19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

EVROPA: Dokonáno jest!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
oh 5.11.2009 13:36

Re: Strážci revoluce v ČR

Že by bojovými plyny "Made in USA"? V dobách íránsko-irácké války s američany dost kamarádil a dostával od nich a francouzů zbraně. Takže si udělejte pořádek v datech, než začnete ostatní obviňovat ze lži.

Larus ridibundus 5.11.2009 13:56

Re: Strážci revoluce v ČR

oh, oh, já mám taky jen informace z tisku.

Ale když soud odsoudí k smrti hned dva iráčany (Saddáma a jeho strýce zvaného "chemický Alí") za použití ZHN - bojových plynů Sarin a VX proti kurdským vesnicím s následkem několikatisíc mrtvých, a TV ty soudy a popravy pěkně natočí a ukáže,

Tak  je šumafuk, jestl si ty ZHN kopili od tatarů, francouzů či američanů nebo vyrobili sami.

Ale faktem zůstává že podle výroku těch iráckých soudů tam ty ZHN byly.

A jestli nějaká CIA , KGB či nějaký antiami říká že ne, tak prostě kecá. Toť vše

oh 5.11.2009 14:12

Re: Strážci revoluce v ČR

Po Saddámově "návštěvě" v Kuvajtu mu bylo rezolucí OSN nařízeno ty jednoodkoho nakoupené ZHN zničit. Tahle likvidace byla zbojními inspektory kontrolována a žádná jejich zpráva ani nenaznačovala, že by se likvidace nekonala.  V době, kdy Bush jr. ráčil místo obtížného chytání bývalého spojence Usámy vpadnout do Iráku (údajně plného ZHN připravených k nasazení) už je evidentně neměl - protože je proti útočníkovi nepoužil a ani dlouhodobé hledání po Saddámově svržení nenašlo nic víc, než nějaké  chemické dělostřelecké granáty zapomenuté na bývalých bojištích íránsko-irácké války.

Jasně, CIA kecá. Dokonce lže i svému prezidentovi, vždyť na co jiného by tajné služby byly, než aby lhaly lidem, co podepisují jejich výplatní šeky.

Čtěte z toho tisku víc, než jen titulky. Toť vše.

Roy Boehm 5.11.2009 13:58

Re: Strážci revoluce v ČR

Milý Racku chechtavý, ZHN (po modernu WMD) v Iráku nebyly. Prostě nebyly viz třeba http://www.msnbc.msn.com/id/7634313/). Máte dojem, že hlavní vyšetřovatel CIA lže? Saddám WMD naposledy použil v roce 1988 proti Kurdům v medíálně proslulé Halabdži (ačkoliv tam šlo o stovky mrtvých, zatímco v předešlých akcích během irácko-íránské války šly počty obětí do desetitisíců). Z dokumentů, které Američani v Iráku posbírali vyplývá, že výzkum a výrobu chemických a biologických zbraní ukončil nejspíš někdy v polovině 90.let. A jaderný program mu zrušili už v r.1981 Izraelci. Ale když o něčem žvaní na zasedání OSN ministr zahraničí USA, tak to přece nemůže být lež, že?

Larus ridibundus 5.11.2009 14:05

Re: Strážci revoluce v ČR

Tak asi lhali ti soudci, a vyšetřovatelé kurdské genocidy ?? Když tedy  nelže Wikipedie a vyšetřovatel CIA ??

Holt zřejmě nechápete, že  tam ZHN byly, ovšem Saddám s kumpány je stačil spotřebovat.

Nebude to takhle pravdě blíž ??

Roy Boehm 5.11.2009 14:33

Re: Strážci revoluce v ČR

Jistě. Ale sám uznáte, že SPOTŘEBOVANÉ ZHN jsou docela blbá záminka k válce. A že tedy je docela příhodné označit tento casus belli za vylhaný. Nicht Wahr? Nezapomínejte, že toto bylo příčinou naší (nejen nás dvou) diskuze.

standavd 5.11.2009 11:37

Kdyby sem to býval věděl, tak by sem sem nechodil.

Tyxpicky česky.Raději nic nezačínat, protože se nedokážeme poučit z toho co tu již bylo.Taky o všem dopředu víme, že to nemá žádnou cenu a že to špatně dopsdne.Já již nechci patřit někam kde to bude trvat několik generací než se začnou chovat slušně.

Pane Vlku, 5.11.2009 11:36

Nemáte pravdu.

Bohužel probíráte negativa, ale to hlavní pozitivum pro celou EU, spočívající v síle mandátů, pomíjíte. V současnosti malé státy nemají žádnou šanci třeba i ekonomicky uspět. měli jsme tedy dvě možnosti. Západ nebo východ. Beru západ! Krom toho věřím, že se dají nějaké ty mouchy LS vychytat, k tomu netřeba filosofovat nad kravským lejnem.

... 5.11.2009 11:45

Re: Nemáte pravdu.

Mohl byste mi vysvětlit, jakým myšlenkovým pochodem jste dospěl k přesvědčení, že stát se ekonomickým "protektorátem" Německa nám jakkoliv pomůže k úspěchu? Vážně by mě to zajímalo.

honzak 5.11.2009 12:09

Re: Nemáte pravdu.

"Krom toho věřím, že se dají nějaké ty mouchy LS vychytat" ;-D;-D;-D

Dají. Ale nikdo to nebude chtít udělat...

lexx 5.11.2009 12:40

Re: Nemáte pravdu. .. chtěl bych být menší, a ještě menší ...

 Zase jeden, co si myslí že jsme malý stát.  Nejsme !!!   Jsme středně velký stát EU  a  když se koordinujeme ve Višegradu s podobně smýšlejícími okolnímy státy,  dostává z toho  Sarkózy  osypky..!  ;-P

http://euobserver.com/9/28928

Roy Boehm 5.11.2009 14:26

Re: Nemáte pravdu. .. chtěl bych být menší, a ještě menší ...

To jsou kecy. Celý slavný Visegrád (i kdyby se Maďaři nerozhádali se Slováky a Češi se všema) nedá dohromady víc než 14,2% v Europatlamentu. Francie sama má 9,5%. Ve spojení s Německem dá 22,7%, s Itálií 19,1%. Takže Šarkézy se osypávat nemusí... To, že jsme "středně velcí" je nám po LS houby platné. Jednadvacet středních a malých států nedá dohromady víc nežli 336 hlasů (tedy 44,7%). A to je ta lisabonská demokracie!!!

BM 5.11.2009 12:52

Re: Nemáte pravdu.

Prosím Vás, co je to ta "síla mandátů"? Tedy podle Vás? (pozn. to je opravdu otázka, ne útok).

Pane Vlku, 5.11.2009 14:03

Re: Nemáte pravdu.

to je síla ministra zahraničí EU oproti min. zahraničí třeba ČR třeba v jednání s Ruskem

Frank 5.11.2009 14:23

Re: Nemáte pravdu.

Ale pravdu má pan Vlk. Ty mouchy v LS jsou tam zcela záměrně a malé státy si při vychytávání ani neškrtnou. Stačí vzpomenout na teploměry a 100W žárovky. Jste opravdu tak naivní? A jen tak mimochodem, ztráta suverenity není moucha, ale dost zásadní věc. Plánované hospodářství jsme už tady jednou měli a teď to tady bude znovu a ve velkém.  A kdo asi bude silou hlasů k počtu obyvatel  určovat, co a kde se bude vyrábět?

Petr Kunetka 5.11.2009 11:30

Jejda,

jenom upresnim, citace neni puvodne ode mne, ale Stanislaw Jerzy Lec, polsky aforista ;)

FrantišekN. 5.11.2009 11:41

Re: opravdu?

Stejnou věc zpívá Vlasta Třešňák v jedné písničce na své poslední desce Skopolamin.

Petr Kunetka 5.11.2009 11:48

Re: opravdu?

No, Lec bude asi puvodnejsi ;)

FrantišekN. 5.11.2009 11:57

Re: opravdu?

Asi ano, ale od něj jsem ten citát neznal... Díky za info.

Lucifer 5.11.2009 11:26

Ano, ano

Brusel se nažrala, Klaus zamachroval a banánistán zůstal celý. Co víc si přát.

Karlos 5.11.2009 11:07

Autore,

dobrý článek R^. Ještě jste měl vyvrátit tu historku o tom, jak nás Rusové převálcují bez Lisabonské smlouvy. Rusové si totiž Lisabon přejí. Citace z ruského tisku jsou třeba zde       http://www.lidovky.cz/lisabon-posili-ruske-spojence-doufa-kreml-fi1-/ln_noviny.asp?c=A091006_000024_ln_noviny_sko&klic=233600&mes=091006_0 Ruské deníky nazývají Klause "východoevropskou brzdou", a dále píší, že "nakonec bude možné hovořit s EU přímo, mimo všelijaké ty Balty, Poláky, Čechy a další, co nám nepřejí". Jaká ironie - eurohujeři (včetně Ondřeje Neffa) tak dlouho strašili sílícím vlivem Ruska, až nás nakonec vecpali ruskému medvědovi přímo do chřtánu. Za 20 let se všichni dnešní zastánci Lisabonské smlouvy budou stydět a budou se svou podporu tomuto dokumentu snažit zamlčet.

BM 5.11.2009 12:59

Re: Autore,

Bezpochyby máte pravdu. Za plyn nás Merkelová se Sarkozym prodají při první, nebo druhé pořádné krizi v dodávkách. Je mi šedesát, tak snad to těch dvacet let vydrží, než dojde k velkému třesku, ke kterému dojde s pravděpodobností hraničící s jistotou. Rád bych dožil v klidu.

Astonova Vila 5.11.2009 10:57

Jako vždy pravda, smutná pravda

R^

Niky 5.11.2009 11:02

Re: Jako vždy pravda, smutná pravda

R^

Mgr. Milda 5.11.2009 11:34

Re: Jako vždy pravda, smutná pravda

smutní euroskeptici tvrdí, že se EU do dvaceti let rozpadne. Tak co řešíte? Těch dvacet let si alespoň ještě užijme, než budeme třikrát denně mlátit hlavou o zem směrem k Mekce a Medíně.

Roy Boehm 5.11.2009 14:44

Re: Jako vždy pravda, smutná pravda

Ehmm... Jedna technická: pětkrát denně (1) salát-l-fadžr; 2) salát-z-zuhr; 3) salát-l'asr; 4) salát-l-maghrib; 5) salát-l-'iša'). Ale klid. On Vás místní muezzín upozorní, abyste to neprošvihl:-).

krabaťák 5.11.2009 10:54

Koukám eurohovada majou dneska pre

jen Zima zatim chybí ;-D;-D

honzak 5.11.2009 11:22

Re: Koukám eurohovada majou dneska pre

Dneska nemá vycházku ze šaškecu.

? 5.11.2009 10:50

Nojo, pane autore, on si asi ani pan prezident (o vás nemluvě) nepřečetl tu přihlášku do EU,

když ji osobně podával. Jinak byste asi nebyli oba tak překvapení z Lisabonu...:-)

Habakuk 5.11.2009 12:33

Re: Nojo, pane autore, on si asi ani pan prezident (o vás nemluvě) nepřečetl tu přihlášku do EU,

Místo otazníku by Vám lépe slušelo trvdé Y. Na přihlášce do EU stálo úplně něco jiného a o LS tam nebylo ani malým písmem.