5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

EVROPA: Dějiny se opakují

Byl to Ján Kollár, kdo jako první literárně propagoval Ruskou říši jako záchranu Čechů a radil, abychom "přichýlili k mocnému tomu tam se dubisku". Od nadšených českých panslavistů se prakticky a jednoznačně distancoval Karel Havlíček Borovský, který na rozdíl od naprosté většiny z nich Rusko poznal na vlastní kůži, aby se vrátil s památným výrokem "jel jsem na Rus jako Slovan, vracím se jako Čech".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Mach 18.5.2014 11:02

Re: Vážený pane autore,

Můžete mi sdělit, kde autor píše, že se nic neděje? Autor uvádí, že tyto idiotské praktiky EU jsou škodlivé a že ČR se některým z nich dokázala vyhnout. Také uvádí, a to je hlavní, že všechny ty nesmysly co předvádí EU jsou pořád 100x lepší než to co se děje v Rusku. A s  tím lze pouze souhlasit. Mimochodem pokud vy doma říkáte něco jiného než na veřejnosti, tak si pak nestěžujte na EU. Za to co říkáte jste zodpovědný jen vy sám. Když si odmyslíme politiky a jejich multikulturní a rádoby ekologické  bláboly určené do médií tak většina lidí v EU stále říká co si myslí bez ohledu na to to kde je (vy a vám podobní jste zřejmě výjimka), na rozdíl od Ruska, kde za projevení svého názoru například na demonstraci nebo článkem v novinách můžete skončit za mřížemi nebo v mělkém hrobě.

P. Pokorný 18.5.2014 12:13

Re: Vážený pane autore,

Doložte fakty, že Rusko tímto směrem nejde. Doložte, že Rusové jdou horším směrem, než EU. Nikoliv status quo, ale trend. Kdo kde byl před dvaceti, třiceti léty a kde je dnes se svobodou, ekonomikolu. Snad rozumíte otázce.

P. Mach 18.5.2014 12:55

TO jste se asi podělal, ne.

Nevím proč bych vám měl něco dokládat. Zkuste nejdřív vy doložit ty svoje bláboly. To, že rusko směřuje do brežněvovských času je evidentní každému kdo má alespoň průměrnou inteligenci a nemá hlavu zadělanou kremelskou ideologií. Vy jste ovšem příklad jedince s dokonale vymytým mozkem a dobře víte, že se tady můžu stavět na hlavu ale stejně jakékoli důkazy, které bych uvedl, a  které tady ostatně už mnohokrát zazněly, přes ten rudo hnědý opar zahalující vaše myšlení stejně neproniknou.

B. Rybák 18.5.2014 13:45

Re: Vážený pane autore,

Ta "idiotská" politicko-korektní, "zelenou" inkvizicí řízená, s demokracií (demokratickým kapitalismem) i k vůli vytváření říše založené na vládě několika (stále méně) národů nad ostatními národy EU, perspektivně neslučitelná politika EU, je její neodstranitelnou podstatou (výrazně většinový politický národ v EU nikdy existovat nebude).

Takže západní hodnoty na západě, podobně jako kdysi při vzniku krví křtícího negramotného franckého Karla "Velikého" nezadržitelně upadají, Rusko se v téže době podstatně zdemokratizovalo a má přinejmenším šanci se nyní před svým pádem zachránit (podobně jako kdysi východořímská říše)!

P. Mach 18.5.2014 18:41

Re: Vážený pane autore,

Nesmysl. Za prvé, proces ruské demokratizace skončil s nástupem putina na kremelský trůn. Od té doby rusko nabralo přesně opačný směr. Za druhé zelení magoři a polikorektníci jsou sice jev škodlivý a někdy nebezpečný ale vzhledem k železným zákonům trhu a v evropě stále přetrvávající (na rozdíl od ruska) názorové a politické pluralitě jev dočasný. Za třetí, rusku hrozí pád mnohem akutněji než evropě. Hraní si na vojáčky totiž dokáže zruinovat ekonomiku daleko spolehlivěji než zelené experimenty.

P. Vaňura 18.5.2014 20:17

Pane Mach, jeden příklad:

"S Cikány jsou jenom problémy a nejlepší by bylo, kdyby tady nebyli." (můžete dosadit i nějakou jinou skupinu).

A zkuste si toto napsat na transparent a chodit s ním po Václaváku!

Někteří lidé byli zcela nedávno ve vězení dokonce i za míň!!!

P. Mach 18.5.2014 20:55

Jiný příklad.

Zkuste na rudém náměstí vytáhnout transparent, že putin je zlodějský hajzl, který patří za mříze. Opravdu se domníváte, že když na Václaváku vytáhnete transparent o cikánech, že na vás vyběhne OMON a dostanete nakládačku jako na tom rudém náměstí? Nebo si představte, že jste novinář, opravdu si myslíte, že když napíšete nepohodlný článek o místních politických papaláších, tak vám v EU hrozí zavření redakce a nakládačka na policii nebo dokonce mělký hrob v lese za městem jako v Rusku?

J. Jurax 19.5.2014 0:59

Re: Vážený pane autore,

Asi tak. Kdysi šel mráz z Kremlu, dnes se blbosti šíří z brusele.

P. Vaňura 17.5.2014 22:49

K těm diktátorům

Machiavelli ve svých knihách píše o tří dobrých a tří špatných formách vlády, a to v protikladu monarchie-tyranie, aristokracie-oligarchie a demokracie-anarchie.

Mnoho tzv. demokratů není schopno pochopit škodlivost anarchie. Člověk v anarchii není svobodný, protože je např. vydán na milost a nemilost vůdcům lokálních gangů, takže žije v podstatě v despocii.

Je zajímavé, že sunnitský islám považuje i krutou despocii za lepší, než anarchii. Důvod je historicky zřejmý, anarchie je katastrofou především pro země, kde zemědělství závisí na funkčnosti zavodňovacího systému.

J. Babička 18.5.2014 5:09

Re: K těm diktátorům

No pokud si lidi maji vybrat mezi diktaturou a anarchji, tak si samozrejme zvoli diktaturu, protoze anarchie neznamena nic jineho, nez diktaturu tisicu malych tyranu.

Demokracie, která se nebrání proti těm, kteří ji chtějí odstranit, je předurčena k vlastní zkáze. To si uvědomoval zcela jasně i pozdější nacistický ministr propagandy Joseph Goebbels, když v článku pro časopis Angriff z 30. dubna 1928 napsal: "Vstoupíme do říšského sněmu, abychom do zbrojního arzenálu demokracie vnesli vlastní zbraně. Staneme se říšskými poslanci, abychom výmarské smýšlení zničili tím, že ho podpoříme. Když je demokracie tak hloupá, že nám dává k této medvědí službě volné jízdenky a diety, je to její věc... Pro nás je vhodný každý zákonný prostředek, abychom změnili dnešní stav."

Jak to dopadlo, všichni víme.

B. Rybák 18.5.2014 14:24

Re: K těm diktátorům

Někteří přinejmenším tušíme i to, proč to tak dopadlo:

Myslíte, že kapitulací vnucená demokracie, která nedokázala zabránit levičácké anarchii, ani rostoucí bídě, mohla zabránit vzniku vlády těch, kteří národu přesvědčivě slibovali, že anarchii zabrání a bídu způsobenou obrovskými reparacemi a "zbytečnou" světovou hospodářskou krizí odstraní a národu hlupácky ponižovanému (hlavně Francií i vlastní "inteligencí") důstojnost vrátí? Zůstala by i potom demokracií?

Nedávné i dnešní pokusy ožebračit a ponížit Rusko jsou stejně hlupácké, jako ta z r. 1918!!! (na tom nic nemění to, že dodnes se vedly války "pouze" hospodářské, kybernetické a masmediální)

J. Jurax 19.5.2014 1:06

Re: K těm diktátorům

Ne. pokud si lidi mají vybrat mezi diktaturou a anarchií prezentovanou ovšem jako svoboda a rovnost, tak si samozřejmě zvolí tu svobodu a rovnost, obdrží anarchii a vzápětí diktaturu.

A ten Goebbelsův výrok padne na praxi komunistů jako Jandák na hrnec. Kdyby tam nebylo adjektiv říšský a výmarský, mohl to klidně napsat Gottwald.

J. Cervenka 17.5.2014 20:19

populace

tolik zajimavych navrhu - ale komu. Zapominaji prispivajici, ze v nedavnem vyzkumu verejneho mineni (Lidove Noviny) 38.5 % Ceskych obcanu souhlasi, ze : " Americane jsou stejni, nebo horsi nez Rusove." Tedy k trakovymto lidem mluvite !

J. Kombercová 17.5.2014 21:02

Re: populace

Hm... to je ale dobře položená otázka, že... prý stejní nebo horší. Jo, správně se zeptat, abyste dostal správnou odpověď, to je na hlavu. :)

M. Stuchlik 17.5.2014 23:47

Re: populace

Spodní konec gausovky, ten tu bude vždycky a vždycky bude podléhat té nejagresivnější propagandě.

J. Jurax 19.5.2014 1:10

Re: populace

Holt je v ČR 38.5% alternativních inteligentů, neřkuli přímo blbců.

A nedělejte si iluze, že v jiných státech - včetně USA - je to lepší.

P. Pokorný 17.5.2014 18:49

Nerad bych rušil v rozjímání Babičku

Ale lehce bych upozornil, že Rusko Krym aktivizovat nemuselo, natož připravovat. Ona ta vojska tam byla dislokována celá léta a dokonce ani potem ani dne nemají vyšší stav, než byla původně dohoda. Pouze se od prvního mjění platy....Ukrajinská almužna se mění na ruský plat a to rozzuří každého Ukrajince... A svaté rozohnění: Krym byl hlavně jako základna na ochranu Ruska a za výměnu třeba sjednocení bývalého nacistického Německa, kdy Rusko to také neblokovalo. A USA nabízejí každému mír s předsunutými bombardéry a izraelskými poradci... Dnešní USA už nejsou USA roku 1945.

J. Babička 17.5.2014 18:56

Re: Nerad bych rušil v rozjímání Babičku

Ovsem o zversvech americanu v okupovanych Zapadnich Cechach vysly cele dve knihy. Takze americane byli nicemove jiz tenkrate 45 ne kdyz zacli delat zverstva v Korei a pak neustale v dalsich zemich, jak zname z novin.

P. Pokorný 17.5.2014 19:42

Re: Nerad bych rušil v rozjímání Babičku

Přeložte to do češtiny. Ty jinotaje jsou značně zmatené.

P. Mach 17.5.2014 21:11

Re: Nerad bych rušil v rozjímání Babičku

Tohle jste měl umístit pod  svůj první komentář. Ty pitomosti co jste vyplodil jsou tak tajemné, že by s jejich rozluštěním měl problém i Alan Turing.

P. Pokorný 17.5.2014 22:24

Re: Nerad bych rušil v rozjímání Babičku

Tak se naučte číst. Zjednodušte to, vypište si pouze názvy a máte kjlid. Toto jsou však jinotaje.

P. Mach 17.5.2014 22:59

Důležité je abyste nezaměňoval pojem

jinotaj a pojem hovadina. Vy se dopouštíte pouze hovadin. A ty lze samozřejmě číst od začátku či od konce ale pochopitelné (alespoň pro příčetného člověka) prostě nebudou.

J. Babička 18.5.2014 3:48

Re: Nerad bych rušil v rozjímání Babičku

No ze znate dejiny jen za posledni mesic, za to ja nemuzu.  Tady mate jednu knihu o tech americanech, muzete si ji vypujcit v Knihovne H,mest Prahy, ty clanky se vam urcite budou hodit, O americkych zverstvech v Korei, vyslo tolik knich a novyny byly zaplavovany tolika clanky, ze je to tezke obsahnout, staci si zase s archivu vytahnout Rude Pravo. Nebo za vsechny hnihy, takova utla "Sesit nalezeny v Suconu"  No mohli by jsme jit dal a dal,az do dneska, ale to by jste mohl zvladnout sam. Jinak vyborny clanek proti americe, ktery by se mohl otisknout dnes beze zmeny je - Dr. Josef Goebbels, Vőlkischer Beobachter, 21. ledna 1939- Jinak nechapu, ze vam nestaci , strucne ric, ze americane jsou zdrojem vseho zleho na svete a chcete detaily?

J. Babička 18.5.2014 3:52

Re: Toto mate krasne na rozjimani

Narodni umelkyne M, Mayerova

Co to duní, co to duní? Vzduchem hučí bombarďák, nad horami, mořem, tůní žene se jak starý drak, puká zlobou, hází pumy,dračí vejce s cholerou.Americký vědec umíhubit zemi, o niž se rvou. Co mu dítě, co mu matka? Z bombarďáku agresor na malinká Korejčátkahází tyf a hází mor. Co mu matka, co mu dítě,co mu člověk bezbranný.Že se velcí nestydíte jít na malé Číňany.

V. Kolman 18.5.2014 7:25

Re: Toto mate krasne na rozjimani

Básničky jsou hezká věc. Také přispěji svou trochou do mlýna.

Konec básničky (kdo je autor si po desetiletích už nevzpomenu) otištěné roku 1969 v dětském časopise Ohníček. Jistě se vám bude líbit.

...........

Ať si jsou, tam kde jsou!

Ať sem na nás nelezou!

J. Slanina 18.5.2014 9:14

Re: Nerad bych rušil v rozjímání Babičku

V první chvíli, jsem nevěřícně kroutil hlavou, po té jsem si řekl - nepovedená ironie, ale teprve když mne praštily ty šílené hrubky mně bylo jasno. Tenhle "zdělaný" soudruh to myslí smrtelně vážně.

M. Stuchlik 17.5.2014 23:51

Re: Nerad bych rušil v rozjímání Babičku

ukrajinská almužna se mění na ruskou almužnu a spostu slibů. A možnost terorizovat tatary a krást jejich majetek, jak to má ruská armáda nacvičené z Čečenska.

V. P 17.5.2014 18:04

Vladimir Vladimírovič Putin nás zachrání

- tak takhle otevřeně to zatím neřekne ani Marta Semelová, či Jana Bobošíková. Doba holt ještě nenazrála.

Už ale nastal čas chápačů Putina, kteří sice bystře odhalí a ostře odsoudí jakýkoliv zločin Západu proti Ukrajině, jako je například nabídka asociační dohody, ale takový vstup vojsk na Krym je jaksi pod jejich rozlišovací schopnosti.

J. Babička 17.5.2014 18:15

Re: Vladimir Vladimírovič Putin nás zachrání

Cert vem Krym. Rozhodujci je, ze Putin roztrhal mezinarodni smlouvu, kterou se zarucil za jednotu a nedotknutelnost Ukrajiny, kdyz se vzda nuklearnich zbrani. Opakoval tim cin Hitlera, ktery prohlasil, ze smlouvy jsou jen car papiru, ktere neni treba dodrzovat. No a amerika leta vyjednava s Iranem, aby se vzdal nuklearnich zbrani a nabizi mu stejne zaruky, jako USA, Rusko a Anglie dali Ukrajine. No a ted pred Iranci vypadaji jako blbci. Takze kdyz se znovu ukazalo, ze  plati jen sila ne smlouvy, tak by evropa mela zbrojit,. Jenze zatim spousta lidi veri, ze kdyz nebudeme zbrojit,  vyhovime Putinovi, tak budeme mit mir stabilitu a blahobyt.

B. Rybák 17.5.2014 20:13

Re: Vladimir Vladimírovič Putin nás zachrání

Tu smlouvu zneplatnil vznik nelegální majdanské protiruské vlády.