28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V 14.12.2008 6:39

Re: Co si budeme nalhávat,

jo, hlavni je priprde|kovat u zdi aby se nas nikdo nevsimnul. Typicky ceske volani po bezpecne mediokrite.

V 14.12.2008 6:36

Re: Hledání.

"ručit každému jedinci v ní svobodu."

proc tohle delate, zakuckal jsem se u ranniho kafe. Ma to byt satira co pisete, nebo co?

V 14.12.2008 6:34

Re: Kdo si všimnul předsednictví Slovinska ?

Sumavak to vypichnul, vsimli by si kazdeho, ale musi to byt opravdova osobnost a to nasi vladni politici nejsou, jen ten Klaus a Havel.

V 14.12.2008 6:31

obavam se

ze budeme papeztejsi nez papez pri tom predsednictvi a tak kvuli tomu pristoupime i na takove socialisticke paskvily jako je LS a dalsi. Ty obeti za to 'jakoby vladnuti' nestoji rekl bych. Ale neda se nic delat, sklouzneme do %^&* tak jako tak.

V 14.12.2008 6:27

Re: předsednictví?

tak, tak

V 14.12.2008 6:25

Re: Znamenitý

jo, meli to tenkrat mnohem lepsi :) za tech casu monarchu, neco na tom bylo

zatim mame aspon ty zakulisni vrazdy, ci aspon hrozby (dopisy s kulkou pri volbach presidenta), strili se zatim jen velmozi (kockove) pod hradnimi zdmi, jen ty snatky opravdu chybi

L'ego 9.12.2008 21:32

Nevím, v nečem máte pravdu- ale v něčem jste úplně mimo

Třeba německá rozpínavost. To jste vzal odkud? Od Zahradila? Individuálnímu přístupu jednotlivých států by šlo velmi snadno odzvonit, kdyby měly evropské instituce větší pravomoci a nezávislý mandát: stačilo by, aby komise byla skutečnou vládou. Ale přesvědčte o tom lidi...

jinak v čem přesně současná krize vyvrací názor, že větší = bezpečnější? Nenechte se zmást pádem velkých bank. Z krize budou dlouhodobě těžit právě velcí a silní, protože ti jediní budou mít kapitál. 

A konečně - celkově je váš přístup pěkně připos.... I když české vládě moc nevěřím, přecijen je pro ni předsednictví šance změnit EU částečně k obrazu svému. Bude to česká vláda, která bude vybírat témata pro diskuze - a bude taky zodpovědná za nezdary. Celou dobu nadáváme, že o nás bez nás, a teď když máme šanci něco udělat tak.

zeolit 9.12.2008 17:49

Sorry: dám přednost...

zeolit 9.12.2008 17:48

Neosladí, asi ne. Ale za pokus to stojí...

Eurohujeři /každý si dosaď podle chuti/ se možná podiví. V červnu budou volby do europarlamentu. Možná, že tentokrát účast bude větší. Jsem zvědavý, jak uspěje LIBERTAS.CZ v Česku. Tentokrát dám této straně před ODS... Najdou se i další? Nejvíce mi vadí ten hrozný spěch. Proč tak spěchat? Proč se nespolehnout spíše na evoluci? Každé kvaltování jenom atd...>->-

kerim 9.12.2008 17:09

Znamenitý

příspěvek, střízlivý, reálný, pravdivý. Pan  Robejšek je jeden z mála, kteří mají dostatečný nadhled, jak profesí, tak  tím, že nás vidí zvenku.  Francouzské sobectví a německá rozpínavost, to jsou evropské konstanty, mezi kterými musíme věčně lavírovat. Jinak zase ta současná politika není  až tak složitá. Zkuste se začíst do životopisu Karla IV., Jiřího z Poděbrad, lidí, kteří  buď vládli Svaté říši římské (německého národa), nebo se něco jako sjednocenou Evropu pokoušeli vytvořit. Mně tam velmi scházejí  dynastické sňatky, to by teprve bylo ono. Topol by např.mohl sezdat nemanželského syna s dcerou Anděly Merkel a dceru se Sarkyho infantem, a byli bychom pro tuto generaci za vodou. No jen si představte  ty nekonečné možnosti.  

libero 9.12.2008 16:45

Re: Čím to asi je, že takové spoustě občanů je celá Eu i se svoji LS u pr....?

Pro lepší nic, ale kurwí co mohou.

brána 9.12.2008 16:27

Ta perverzní diskreditace všech českých občanů za jejich peníze

 je na veřejnoprávním-jejich tvkanálu stále vysílná?

josef krouman 9.12.2008 16:00

předsednictví?

šaškárna pro prosťáčky, kteří věří, že děti nosí čáp, dárky Mikuláš a peníze se líhnou v Bruselu.

Milan 9.12.2008 15:56

nepodcenovat!

hej...da se evropska banka vytunelovat za 6 mesicu?

Frank 9.12.2008 15:54

Čím to asi je, že takové spoustě občanů je celá Eu i se svoji LS u pr....?

A to nebude jenom názor u nás. Jenom v Irsku se zeptali občanů a jak to dopadlo víme. Už se připravuje druhé referendum. Když eurohujeři neuspějí, tak bude další a další a není boha, že jednou to nevyjde. Jak demokratické. A obrovský byrokratický moloch V Bruselu se stále rozrůstá. Co tito aparatčíci udělali pro lepší život svých spoluobčanů?

Ivan Nový 9.12.2008 15:09

Proč,

stačí jen říkat pravdu o eurokratech.

Stredocech 9.12.2008 14:11

Jak z této perspektivy vidíte volání některých našich politiků po

rychlém zavedení Eura???

Stredocech 9.12.2008 14:05

Re: Kdo si všimnul předsednictví Slovinska ?

R^R^R^

Pavel 9.12.2008 13:59

V čele

Tak se za několik týdnů dostaneme do čela EU.Historický okamžik české integrace.Předpokládám,že především se rozbují byrokratický aparát.Zviditelněním v Evropě i ve světě zřejmě získáme,ale ne moc.Doufám,že oslazování se nebude dít s koblihami v plastikových obalech.

Hnyk 9.12.2008 12:52

Autor je ředitelem Mezinárodního institutu pro ekonomiku a politiku v Hamburku

Přesněji řečeno: Autor je přísně utajeným (;-D) ředitelem Mezinárodního institutu pro ekonomiku a politiku v Hamburku.

http://www.hausrissen.org/index_ger.html Ať mi ho tam někdo najde, mě se to nepodařilo. Ale možná si založil v Hamburku svůj vlastní institut a ještě nedošel k té velikosti, aby si ho nějaký internetový vyhledávač všimnul.;-P

Šumavák 9.12.2008 11:55

Re: Co si budeme nalhávat,

a třeba i spoustu Eurorektálistů ( to je tvrdé jádro eurohujerů).

Šumavák 9.12.2008 11:50

Re: Kdo si všimnul předsednictví Slovinska ?

klid....! Klause také.

Všimnou si.;-P

Map 9.12.2008 11:45

Re: Plky pana Robejška

Vaše informační zdroje nejsou relevantní (správně česky: lžete) a to ne mimochodem, pan Robejšek žije za své v soukromé firmě! Panu Robejškovi vzkazuji: Díky za zasvěcený článek!

Ludva 9.12.2008 11:41

Kdo si všimnul předsednictví Slovinska ?

Schválně, kdo si pamatuje nějakého slovinského politika z doby předsednictví ? Z našimi to bude stejné. Sarkozyho znají všichni.

badaxe 9.12.2008 11:03

Re: Co si budeme nalhávat,

To by jistě bylo, navíc by třeba ranilo i pár eurohujerů, což by byl nesporný přínos a zvedlo by to průměr IQ

Tino 9.12.2008 10:52

Hledání.

EU dneška je hledáním sebe samé. Česko jistě nemůže mít ambice vládnout EU, ovšem vnitřní politika státu se svými nectnostmi pomůže EU v hledání. Unie se musí v historii tvarovat i těmi malými a bezvýznamnými, aby mohla v budoucnu ručit každému jedinci v ní svobodu.

Na ukázkové nátlakové metody z Bruselu lze jedině reagovat odporem jedinců. Evropa musí respektovat myšlenkovou svobodu, jinak se dostaví nadvláda silnějších v plné zvrácenosti minulého století. Není ani tak důležitá výhra jedinců v uplatnění svých myšlenek, jako uznání EU na to právo jedinců na svobodu projevu. Aby to nebylo jen proklamované právo ale skutečné, to je zásadní požadavek!

EU musí za našeho předsednictví slyšet od Česka, že názorová odlišnost je něco normálního a evropany žádané. Svoboda jednotlivce musí být spojovatelem celé EU! Jinak ztrácí smysl své existence. Zlatá klec s jednotným hlasem - to je sen levicových vůdců. Jednotně si ale můžeme jen nalhávat navzájem, že zlato klece je pravé a ne pozlátko.

Nepotřebujeme ani klec ani vylhané zlato. Potřebujeme svobodu jednotlivce, který si nic nenalhává!

Spirit 9.12.2008 10:14

Mezi těmi blby

nevyčnívá prof. Robejšek, ale Alexandr Vondra, který to slazení vymyslel. Je stejně pitomý, jako jeho američtí chlebodárci.

kacíř 9.12.2008 10:09

Re: Pěkný článek

ano, Robejšek má skutečně výborně formulované úsudky, i když nejsem euroskeptik jako on, tak s oblibou čtu jeho texty pro jejich chytrost, dokáže vystihnout "jádro pudla" ... např. o NATO v pořadu Před půlnocí na CT24, lze dohledat v archivu CT

Rudolph 9.12.2008 10:01

Plky pana Robejška

Plky pana Robejška, který si žije pěkný život v Hamburku, mimochodem za evropské peníze (!) jsou zasvěceným dobře známy. Musí se mu nechat, že je vcelku konzistentní. Co by mě ovšem zajímalo, je dobrá rada pana Robejška, CO tedy má "země této velikosti" dělat. Vyhlásit neutralitu? Pane Robejšku!!!

Kolombo 9.12.2008 9:28

Re: Co si budeme nalhávat,

Nebylo by lepší, kdyby z Klause ranila mrtvice některé evropské politiky a europoslance?