30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Běh k propasti aneb Do roka a do dne

Nikoli rozvážně kupředu, ale zpět, protože před námi je propast. (Bedřich kníže ze Schwarzenbergu, arcibiskup pražský 1850-1885)

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Mertl 2.10.2015 23:29

Re: Sedm statečných,

Ale, dámy, děkuji za zhodnocení. Potěšilo mne.

I. Mertl 2.10.2015 23:26

Re: "..exjihoafrického fašistu Kempa.."

S vámi nedikutuji, pane.

I. Mertl 2.10.2015 23:25

Re: No, já už jsem četl kde co, něco od Marxe a

Viz výše, pane.

I. Mertl 2.10.2015 23:24

Re: Sedm statečných,

Jste jednoduchý hlupák, pane Moravo. Děkuji Vám za nevyžádáný příspevek.

P. Aron 2.10.2015 21:07

Re: Pro šťouraly: Makléřka se jmenuje

článek jsem četl. Tu rodinu bych okamžitě naložil a pokud možno na jejich náklady lifroval tam odkud přišli.

P. Aron 2.10.2015 21:05

ještě doplnění

Staré Řecko : 300 spartských bojovníků u Thermopyl padlo, aby zachránilo osud Řecka. Řekové nakonec zvítězili nad mnohonásobnou přesilou Peršanů. A mocná EU si neumí poradit s hordou neozbrojených nájezdníků ?

R. Morava 2.10.2015 20:02

Re: Neexistuje nic horšího, než levicový

Asi bych s Kempem všude nesouhlasil, ale jinak se modleme aby se ještě odvrátilo to co rozumný člověk tuší, že EU pohřbívá nejen sebe, ale celou civilizaci. On toho Hitler napáchal dost, ale trvalo to 12 let a byl konec. Toto může být i na 700 let.

R. Morava 2.10.2015 19:39

Re: Sedm statečných,

p. Mertl. Inteligentní a praktičtí lidé nepoplatní zcestným ideologiím Vás varují před následky otevřených hranic EU, když nám EU slibovala bezpečnost! Někdy je špatně obojí agresívní islamismus, i následníci Hitlera. Příčinou obou je evidentně "otevřená" hranice. Myslel jsem, že řešení je snadné = nikoho nepouštět! Technicky, to jde ale to by v EU nemohl probíhat sebevražedný sociologický multikulturní experiment, anarchie, a nepořádek, který Vy dle Vašeho textu, (možná v dobré vůli) podporujete. Vzpamatujte se, v ČR je 12:00. V Británii, Německu, Francii je už pozdě teď. Dost dobrých civilizací skončilo proto ,že se nebránili zlu. Mezopotámie by Vás mohla varovat!

M. Koutný 2.10.2015 18:56

Re: No, já už jsem četl kde co, něco od Marxe a

Nicméně já se obracel na vás. Máte tedy odpověď?

L. Křivan 2.10.2015 18:53

Re: "..exjihoafrického fašistu Kempa.."

Z huby bllbce  je to dobré doporučení !

R. Morava 2.10.2015 18:37

Re: O autorovi a jeho názorech vypovídá vše jedna jediná

Tak jestli jste si z tohoto zajímavého článku odnesl jen toto... Obávám se že podstata je v tom, že radílků je vždycky dost. Ale pokud máte podle svých rad činit a nést následky a odpovědnost na vlastní kůži, budete radit mnohem líp.

I. Mertl 2.10.2015 18:35

Re: No, já už jsem četl kde co, něco od Marxe a

Sorry, příspěvek se obracel na autora článku a posléze na Vaňuru. Díky za cenný příspěvek.

F. Netopil 2.10.2015 17:53

Re: O autorovi a jeho názorech vypovídá vše jedna jediná věta

Naprosto s Vámi souhlasím, pane Urbane. Všímejme si, která strana toto nálepkování používá řádově víc.

M. Koutný 2.10.2015 17:12

Re: No, já už jsem četl kde co, něco od Marxe a

Tak prvně nic a pak to uložilo podruhé...

M. Koutný 2.10.2015 17:11

Re: No, já už jsem četl kde co, něco od Marxe a

Pane Mertle, jen pro zajímavost... Čo je podle vás taký fašista, Kefalín? Dokázal byste posloužit nějakou definicí?

M. Koutný 2.10.2015 17:10

Re: No, já už jsem četl kde co, něco od Marxe a

Pane Mertle, jen tak pro zajímavost... A čo je to podle vás taký fašista, Kefalín? Nějakou definici byste neměl?

L. Křivan 2.10.2015 17:01

Re: Ti turečtí par.....ti,

kteří řvou v mnichovské tramvaji na německé důchodce   "drž hubu sviňský němče, požírači prasat,..."   ti jsou na pohled taky miloučká děťátka.   Dovedl bych tu sekyrku použít !

L. Křivan 2.10.2015 16:57

Re: Cechy

těhhle tisíc zemských škůdců se bude jednou zodpovídat před soudem.  Hrozit jim bude trest smrti.  Douufám, že ho dostanou.

L. Kubeš 2.10.2015 16:43

Re: Sedm statečných,

Naprostý souhlas s paní Štěpánkovou! Velmi výstižné !

J. Cervenka 2.10.2015 16:12

Cechy

Cech by se nemusel porad obracet na Nemecko, Svedsko a podobne uz ztracene zeme -- ale na Cechy, kde je jeste nadeje; Kocab, Gabal, Illnerova, President Akademie, Jungwith, Urban, Ruml, Halik, Pehe, Siklova, B.Sipek, E.Wagnerova, Dientsbier, Menzl, Pelikan, Uhl, Sabatova, Schwarzenberg, Zenisek .. dal jsem si to prestal psat, je jich pres 1000 co podepsali, ze by se muslimsky pristehovalci meli prijimat. O tom a o nich vzdelanej Frybort mluvi

I. Mertl 2.10.2015 15:50

Re: No, já už jsem četl kde co, něco od Marxe a

No co, sečtělý fašista.

L. Křivan 2.10.2015 15:02

Re: Pro šťouraly: Makléřka se jmenuje

Aline Kern, 33 Jahre, Maklerin im rheinland-pfälzischen Bad Kreuznach.

L. Křivan 2.10.2015 14:58

Re: Dosti výstižné

K oblibě Putina přispívá silně (a hlavně)  komunistická Evropská komise.

L. Křivan 2.10.2015 14:54

Die WELT, velice renomované noviny píší:

"Eine Maklerin will einer angeblich aus Syrien stammenden Familie helfen.

Doch die verzichtet lieber auf die Unterkunft, als sich von einer Frau

beraten zu lassen. Die Firma sollte einen Mann schicken."

Stručný překlad:  Makléřka chtěla pomoci (prý) syrské rodině. Ta ale raději odmítla byt, než aby si nechala pomoct od ženy.  Firma ať pošle muže.

S tímhle se v Evropě daleko nedostanou. Něco tak pitomě primitivního by měl stát OKAMŽITĚ poslat zpátky !!!!!  Kde jste "genderistky" ?  Proč neřvete, vy krávy ?

L. Křivan 2.10.2015 14:39

Re: Souhlas

Já taky.  Kde je pero ?  Václav Klaus toho udělal hodně.  Něco i pokazil, tu aminu dělat neměl,...  ale kdyby nic jiného, tak tím, jak nechal vyděrače Mečiara naběhnout na vlastní kudlu, to nemělo chybu ! To byla krása !!!  Díky mu navěky za rozdělení Československa, které přišlo o půl století příliš pozdě.

I. Schlägel 2.10.2015 14:38

Re: Autor článku výstižně,

Nemusíte smutnit. Patříte k té hrdé a nesmlouvavé většině, která nechápe květnatější mluvu. Jedno zda ve verbální nebo psané rovině. A navíc neumíte ani opisovat, viz Vaše "citace magora". Jen tak dál, Mates.

L. Křivan 2.10.2015 14:29

Re: Pane Netopil, té citované vězě se dá vytknout pouze to,

že místo "intelektuál" mohl pan Frýbort napsat "samozvaný pseudointelektuál".   Podle mne by to bylo přesnější.  Ale to je jen velice podružná věc.

L. Křivan 2.10.2015 14:26

Re: Autor článku výstižně,

Hoblíku, když už ti příroda nadělali inteligenci žížaly obecné,  tak to alespoň nevykřikuj tak hlasitě.

M. Hoblík 2.10.2015 14:20

Autor článku výstižně,

ač zbytečně dlouhosáhle vyjádřil, že je magor. To jsme měli štěstí, že jsme se vyhnuli době, kdy -  cituji magora: "- upadla polovina Evropy na dlouhých čtyřiačtyřicet let do područí nejdestruktivnější, nejvražednější tyranie, jakou kdy dějiny zplodily -"!

Z. Lapil 2.10.2015 14:08

Re: Muselo by se začít jednou zásadní věcí

Taky už mě takové věci napadly, ale nemyslím, že by zrovna povinná vojna něco řešila. Naučit se střílet není až takový problém (sem se to strká a tady se to mačká), zatímco zodpovědné chování k čemukoliv má, řekl bych, osmnáctiletý člověk už hotové, ať v té či oné podobě. Za sebe rozhodně nemám pocit, že by moje roční vojna měla něco společného s výchovou či disciplínou. Smysluplnější jsou i kolektivní sporty, tam se člověk přinejmenším učí spolupracovat a věštit, co ten druhý - soupeř i spoluhráč - udělá.

Pozornost bych spíš zaměřil na něco na způsob skautů: schopnost ujít pár kilometrů (což umí každý, ale ne každý to o sobě VÍ), nebát se v lese, něco základní zdravovědy, nějaký ten bobřík mlčení nebo aspoň modernější bobřík "nejsem na facebooku, klidně i nějaké to proškolení, která strana flinty přijde dopředu a že tekoucí krev obvykle není smrtelná... Tvrdím, že hlavně a především je potřeba, aby člověk uměl převzít zodpovědnost za konání tady a teď. Reakce typu "když se nechám fackovat, budou si mě vážit" fakt nebývají optimální. Prostě proto, že většinu situací obsahujících násilí nelze odložit.