21.6.2024 | Svátek má Alois


Diskuse k článku

EVROPA: Dva a půl roku invaze

Prožíváme invazi, s kterou si mnozí nevědí rady. A zdá se, že někteří z těch mnohých si nevědí rady zcela záměrně. Tato invaze však není jen muslimským nájezdem na celou euro-atlantickou civilizaci, to by bylo příliš jednoduché.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Frauknecht 31.1.2017 8:43

1*

Moc pěkný, dík.

P. Zinga 31.1.2017 8:34

Čet´jst vůbec Marxe?

?

P. Lenc 31.1.2017 8:38

Re: Čet´jst vůbec Marxe?

Já ano pane Zingo.A dík pane autore za kvalitní článek.

K. Wágner 31.1.2017 8:03

Máte naprostou pravdu

"Konstrukt zdání demokracie je dokonalý".

Máte naprostou pravdu.

V. Kain 31.1.2017 9:30

Re: Máte naprostou pravdu

Jen malou chvilku jsem si poslechl Roitovou.Neskutečně prodejná a odporná ženská.

D. Polanský 31.1.2017 7:10

Přesto zůstává veliký otazník, asi takový:?

Technologie se posouvají kamsi, kde ani dnes pořádně nedovidíme, Země je topograficky menší kvůli dopravním možnostem, obchod je světový, společnosti nadnárodní, lidé se promíchávají, zda se to někomu líbí nebo nelíbí. Na jedné straně multikulturalisté, na druhé vášnivý nacionalisté, tam levičáci, zde pravičáci, všichni touží po svém vysněném světě. A jaksi všichni zapomínají, že pokrok se rodí z boje a jednoty protikladů. Tedy když nějaká skupina tvrdí něco, zákonitě zde bude jiná skupina, co bude tvrdit pravý opak. I ten boj je nevyhnutný. Nelze se mu vyhnout. Zákony vývoje lidské společnosti to jednoduše nedovolí.

J. Štrobl 31.1.2017 9:00

Re: Přesto zůstává veliký otazník, asi takový:?

Pravda, pravda. Právě proto musíme začít u nás s neomarxismem skutečně bojovat.

J. Komárek 31.1.2017 6:45

dojem z komentářů LN pan Macháček

V jednom komentáři psal pan Macháček, že EU se bude muset mít na pozoru před společným tlakem USA, Ruska a Británie, které budou chtít EU oslabit. Nevím, proč, ale krapek mi to připomíná protektorátní noviny, kde se také hnusní Spojenci snažili zničit úžasnou spojenou Evropu pod vedením jistého A.H.

M. Prokop 31.1.2017 10:17

Re: dojem z komentářů LN pan Macháček

Macháček je a vždy byl Hujer a magor, i než se stal Burešovým prorokem.

J. Fridrich 31.1.2017 6:43

Opět skvělý rozbor vývoje dnešního, ale i "minulého"

Opět skvělý rozbor vývoje dnešního, ale i "minulého" světa.. Přidám svou úvahu :

Dnešní svět bude muset - a to velmi rychle - dospět k zcela zásadní skutečnosti a nekorektně-tedy pravdivě konstatovat, že civilizační úrovně a vyspělost jednotlivých etnik, zemí, států, lokalit - tedy lidí žijících v dnešní době na naší planetě je RŮZNÁ a mnohdy velmi odlišná. Stupnice hodnot, rozvoj společnosti, její kultura, hygiena, tolerantnost, vztah k ženám, k dětem, schopnost akceptovat jiné pohledy na vývoj světa - to vše je velmi ODLIŠNÉ v různých částech světa. Konkrétně země tak zvaného Západu, tedy křest'anské, Euro-Atlantické civilizace jsou nepochybně vyspělejší a to nejen ve vědě, technice, technologiích - ale právě v uspořádání své společnosti, hlavně v její humánní podobě, demokracii, práv a svobod svých občanů. V jiných částech světa jsou zcela jiné hodnoty a je zajímavé, že když přijdou k nám, tak místo spokojenosti a vděku za nový domov přináší až nepochopitelnou NENÁVIST. Raději tedy tyto světy nesměšovat - a když už, tak jim pomoci u nich doma.. Tento člověk udeřil hřebíček na hlavičku : "Newt Gingrich, který strávil dvacet let koncem minulého století jako poslanec za jeden z okresů státu Georgia a na závěr své poslanecké kariéry předsedal čtyři roky Sněmovně, přišel s velice přesným vysvětlením, proč se dnešní zaměstnanci sdělovacích prostředků hlavního proudu chovají tak, jak se chovají. Jsou to lidé, kteří (vinou vzdělávacího systému) nemají vůbec ponětí o dějinách, ba snad ani o dějepisu. Tím pádem jim ale také vůbec nedocházejí souvislosti, protože je nejen ani neznají, oni je znát ani nemohou."

Přesně tak to je - tak, jak jsou u nás dodnes "polámaní" lidé od "soužek učitelek" ze základek komunistickými zkazkami a deformacemi historie, tak bohužel nyní na Západě ( v Americe i Evropě ) jsou tito absolventi universit "polámaní" levičácko-multi-kulti nebezpečnými nesmysly...

J. Chaloupka 31.1.2017 9:49

Zachraňujeme kdejakou pidikulturu na Papuy Nové Quinei,

ale vlastní kultury a civilizace si nevážíme natolik, abychom ji nenechali zničit příslušníky jiných civilizací.

J. Fridrich 31.1.2017 10:11

Re: Zachraňujeme kdejakou pidikulturu na Papuy Nové Quinei,

Ano, ode zdi ke zdi.. Dříve, po staletí, byly menšiny utiskovány - a to ( pokud ovšem nebyly agresívní a nebezpečné pro tehdejší společnost ) nebylo jistě v pořádku. Nyní upadl západní svět ( pod taktovkou levičáckých-multi-kulti šílených experimentátorů ) do opačného extrému - menšiny jakéhokoliv typu jsou nekriticky UPŘEDNOSTŇOVÁNY.. To je patrné i v justici - zločinec je chráněn více než poškozený. Toto není v pořádku a musí se změnit k vyváženému stavu. Je zajímavé - a je to REÁLNÁ SKUTEČNOST, že s některými etniky přicházejícími na Západ ( myšlena Evropa, Amerika, Austrálie - tedy křest'anská, Euro-Atlantická část světa ) - nebyl, není a patrně ani nebude problém.. Víme, že sem patří Židé, Vietnamci, Číňané, Indové.. Víme také, že s některými etniky byly, jsou a jistě i budou problémy - a to velké - hlavně s arabskými a africkými islamisty různých národů, s Cigány-Romy a pod.. Západní svět si musí uvědomit, že tyto zcela jiné civilizační okruhy je třeba nechat ODDĚLENÉ, můžeme se respektovat, ale NEMÍSIT. A na tom přece není nic špatného.

K. Novák 31.1.2017 5:39

O žádný marxismus se nejedná.

Jde o snahu dostat se k ještě většímu množství peněz bez ohledu na ekonomickou smysluplnost. Země Vyšegrádské čtyřky jsou poněkud stranou, protože jsou chudší a není o ně zájem. Největší problémy s invazí imigrantů mají nejbohatší země EU bez ohledu na to, jestli jsou velké nebo malé. Imigraci nejvíc pomáhá ne marxistická ideologie, ale to, že ti, kteří ji protlačují z pozadí kvůli svým finančním zájmům, nějakým způsobem ovládli Merkelovou a tím i Německo a Evropskou komisi. Přispívá také velmi slabý francouzský prezident a Brexit. O tom, že imigrace je uměle protlačovaná, svědčí i snaha odzbrojit občany EU. K tomu není důvod, v minulých desetiletích se v EU nepřihodilo nic tak rozsáhlého a závažného, aby bylo potřeba takové opatření dělat. Důvodem je zřejmě očekávání nějakých problémů v budoucnosti. A nic jiného, co by takové problémy mohlo vyvolat, než imigrační krize, se v současnosti v EU neděje.

J. Kopis 31.1.2017 6:36

Re: O žádný marxismus se nejedná.

Že se nejedná primárně o marxismus není pravda!

http://casopisargument.cz/2017/01/12/multikulturalismus-jako-politicke-nabozenstvi/

K. Novák 31.1.2017 8:59

Re: O žádný marxismus se nejedná.

Děkuji za odkaz. Připadá mi to jen jako velmi poblázněné zdůvodnění imigrace, které neodpovídá na otázku Cui bono. Některé věty jsou skutečné perly. Např. "Autoritu je třeba popřít a egalitarismus vnést do všech vztahů včetně vztahu učitel-žák, lékař-pacient, rodiče-děti". Nebo "Skutečně svobodná společnost nesmí jedince v ničem určovat. Má mu jen nabízet možnost utvářet sám sebe bez jakýchkoliv vnějších determinací". Taková společnost by třeba byla podle názoru autora knihy svobodná, ale nejspíš by nemohla fungovat. Věta "Marginální jsou nositeli „Jinakosti“, tedy novým revolučním subjektem" je popřením pojmu revoluce. Marginální mohou udělat tak akorát puč, když na něj mají sílu, a i tak by museli být tou většinou tolerováni. Takových perel je tam víc. Je to stejně nesmyslné jako imigrační manifest a znovu opakuji, neodpovídá to na otázku Cui bono. Považuji to jen za propagaci imigrace, zakrývající její skutečný důvod.

J. Kopis 31.1.2017 11:21

Re: O žádný marxismus se nejedná.

To je právě úhel pohledu. Nejedná se o zdůvodnění migrace, ale o její podstatu, neboť tyto teze skoro přesně korespondují s činy a názory převážné většiny multikulturalistů na všech společenských úrovních, od OSN přes Brusel, Bundestag až po Sorosovu Open Society Foundations, NoBorders, Hate Free Culture a další. Samozřejmě, že na migraci si logicky přihřívají polívčičku i další, ale to už je jen sekundární problém. Všimněte si, že Trump když jde po meritu věci, tak se postřelené husy vždy spolehlivě ozvou, což je známka, že ťal do živého a spustí se jeho dehonestace. I když mi není sympatický, tak některé jeho kroky jsou logickým vyústěním dlouhodobého naplňování myšlenek obsažených v manifestu v odkazu o což se snažil jeho předchůdce! Ono Cui Bono je tak možno určit pouze na základě primárních a sekundárních priorit všech zainteresovaných účastníků. Důležité je si uvědomit a pojmenovat příčinu, což článek v odkazu celkem splnil beze zbytku, jen je potřeba myslet v globálním měřítku, uvědomit si co vlastně generuje humanitně zaměřené školství a další konsekvence.

H. Lukešová 31.1.2017 0:27

V Quebecku vraždili muslimové, ale může za to Trump...

http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/16718-slunickari-o-teto-zasadni-veci-pomlceli-to-budete-koukat.aspx

Večerní zpravodajství ČT bylo opět velmi tendenční, uplakané,jak jinak, no naši smrt, smrt Západu, o které psal Patrick Buchanan, může trošičku pozdržet vzájemná nenávist mezi muslimy. Muslimové často vraždí muslimy, kdyby se celá miliarda a půl muslimů sjednotila, vyrazila na nájezd, zahynuli bychom velmi velmi rychle.

Chtělo by to obnovit tradici křížových výprav, respektive obranných výprav v Evropě. Vraždění Židů v Porýní LP 1095 byla perzekuce, neomluvitelnou vraždou, protože Židé Evropu neohrožovali, nechtěli ji judaizovat, nesmíme zapomenout, že se nejednalo o pravé křižáky, ale ožralou zfanatizovanou lůzou, chtějící se obohatit, ale boje s muslimy byly legitimní, protože muslimové křesťany ohrožovali a vraždili. Naléhavě by chtělo zformovat křížová vojska...

S. Netzer 31.1.2017 10:18

Musím vás zklamat,

ale v Québecu muslimové nevraždili. http://www.journaldequebec.com/2017/01/31/il-sest-radicalise-contre-limmigration

Vraždil mladík ze slušné rodiny, který zastává názory jako vy.

J. Farda 31.1.2017 18:36

Re: V Quebecku vraždili muslimové, ale může za to Trump...

Gorgona vulgo Erínye (eM jako eM, vsjo ravno) má asi mimořádně pravdu. Ale našel jsem při inventuře něco, co Kopretino možná znáte, ale pro případ, že ne, Vám pro info posílám. Mějte se! https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/mel-rad-zidy-a-proto-zrejme-zahynul/r~d28de9a20e7911e4a0860025900fea04/ http://www.valka.cz/clanek_14223.html

H. Lukešová 31.1.2017 23:41

Re: V Quebecku vraždili muslimové, ale může za to Trump...

Děkuji, Antonín Sochor byl skutečně andělem, dej mu Pán Bůh věčné nebe a článek o naši vojenské pomoci Izraeli byl také zajímavý, něco jsem znala, něco ne...