11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

EVROPA: Brusel obléká hnědou uniformu

Zprávy se šíří rychle, pokud se ovšem chce, aby se šířily. Včera mi přistál v elektronické poště odkaz na článek Zakažme vstup „agresivním Židům z osad“, navrhuje Evropská unie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
H. Lukešová 30.11.2012 11:17

Re: Historie se opakuje

"Ale Židé jsou houževnatý národ, mají silně zakořeněnou touhu hromadit majetek"

Tak to je klasický protižidovský stereotyp. Kolik jste poznal Židů? Jste si jistý, že jeden každý Žid chce jenom hromadit majetek a považuje se za nadřazeného. Těžko. Existuje řada chudých Židů, právě zejména ti s pejzy žijící v NY.

"...silně zakořeněný odpor se asimilovat s ostatními národy". Opět nepravda, v USA žije veliké množství sekulárních asimilovaných Židů, kteří do synagogy chodí snad jen na Jom Kipur a židovští náboženští předáci bijí na poplach, že dochází ke kulturní genocidě, že Židé asimilují do vnější společnosti a přestávají vést židovský život.

O. Roldán 30.11.2012 13:33

ad hromadění majetku - chybí Vám informace

Cituji:

Od 12. století (III. a IV. lateránský koncil – 1179, 1215) bylo výslovně zakázáno soužití křesťanů s Židy. Důsledkem tohoto zákazu ... nesměli se věnovat řemeslům, nesměli vlastnit ani obdělávat půdu, ... Pro Židy zvláštní způsob obživy představoval tzv. peněžní obchod – půjčování na úrok

nebo-li lichva – proti zástavě či dlužnímu úpisu. Tato činnost byla z ekonomických důvodů nezbytná, ale církev ji považovala za neslučitelnou s duchem křesťanství. Z tohoto důvodu Židé jako nekřesťané byli určeni k lichvě. Lichva byla jediná činnost, kterou směli provozovat i mezi křesťanským obyvatelstvem.

J. Adler 30.11.2012 23:07

Re: ad hromadění majetku - chybí Vám informace

No, to je sice pravda, ale zapomnel jste preci jenom na neco. Ve vetsine pripadu to bylo tak, ze tu lichvu provozovali Zide pro jejich krestanske pany, kteri to delat z nabozenskych duvodu nemohli. Navic, Zide umeli jako na potvoru cist a psat, coz nebyvalo mezi prostym lidem zvykem. Ale to dulezite je, ze delali penize zejmena pro sve krestanske pany, kteri si myli ruce v nevinne, ze oni nic, to preci ti zidaci!!!!!!!!!

P. Lenc 30.11.2012 9:12

Psal jsem o tom včera.

Politické špičky EU po více méně skrývaném antisemitismi již přešly k antisemitismu otevřenému.A nejen čeští novináři, vesměs levičáci vytváří protiisraelskou frontu.Plný souhlas s článkem.Po hlasování v OSN jsem hrdý na to že jsem občan České republiky.A zelený hnůj?Aspoň je vidět co je to zač.Nakonec, když se smíchá zelená s rudou, vznikne ošklivá hnědá.

P. Krešňák 30.11.2012 7:27

Prosím o zdroj informace

Vážený pane Vlku, prosím o informaci, kde je Vámi uvedená skutečnost : ...Mimochodem, na té akci v Norsku, kde Breivik postřílel mladé lidi, vlály

nad shromážděním "socialistické" mládeže transparenty proti Izraeli a

výzvy k bojkotu izraelského (čti: židovského) zboží. ... Rád bych si to ověřil. Považuji to tedy za velmi vážné a vrhá to pak trochu jiný pohled na činy toho magora. Jinak s Vámi plně souhlasím. PK

J. Kanioková 30.11.2012 8:55

např. tady -

http://jdem.cz/wxfq3

J. Schwarz 30.11.2012 10:29

Re: Prosím o zdroj informace

Dost se o tom psalo - podobné vlajky a transparenty na oněch shromážděních vlávaly pravidelně.

J. Kanioková 30.11.2012 11:11

Mám odkazy

i na originální články s více snímky z toho tábora, jen je mám v záložkách programu, který mi zkolaboval a zatím se k těm odkazům nedostanu..

J. Kanioková 30.11.2012 12:05

Odkaz

http://jdem.cz/wxgj5

M. Krátký 30.11.2012 6:04

Pane Vlku,

zase vám děkuji, jímá mě strach z postojů EU i našicj pitomců v Bruselu. Copak se všichni zbláznili ? To nevidí, kdo je agresorem ? Špatně to skončí, je nás málo a hlavně, nikdo nás ( naše pitomce v Bruselu ) neslyší. Hezký den.

M. Zavala 30.11.2012 2:56

ja jako ateista krestany, zidy nebo muslimy nemusim

a fanatici jsou opravdu vsude. Ale o to se tady nejedna. Zachovani Israele je prospesne pro Evropu. Jestli Israel bude znicen, kam se obrati muslimska nenavist? Do Ameriky je to daleko, hadejte kam?

T. Marek 30.11.2012 10:58

Re: ja jako ateista krestany, zidy nebo muslimy nemusim

Opravdoví ateisté jsou vlastně také fanatici víry - tedy něčeho, co nelze prokázat. Ono to členění na věřící (nábožné) a ateisty je dost hloupé, protože stejně nikdo nic bezpečně neví a kdo tvrdí, že ví, tak buď vědomě lže a nebo je to právě také jen jeho víra. Teprve nedávno britští  vědci zveřejnili, že Vesmír zřejmě nezačal Velkým třeskem, ale že muselo být už i něco předtím. Na to se mohli zeptat již před mnoha lety leckterého obyčeného člověka, ten by jim řekl, že těžko může NĚCO vzniknout z NIČEHO (leda, že by to holt někdo stvořil). Proč se musí lidstvo ve všechj etapách svého neradostného vývoje pořád tvářit, že všechno ví. papež ví, že Bůh je ve třech osobách (!) a ateista ví, že žádný Bůh není. Oba kecají!! nevědí nic. Pokud jde o UNII již léta ji považuji za nebezpečnou epizodu vývoje kdy se spekulanti dostávají do slepé uličky a národy to odnesou. Zvrácený nacionalismus by byl jen poslední etapou.

R. Gramblička 30.11.2012 14:09

Re: ja jako ateista krestany, zidy nebo muslimy nemusim

ateisté jsou fanatici víry? spojujete Unii se zvráceným nacionalizmem? Nikdo nic neví a kdo tvrdí, že ví, ten lže? Zvláštní tvrzení. Máte v tom pořádný guláš

J. Jurax 30.11.2012 1:35

No, naše slavná EU se škaredě odkopala

ale taky co od té bruselské šílené směsky socialistů, zelených a levičáků kočírovaných bývalým maoistou a předsedou komunistické stran v Portugalsku čekat?

Dost bylo EU. 

M. Vojtíšek 30.11.2012 1:24

Nelíbí se mi jakékoliv omezování

ale článek je už trochu moc.  Ve VB jsem si pronajímal bydlení od člena židovské komunity a často s ním debatoval. Nebyl ke klasickým ortodoxnímu směru, ale víru vnímal vážně. Co mne z debat zaujalo, bylo to, když vyprávěl o vnímání ostatních právě u ortodoxně praktikujících.  To oni považují ostatní za "podlidi" a sebe za jediné vyvolené a vůbec se tím netají.

Fanatici jsou všude, a pokud můžem zakazovat vstup jedněm, můžeme i druhejm. Strach se šíří všude. V Americe jsou kontroly drsný, ale co mne překvapilo byla kontrola v Austrálii, kdy vás donutí se postavit do zástupu okolo stojí kvanta lidí v divnejch uniformach se sapíkem, nikdo nehne ani brvou, pokud někdo vystuje z řady , tak ho normálně natlačí do zástupu a okolo Vás neustále prochází lidi se psy a nechaj je strkat uslintaný čumáky všude. Cestování před 2001, bya fakt radost, dnes všude prudí o sto 6.

A lepší už to asi nebude.

Myslím, že autor zaznamenal i debatu na téma vojenská služba pro ortodoxní . Nějaká ortodoxní autorita tenkrát pronesla zajímavou věc: pokud půjdem do armády začnem válku.

M. Řepa 30.11.2012 7:18

Re: Nelíbí se mi jakékoliv omezování

Ano, fanatici jsou všude, ale masový terorismu  provozují pouze islámští fanatici.

M. Vojtíšek 30.11.2012 17:14

Re: Nelíbí se mi jakékoliv omezování

No MOSAD má za sebou taky pár iracionálních řezničin.

S. Rehulka 30.11.2012 7:31

Re: Nelíbí se mi jakékoliv omezování

Pane Vojtíšku, co kecáte, že Vás v austrálii stavěli do řady "lidé v divných uniformách a se samopaly" ?

Jestli jste se nachomejtl na letišti k protidrogové akci, tedy to bylo commando naší Federální Policie, jejíž psi vyčuchají drogy, i kdybyste je spolkl ! Naneštěstí u Vás, nevyčuchali Vaše levicové a protiizraelské názory.

Je dobře, že zástupce Č.R., který hlasoval s osmi dalšími (slušnými) delegáty pro stát Izrael, nikoliv pro palestinské terroristy, jste nebyl Vy !

Co se týče "orthodoxních" Židů, jsou hned po palestincích nebezpečí č.2 pro Izrael. Neloyální, stát Izrael neuznávající, věčně na sociálce, vojně se vyhýbají - holt také škodná !

M. Vojtíšek 30.11.2012 17:12

Re: Nelíbí se mi jakékoliv omezování

Jste příliš zaslepenej. Jinak si neumím vysvětlit Vaši reakci. Vše prochází nějakým vývojem.  Většinou nic není jednostranné.  To jestli zástupce ČR hlasoval dobře s ostatníma "slušnejma" - (podle Vas je zbytek neslušnej) ukáže budoucnost. A že se cestování po světě stává dost nepříjemné je prostě fakt. V některých státech více a v některých méně. A Austrálie byla ta horší a probíhalo to tak pokaždé.

Vy nejste Australan, jste nějaká zamindrákovaná náplava. Australani co znám jsou racionální pohodáři a dá se snima debatovat.

A Vaše schopnost detekce levičáka a anitisemity stojí taky za starou bačkoru.

Tzn přeji hodně štěstí, méně emocí a  více rozumu.

POZN: Armádě se vyhejbá každej rozumnej člověk. K ničemu to není, krom vymejvání mozků. Vím to protože jsem v Armádě byl.  Zelenej mozek, je zelenej mozek a vždycky jím zůstane. Pro normální život nepoužitelnej.

J. Kanioková 30.11.2012 1:19

S článkem naprosto souhlasím,

ale mám pocit, že události jsou už o kousek dál. A jsem ráda, že aspoň v něčem můžu být na svou vládu hrdá - "Většina OSN nepřímo uznala Palestinu, Češi byli proti" - jako jediní z EU ! (138 pro, a PROTI jen 9 !!!) K tomu lze jediné, to co se u nás říkává - svět se v pr*el obrací! Ten bych sice jakž takž pochopila - arabáši s ropou... ale srabství EU = alibismus a naprostá ztráta studu! Ztráta paměti - Mnichov...!!!

karikatura - http://jdem.cz/wxeu8

Dialog odjinud, naprosto perfektní - “agresivní Židé” – to už tady taky bylo, v 30. letech. Holt se slavná EU hlásí ke svým kořenům… / Že my vždycky, když se staneme součástí nějakého společenství, stojíme na špatné straně.. / to není špatná strana, to je špatné společenství.. / Doufám, že Izrael vydá černou listinu agresivních bruselských úředníků a poslanců, v čele s celou EU Komisí a zakáže jim vstup…

I. Lyčka 30.11.2012 7:47

...slavná EU se hlásí ke svým kořenům...

Tak to jste řekla přesně. Nenávist k Židům a Izraeli je v Evropě asi už od příchodu prvních Židů, někdy více nebo méně skrývaná. A asi se dostáváme do okamžiku, kdy opět začíná vyvěrat na povrch. Zřejmě je to dáno marxistickou až maoistickou kolébkou, ze které vyšli nejvyšší představitelé EU s Barossem v čele.

P. Jášek 30.11.2012 9:19

Re: ...slavná EU se hlásí ke svým kořenům...

Prostě socan jako socan! jestli je INTERNACIONÁLNÍ, NACIONÁLNÍ nebo KORPORATIVNÍ je úplně jedno!

Před cca dvěma lety jsem použil, a hlásím se k tomuže  asi jako první, termín BRUSELOFAŠISMUS!  Na I děs jsem byl za to vymazán! Jak bych byl rád kdybych se tehdy mýlil!!!

J. Kanioková 30.11.2012 11:09

Já jen, pane Lyčko,

že ten poslední odstavec je z diskuze odjinud (moc s ním souhlasím) a líp bych to neuměla napsat..

T. Marek 30.11.2012 11:11

Re: S článkem naprosto souhlasím,

Nebyl jsem v Izraeli, ale byl jsem před časem asi týden v Egyptě. Došla mi přitom jedna věc. Oni jsou doma a doma si mohou život organizovat jak chtějí a mě po tom nic není. Ode mne mohou chtít, abych se tam choval přiměřeně - tedy nerušil je v jejich stylu život (také mne nikdo nenutil s nějakým excesům). Nicméně tak by to mělo být i obráceně. A nejen pro cizince u nás. Chce-li být někdo křesťan - praktikující katolík, ať. Chce-li být někdo muslim, ať,ale hlavně ať s tím neobtěžuje (ani ten ani onen) své okolí. Žít a nechat žít je hlavní pravidlo slušnosti, ale musí se aplikovat v plném rozsahu a pro všechny. P.S.: proč musí EU kecat pojišťovnám do toho jaké pojistné má kdo platit? Jde přece o smluvní vztahy a ty by měly být svobodným ujednánímm účastných stran a tou EU rozhodně není. To jen na ukázku, že nemusí jít jen o náboženství.

J. Kanioková 30.11.2012 11:14

Ano, socialismus či komunismus

je náboženství pro ateisty. Chová se veeelmi podobně. A EU je už opravdu jen socialistická dluhová unie. Dirigistická, nedemokratická.

j. Simecek 30.11.2012 1:12

Trocha uspěchaný soud..

Česko se, jako jedna z mála zemí (9) vyslovilo proti uznání Palestiny nečlenským pozorovatelským státem OSN. Schwarzenberger tím dal jasně najevo, při vší úctě k Vaší osobě, že není žádný blízký sympatizant Liškova zelené bandě, pane Vlk!

K. Kužel 30.11.2012 2:12

Re: Trocha uspěchaný soud..

Při vší úctě k vaší gramotnosti přečtěte si poslední dvě věty článku ještě jednou.

"..Liškovi zelení. Blízcí našemu ministrovi zahraničí, jak rád zdůrazňuje." On to skutečně zdůrazňuje. Jejich antisemitismus bere snad jako neškodný dětský vrtoch.

S. Moc 30.11.2012 1:10

akce!

Když se dokáží dělat podpisové akce na podporu kandidátů na místo presidenta, a získat přes padesát tisíc podpisů, proč neuspořádat podpisovou akci na bezvízový styk Izraele a České republiky? Podle pana Vlka a jeho článku by pak musely i ostatní státy šengenského prostoru následovat našeho příkladu? Nejsa odborník nevím, zda třeba už bezvízový styk neexistuje? V tom případě by se mělo jen apelovat na naše zástupce v Bruselu, aby hlasovali proti. Něco bysme v laždém případě jako slušní lidé měli udělat než bude pozdě.

M. Zavala 30.11.2012 2:57

Re: akce!

velka pravda.

H. Koláček 30.11.2012 7:04

Re: akce!

Boucháte na otevřené dveře.

http://www.mzv.cz/jnp/cz/encyklopedie_statu/blizky_vychod/izrael/cestovani/visa.html