28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

EVROPA: Arogance

Rozhodnutí Evropské komise zahájit „řízení“ s neposlušnými členskými zeměmi, tedy se zeměmi, které se odvážily nechtít akceptovat Bruselem, a zejména Německem vynucované migrační kvóty, u nás vyvolalo odmítavé reakce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 26.6.2017 14:23

Re: tlachavý svůdce

Jo, hlavně jste zapomněl na potrefeného Husáka.

M. Prokop 26.6.2017 14:22

Re: Kde se prý bere arogance

To je na agenta Rudolfa a jeho nenávist ke všem formám svobody příliš reálné.

M. Prokop 26.6.2017 14:21

Re: arogance západní Evropy?

No, jestli vám kecy o promeškání příležitosti mlčet nebo o nesolidaritě sklízet výsledky průseru zaviněného těmi, kdo tu nesolidaritu vyčítají (a našlo by se toho více) nepřijdou arogantní, tak jste asi blázen nebo agent jako Rudolf Hofmanovič.

M. Prokop 26.6.2017 14:19

Re: Bojujte pane Klausi..

O co byla horší než ta Havlova?

Spousta věcí pochopitelně byla špatná, ale že by to byla nějaká tragédie, to snad ne.

Tragédie je jedině, že se z toho justice nějak nepoučila.

J. Hrbek 26.6.2017 13:58

Bojujte pane Klausi..

...nasaďte svou výřečnost, vzdělání i inteligenci... můžete to vzít jako odčinění té amnestie, které jste se na svém národě dopustil... za sebe Vám jí rád odpustím, protože následky tohoto jí ve všech směrech převyšují

P. Lenc 26.6.2017 13:47

Re: Učil nás komunismus nenávidět cizince?

Jistě bábino, já "kývám", zatím co ty radostně hajluješ svazačce Merkel.Nakonec, velkokermánka z Hané nám "kývačům" přece musí ukázat co to je velkoříšské myšlení.

J. Vlček 26.6.2017 13:36

Re: arogance západní Evropy?

Pane Rudolfe, nikdy bych do vás neřekl, že se dokážete tak precizně popsat.

Z. Lapil 26.6.2017 13:14

Re: Kde se prý bere arogance

Tak je pravda, že když některá země EU nekoná, jak si EU přeje (dnes imigranti a brexit, dříve třeba Rakušané zvolivší Haidera), tak EU hlasitě vyjadřuje nelibost, vyhrožuje sankcemi (zrušením dotací) a aktuálně dokonce vlastním soudem.

To Klaus je jinačí frajer, ten, když se mu něco nelíbí, tak nevyhrožuje, ale rovnou napíše článek.

Z. Lapil 26.6.2017 13:02

Re: Rozumím jedné věci.

Strach mám především z toho, že mi už zase někdo z daleké ciziny vysvětluje, co jsem za primitiva, co ničemu nerozumí. Dříve myšlence komunistické, nyní multikulturalistické. Snadnost šíření zpráv na tom nic nemění, ledaže už člověk musí nadesetkrát ověřovat i to, co si přečte mezi řádky.

Podle mě se necháváte unést technikou: nevím, jak moc je pravda, že děti mají přátele na celém světě, ale určitě je pravda, co je psáno v knížce Myšlenky pozdě v noci: "Lidé i zvířata ve své všeobecnosti hrozně žvaní". Dřív žvanili ve frontě u studny, další generace u řezníka a dnešní mládež všeho věku "na fejsu". Podstatný rozdíl v tom nevidím.

J. Macků 26.6.2017 12:54

Re: Proč se bát Ruska?

Není divu, že podobné režimy mají podobné nápady.

P. Rudolf 26.6.2017 12:52

Re: arogance západní Evropy?

Deprivanti se stydět neumí. Jsou totiž (dle sebe) dokonalí.

Z. Mikulášek 26.6.2017 12:52

téměř jako vždy

VK stručný, logický, předvídavý...prostě brilantní

J. Pospíšil 26.6.2017 12:46

arogance západní Evropy?

Tato slova mně připomínají filosofii minulého režimu." Ano do naší suverenity si nenecháme mluivit". Je z toho cítit zafixovanou filosofii Prognostického ústavu.Že se pan profesor nestydí.

V. Javora 26.6.2017 12:41

Správná připomínka.

Bravo IVK!

P. Rudolf 26.6.2017 12:24

Kde se prý bere arogance

západní Evropy považovat nás za nedospělé školáky, které je třeba vychovávat a vyučovat?, píše šéfík Centra českého žvástu IVK. Nevím, ničeho takového jsem si zatím nevšiml. Já bych se spíš zeptal autora, kde se bere ta jeho nekonečná arogance vychovávat a vyučovat nás? Jaké že to komunistické dědictví si do demokracie a svobody přinesl ON?

J. Jelínek 26.6.2017 12:04

Re: tlachavý svůdce

a je to tady, zatím šepot květin.

M. Prokop 26.6.2017 11:54

Re: Učil nás komunismus nenávidět cizince?

Ta začíná, když mocenské orgány cenzurují, co se smí myslet, říkat a psát. Viz Německo, Švédsko ...

M. Prokop 26.6.2017 11:53

Re: tlachavý svůdce

Ani bych se nedivil, píšete-li sem agitky v duchu Rudého práva.

M. Prokop 26.6.2017 11:52

Re: Hlavní atributy západní civilizace

I právo a etika ...

Třeba právo vykakat se na Dublinské ujednání, etika preferencí skupinových práv před právem individua ....

:-P

M. Prokop 26.6.2017 11:51

Re: tlachavý svůdce

Jo, vy se raději necháte školit Merkelínou a jinými škůdci a škůdkyněmi.

Klasické západní civilizaci se klaus blíží podstatně více, než EUrosoudruzi a EUrosoudružky.

Na tom vaše prskání nic nezmění.

K. Frauknecht 26.6.2017 11:44

Re: Učil nás komunismus nenávidět cizince?

Sorry, ale mě to přijde spíše k pláči.

M. Kolář 26.6.2017 11:33

Re: Hlavní atributy západní civilizace

To je legrace, co ?? Tak jistě, pro všechny lidi u nás tomu tak není .. Určitě ne pro zemanovce, klausovce, putlerovce, komouše atd ... juu, legranda ..

J. Macků 26.6.2017 11:28

Re: Proč se bát Ruska?

Vždycky vynecháváte to nejdůležitější, vedená zločineckou komunistickou stranou Sovětského svazu speciálně Gruzíncem Džugašvili a také poloukrajincem Brežňěvem.

P. Dvořák 26.6.2017 11:20

Hlavní atributy západní civilizace

jsou právo a etika?

:-)) :-)) :-))

M. Kolář 26.6.2017 11:17

Re: tlachavý svůdce

Schytám schytám, nabušenci ze stoky "parlamentní listy", záštita to našeho národního kmene, to jistě nenechají jen tak ..

J. Jelínek 26.6.2017 11:03

Re: tlachavý svůdce

A teď to pěkne schytáte, bůh vám pomáhej. Lenc na vás nenechá nitku suchou a pošle vás i s "Netzerkou" do háje.

M. Kolář 26.6.2017 10:59

tlachavý svůdce

Klaus, proruský šíbr a sytematický ignorant hlavních atributů západní civilizace, především významu práva a etiky, nás bude školit o potřebě suverenity ?? Ale no táák,, běž se bodnout ty státnický microne ..

M. Prokop 26.6.2017 10:46

Re: Proč se bát Ruska?

Ještě přesněji Třetí říší.

M. Valenta 26.6.2017 10:46

Re: Učil nás komunismus nenávidět cizince?

Takhle nějak nenápadně začíná demontáž demokracie Stanislave.

J. Jelínek 26.6.2017 10:40

Re: Učil nás komunismus nenávidět cizince?

Tak se holt budete muset ještě nějaký čas zlobit a smířit se s nedokonalostí. Já s paní Netzer do žádnýho lesejčka nepudu, Jelínková by mě přerazila.