30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

EVROPA: Alternativní pravice a liberalismus

Výjimečný stav ve Francii trvá již přes rok. Původně byl spojený s hrozbou terorismu, jeho neustálé prodlužování obhajuje tamní premiér nutností chránit demokracii. Na mysl se vkrádá slavný citát Benjamina Franklina.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Alda 6.12.2016 14:24

vývoj světa je divergentní

a jakmile se od sebe jednotlivé větve vývojového stromu vzdálí, nelze je násilím spojovat, neboť nejméně jedna z nich se pak zlomí.

P. Princ 6.12.2016 17:07

Re: vývoj světa je divergentní

Ano. Tak funguje evoluce. Naštěstí.

J. Schwarz 6.12.2016 8:44

Je zajímavé

že každý cítí potřebu přičinit něco na způsob "nechci zlehčovat situaci lidí prchajících před válkou" či "utečencům je nutno pomáhat"... Z ničeho totiž neplyne že samotné "prchání" klasifikuje prchajícího jako potenciálního přítele. Klidně může být že všechny svářící se strany stojí za belu, jedni za osmnáct a druzí za dvacet bez dvou. Když se budou rvát dva soupeřící drogové gangy o vládu nad čtvrtí, komu bude "humanista či liberál" pomáhat - tomu kdo zrovna prohrává? Je opravdu ten, kdo zrovna dostává přes hubu automaticky ten "ušlechtilejší"? Nebylo by nakonec lepší nechat je ať se pomlátí navzájem?

O. Uživatel 6.12.2016 9:07

Uživatel požádal o vymazání
K. Křivan 6.12.2016 11:59

Re: Je zajímavé

"Když se budou rvát dva soupeřící drogové gangy o vládu nad čtvrtí, komu bude humanista či liberál pomáhat...?"

Já bych pomáhal oběma gangům, aby se vybili do posledního člena.

R. Morava 6.12.2016 14:01

Re: Je zajímavé

Ať soupeří, ale mimo mou čtvrť či pískoviště.

Jinak ten příměr s gangy je skvělý. Tak nějak to na Blízkém Východě chodí. Protože za tichého souhlasu Evropy Křesťany už téměř vybili, je to válka Islamistů proti Islamistům, kteří pokračují do Evropy která má sebevražedné tendence..

P. Maleček 6.12.2016 6:35

Imigrací k totalitě.

No, kdo chce vědět co vede současné EU mocné, tedy socialisty (byť maskované různými zkratkami, u nás ČSSD, v Německu CDU), skrývající své totalitní choutky za multikulti a lidskoprávní třeštění k podpoře islámské imigrace, měl by mít konečně jasno.

S imigrací spojených bezpečnostních a sociálních problémů je zneužíváno k postupnému ořezávání občanských svobod a tím demokracie jako takové. Jasným cílem současných EU mocných je společnost čínského typu, kde ty otravné občanské svobody a tím skutečná, ne jen papírová demokracie neblokují maximalizaci moci a zisku politicko-byznysových elit.

Přičemž nutno dotat, že to zneužívání imigrace k utužování moci má i podobu pachtění našeho prezidenta Zemana. Kdyby imigrační problém nebyl, nemá čím ohlupovat své poněkud rozumem méně obdařené voličstvo.

J. Sinnreich 6.12.2016 4:02

Zkaza Nemecka

V Nemecku je stav integrace muslimu jeste mnohem horsi nez ve Francii. Zatim co ve Francii vede vlada dialog s umirnenymi muslimy a financovani mesit ze zahranici je zakazano, nemecka vlada ma za partnery pouze radikalni islamskou radu (Ditib), financovanou a rizenou primo z Ankary. A ani nemecke tajne sluzby nevedi, kolik mesit je nacerno financovano a rizeno radikalnimi muslimy ze Saudske Arabie. (cit. prof. Basssam Tibi, pro Tydenik Echo c.45, list.2016).

T. Pansky 6.12.2016 1:59

Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

... soucasneho problemu. Cesi se ukazali jako lide ochotni pomoci tem, kteri pomoc potrebuji. Ale toho velmi rychle vyuzila levice ke svemu planu na opanovani politicke sceny s vyuzitim dovezenenych ekonomickych migrantu. Uz vime, ze dovoz migrantu z naprosto jineho socialniho zazemi zde vytvari problemy a nase puvodni evropska kultura se potapi do chaosu. Za to levice nechce prijmout zodpovednost a ti, kdo se hlasiteji ozvou, jsou nazyvani pravicovymi radikaly, prestoze to jsou normalni lide, kteri se boji o sve rodiny a jenom se hlasiteji ozvali, nebot toho levicoveho bordelu maji tak akorat.

K. Frauknecht 6.12.2016 7:24

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Článek super! Díky.

P. Aron 6.12.2016 8:21

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Co dodat ? Je, že část lidí zaslepení levicovou a neomarxistickou ideologií není přístupná jakýmkoliv argumentům. A pak se diví vysoce postavený právník EU z Německa, když mu zabijí dceru. Neomarxismus je nebezpečný svou plíživostí, většina jeho zastánců si vůbec neuvědomuje co to je neomarxismus. Pro ty kdo mají chuť a čas pár odkazů :

https://www.youtube.com/watch?v=YMZ1znOzXQg

https://www.youtube.com/watch?v=HvHvrMOQNxE

https://www.youtube.com/watch?v=k1RasXw7iko

S. Netzer 6.12.2016 8:43

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Takže ten "vysoce postavený právník EU z Německa" se nemá co divit, že mu neomarxisté "zabili dceru", nebo co jste tímto přiblblým příspěvkem chtěl vyjádřit?

P. Han 6.12.2016 9:13

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Patrně měl na mysli přísloví "čiň čertu dobře, peklem se ti odmění". Ale třeba to v Německu neznáte.

S. Netzer 6.12.2016 9:21

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Vaše a jeho vznešená myšlenka se dá vyjádřit daleko jednodušeji: "dobře mu tak."

J. Kombercová 6.12.2016 9:35

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Zajímavé... to jste napsala VY.

S. Netzer 6.12.2016 9:47

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Až budete míte něco k věci, neváhejte a pište.

J. Kombercová 6.12.2016 9:58

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

To moje je stejně k věci jako to vaše.

Hezké slunečné ráno přeji.

S. Netzer 6.12.2016 10:34

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Aha, takže jste chtěla určitě říct, že jakýsi ten "neomarxismus", který si v poslední době bere každý hňup do úst, je conditio sine qua non zločinu který se odehrál 16. října minulého roku ve Freiburgu.

V tom případě jste stejně omezená jako diskutér Aron.

P. Aron 6.12.2016 13:48

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Ó děkuji za lichotku :-)))

J. Kombercová 6.12.2016 14:37

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Hlavně že víte,kdo co tím čím myslel a nebo chce říct... nechce. Vy už jste tak zdivočelá, že vidíte rudě.

P. Rudolf 6.12.2016 16:02

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Do hlavy druhého nevidí nikdo. Jen někteří, protože mají v hlavě mozek, tak dokáží vyhodnotit význam slov. Ne každému je to samozřejmě dáno.

R. Langer 6.12.2016 16:14

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Já vám komoušům vidím do hlav naprosto jasně. :-D

J. Kombercová 6.12.2016 16:41

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Ne, v tomto případě tvrdí paní Netzer něco, co předřečníkům přisoudila... pokud nehážete všechny do jednoho pytle. Pak její mozek pracuje trošku šejdrem. Jakoby vlastní myšlenky prjektované do jiného. :)

P. Rudolf 6.12.2016 16:57

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Reagovala na jednoho "předřečníka" a význam jeho slov pochopila naprosto správně. Když porovnám její mozek s mnohými jinými tady, tak to určitě není ona, komu pracuje šejdrem.

J. Kombercová 6.12.2016 17:38

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Vidí i to, co není. Tomu říkám jasnozřivost.

Jinak, pokud bude den bez vaší a její sebechvály,pak je to den ztracený.

P. Rudolf 6.12.2016 20:27

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

No vidíte. A to je právě ten obrovský rozdíl mezi vámi a paní Netzer. Ona přesně přečte a pochopí, co ten druhý píše, a reaguje na to svým názorem. Vy tradičně text nechápete, či jste úplně mimo vlákno a jen okopáváte. Ale v tom jste zase dobrá vy, o tom žádná.

J. Kombercová 6.12.2016 20:48

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Je mi jasné, že paní Netzer je Vaše favoritka... ale kdyby nebyla, zkuste si představit... a přečtěte si její komentáře v nějakém řádku dní zpátky... výkřiky do světlíku. Račte prominout, při vašem vzdělání.

Já jsem se tu nepasovala za tu chytrou, vím, jak si stojím... chodím si sem číst názory různých lidí, dost se tu i dozvím, ale od paní Netzer (pokud nedává odkazy) nic. NIC. Pokud s ní nevedete soukromou korespondenci, nechápu, odkud berete tu jistotu v její nedozírnou moudrost. :)

Tak... a zase po delší době stačí, abyste nebyl okopán příliš, chudáčku.

P. Rudolf 6.12.2016 20:58

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

A zase jste, už tradičně, nic nepochopila. Na soukromou korespondenci a z ní vyplývající listovní tajemství jste tady přece expert vy. Paní Netzer stačí číst tady na Psu, aby člověk pochopil, že ví hodně. A když neví, tak mlčí. Na rozdíl od vás.

Ale klidně okopávejte. Opak by mi od vás totiž moc příjemný nebyl, hvězdo.

J. Kombercová 6.12.2016 21:34

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Ví, ale neřekne?

K tomu, co mi tady kladete za vinu, jsem se už vyjádřila několikrát. Paní Netzer mi jednou, když jsem tu dala svou adresu, poslala mail, v němž mi svěřila některé věci. Nic z toho jsem ven nepustila, nelžete pořád! Pokud ale paní Netzer jiným vytýkala,že jsou tady pod falešným jménem, napsala jsem jí jen to, že pokud někomu něco vyčítá, neměla by to dělat sama. To je všechno. Pokud si jste jist tím, že jsem na ni něco prozradila, napište, co. Nejsem si vědoma... nic takového jsem neudělala. Nazdar.

Aneb, jak už někdo psal výše, s čím kdo zachází, tím také schází. A nevykládejte si to tak, že dobře jí tak, je to jen konstatování.

P. Rudolf 6.12.2016 22:26

Re: Dekuji autorovi za kvalitni clanek s presnym pojmenovanim ..

Nekladu vám za vinu nic, neznám vás a ani po tom netoužím. Ale když chcete, prásknout na někoho na netu něco z osobní korespondence je sviňárna prvního řádu, neb proti tomu není obrana. Nepochybuji ale o tom, že vy to považujete za normální.