26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

EVROPA: EU má sloužit, ne vládnout (2)

Dle výzkumů veřejného mínění mají naši občané největší strach z imigrantů. Není divu – zajištění bezpečnosti je jedna z klíčových rolí státu. EU v této věci značně selhává.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Z. Frys 7.5.2019 17:53

Není nic horšího

než dotace, tedy přeskupování uloupených peněz. Podstata korporátního socialismu.

J. Kratochvíl 7.5.2019 19:25

Názor staříka

Máte smůlu, ten Unijní "socialismus" je mezi obyvateli Evropy stále více a více populárnější. Vraťte se do hrobu staříku.

O. Uživatel 7.5.2019 19:34

Uživatel požádal o vymazání
J. Kombercová 7.5.2019 19:47

Re: Názor staříka

Koho posíláte do hrobu, šmejde?

Z. Frys 7.5.2019 20:39

Re: Názor staříka

Inu, je velmi pravděpodobné, že "Unijní socialismus" stále oblíbenější. To ovšem neznamená, že je to dobře, ba právě naopak. Socialismus vede jen a pouze k destrukci.

Jen připomenu: Každého člověka jmění se musí hájiti, a kdo se cizího jmění dotýká, kdo do cizího jmění sahá, jest komunista! Jen majitel sám právo má se svým jměním dle své vůle nakládati a každé míchání se do toho odjinud jest komunismus!

Neupírám socialistům jejich právo na vymýšlení sociálních konstrukcí, na jejich propagaci, obhajobu a na jejich zkoušení na sobě samých na své vlastní riziko. Upírám jim ale jejich právo na vnucování těchto projektů prostřednictvím zákona – mocí – a na to, aby nás nutili platit jim na ně prostřednictvím daní.

M. Prokop 7.5.2019 21:59

Re: Názor staříka

Až do krachu. Vrátíte se do chudobince, komouši.

J. Jurax 7.5.2019 17:27

Ano.

Nicméně hlas rozumu je v EU pravidelně oslyšen.

K. Janyška 7.5.2019 17:58

Re:

Nerozumnými... Dzp.

J. Kanioková 7.5.2019 16:50

Takže „imigranti ne“ je falešný postoj ?

Myslím, že je to špatná formulace. Záleží odkud jsou ti "příchozí". Pokud jsou to lidé s alespoň podobnou kulturou jako my, tak to není žádný problém. Navíc jsem přesvědčena, že by se měl stvrdit podpisem souhlas s ASIMILACÍ.

Což ovšem vůbec nepřichází v úvahu u muslimských prchlíků. Islám do Evropy nepatří, natož k nám.

Maroko posílá do Evropy 422 imámů na „náboženské vedení“ během ramadánu, který začíná dnes - https://twitter.com/V_of_Europe/status/1125459831509405697

Německo nedostane své klany pod kontrolu. Problém: Trestní velké rodiny se nebojí právního státu - https://www.nzz.ch/international/deutschland/kriminelle-clans-was-der-staat-tut-und-was-wirklich-helfen-wuerde-ld.1472637?mktcid=nled&mktcval=107_2019-05-06&kid=_2019-5-5

J. Kanioková 7.5.2019 17:00

Re: Takže „imigranti ne“ je falešný postoj ?

Zajímá mě moje rodina a moje země - http://www.institut-av.eu/zajima-me-moje-rodina-a-moje-zeme/

D. Mach 7.5.2019 21:21

Re: Takže „imigranti ne“ je falešný postoj ?

Že sem nedáte rovnou odkaz na Sputnik nebo Parlamentní listy? proč si myslíte, že má ten článek Vitásková zaheslovaný? Chce si jen zajistit předplatitele. Kdo jí zaplatil, už asi vidí, že to jsou vyhozené peníze.

A. Alda 7.5.2019 11:44

S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

EU nemá sloužit - EU nemá vůbec existovat!

A. Reček 7.5.2019 13:26

Re: S Evropským svazem jak s jedovatým plazem!

I vy humoristo jeden.

J. Kanioková 7.5.2019 17:08

Ano, stačilo EHS

J. Kratochvíl 7.5.2019 19:27

Nemáte pravdu

Vy jste asi kdysi také bývala mladá a nyní je z vás stará a ošklivá stařena.

O. Uživatel 7.5.2019 19:57

Uživatel požádal o vymazání
J. Kratochvíl 7.5.2019 10:46

Pokračování včerejšího štvavého článku

spočívá v tom, že za všechno negativní mohou dotace a to je mýtus a nesmysl. Dnes je článek rozšířený o imigraci, která je opět zapříčiněna dotacemi.

- Migrační kvóty byly zrušeny a nyní si může každý stát řídit svou imigrační politiku. V ČR za loňský rok byl neudělen azyl 90% imigrantům.

- Projekty na dotace vznikají v každém státě a nejsou diktovány z Bruselu. Záleží pouze na každém státě jak s nimi hospodaří. Není opět pravda, co se uvádí v článku. ČR je špatným hospodářem s dotacemi a nejen s nimi, tak je nesmyslné vymlouvat se na Brusel.

- Brusel nám nic nediktuje.

A. Alda 7.5.2019 11:45

Jste blb zcela obzvláštní.

Brusel nám diktuje cca 93 % našeho zákonodárství.

K. Salajka 7.5.2019 11:56

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Máme Šengen takže je jedno jakou máme migrační politiku. Po volbách uvidíte, jak se k nám pohrnou nezletilí třicátníci s německými pasy.

Zneužití dotace není výjimka ale pravidlo - jak řekl slovenský kandidát Harabin 30 - 50 % se vrací tomu, kdo dotaci zařídí.

J. Vlček 7.5.2019 12:06

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Pane Kratochvíle, ostatní byste rád označoval za fanatiky, ale z vás prounijní fanatismus přímo srší.

J. Kanioková 7.5.2019 17:10

Přesně !

J. Kratochvíl 7.5.2019 17:14

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Mně nevadí, že bych měl být prounijní fanatik. Rád prosazuji věci, které považuji za správné a to projekt Evropské unie v každém případě je.

J. Jurax 7.5.2019 17:31

Není správnou věcí. Tou bylo EHS.

A v současné podobě a s bruselem proklamovanými cíli už tuplem ne.

I. Lyčka 7.5.2019 21:56

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Nemusím vám snad připomínat, jak se říká podobným lidem. Tedy aspoň tak prý je nazýval Lenin. Juncker, Merkelová, Macron a fůra dalších u Ústředního výboru EU z vás musí mít radost.

Z. Lapil 7.5.2019 13:24

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Jak? Že nejsou diktovány z Bruselu? Co je pak tohle: http://jdem.cz/e4erp2 ?

Aby nedošlo k omylu: ano, dávám-li někomu peníze, je rozumné určit, na co je dávám, ale nemůžu pak tvrdit, že to neurčuju. I když diktát je tady asi trochu silné slovo.

Úplně čerstvý případ: dotace na údržbu aleje. Chystá se celkem radikální prořezání, protože na ty lípy už dlouho nikdo nesáhl, padají z nich větve na silnici asi tak 5. třídy, ale s provozem aut, chodců i cyklistů místních i turistických a minulé léto jim taky dalo dost zabrat. I byla vypracována žádost o dotaci včetně příslušného projektu, termín realizace 31. 12. 2019. Shodou okolností včera dorazila reakce: dotace přidělena, ale musí být hotovo do 31.10.(!!!) 2019. Ať se na mě EU ani jakýkoliv její úd nezlobí, ale co je to za idiocii, zásadně prořezávat stromy v říjnu? Jestli bude slušný podzim, tak ty stromy budou ještě zelené.

Neboli bude následovat, naprosto zbytečně, druhé kolečko, samozřejmě včetně vyjádření certifikovaného znalce.

J. Kratochvíl 7.5.2019 17:11

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Ano, je třeba kontrolovat přidělené dotace. Ale, dotace jsou přidělovány na naši žádost a projekty, které si určujeme my, ne Brusel

Zásadně prořezávání stromů v říjnu není na závadu těmto stromům i když jsou ještě zelené. Mimo jiné první idiotismus je,žádat dotace na údržbu aleje stromů.

Dotace by měli být hlavně na investice. A to je naše volba, protože Brusel nám určil pouze konečnou sumu peněz a programy na které je lze čerpat a je na nás na jaké programy přidělené peníze spotřebujeme. Jsou země, které dotace využívají na budování silnic a dálnic a my na prořezávání alejí. To mluví za všechno. Ona by ta kritika měla mířit hlavně do vlastních řad.

Z. Lapil 7.5.2019 17:43

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

V mém odkazu na str. 27 dole stojí: "Zakládání a obnova krajinných prvků (výsadba a obnova remízů, alejí, soliterních stromů, větrolamů atd.), břehových porostů a historických

krajinných struktur (vč. polních cest a ošetření stromů ve významných alejích), péče o památné stromy." Takže se zdá, že jste právě prohlásil jeden z dotačních titulů za idiotismus :-).

Mně pořád jako hlavní idiotismus přijde lidem peníze vzít, a pak jejich vrácení něčím podmínit. Vždyť to je jak v blbákově - co má co EU mluvit do údržby stromů v nějakém zapadákově?

J. Kratochvíl 7.5.2019 19:22

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Údržba jakákoliv stojí také mnoho peníz a Unie se snaží tímto vás podpořit, abyste údržbu nezanedbával. Ale stále máte možnost tyto finance a pomoc nepřijmout a nebo čerpat na něco jiného. Unii není lhostejné prostředí v jakém žijeme, snaží se kultivovat nejen prostředí, ale také jeho obyvatele. A tento cíl není žádný idiotismus. Místo vašich ideologických keců se raději starejte, jestli ve vašem okolí je všechno v pořádku udržováno Bude to tak lepší.

Z. Lapil 8.5.2019 11:01

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Tento cíl není idiotský, tento cíl předpokládá, že idiot jsem já. Čímž se vracíme k otázce: proč si Unie myslí, že líp utratím peníze, které mi vezme a dá, než ty, které mi nechá?

Všimněte si: před nějakými třemi(?) roky byla rozkopaná půlka železničních tratí. Proč? Protože byly dotace EU na údržbu železničních tratí a nebylo možné jejich spotřebu odložit, aby se pořádně udělala velká rekonstrukce tratí páteřních, takže se rekonstruovaly místní tratě typu Mělník - Mšeno, kde pendluje jeden motoráček pro turisty. Tomu neříkám mít na výběr.

Teď je rozkopaná D1, protože jsou dotace na REKONSTRUKCI dálnic, zatímco mnohem rozumnější by bylo postavit novou dálnici umožňující cesty z Prahy do Brna přes Hradec/Pardubice, a teprv potom rozkopat tu starou, už tak těžce přetíženou.

Mimochodem - tu silnici jsme u nás už postavili. Přesněji: je to účelová komunikace a býval to kus rozježděného pole, takže si příslušní obyvatelé chodili stěžovat, že domů musejí několik kilometrů (tři?) objížďkou, notabene přes město. Tak cesta dostala asfalt. Nastal mnohem větší problém: těm samým obyvatelům vadí, že tam jezděj auta.

A propos - místo vašich ekologických keců se starejte o SVÉ okolí. O to svoje se postarám sám.

J. Svoboda 7.5.2019 21:08

Re: Pokračování včerejšího štvavého článku

Pane Bože, do čeho jsto duši dal?!