28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

EVROPA: Brusel obléká hnědou uniformu

Zprávy se šíří rychle, pokud se ovšem chce, aby se šířily. Včera mi přistál v elektronické poště odkaz na článek Zakažme vstup „agresivním Židům z osad“, navrhuje Evropská unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
F. Vítek 30.11.2012 13:06

Češi byli z EU jediní proti novému statusu Palestiny v OSN

http://zpravy.idnes.cz/palestinci-oslavovali-novy-status-sve-zeme-v-osn-f7m-/zahranicni.aspx?c=A121130_083931_zahranicni_js

R. Tichý 30.11.2012 13:05

Opravdu to není HOAX?

I když v bruseli je možné vše....

H. Lukešová 30.11.2012 13:04

Re: Já ne, ale většina Evropanů ano,

Ne, nauvažovala. Já jsem v Česku doma. Vás nechává vklidu takový hnusný protižidovský návrh zákona? To je nacistické. Neříkám, na každý z těch osadníků je beránek, ale rozhodně není horší, než-li palestinský Arab, který může po EU svobodně cestovat, pálí raketz, vše v poho, zatímco Židy bude EU šikanovat..

R. Tichý 30.11.2012 12:57

Re: Já ne, ale většina Evropanů ano,

Víte že ano? Akorát úplně nevím kam, všude se rozlézá socialismus. Prafrázuji - socialismus je opium ubohých.

A taky se mi dost líbí v našich luzích a hájích.

J. Stejskal 30.11.2012 12:51

Re: Já ne, ale většina Evropanů ano,

No, už to fakt přeháníte. Neuvažovala jste o vystěhování?

J. Kanioková 30.11.2012 12:05

Odkaz

http://jdem.cz/wxgj5

M. Prokop 30.11.2012 11:55

Dnes tleskám.

S dodatkem dle Hrabala: "To zas bude v álejích nablito".

Levičáci, přátelé Plastelinců, EUroHujeři .......

V. Venc 30.11.2012 11:48

Re: Výborný a poučný článek

Souhlas, ale domnívám se, že na všechno je pozdě. Politická EUvěrchuška a její bankovní podpora se nikdy sama nezruší!

Je jasným signálem i to, jak jsme neschopni se bránit nelogické fotovoltaice a jiným regulačním zvrácenostem!

Z. Ležatka 30.11.2012 11:47

Dík za hrůznou informaci, pane Vlku.

Vaši snahu byste měl ale dotáhnout do konce a požádat o vyjádření prezidenta, předsedu vlády, předsedy koaličních a opozičních stran, vedení televizí a redakce tisku a hlavně prezidentské kandidáty s upozorněním, že odpovědi budou zveřejněny na NP před Vánocemi. Ať máme v lednu z čeho vybírat.

H. Lukešová 30.11.2012 11:21

Re: akce!

Velmi dobrý nápad.

O. Roldán 30.11.2012 11:19

Re: Začíná

Nelze než souhlasit. Bohužel.

H. Lukešová 30.11.2012 11:17

Re: Historie se opakuje

"Ale Židé jsou houževnatý národ, mají silně zakořeněnou touhu hromadit majetek"

Tak to je klasický protižidovský stereotyp. Kolik jste poznal Židů? Jste si jistý, že jeden každý Žid chce jenom hromadit majetek a považuje se za nadřazeného. Těžko. Existuje řada chudých Židů, právě zejména ti s pejzy žijící v NY.

"...silně zakořeněný odpor se asimilovat s ostatními národy". Opět nepravda, v USA žije veliké množství sekulárních asimilovaných Židů, kteří do synagogy chodí snad jen na Jom Kipur a židovští náboženští předáci bijí na poplach, že dochází ke kulturní genocidě, že Židé asimilují do vnější společnosti a přestávají vést židovský život.

J. Kanioková 30.11.2012 11:14

Ano, socialismus či komunismus

je náboženství pro ateisty. Chová se veeelmi podobně. A EU je už opravdu jen socialistická dluhová unie. Dirigistická, nedemokratická.

J. Kanioková 30.11.2012 11:11

Mám odkazy

i na originální články s více snímky z toho tábora, jen je mám v záložkách programu, který mi zkolaboval a zatím se k těm odkazům nedostanu..

T. Marek 30.11.2012 11:11

Re: S článkem naprosto souhlasím,

Nebyl jsem v Izraeli, ale byl jsem před časem asi týden v Egyptě. Došla mi přitom jedna věc. Oni jsou doma a doma si mohou život organizovat jak chtějí a mě po tom nic není. Ode mne mohou chtít, abych se tam choval přiměřeně - tedy nerušil je v jejich stylu život (také mne nikdo nenutil s nějakým excesům). Nicméně tak by to mělo být i obráceně. A nejen pro cizince u nás. Chce-li být někdo křesťan - praktikující katolík, ať. Chce-li být někdo muslim, ať,ale hlavně ať s tím neobtěžuje (ani ten ani onen) své okolí. Žít a nechat žít je hlavní pravidlo slušnosti, ale musí se aplikovat v plném rozsahu a pro všechny. P.S.: proč musí EU kecat pojišťovnám do toho jaké pojistné má kdo platit? Jde přece o smluvní vztahy a ty by měly být svobodným ujednánímm účastných stran a tou EU rozhodně není. To jen na ukázku, že nemusí jít jen o náboženství.

J. Kanioková 30.11.2012 11:09

Já jen, pane Lyčko,

že ten poslední odstavec je z diskuze odjinud (moc s ním souhlasím) a líp bych to neuměla napsat..

H. Lukešová 30.11.2012 11:05

Re: Hrozné, úděsné, strašné, včera jsem o tom napsala komentář pod včerejším úvodníkem

Z hlediska metafyzického se dá taková děsivá nenávist těžko vysvětlit. Tady hranice nenávisti překročila veškeré hranice. A v tomto svinstvu žiji. Já, a my mnozí co podporujeme Stát Izrael, se brzy dostaneme také na index. Budeme povinně skládat úctu palestinským Arabům a kdo se nepodřídí, bude ZNIČEN, tedy politicky, naši příbuzní nebudou moci studovat, získat lepší práci, kupit si lepší domeček. Ale říkám na rovinu, nikdy nebudu podporovat palestinské Araby, nikdy, antisemitismus a terorismus, s tím se nikdy nesmířím.

T. Marek 30.11.2012 10:58

Re: ja jako ateista krestany, zidy nebo muslimy nemusim

Opravdoví ateisté jsou vlastně také fanatici víry - tedy něčeho, co nelze prokázat. Ono to členění na věřící (nábožné) a ateisty je dost hloupé, protože stejně nikdo nic bezpečně neví a kdo tvrdí, že ví, tak buď vědomě lže a nebo je to právě také jen jeho víra. Teprve nedávno britští  vědci zveřejnili, že Vesmír zřejmě nezačal Velkým třeskem, ale že muselo být už i něco předtím. Na to se mohli zeptat již před mnoha lety leckterého obyčeného člověka, ten by jim řekl, že těžko může NĚCO vzniknout z NIČEHO (leda, že by to holt někdo stvořil). Proč se musí lidstvo ve všechj etapách svého neradostného vývoje pořád tvářit, že všechno ví. papež ví, že Bůh je ve třech osobách (!) a ateista ví, že žádný Bůh není. Oba kecají!! nevědí nic. Pokud jde o UNII již léta ji považuji za nebezpečnou epizodu vývoje kdy se spekulanti dostávají do slepé uličky a národy to odnesou. Zvrácený nacionalismus by byl jen poslední etapou.

H. Lukešová 30.11.2012 10:55

Re: Já ne, ale většina Evropanů ano,

tím, že podporujeme tu hnusnou nacistickou vládu EU.

V. Němec 30.11.2012 10:54

Začíná

se mi dělat již jen ze značky EU veliké nevolno.

P. Brodský 30.11.2012 10:40

Re: Vy vrazdite zidovsky narod?

Blahopřeji k uzdravení paní Netzer. Zrovna včera jsem se na Vás ptal pana Kovanice a on říkal, že jste měla nějaké větší zdravotní problémy.

Z. Švrček 30.11.2012 10:39

Re: Výborný a poučný článek

EU se nerozhodla. Musí to udělat a dělá to, protože jinak je její dosavadní nastoupená třetí cesta zejména ekonomicky neudržitelná, takže je k jejímu definitivnímu prosazení třeba i politické centralizace. To co páchá EU vůči Izraeli je jen vyústěním tohoto jejího politického směrování - řekl bych spíše vedlejším, ale logickým produktem.

Osobně jsem v referendu byl proti vstupu do EU a nyní, kdy se mi potvrzuje správnost mých důvodů, již jen uvažuji, jak je možno tuto nereformovatelnou cestu naší společné EU zvrátit. Nenalezne-li se v EU v dohledné dob většina, která tomuto dalšímu socializujícímu pokusu ne evropském kontinentu řekne své rozhodné NE, nezbude, než uvažovat kam odsud. Překročíme totiž bod, kdy se to dá učinit pokojnou cestou. Jistým dílčím řešením by bylo vystoupení z tohoto osudného svazku, s našimi politiky to však nyní nepovažuji za schůdné a jistě bychom tak neměli učinit sami.  

J. Schwarz 30.11.2012 10:33

Re: Vy vrazdite zidovsky narod?

Heil Arafat, gnädige Frau Netzer!!!

P. Moravčík 30.11.2012 10:31

No, ak to nie je novinárska kačica,

tak ma k bruselskej komisii napadá len trefné vyjadrenie Jaroslava Haška na  adresu nejakého literárneho kritika v doslove k 1. dielu Švejka:"Je to len malá ukážka toho, aké hovädá sa rodia pod slnkom".

To sa už skutočne rozum bráni prijať.

J. Schwarz 30.11.2012 10:29

Re: Prosím o zdroj informace

Dost se o tom psalo - podobné vlajky a transparenty na oněch shromážděních vlávaly pravidelně.

V. Venc 30.11.2012 10:20

Výborný a poučný článek

Je třeba si všimnout souvislosti s řešením krizové situace v EU. Má to svou logiku.

EU se rozhodla pro tužší centralizací politického, hospodářského i společenského života, což je možné pouze a jedině za současného omezování svobody. Tím se uvolňuje výrazně prostor pro extremismus (osob, politických stran, hnutí).

P. Lenc 30.11.2012 9:57

Re: Hrozné, úděsné, strašné, včera jsem o tom napsala komentář pod včerejším úvodníkem

Ano paní (slečno) Lukešová, za naivitu se platí.Obvzlášť za tu levicovou.A pokud jste se domnívala, že ti nynější levičáci jsou lepší než ti předešlí, tak je mi jasné, že procitnutí je tvrdé.

S. Netzer 30.11.2012 9:42

Vy vrazdite zidovsky narod?

M. Kosejk 30.11.2012 9:39

včerejší New York - typická EU

EU má plnou hubu keců o demkracii a lidských právech - a nejen, že je omezuje na na svém území, ale ona i cílevědomě hází klacky pod nohy státu, který splňuje všechny podmínky, které EU verbálně podporuje, navzdory tomu, že Izrael funguje v regionu, kde zachování demokracie je tisíckrát težší než v Evropě.

Izraelská vláda vede demokratický a multikulturní stát, který má v parlamentu zastoupeny i menšiny. Palestinská samospráva však nereprezentuje nic životaschopného. U moci se střídají strany, které více či méně podporují terorismus - a hlavním smyslem jejich existence se zdá rozkrádání humanitární pomoci.  A na čí straně je EU? Na straně teroristických zlodějů, kteří neváhají využívat svoje civilní obyvatelstvo jako živé štíty. 

J. Pernica 30.11.2012 9:38

Historie se opakuje

Jako již mnohokráte v historii se vždy v době krize udělal pogrom na Židy, panovník jim zabavil majetky na nějakou dobu je vykázal ze země. Takže tento EUROnápad je jen opakování historie. Ale Židé jsou houževnatý národ, mají silně zakořeněnou touhu hromadit majetek a silně zakořeněný odpor se asimilovat s ostatními národy, takže v době nouze se vždy najde někdo, kdo na ně ukáže se slovy - tam se může brát.

A že takovýto impuls jde právě z Brusele se není čemu divit. Brusel je plný salónních komunistů a komunisté a židi se nikdy neměli v lásce (i když např. Marx byl také žíd).