Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996

Diskuze

EVROPA: Chceme společnost křesťanskou či islámskou?

Úspěch některých evropských stran v nedávných volbách byl založen na jistých - oprávněných - obavách z imigrantů vyznávajících islám. Je to důsledek opouštění staletých tradic a absence kořenů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KJ

K. Jež

10. 9. 2014 23:02
Proč tu kdo řeší Boha ? Ten nikoho nezajímá.

Bůh je něco jako jaderné zbraně, je to jen prostředek odstrašování a ovládání mas. Islamizace Evropy proběhne a bude ukončena úmrtím posledního Evropana, tak jak ho chápeme dnes. Prostě proto, že vymíráme a nemnožíme se. Imigranti se množí a přibývá jich. Výsledek je všem, kdo umí počty do dvou zcela jasný.

0 0
možnosti
JV

8. 9. 2014 22:23
Opakem viry v existenci Boha

(je lhostejno, jak ho nazvete) jako někoho kdo stvořil s nějakým záměrem Vesmír a do něj i lidi, je jen vira, že všechno vzniklo jen jakousi náhodou a že to nemá žádný smysl a účel. Nikdo není schopen "objektivně" rozhodnout, která ta víra má pravdu, ale z čistě praktického hlediska je ta druhá naprosto k ničemu. Kdyby se jí řídila většina lidstva, tak už na naší planetě asi hodně dávno žádní lidé nežijí. A pokud by žili, tak by ten život stál zcela zaručeně za hov ..

Jinak se autor naprosto mýlí ve své myšlence. že by příklon ke kresťanství ochránil Evropu před islamizací. Muslimové nikdy ke kresťanstvi konvertovat nebudou a blbci, kteří konvertují k islámu představují jen zanedbatelnou menšinu proti přílivu muslimských imigrantů a muslimské natalitě. Nechtěl bych malovat čerta na zeď, ale Evropu už můžou před islamizací (pokud je to vůbec možné) zachránit jen střelné zbraně ....

0 0
možnosti
JJ

J. Jurax

8. 9. 2014 22:33
Re: Opakem viry v existenci Boha

Z čeho soudíte, že opakem boha je náhoda? A že bez boha není účelu? Přírodní zákony nic? Stvořil je pánbu nebo snad vznikly náhodou?

A klasická otázka - kdo stvořil toho boha, co stvořil všehomír vůkol?? Nadbůh nebo náhoda - a tak dál ad infinitum ... :-)

Prostě - ad první odstavec - ctím Váš názor, ale hluboce s ním nesouhlasím, maje jej za pošetilý.

Ad druhý odstavec - tam bych dokázal souhlasit spíš. Snad až na ty střelné zbraně - ono ku obraně i útoku máme věci onačejší než kanóny a flinty :-)

0 0
možnosti
KJ

K. Jež

8. 9. 2014 22:13
Ten článek je skrz naskrz neodborně směšný.

Evropa nikdy nebude jako před sto lety. Breivik zabil 77 lidí a má právo zakládat fašistickou stranu a kandidovat na poslance. Porodnost nestačí ani na udržení počtu obyvatelstva. Kdo z vás má 4 a více dětí ? Imigranti prostě Evropu ovládnout, at chc, nebo nechce a zavedou zde svá pravidla. No a nakonec křestanská společnost s islámskou žít nemůže. Jsou to absolutně neslučitelné kultury, principy.

0 0
možnosti
JJ

J. Jurax

8. 9. 2014 18:02
Dvojí nesouhlas

Jako bezvěrec, neznaboh a ateista nemohu souhlasit s adorací náboženských pověr. K udržování morálního kodexu netřeba jakýchkoli bohů.

A nesouhlas s tím, že se musíme naučit žít s moslemíny. Tady je Evropa - oni se musí naučit žít s námi, dodržovat naše pravidla a co nejvíc se asimilovat, chtějí-li zde žít. A musí co nejvíc zapomenout na militantní, nesnášenlivý islám a pokud možno se sekularizovat.

0 0
možnosti

8. 9. 2014 18:24
Re: Dvojí nesouhlas

A víte co je obzvláště "zajímavé"? Katolíci, Židé i muslimové vyznávají jediného boha.  Jsou vyznavači monoteistických náboženství.  Bůh je jen jeden. Ovšem v jednom případě je jím bůh trojjediný (naprostý nesmysl) , ve druhém případě Alláh a ve třetím Jhw. Tak kolik je tedy těch bohů? Jeden, tři a nebo dokonce šest? A pokud je jich více, který je ten pravý? veškeré náboženství je nesmysl, lež a ohlupování jednoduchých lidí. Pouze církve z toho tyjí a bohatnou. Bohatnou na hlouposti svých oveček a to lhostejno zda se jedná o vyznavače Boha, Alláha či Jahweho.

0 0
možnosti
JA

8. 9. 2014 18:00
Trochu mi to připadá zmatené

K často obviňovanému multikulturalismu: pokud stát o sobě tvrdí, že je sekulární, pak jeho podstatou je, že je církevní moc oddělena od státní moci, a že je tam náboženská svoboda. Co to v praxi znamená? Pokud jsou tam přistěhovalci či gastarbeiteři z jiných kultur s jiným náboženstvím, měli by mít právo provozovat své náboženství, pokud tím nebudou porušovat zákony země, ve které žijí. To není žádný falešný multikulti, to je podle mě normální princip sekularismu.

Jak se v tomto vyjímají státní svátky, které stojí na církevních (Vánoce, Velikonoce). V sekulárním státě? A nezačněte poskakovat jako čertíci, že vám chci rušit Santu Clause a že jsem pomatený multikulturalista. Nechci. Santa je podstatou kapitalismu, náboženství nenáboženství.

Možná je to na revizi ideje sekulárního státu. Tedy buď na zavedení ateistického státu (což znamená zrušení Vánoc a zavedení Svátků, zrušení podpory všem církvím, nebo rovnou zákaz činnosti), nebo státu stojícího na křesťanských základech a křesťanské kultuře, kde bude křesťanství jediné povolené náboženství, nebo jednoduše zákaz islámu. Jinou variantou je už pouze ponechání stávajícího stavu, ale pak nelze nikoho obviňovat, pak není na koho to svést. Jaké důsledky by mělo to které řešení, to si zvažte sami.

Všeobecně říkat, že za to můžou nějací pomatení multikulti, podle mě nedává smysl.

0 0
možnosti
MP

8. 9. 2014 21:34
Re: Trochu mi to připadá zmatené

Pomatení multikulti se domnívají, že v zemi může být více různých kultur. Nic proti tomu, ale pokud je jedna z nich dost nesnášenlivá, což islám, překročivší jisté kritické procento je, je nutno jejich nesnášenlivost zarazit a udržet je v přísně sekulární rovině požadavků na okolí.

A zároveň domácím nebrat jejich zvyklosti, byť mohou mít náboženskou bázi. Ti jsou tam totiž doma.

V islámských zemích by mělo platit totéž, jen s výměnou činitelů.

0 0
možnosti
ZB

8. 9. 2014 15:39
Jo,

pak jsem to dál hledal na internetech a bylo tomu trochu jinak, než jsem si myslel. Pí Netzer se omlouvám.

0 0
možnosti
SN

8. 9. 2014 17:45
Re: Jo,

Omlouvat se nemusíte. Každý se někdy utne. :-)

0 0
možnosti
IH

8. 9. 2014 15:38
Proč pán lže?

Teologická fakulta byla mj. i v Praze.

0 0
možnosti
JT

8. 9. 2014 15:37
zajimave

Virtualni osoba, jakou je zidorestanskoislamsky buh ma takovy vliv na svetove deni.

0 0
možnosti
JA

8. 9. 2014 18:04
Re: zajimave

Ano, je to zajímavé. Druhá věc, která má takový vliv na světové dění, je sexmocprachy.

Bylo by rozumné všechna náboženství zrušit a zakázat. Sexmocprachy lidé zvládají mnohem lépe. Určitě by ubylo válek a násilí. Hned by tu všem bylo lépe. Škoda, že se to komunistům nepovedlo.

0 0
možnosti
DP

8. 9. 2014 15:18
No jo a jak jsou občané, kteří chtějí vypráskat

islamisty proti církevním restitucím, přitom tunel IPB za 240 miliard jim nevadí. Ještě štěstí, že jsou to nevzdělaní blbové, kteří nikdy nic teologického nečetly.

Minulé byl autor revoluční, je vidět, že dostává rozum. Teď zase překypuje láskou, až nějak moc. Možní že příště se již trefí do správného křesťanského řešení.

0 0
možnosti
DP

8. 9. 2014 15:18
Re: No jo a jak jsou občané, kteří chtějí vypráskat

nečetli

0 0
možnosti
HL

8. 9. 2014 14:19
I u nás, v Teplicích, v českém městě

zamezili vstup slepé ženě do lázní. Důvod, měla s sebou slepeckého psa. Muslimy pes uráží, považují ho za ztělesněného ďábla. To je ovoce zvrhlé ideologie multikulturalismu s politickou korektností. A takových případů bylo, např. ve Velké Británii, tam zase muslimský řidič vykázal rovněž slepce se psem. A toto leze do Evropy.

0 0
možnosti
PN

8. 9. 2014 14:55
Re: I u nás, v Teplicích, v českém městě

Jste si jistá,že to v těch lázních nebylo třeba z hygienických důvodů?

0 0
možnosti

Vyhledávání

TIRÁŽ NEVIDITELNÉHO PSA

Toto je DENÍK. Do sítě jde obvykle nejpozději do 8.00 hod. aktuálního dne. Pokud zaspím, opiji se, zešílím nebo se zastřelím, patřičně na to upozorním - neboť jen v takovém případě vyjde Pes jindy, eventuálně nikdy. Šéfredaktor Ondřej Neff (nickname Aston). Příspěvky laskavě posílejte na adresu redakce.

ondrejneff@gmail.com

Rubriku Zvířetník vede Lika.

zviretnik.lika@gmail.com

HYENA

Tradiční verze Neviditelného psa. Sestává ze sekce Stručně a z článků Ondřeje Neffa - Politický cirkus a Jak život jde. Vychází od pondělka do pátku.

https://www.hyena.cz