1.5.2024 | Svátek práce


Diskuse k článku

EVROPA: Arogance

Rozhodnutí Evropské komise zahájit „řízení“ s neposlušnými členskými zeměmi, tedy se zeměmi, které se odvážily nechtít akceptovat Bruselem, a zejména Německem vynucované migrační kvóty, u nás vyvolalo odmítavé reakce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Smola 26.6.2017 8:47

Klause nemusím, je nutno přiznat, že vše na co v souvislosti s EU upozorňoval, se zatím do puntíku vyplnilo.

J. Jelínek 26.6.2017 9:17

Re: Ač

Také si myslím, že se VK občas trefí, resp, že má někdy pravdu. Pořád však za ním cítím to mocné dubisko na východě. A než jít zase tam, to raději nejít vůbec.

P. Lenc 26.6.2017 9:56

Re: Ač

Vy jste tím "Klausovým dubiskem" pořádně praštěný.Jediné, z čeho "vychází" ta ruská střelba do Klause je, že si dovolil říct před drahnou dobou, že protiruské sankce jsou antisystémové a naopak posílí ekonomiku Ruska, které se ekonomicky bude muset spolehnout na vlastní síly.A to se také děje.Jako takřka vždy měl ten Klaus zase pravdu.A Aston je občas při své nenávisti ke Klausovi pořádně mimo.Tak jako dnes, kdy si myslí, že všichni ztratili paměť jako vy.

J. Jelínek 26.6.2017 10:04

Re: Ač

A co je podle vás a podle Klause špatného na tom "posílit sankcemi ekonomiku Ruska"? Že vy dva to tomu ubohému Rusku nepřejete!? Nejste náhodou prodloužená ruka Pentagonu?

J. Jelínek 26.6.2017 8:28

Čekání na Loskota

Loskote, je tě zde třeba! Pražskokavárenští eurohujeři budou chtít určiě svými prasečími rypáky pošpinit tu naši Kotlinku, malou, střediskovou. Přijď a podpoř svými jiskřivými výroky pana soudruha Vjačeslava Klause a nastav nekompromisní zrcadlo bruselským štváčům!

R. Tesařík 26.6.2017 8:44

Re: Čekání na Loskota

Vy jste kterej? Žádnej, Nikdo, nebo Pitomej?

I. Skolin 26.6.2017 8:54

Re: Čekání na Loskota

Jenom pitomej !

J. Jelínek 26.6.2017 9:13

Re: Čekání na Loskota

Přesně takto se ptával svého času i soudruh Klaus.

J. Laták 26.6.2017 9:17

Re: Čekání na Loskota

Richarde, brzdi a zavzpomínej na své dětství a zjistíš, že poslední dobou vypadáš přesně jako tenkrát. V haptáku, s pravou rukou u čepice s hvězdou a rudým hadrem kolem krku.

R. Tesařík 26.6.2017 9:52

Re: Čekání na Loskota

Ale, ale, čepici s rudou hvězdou jsem nikdy nevlastnil..Hadr mi na krk tenkrát dali, to je fakt. A hapták, já, dítě ulice s klíčem nakrku... to si děláš prdel.

P. Lenc 26.6.2017 10:00

Re: Čekání na Loskota

A proč si pane Latáku myslíte, že všichni byli v "haptáku"? Já, dělnické dítě jsem nebyl pionýr a ani já a už vůbec ne mí rodiče nikdy nestáli v "haptáku".Nevím, třeba u vás v rodině to byla tradice stát v "haptáku".

J. Jelínek 26.6.2017 10:08

Re: Čekání na Loskota

Tak to máte dobrý původ. A nějaký rolník, či pracující inteligent se v rodině nevyskytoval? A byl jste s otázkou náboženství vyrovnán? Máte příbuzné v kapitalistickém státu či v Jugoslávii? Uveďte vaše postoje k bratrské pomoci v srpnu 1968.

P. Lenc 26.6.2017 10:21

Re: Čekání na Loskota

Jelínku, sice vám podobně odpovídám výš, ale znovu.Vy začínáte být opravdový srandista.Jen tak dál...

J. Jelínek 26.6.2017 10:32

Re: Čekání na Loskota

To víte, snažím se, seč mé síly stačí. Ale na vás ještě dlouho nebudu mít.

L. Popovský 26.6.2017 8:03

EU hodnoty

Pokud by byla EU tak skvělá a demokratická, tak by nedělala Velké Británii problémy s jejím odchodem z EU. Všechny ty kecy a vyhrožování o tom, jak to VB znepříjemní hovoří za vše. EU je zkorumpovaná, prolhaná a totalitní organizace. A je to stále horší.

A souhlasím s Václavem Klausem, že tvrdit, že když nejdeme s EU, tak budeme muset jít s Ruskem, je nesmysl. K Rusku nás může vytlačit jedině EU svými naschvály.

Jenže, kdo nejde s námi, jde proti nám. A tak kupředu levá!

J. Kanioková 26.6.2017 15:40

:))))))))))))

J. Kanioková 26.6.2017 15:42

Souzním..

J. Kanioková 26.6.2017 15:44

Ajaj, nejdřív že nic, teď 2x, fix

R. Houška 26.6.2017 7:51

Kdyby člověk nevěděl, kdo vás platí, podepsal by v tomto vašem článku každé slovo. Je tedy naprosto jasné, proč se u vás nikde nedočteme, co dál, po vystoupení z EU? Vy to víte, ale zatím to nemůžete takticky prozradit, že?

O. Uživatel 26.6.2017 8:01

Uživatel požádal o vymazání
P. Kmoníček 26.6.2017 8:14

Re:

.....ne nemůže, NESMÍ!

J. Myslivec 26.6.2017 7:47

Arogance

Těžko s Němci výti! A pravdou je, že dotace si musíme už sami zaplatit! Takže vyhrožovat krácením je nesmysl. Pak bychom nemuseli přispívat a bylo by!!!

D. Stirský 26.6.2017 7:30

Komunistické dědictví.

V. Klaus e ptá: "Jaké komunistické dědictví mají její představitelé na mysli?" Myslím, že právě to, které svým myšlením, svými názory představuje V.K Zaprděné čecháčkovství 70. let 20. století. Naše země má 10,5 miliónu obyvatel. Já viděl města, která sama o sobě byla větší (Moskva, Káhira, Peking, Istanbul). V tu chvíli jsem si uvědomil, že pro zemi jako je ČR, platí: "sám nejsi nic." To, že máme přijmout necelé 3 tisíce uprchlíků (pro mne to uprchlíci jsou, vůbec si neumíme představit, z jakých hrůz - byť ne všichni - přicházejí), je směšné, zvl. podíváme-li se, kolik již přijaly jiné země. Ano, EU má sto a jeden nedostatek, ale má také své přednosti. Často jezdím po republice, zrovna v sobotu jsem byl v Mšeně u Mělníka. Na náměstí byla putovní výstava věnovaná památkám, které s nedávno opravily. Šlo asi o 20 projektů - a skoro všude byla dole mezi logy také vlaječka EU. Stejná loga vidím, když jdu při služebce z nádraží do centra. Ať se nám to líbí nebo ne, dnešní svět multikulturní je. Jako turista jsem již pár zemí navštívil a když vidím v obchodech stejné značky pracích prášků, kosmetiky, polévek či baterek do foťáků, uvědomím si, jak je náš svět opravdu jen velká globální vesnice. Za to ovšem nemůže EU, ale hlavně internet, sociální sítě, mobily... Ano, řešení by bylo. Vytvořit co nejvíce izolovaný stát typu Severní Korea. S vůdcem Klausem v čele.

M. Řepa 26.6.2017 7:35

Re: Komunistické dědictví.

A kde máte jistoru, že to těmi 3000 skončí. A ta vlaječka u každé stavby je to nejtrapnější z celých dodatcí. Zkuste si zjistit, kolik procent z každého dotačního projektu jde na PR.

O. Uživatel 26.6.2017 7:54

Uživatel požádal o vymazání
R. Houška 26.6.2017 7:59

Ze 70% s vámi souhlasím. Ale svět je poněkud složitější na to, abychom pod záminkou 'neporazitelné' globalizace rezignovali na vlastní identitu. Nejde o uprchlíky, ale o jejich středověkou ideologii, mylně považovanou za víru. Který blázen si pozve do domu vlastního kata? To dělá pouze EU vedená bezdětnou soudružkou Merkel...

A. Sedláčková 26.6.2017 8:07

Re: Komunistické dědictví.

Dotace patří mezi přednosti? Takže: my pošleme peníze do Bruselu, oni nám je pošlou zpátky, na plnění a schvalování dotací musí existovat aparát - úřady, úředníci rozhodující, často aniž by rozuměli, jaký projekt schválit. Zde je obrovské pole pro korupci. Možná dostaneme víc, než vydáme - k čistým penězům není ale připočítán právě ten aparát na obou stranách. Ještě bych připomněla, že od začátku 90. let se začalo stavět a opravovat, města a vesnice zkrásněly a žádné dotace nebyly. A ty cedulky nám jenom připomínají, jak je na nás EU "hodná". Fuj.

J. Václavíková 26.6.2017 16:20

Re: Komunistické dědictví.

Naivita hodná Klausovy fanynky. Ne, nepošleme peníze do Bruselu, aby nám je oklikou vracel. Posíláme peníze na provoz EU, stejně, jako posíláme daně na provoz ČR. Ovšem ostatní, bohatší státy EU nám sem posílají peníze na rozvoj naší infrastruktury, abychom s nimi srovnali krok. Takže jsme dostali ještě o cca 500 mld víc, než jsme poslali jako náš příspěvek.

J. Kulheim 26.6.2017 8:24

Re: Komunistické dědictví.

Pane Stirský, vy sníte o „vytvoření“ nového, celosvětového člověka, který bude mít myšlení, jako Matka Tereza. Vždyť všude na zeměkouli jsou stejné prášky na praní, tak proč by nemhli být všude stejní lidé? To je jenom váš sen, který se nikdy neuskuteční.

Mohl byste mi odpovědět na otázku, proč bych měl souhlasit s tím, aby se hromadně stěhovali do ČR lidé, kteří přicházejí z jiného kulturního a náboženského prostředí, kteří mají jiné tradice, zvyky ap. Nesou svoje náboženství a zvyky ze země odkud přicházejí a většinou se nechtějí přizpůsobit.

Pomáhat potřebným je určitě činnost chvályhodná. Je otázka jestli je možné pomoci všem "potřebným". Podle jakého klíče posuzovat, kdo potřebným je a kdo už není? Co potřebují u nás statní, dobře živení muži, kteří mají x tisíců dolarů na cestu do Evropy? Nezůstávají ve své zemi právě ti potřební, kteří nemají nic? Nejsou to právě ti, které opustili, kteří se o ně měli postarat?

Chudáků je na světě cca 3 miliardy. Všichni se do Evropy nevejdou. Proč vzít jednoho chudáka a druhého odmítnout.

Zatím mi nikdo z těch, kteří považují imigraci za prospěšnou neodpověděl. Nejsem proti pomoci potřebným, ale ti nejchudobnější zůstali doma. Cesta do Evropy stojí tolik peněz, že minimálně 50% Čechů by na ni neměla. Kdy to skončí? Denně se rodí do chudoby miliony dětí. Jediná účinná pomoc je naučit je hospodařit. Jenomže hospodařit "sociální inženýři", kteří chtějí změnit svět, neumí.

P. Rudolf 26.6.2017 8:38

Re: Komunistické dědictví.

Velmi dobře popsáno.