platit nova opatreni? Navic diesel pri stejne spotrebe jako benzin produkuje vice CO2, takze tam znamena limit 95g CO2 asi 3.5l nebo mozna i mene. A i kdyz nejsem priznivcem SUV, tak si myslim, ze je kazdeho vec co si koupi a prave tyto auta i s dieselovym motorem budou mit problem. |