Diskuse
EVROPA: Chystá se eurošikana dopravců
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
T. Cerny
europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/tran/pr/925/925716/925716cs
v Cesku irreversibilne poznamenanem temi nejhloupejsimi nahledy buranskeho zlodeje Klause a jeho suady staci dat dohromady " Brusel , komunisty a socialisty " a klausoidni cesi se dostanou do frenetickeho transu.
Nejsem obcanem Ceska ale kdyz jedo do Ceska respektuji jeho restrikce - svitim i za plneho slunce , nenapisi se ani kapky alkoholu coby ridic a omezuji rychlost na dalnici i kdyz u nas 1. ve dne svitit nemusime 2.- pred jizdou muzeme vypit ca 2 dc vina ci 2 piva 3. na dalnici jezdime neomezenou rychlosti - krom vyjimek.
Proste to je Cesko a kazdy se zde musi prizpusobit ceskym zakonum . Stejne tak udesni cesti klausoide se take musi prizpusobit nasim regulacim paklize v nasi EU chteji zustat i kdyz zde üpatri k tem explicitnim marginaliim.
M. Prokop
Re: europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/documents/tran/pr/925/925716/925716cs
Vás z pana expresidenta ještě "nekleplo"?
To se tedy divím.
J. Jurax
Jen mne napadá
V letecké dopravě třeba existují černé listiny leteckých společností, které nesmí létat do Evropy, neboť nesplňují bezpečnostní standardy (zpravidla jde o zanedbanou údržbu letadel, někdy i úroveň posádek). Nezdá se, že by žákazníci - cestující - nějak protestovali.
Ekvivalentem by bylo, kdyby firma, jejíž auta vykazují dlouhodobě špatný technický stav a/nebo její řidiči moc přestupků (přetěžování kamiónů třeba), by autodopravu nesměla provozovat až do doby, kdy nějak (jak nevím) prokáže, že se polepšila.
Ovšem prostor pro korupci by se otevřel veliký, co si budeme povídat.
M. Prokop
Re: Jen mne napadá
Všechny bruselní regulace jsou živná půda korupce.
K. Frauknecht
Bez komentáře :-)))
„Vládní pohled na ekonomiku lze shrnout následovně: Pokud se to hýbe, zdaňme to. Pokud se to stále ještě hýbe, regulujme to. Pokud se to přestane hýbat, dotujme to.“
Ronald Reagan
P. Scheck
Pokud se mýlím
Pokud se mýlím, jsem ochoten se omluvit. Každopádně zde platí zvýšené riziko lidí, kteří se tam mohou dostat čistě politickou cestou a to často zavání.
B. Hejda
Text návrhu
Je škoda, že pan autor neposkytl odkaz na dokument, který kritizuje, aby čtenářům umožnil vytvořit si vlastní názor (to on asi nepotřebuje, potřebuje se zalíbit voličům v blížících se volbách, kterým stačí tvrzení, že všechno, co vymyslí "socialisté v Bruselu" je špatné) Dokument najdete zde: http://www.europarl.europa.eu/meetdocs/2009_2014/d... . Věci jsou jinak, než tvrdí - zaprvé - pozmněňovací návrh, který kritizuje obsahuje spoustu podstatných změn - například požadavky na kvalifikaci kontrolorů, zásada, že kontrolovaný platí náklady kontroly jenom pokud se najdou závažné nedostatky, zákaz diskriminace na základě země, odkud vozidlo pochází a podobně. O zavádění nějaké černé listiny tam mimochodem není ani slovo, jenom odkaz na už existující systém vyhodnocoání rizik (kde informace o každém provozovateli vozidel spravuje příslušný členský stát, takže jestli dojde k nějaké korupci, nezáleží na Bruselu).
P. Scheck
Možná mě budete kamenovat
Možná mě budete kamenovat, ale já bych uvítal, kdyby "Brusel" nařídil jednotné normy pro velikost zpomalovacích retardérů na ulicích ve městech. Prostě aby plnily svůj účel zpomalení, ale zároveň, aby jste se nemuseli bát o svoje auto.
Už se mi několikrát stalo, že jsem projížděl neznámým místem, uviděl značku "retardér", uviděl nenápadný hrbeček, zpomalil jsem a přesto mi čumák auta vyjel nečekaně nahoru a pak plácnul tvrdě nazpět až jsem měl obavu, jestli je auto v pořádku. Přitom auta za mnou s řidiči, kteří už toto místo dobře znali, nezpomalili jen na předepsaných 30km/h, ale doslova na 10km/h a pomaličku se opatrně přehupovali.
M. Prokop
Re: Možná mě budete kamenovat
Kamenoval bych toho, kdo ty zhovadilosti staví.
Z. Švrček
EU je pokažená
A měla by jít ona sama na STK. Zejména s řídící kabinou, protože jak vidno dokázla se zabrzdit sama o sobě, už když měla nabírat švung před kopcem a když měla poznat, že by nyní potřebovala spíše silný motor a přeložit náklad. Na jedné straně totiž vedení předstírá, že řeší zastavení jízdy z kopce, i když je to ve skutečnosti tak, že EU má kopec právě před sebou, ale díky nákladu, který je velký a motor slabý a dík samotnému řidiči, který řadí místo jedničky zpátečku, couvá. A úřednictvo loajálně přisypává písek do ložisek, protože i když mnozí vidí, že to nejede dopředu ale opačně, jsou jen páčkami a převody, které dělají to, co se jim z kabiny přikáže.
Tak se ten EU vozík ne a ne rozjet do toho kopečka, jen se řeší, jak zvládnout nastalou situaci s couváním. Ach jo. Nakonec se to svede na povětrnostní podmínky a kluzkou vozovku, EUkamion zůstane při nejlepším stát, v horším případě zůstane rozbitý v dolince.
V. Vlach
Všechna tato nařízení o kterách víme i nevíme jsou de facto příčina, jehož následky ponese celá Evropa.
Akorát by mě zajímalo kam chtějí tito lidé z Bruselských struktur upláchnout před lynčem, dehonestací a všeobecnou pohanou, které je čekají, protože zodpovědnost padá - ať se někdo zaklíná stávajícími zákony jak chce - na jejich hlavy!
J. Vyhnalík
Re: Všechna tato nařízení o kterách víme i nevíme jsou de facto příčina, jehož následky ponese celá Evropa.
Nebuďte naivní. Když se ukáže, že něco nefunguje, tak se to posílí (viz podpora OZE). Veřejnost má krátkou paměť a odnesou to politici, kteří u původního zákona nebyli, nebo dokonce proti němu bojovali, nebo někdo úplně jiný.
Viz zdražování elektřiny, kvůli zákonu z dílny zelených, lidovců a ČSSD, které padá na hlavu současné vládě a ČEZ.
Podobně se v Bulharsku vláda při vstupu do EU zavázala zavřít tamní JE a "nahradit" ji FVE. Hněv lidí padl na ČEZ. Tím ČEZ nijak neomlouvám. Některým lidem v ČEZ se podobné nesmysly líbí, protože jim umožňují si upevnit pozici.
P. Scheck
Pane Vlasáku
Vážený pane Vlasáku, nejdřív byste se měl představit a říct, že vaše závěrečná vznosná věta:"Autor je člen dopravního výboru a místopředseda Evropského parlamentu" neznamená, že jste se dostal na svůj post nějakým korektním výběrem. Ale že k tomuto postu postačí jen poctivé "čištění klik" u některé z našich silných politických stran. A trochu štěstí na správných místech.
Potom vaše slova jako diskriminace nebo korupce musí vyvolat na některých tvářích (které ví) jen útrpný úsměv...
T. Pansky
Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...
... evropskou ekonomiku. Podobnych nesmyslu je v Evrope nespocetne. Presne tohle dela Evropu drahou a neproduktivni. Tohle socialiste nechapou a proto se Evropa hrouti. Evropa se stala nekonkurenceschopna. Diky nesmyslnym narizenim roste nezamestnanost, z toho plyne klesajici zivotni uroven. Lide ziji v mensich a mensich bytech ci baraccich. Lide, kteri v tom umi chodit ziji v zamcich. Roste korupce.
P. Scheck
Re: Evropsky socialismus: presne tyhle nesmysly svazuji ...
Pane Panský, přeji vám hodně dalších takových jednoduchých úvah o vylepšení pro Evropu. Jste typický produkt pro ČSSD pokud se nevydáte rovnou ke komunistům. Tím chci říct, zamyslete se nad tím!
Vyhledávání
Lidovky.cz
TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA
Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.
ondrejneff@gmail.comRubriku Zvířetník vede Lika.
zviretnik.lika@gmail.comHYENA
Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.
https://www.hyena.cz