5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

EVROPA: Co skrývá multikulturalismus

Multikulturalismus není projevem naší velkorysosti, či nějakým vznešeným výplodem pravdy a lásky. Multikulturalismus je to, co zbývá, když se ukázalo, že vlny migrantů nejsou ve svém důsledku přínosem, nýbrž ohrožením ekonomik evropských zemí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Doubravský 26.10.2018 23:16

Pan sociolog objevil Ameriku.

Článek neříká nic nového. Mýlí se v tom, že příčinou migrace jsou neutěšené poměry ve zdrojových zemích - tam v minulosti bývalo i mnohem hůř a nikdo neemigroval. Příčinou je daleko spíše lákadlo vysoké životní úrovně v cílových zemích (vidí denně v tv) a jejich bezbřehá ochota migranty přijímat a sponzorovat. Ostatně neodcházejí ti nejchudší, ale ti, kdo jsou schopni dát převaděčům pár tisíc dolarů. Dost Čechů by s tím mělo problém.

J. Ticháček 27.10.2018 0:47

Re: Pan sociolog objevil Ameriku.

Máte pravdu, v tom se autor mýlí. K migraci samozřejmě dochází pouze v okamžiku, kdy potencionální zisk převýší náklady na přesun. Takže z Afghánistánu se do Evropy nedostane nikdo opravdu chudý. Nakonec, zoufalé články o tom, že někdo byl ochoten vynaložit několik tisíc dolarů na to, aby se nelegálně dostal do Evropy, mne nechávaly chladným. Za ty prachy, a v tom počtu, mi to nesedí. To už není na nízko nákladového dopravce. Za ty prachy se zcela legálně dostanu na Mars.

L. Kubeš 26.10.2018 14:24

Naprostý souhlas s autorem !

Kde se dnes skrývá známá multikulturalistka madam Netzer??

J. Jelínek 26.10.2018 15:15

Re: Naprostý souhlas s autorem !

Hledej, šmudlo.

K. Janyška 26.10.2018 16:49

Re: Naprostý souhlas s autorem !

Jenže, když dva říkají totéž, není to totéž... Dzp.

J. Jelínek 26.10.2018 17:35

Re: Naprostý souhlas s autorem !

A naopak.

V. Podracký 26.10.2018 13:19

Keller se výrazně změnil

opustil nejprve neudržitelnou ekologickou razantní agendu a dělal sociologické výzkumy. Napřed to bylo levičácky ujeté, ale postupně přecejen pravda zvítězila a začíná být fakt dobrý. S jeho znalostmi je to skutečně dobrý článek a uvedl mnoho nových argumentů.

M. Mikulec 26.10.2018 22:22

Re: Keller se výrazně změnil

Pana Kellera možná vyškolila práce v Evropském parlamentu. Potýkat se s tak extrémní hloupostí denodenně musí být pro kriticky myslícího člověka, jako je on, velmi náročné.

K. Janyška 26.10.2018 12:25

Škoda, že komunistům nevěřím ani pozdravení. Marxismus

mají v palicích navždy... Dzp.

D. Polanský 26.10.2018 18:27

Není důležité kdo to píše, ale

co píše. Tak pravil náš nejznámější literární kritik F. X. Šalda. A měl pravdu.

K. Janyška 26.10.2018 19:00

Re: Není důležité kdo to píše, ale

Neměl pravdu. Je důležité je, co tím chce říci. Toho komouše Šaldu si strčte za kloubouk... Dzp.

M. Rozbořil 26.10.2018 12:02

Není o čem diskutovat

Článek naprosto přesně vystihuje situaci a správně popisuje souvislosti příčin s jejich následky. A protože není co dodat, diskuze se (jako obvykle) zvrhla do vzájemného osočování "diskutujících".

J. Jurax 26.10.2018 11:32

Dobře nakladená slova ...

J. Fridrich 26.10.2018 11:13

Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

" Americký prezident Donald Trump ve čtvrtek oznámil, že povolává na hranice s Mexikem armádu."

Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo ze soudruhů zde se hojně na diskuzích vyskytujících vysvětlit, proč se ti chudáci cpou do toho Amerického kapitalistického PEKLA ? Nebylo by jim lépe v Madurově Venezuele, nebo u Moralese v Bolívii a na " ostrově svobody " Kubě ? Tedy v hodných socialistických zemích, kde se lid má tak dobře ?

P. Zinga 26.10.2018 11:47

Re: Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

Pane Fridrichu, už jste s tím svým antikomunismem trapný. Pochodují do USA, protože je někdo navedl a organizuje to. Asi Putin.

M. Prokop 26.10.2018 11:50

Re: Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

Jo, navedl a organizuje, zrovna před US volbami.

V čem pan Fridrich nemá pravdu?

A. Alda 26.10.2018 11:59

Tentokrát je páně Fridrichova připomínka

velice trefná.

J. Fridrich 26.10.2018 12:05

Re: Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

Vaše poznámky není ani třeba " zdobit " odpovědí.. Putin tedy je, anebo není Komunista ?

P. Han 26.10.2018 12:24

Re: Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

Panu Zingovi je to jedno. Komunista nebo ne, hlavně když je to ruský car.

L. Kubeš 26.10.2018 14:23

Re: Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

Komunista Zinga zase perlí......

M. Drašner 26.10.2018 15:18

Re: Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

Soros. Už mu na to přišli (ale vážně), přes pás us neziskovek.

J. Lukavsky 26.10.2018 16:16

Re: Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

No ještě jste zapoměl na SSSR kde "zítra znamená včera". Tam se nikdy nikdo nehrnul, což je opravdu divné! A dokonce ani v dobách kdy předháněli ten USA. J.L.

I. Širůček 26.10.2018 16:30

Re: Může mně, ale snad i jiným neinformovaným lidem někdo

Zapomněl jste tam na jedno slovíčko: "teprve"!

Ś. Svobodová 26.10.2018 9:58

Trochu mimo.

Neřekla bych, že EU nechápe, že my migranty nepotřebujeme. Samozřejmě že je potřebujeme a některé obory na nich stojí. A k růstu naší české populace výrazně napomáhají migranti, stejně jako např. Francii. CO EU nechápe je, že k nám přichází dostatek migrantů našeho slovanského původu a že k poznání ghanské, eritrejské nebo arabské kultury stačí projít Václavák a člověk hned ví, že tím obohatiti nechce.

J. Kombercová 26.10.2018 10:34

Re: Trochu mimo.

Stručně, je rozdíl mezi legální migrací a ilegálními připrchlíky.

V. Pavelka 26.10.2018 13:07

Re: Trochu mimo.

Jsou to jen cizí mravenci ,co lezou do našeho mraveniště .

M. Zdobinský 26.10.2018 9:40

Lžou z pudu sebezáchovy

Oni už to v té Francii a Německu taky pomalu pochopili,ale zároveň zjistili,že nemají sílu a prostředky se migrantů zbavit.

U části (ti kteří se např.ve Francii narodili) to ani právně není možné. Takže dál lžou,protože jediná jejich šance jak ten přetlak trochu uvolnit,nacpat je i k nám a do dalších zemí. Nemůžou jednoduše říct,my jsme to pos.... tak budou dál držet lež,jaké je to super multikulti obohacení a my jsme xenofobové,kteří to nechápou. U Němců se k tomu ještě přidává jejich národní pocit viny a obava,aby jim někdo nevmetl jejich historický fašismus.

Takže budou dál lhát a vydírat přes různé EU struktury, protože je to jediná šance jak se udržet u moci a nějak to "vyřešit". Nejlépe na účet ostatních zemí, které jejich migrační otevřenou náruč nesdílí.

M. Prokop 26.10.2018 9:45

Re: Lžou z pudu sebezáchovy

U Němců historický nacismus, nacionální socialismus. Říkat tomu fašismus začali Rusáci. A fašismus, korporativní socialismus patří do Itálie, Španělska či Portugalska.

M. Krátký 26.10.2018 10:27

Re: Lžou z pudu sebezáchovy

je to až komické - Rusům totiž nic jiného nezbývalo - tak německému nacizmu museli říkat fašizmus, protože ruský lid by to nepochopil - že není sicializmus jako socializmus. A potom to ti naši komunističtí teroristi raději od Rusů převzali, vyučovali ve školách a tak se to i nám vžilo - zalezlo pod kůži a bude to ještě dlouho trvat než to pomine - hezký den

V. Novák 26.10.2018 11:07

Re: Lžou z pudu sebezáchovy

Nemáte pravdu.

V předválečném SSSR byli socialisté a sociální demokraté ve velké nenávisti, neb byli považováni za zrádce dělnické třídy, pomocníky kapitálu a překážku proletářských revolucí. Stalin je označoval za "sociálfašisty" a rozhodně je nijak ve svých projevech nešetřil. Napomohl nástupu nacismu (jedné z odrůd fašismu) v Německu tím, že zakázal pod trestem vyobcování z Kominterny německým komunistům spolupráci s německými sociálními demokraty, takže nacisté se s nimi vypořádali odděleně. Sešli se až v Dachau a Buchenwaldu...

Sověti prostě moc nerozlišovali různé odstíny fašismu a italský fašismus jim splýval s německým pseudorasistickým nacismem, katolickým klérofašismem na Slovensku, v Maďarsku Španělsku nebo Portugalsku a různě pravicově autoritářskými režimy v pobaltských zemích. Fašismus všech barev byl "vrcholným stádiem imperialismu", který se po něm zhroutí a propukne Světová revoluce - takže proč rozlišovat?