16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

EVROPA: Bezpečnostní rizika podle Jourové

Podle iDnes.cz vystoupila česká eurokomisařka proti prodeji pasů členských států EU bohatým cizincům výměnou za jejich investice. Podle Jourové jde o trojské koně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 8.8.2018 12:23

Nebyli.

Přesto řídí a podle toho to taky vypadá.

Nehledejmež konspiraci tam, kde jev lze vysvětlit prostou blbostí aktérů. Zde konkrétně rudozeleně zaslepenou euroblbostí ideologicky podmíněnou.

J. Kulheim 8.8.2018 12:19

Re: Jourová výborně! Já tomu nějak nerozumím.

Na jedné straně se mluví o tom, že v zemích kde je chudoba je potřebné přesunout investice, aby lidé byli bohatší. Na druhou stranu nám někdo říká, že sem máme pustit bohaté podnikatele, kteří budou u nás investovat. Domnívám se, že si to protiřečí.

Titi lidé by měli investovat a vytvářet pracovní příležitosti v zemi ve které se narodili. Přece nejsme na tom morálné tak špatně, abychom přetahovali vzdělané lidi, kteří možná vystudovali za peníze svých chudobnějších spoluobčanů. Považuji za povinnost pomáhat svým méně šťastným spoluobčanům.

I od nás odcházejí vzdělaní lidé za lepším, zejména do Německa. Nic proti tomu, nech každý hledá svoje štěstí. Život má jenom jeden. Ale je nemorální, aby tady vystudovali za peníze místních daňových poplatníků a neodvedli žádnou práci a ani nezaplatili náklady na studia? Stát byl měl mít povinnost zajistit kvalitní základní školství, ostatní by mělo být věcí těch kteří studují na středních a vysokých školách. Ani Německo nemá snahu zaplatit studium lidem, kteří zde vystudovali.

To se to bohatne za cizí peníze.

J. Jurax 8.8.2018 12:17

Aha.

Takže náš stát neskrblil investičními pobídkami a daňovými prázdninami pro zahraniční firmy, neboť kýžená zaměstnanost, ale když bohatý cizinec žádá o občanství, je bezpečnostním rizikem skrze své prachy, jež by tu mohl případně investovat.

Chudý připrchlík rizikem není, neboť při výši socdávek nebude mít na škodění prachy, prací si je taky nevydělá a kriminálních aktivit se zaručeně dopouštět nebude, že.

Takže Jourová je akorát při eurosmyslech - vlastně euronesmyslech. Na její omluvu však budiž uvedeno, že eurokomisař ani jinak nemůže.

J. Jurax 8.8.2018 12:06

To myslíte vážně?

Specielně si opravdu myslíte, že těch nejmíň víc než miliónek připrchlíků byl prověřován? Natož důkladně? A kolik z těch, jimž byl azyl odepřen, bylo již deportováno?

Jak dlouho myslíte, že byl jeden každý připrchlík prověřován? Kdyby každý jen 10 hodin - což je u člověka bez dokladů nebo s falešnými doklady navíc zpravidla mluvícího exotickým jazykem celkem zanedbatelné nic, natož u člověka cílevědomě sem poslaného škodit - tak je to cca 1150 člověkoroků práce. Vysoce kvalifikované, kterou nemůže dělat kdejaký ouřada.

J. Vintr 8.8.2018 12:01

Re:

Základním požadavkem Bruselu na nominaci eurokomisaře zřejmě je, že to musí být totální blb. O Špidlovi se pochybovat nedá, o tom dalším nic nevím, ale Jourová to také splňuje.

J. Vintr 8.8.2018 11:59

Re: Jourová výborně!

Každý je prověřován? Nenechte se vysmát. Když sem přijde bez papírů, tak jim může o sobě napovídat, co ho napadne. A když mu poskytnou azyl, tak časem určitě dostane i občanství.

J. Kombercová 8.8.2018 11:48

Re:

Ano. Jenže někdo paní Jourovou (a další) do toho Bruselu poslal. Po širší dohodě zúčastněných. Ani se Špidlou to nebyla zrovna šťastná ruka.

J. Jurax 8.8.2018 11:43

Ano.

Eurokomisařka opět vyhmátla s bystrostí sobě vlastní palčivý problém, jenž má potenciál EU fatálně poškodit a který tudíž musí být centrálně bruselsky bezodkladně řešen.

Hosana, radujte se, pastuškové, EU bude spasena a šťastný život našich dětí bude zajištěn.

A teď vážně - je děsivé, že něco tak urputně blbého nám z brusele vládne.

J. Václavíková 8.8.2018 11:36

Jourová výborně!

Naprostá pravda, proč si sem nechat nalézt mafiány ruského nebo čínského původu? Podnikat tu můžou v rámci stávajících zákonů, není důvod této páté koloně nepřítele dávat občanství (připomínám otevřený postoj Kremlu, že jeho největším nepřítelem jsme my).

A co se uprchlíků týká, typická reakce- a v Americe bijou černochy! Nejen že je to zavádějící srovnání, ti uprchlíci NEDOSTÁVAJÍ OBČANSTVÍ, jen azylovou ochranu, navíc je každý z nich prověřován, než je mu poskytnuta.

J. Ráž 8.8.2018 11:36

Re: No comment

Opravdu?

Nemluví z Vás jen nechuť k bohatým produkující nesmysl, že bohatý cizinec, který se usadí u nás (například), nic než klid k podnikání nebude chtít, napáchá nějakou škodu a nevzdělaný chudý migrant,který nic neumí a tak do smrti bude žít ze sociálních dávek, škodu nenadělá?

To je snad vtip, že ano?

J. Ráž 8.8.2018 11:27

Jourová neví o čem mluví

Seznámil jsem se u golfu s Číňanem, občanem Malty, který se usadil před časem u nás. Koupil hezký dům a když nemohl sehnat českou hospodyni, má Vietnamku, když sháněl zahradníka,nabízel 160Kč/hod s bytem gratis a nesehnal,tak má Ukrajince. Velice přátelský, bezvadně česky mluvící člověk, který od nikoho nic nechce, platí zde daně i zdravotní pojištění, investuje do výroby kvalitních potravin, vlastní tři restaurace specializující se na českou kuchyni a kde se podávají výhradně moravská vína.

Ten může být hrozbou max. pro Polhreicha a podobné restauratéry.

Hrozbu představují naprosto jiní migranti. Podle mne hrozbou jsou chudí, nevzdělaní, v praxi nepoužitelní, od neziskovek hýčkaní ilegálové, lehce radikalizovatelní, kteří jakmile získají asyl, mají stejná práva volného pohybu po EU, jako každý s občanstvím EU.

Mimochodem: Kdyby se u nás usadil nějaký bohatý Rus a stejně jako Abramovic udělal s Chelsea, udělal např. z Bohemky světový klub a pomohl vyčistit bahno z fotbalové federace, uvítal bych to!

PS. Jourová je jedním z bruselských robotů produkujících žvásty a šířící blbosti!

I. Hendrych 8.8.2018 11:00

No comment

Autor jedním dechem popírá sám sebe...velmi dobře je mu známo, že totiž těch pár bohatých právě proto, že mají peníze, je schopno napáchat daleko více škody, než milióny téch ponékud chudších.

A to jest to daleko větší riziko.

Takže Jourová jest opravdu při smyslech.

F. Navrátil 8.8.2018 10:43

Riziko zamoření

Nebezpečí nepředstavují cizinci, kteří přicházejí legálně s povolením úřadů příslušných zemí. Nebezpečím jsou islámští nelegálové, které do Evropy pašují v nerozborné jednotě mafie, parazitické neziskovky a Frontex. Tito nelegálové si kromě přesvědčení, že kafírové mají povinnost je živit, přiváží svoje temné pouštní náboženství, násilí, nenávist a ekonomický rozvrat.

T. Hraj 8.8.2018 10:36

Re: Ilegální imigranti

Ano. A to i bez jakéhokoli terorismu.

T. Hraj 8.8.2018 10:35

Re: Ilegální imigranti

Nikdy to neřekla, ale, jak správně říká pan Orel, že jsou hrozbou Jourová jistě ví. :)

T. Hraj 8.8.2018 10:31

Stále stejný omyl

"Zatím se zdá, že si s problémem ilegální migrace neví „Brusel“ rady".

Ilegální imigrace pro Brusel žádným problémem není, proto nepovažuje za nutné si s ním "vědět rady". Jediným problémem je vlna kritiky, která na něj dopadá. Ale ta se dá odklonit, zlehčit, zamést, rozmělnit, vysedět, atd. A to je také hlavní činnost Bruselu.

J. Vintr 8.8.2018 10:09

Re: Ilegální imigranti

Ilegální migranti jsou pro Evropu především EXISTENČNÍ hrozbou. Pokud se je nepodaří vyprat pryč z Evropy, tak Evropa jak ji známe, v průběhu několika desetiletí zanikne.

J. Vintr 8.8.2018 10:05

Re: Vedení EU

"Vedení EU" jsou jen kašpárci a hrají divadlo, které někdo řídí. Nebo si myslíte, že by takový ožrala Juncker nebo ta blbka Jourová byli schopni něco řídit?

J. Vintr 8.8.2018 10:01

Re: O cem Jourova nevi

Jasně že tahle rezoluce nikoho k migrování nedonutí. Bude migrovat jen ten kdo chce nebo se k tomu nechá přemluvit.

J. Vintr 8.8.2018 9:55

Re:

Neurážejte prosím ta inteligentní zvířata.

B. Rameš 8.8.2018 9:49

Vedení EU

připomíná partu hasičů, která zachraňuje kočku ze stromu, zatímco vedle hoří dům.

J. Chaloupka 8.8.2018 9:15

Stejně jako Telička. Jakmile ale zjistí, že ji již ANO

do Bruselu neposílá, hned najde spoustu výmluv, proč jej opustit. I když např. Telička se za ANO do Bruselu dostal, vystoupil z něj, ale funkci v EU nepustil. Pokrytec.

K. Janyška 8.8.2018 9:13

Jourová je z ANO ?

Aha... Dzp.

P. Lenc 8.8.2018 8:47

Re: Ilegální imigranti

A vy jste ji někdy slyšel mluvit o ilegálních imigranrech jako o bezpečnostní hrozbě? Já ne.

J. Orel, Mgr 8.8.2018 8:44

Ilegální imigranti

samozřejmě jsou bezpečnostní riziko, stejně jako ti legální, proti nimž se paní Jourová vyslovila. Obávám se, že článek je poněkud manipulativní. Nepochyybuji, že paní Jourová ví, že nelegální imigranti jsou bezpečnostní riziko. Ví to ostatně každý, kdo v Bruselu pracuje. Jen to v souvislosti s tím, o čem se vyslovila, neuvedla. A článek jí to vytýká stylem já o voze, ty o koze.

J. Novák 8.8.2018 8:15

Jourová je kráva, která by občanům prospěla nejvíce tím, kdyby se dobrovolně vrátila do kriminálu.

M. Malovec 8.8.2018 7:44

Jourová byla v kriminále oprávněně,

ale bohužel za něco jiného. Naši zvolení europoslanci buď jdou otevřeně proti své zemi, nebo nedělají nic. Dobrý za milioný, ne?

J. Nový 8.8.2018 7:38

Re: O cem Jourova nevi

Třeba to nebude tak horké.

Třeba nyní patří mezi základní lidská práva, právo na manželství.

A znamená to, že můžete donutit tímto "právem" nějakou ženu, aby si vás vzala proti její vůli? :-)

Takže právo na migraci ano, ale samozřejmě při dodržování zákonů té které země. Nevěřím, že by tato rezoluce měla ve výsledku zrušit všechna víza

M. Mikulec 8.8.2018 7:33

Jourova neni zadna autorita

U ktere by clovek predpokladal, ze co rekne, to plati a neco se vyresi. Nevyresi se vubec nic. Vzpomenme si na opravnenou debatu o dvoji kvalite potravin. Lautr nic se nezmenilo. Tihle europanaci umeji jen zvanit. Lidem se jejich vinou zivot jen komplikuje.

R. Meišner 8.8.2018 7:15

Jourová

je daleko nebezpečnější než to, o čem mele---vybrala si další zástupný problém, jen aby nemusela mluvit o tom hlavním nebezpečí pro Evropu...ostatně její postoj k masové imigraci je dostatečně znám. stejně jak chtěla trestat Polsko za přijetí zákonů, které se této paní znelíbily. že se občas otáčí jak korouhvička podle větru, je věc jiná. za celou dobu od ní nebyl slyšet jedíný zdravě normální názor.