19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

EVROPA: Antisemitismus jako zlé idiotství

Zdá se, že i přes zkušenost holocaustu je antisemitismus stále živý a že je opět na vzestupu. V jednotlivých zemích Evropy, ale nejen v ní, se liší jen mírou svých projevů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Netzer 24.11.2018 9:16

Antisemitismus

je stejné "idiotství" jako anticiganismus, homofobie nebi jiné projevy intolerance vůči menšinám.

Že "je Česká republika ještě relativně bezpečnou zemí, kde se zatím nekonají přímé fyzické útoky na jedince s jarmulkou" ještě dlouho neznamená, že se tam nekonají útoky na příslušníky jiných menšin, nebo odlišně vypadajícíc osob.

K. Janyška 24.11.2018 9:55

Re: Antisemitismus

Tzv. menšiny ničí státy a úroveň místních lidí. Jejich kolektivní tzv.práva, ony jsou hloupým výmyslem socialistů, žádná ve ve skutečnosti nexistují, mají být nulová ve srovníní s místními. Musí tam kde platit jen a výhradně místní právo soukromé ... Dzp.

S. Netzer 24.11.2018 10:03

Re: Antisemitismus

Ano, pomatený Janyško.

S těmi menšinami ničícími "státy a úroveň místních lidí" podle vás asi správně naložili nacisti. Ti se s nimi a s jejich "kolektivními tzv.právy" vůbec nepárali.

Na něco takového může přijít je vjedec jako vy.

K. Janyška 24.11.2018 12:57

Re: Antisemitismus

Vy, nacisti ? To jo... Dzp.

K. Janyška 24.11.2018 9:13

Antisemitismus je srovnatelný s jakýmkoliv jiným anti

stejného druhu. Já jim sice netrpím, ale že bych Židy jen obdivoval, to říci nemohu. Židobolševismus má také své jádro a není pravda, že Židé jsou národem vyvoleným. To jen v náboženských báchorkách... Dzp.

F. Navrátil 24.11.2018 8:49

Vítač jako Menegele

Největším projevem antisemitismu je organizace a podpora invaze islámských nelegálů do Evropy. Oblasti, která ovládnou mohamedáni, se stávají oblastmi vyčištěnými od Židů. Co udělali kosovskoalbánští muslimové, když s pomoci USA bylo v Evropě instalováno další islámské invazní předmostí? Vyhnali ze země Židy a Slovany (včetně islámských Bosňáků). Každý vítač je dovedeno do důsledků antisemita! Protože buduje mechanismus antisemitismu.

J. Kanioková 24.11.2018 7:41

Je to fakt děsivé,

i na diskusích hlavně pod západními články, přibývá jedovatých komentářů proti Židům..

V. Církva 24.11.2018 8:43

Re: Je to fakt děsivé,

Já mám pořád pocit, že u nás v ČR antisemitismus (lépe však protižidovství, protože semité jsou i Arabové) prakticky neexistuje. Ve svém dalekém okolí maximálně výjimečně zaslechnu, že si to tu Židé rozdělují.

Na jedné straně proč se někdy neozvat, je celkem přirozené, aby se společnost bránila před ekonomickou či politickou dominancí jakékoliv menšiny. Přesto u toho musí být úcta a férovost. Židé prostě k naší zemi patří. Jsou mezi nimi skvělí lékaři, vědci, podnikatelé. Buďme rádi že je tu máme. Tam kde je Žid tam se buduje, podniká, bádá a prosperuje. Mezi Židy a občany Čech a Moravy je dávná symbióza i když tu byly třenice.

Většina Židů nebo lidí s částečně židovkým původem, které znám nebo jsem znal byli sysmpatičtí lidé, které jsem měl rád. A Ježíš byl taky Žid a Maria Židovka.

J. Sova 24.11.2018 9:07

Re: Je to fakt děsivé,

U nás antisemitismus samozřejmě existuje, hlavně u katolíků. Viz třeba případ A. B. Bartoš.

Stačí si přečíst tento článek a seznam článků pod ním ("Čtěte také"):

http://jdem.cz/d7rth6

J. Kombercová 24.11.2018 21:59

Re: Je to fakt děsivé,

ABCD Bartoš je blb.

I. Spálený 24.11.2018 2:37

Hilsner byl odsouzen jako vrah ve dvou soudních procesech a nikdy nebyl soudně rehabilitován. Nikomu tedy jeho omlouvání nepomáhá. To je jak říkat, že Češi jsou prima lidi, protože mezi ně patří Kájínek. Izrael je ve své oblasti funkční kousek Evropy. Kritizovat funkčnost je nová levičácká móda, co světu nic dobrého nepřinese.

B. Volarik 24.11.2018 7:29

Re: Izrael je ve své oblasti funkční kousek Evropy.

Dovolil bych si zopakovat známé rčení:

Vraž Žida do pouště a do roka tam máš zahradu.

Vraž Araba do zahrady a do roka tam máš poušť.

Toto rčení lze dokumentovat historickými událostmi. Když Izraelci v roce 2005 odešli z Gazy, zanechali po sobě spoustu zcela funkční infrastruktury. Přišli Arabové a okamžitě zničili všechno , co jim padlo do pracek. Místo aby zabrali dobře zavlažovaná pole a skleníky plné plodin,Tak skleníky roztřískali, z polí i skleníků vyrvali, vykopali trubky závlahových systémů a prodali je za pár šupů do šrotu či teroristickým gaunerům na výrobu raketek......

V. Církva 24.11.2018 8:49

Re: Izrael je ve své oblasti funkční kousek Evropy.

Tomu bych celkem věřil, když se podíváme na Pákistánské či Arabské (třeba Palestince) fanatiky, je jasné že lze očekávat jen zmar. Židé jsou geneticky i jazykově blízcí příbuzní Arabů.

Z toho vyplývá jednoznačně, že problém je ve víře Izraelců a Arabů. A ať si ta .... neziskovka píše co chce, ukazuje to že náboženství smysl má ale musí v tom být Bůh.

A ten v marxismus ani salafismu není.

S. Netzer 24.11.2018 9:16

Re: Izrael je ve své oblasti funkční kousek Evropy.

Vy máte v hlavě dobře vymeteno, Církva.

"A ten v marxismus ani salafismu není." :-))))

Z. Lapil 24.11.2018 9:57

Re: Izrael je ve své oblasti funkční kousek Evropy.

Viděl bych to spíš na "kompromis".

Evropa má, jak to napsat, dvě části. Nebo zdroje? Světskou (materiální?) a náboženskou. Přičemž někdy od konce třicetileté války, která byla konfliktem (mimo jiné? Zejména?) náboženským všichni vědí, že není radno klást světské nad božské ani naopak; v Belfastu by mohli vyprávět. Nevím, je-li toto jediný důvod, že Evropa (stále ještě) prosperuje, ale je to tak.

Marxismus se pokusil víru odhodit jako nesmysl, a přestože byl z definice materialistický, materiálně nefunguje.

Islám (proč zrovna salafismus) je primárně náboženský, a taky materiálně nefunguje.

Samozřejmě hodně zjednodušeno. Doufám, že ne až k nesmyslu.

D. Bystriansky 24.11.2018 18:23

Re: Izrael je ve své oblasti funkční kousek Evropy.

Tak jak může být vražedná civilizace, zvrácená kultura, může být zlé náboženství a náboženství rozvíjející společnost.

B. Volarik 24.11.2018 23:30

Re:Islám je primárně náboženský

Není.

Islám je politické hnutí, jehož ideologie se tváří/maskuje jako náboženství. 64% Koránu je věnováno tomu jak jednat s nemuslimy ... to není náboženství, to je "zahraniční politika". Ve zbytku Koránu je málo místa věnováno náboženství. Velká (podstatná) část toho zbytku Koránu se věnuje "sociální politice" ... t.j. ...kdo a jak smí svědčit u soudu,kdo koklik zdědí (mužský dědic dostane dvojnásobek toho co dědička), regulace vztahů mezi muži a ženami, regulace sexuálna mezi muži a ženemi a muži a otrokyněmi, atd...atd...

Z. Lapil 25.11.2018 12:07

Re: Re:Islám je primárně náboženský

Slovy primárně náboženský jsem myslel to, že (avizovaným) zdrojem (paradigmatem, rozumím-li tomu slovu dobře) Koránu coby Základní Pravdy je bůh. Viz: Je jen jediný bůh a Mohamed je jeho prorok.

Zdrojem marxismu je objektivní realita. Viz: Cokoliv existuje, je hmota nebo její projev.

J. Lambert 24.11.2018 9:51

Re: Izrael je ve své oblasti funkční kousek Evropy.

Podobne si vedli domorodci v Alzirsku, Tunisku a Maroku po odchodu Francouzu. Podobnemu radeni fanatiku ucinil po odchodu Britu v Indii proziravy Ghandi a to tak razne, ze se o tom dodnes radeji nemluvi...

H. Lukešová 24.11.2018 0:29

Muslim Luis Farrakham,

řekl, že není antisemitou, ale "antitermitou"...Přirovnal Židy k termitům, obtížnému hmyzu. Kdo nejvíce útočí na Židy? Muslimové a neonacisté. Zatímco Bowers povraždil 11 Židů v pittsburské synagoze, tak muslimové postupně od roku 2012 do současnosti také povraždili 11 Židů. A v nedávné době měl také antisemitskou tyrádu. Farrakham řekl také, že je Hitler velkým mužem.

Mezi nacisty a muslimy není velkého rozdílu. Islám i nacismus je založen na bestiálním antisemitismu. Antisemitismus pronikl i do feministického hnutí, bohužel, odstrašujícím příkladem budiž nám Linda Sarsour, levicová palestinská aktivistka, černoška Tamika Mallory, s úzkými kontakty na Farrakhama. Proto feninistky nikdy nekritizují islám a ponížení žen v muslimském světě. Islám a nacismus nelze obhajovat.

H. Lukešová 24.11.2018 0:43

Re: Muslim Luis Farrakham,

Ve Francii od roku 2006-2018 zavraždili 11 Židů a dalších 12 Židů zabili Arabové v Izraeli. Nádherná ukázka tolerance "náboženství míru".

J. Babička 24.11.2018 3:18

Re: Muslim Luis Farrakham,

Jdou rev Farrakhán a pev Jessie Jackson po Harlemu a vidí, že před Mešitou sedí žebrák, drží nějaký nápis a lidí jak vycházejí tak se na neho vždy podívají a pak mu házejí do klobouku peníze..

Když přejdou až k němu, tak uvidí, že žebrák má v klobouku jíž pěkně vysoký obnos a drží nápis. "Od židů slmužny nepřijímám". Oba zjihnou, každý, vytahne 50 bucků, hodí mu je do klobouku a jdou dále. Jackstonovi to nedá, vrátí se a zeptá se." Múj milý muži, jak jste přišel na tak výborný nápad ? "Žebrák odpoví, "To víš Jessie, my židi přijdem na všecko."

J. Fridrich 24.11.2018 6:47

Re: Muslim Luis Farrakham,

Lidská podstata, povaha a chování i jednání je někdy iracionální.. Jsou známy případy z historie, že i někteří otroci své pány milovali. A tak to jde historií lidstva až do našich dnů - tak například i nyní někteří naši občané stále milují komunisty, SSSR-Rusko atd. - a stejně tak, přes veškeré klady židovského národa ve vývoji lidstva jsou v různých dobách nenáviděni. Dnes je to opět nejvýrazněji vidět od muslimů na Středním Východě, ale s jejich přibývajícím počtem i v Evropě...

P. Lenc 24.11.2018 8:51

Re: Muslim Luis Farrakham,

Tak, tak.Židé jsou chytří a to se neodpouští...

J. Kanioková 25.11.2018 15:38

Přesně !