29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

EVROPA: Alláh peče oplatky

Lidová moudrost je nepřekonatelná. Sice se správně říká, že Pán Bůh peče oplatky, ale komu se to takhle nelíbí, tak bych rád připomenul, že Alláh je vlastně jen jiné jméno Boha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Novák 15.8.2016 8:20

Náklonnost k Erdoganovi není náklonnost k islamismu.

Erdogan neprosazuje islamismus - posadil demokratický odklon od nařízeného sekularismu k veřejnému uplatňování náboženství, což bylo zhruba 90% obyvatel Turecka znemožněno. Kdo by chtěl vidět státní islamismus, měl by se podívat do Saudské Arábie.

Současné státní reakce na nezdařený puč jsou slabý odvar toho, co uplatňovala turecká armáda během a po jí organizovaných převratech proti legitimně (ovšem proti vůli armády) zvoleným vládám. A protože Turci ještě nezapomněli, jak to vypadalo po takovém zdařilém puči (ale i v mezidobí, kdy se vojenské vládnutí krylo kvasicivilními ochočenými vládami), tvrdě vystoupili proti převratu a podporují opatření, jež má dalším převratům zabránit.

S. Ševeček 15.8.2016 9:41

Re: Náklonnost k Erdoganovi není náklonnost k islamismu.

Ano.

R. Jonák 15.8.2016 9:56

Re: Náklonnost k Erdoganovi není náklonnost k islamismu.

Mohl byste, prosím, sdělit kde jste k takovým nesmyslným závěrům přišel? Podle všeho jak to probíhá, tak to je spíš puč Erdogana.

V. Novák 15.8.2016 13:38

Re: Náklonnost k Erdoganovi není náklonnost k islamismu.

Jediný závěr v mém příspěvku je ten, že Turci mají vojenských vlád tak po krk, že nadšeně podporují Erdogana. Co je na něm nesmyslného?

J. Pražák 15.8.2016 8:13

výborně napsáno.

Měli by si přečíst i "naši" poslanci

M. Šejna 15.8.2016 7:56

páté kolony?

rozvrátili jsme Afghanistán, Irák a Sýrii, arabskými jary jsme zlikvidovali sekulární diktátory, a teď obviňujete Merkel z přílivu arabských uprchlíků?

Kdybychom je nechali na pokoji, měli bychom taky pokoj. Ale to ne. My přeci musíme vyvážet tu naši "demográcii" s pomocí děl a tanků, a pak se divíme, že oni k nám přicházejí na oplátku dovážet ten jejich islám.

B. Hamáček 15.8.2016 8:06

Re: páté kolony?

Kdo my ? jsme rozvrátili Afganistán ? Afganistán rozvrátil SSSR a Rusko v tom zdatně pokračuje. A ostatní diktátoři byli také nejlepší kamarádi Rusáků , a dodnes jsou . jenom boj proti IS je ze strany Ruska divadýlko pro ostatní levičáky. Zbytek světa ví jak to je doopravdy takže hlavní problémy jdou z Ruska !

Příliv muslimů podporují a vyhovuje pouze Rusákům a jejich spojencům .

A. Trick 15.8.2016 8:16

Re: páté kolony?

S kýmpak se pusinkoval Kaddafi, pane "informovaný"?

M. Prokop 15.8.2016 8:43

Re: páté kolony?

S komunisty, dokud byli a dodávali semtex.

B. Brousková 15.8.2016 9:47

Re: páté kolony?

Myslíte samotného Mummara Kaddáfího,nositele řádu Bílého lva 1.třídy s řetězem? Čestného občana Města Prahy a majitelé klíče od téhož. Patrně věříte tomu, že mu řád udělil Vrazi z Vól Strýtu, či západoněmečtí revanšisté nebo agenti Vatikánu. Mýlíte se! Byl to samotný veliký Gustáááv Husák. A Kaddáfí řád obržel pouhé čtyři roky po Leonidu Iljiči Brežněvovi, Slunéčku jasnému , Kormidelníkovi světa i okolí.

F. Houžňák 15.8.2016 10:35

No, velkým kámošem Kaddáfího

byl vedoucí francouzského státu a velký politik velké EU Šarkézy. To bylo docela nedavínko, Husák už je skoro třicet let historie. Taky od něj Šarkézy dostával nějaké penízky, prý na svojí volební kampaň. Dostával je i Husák, tenkrát? Vy to budete vědět, jste dobře informovaná.

P. Harabaska 15.8.2016 8:38

Re: páté kolony?

Putina rád nemám. Rusko obývá nám příbuzný národ, proti kterému nic nemám, ani mít nemohu. Ale vy jste asi utrpěl nějaké hodně ošklivé trauma v šestinedělí. Přitom jste přišel patrně ne o jedno oko, ale asi o obě. A silný úder na slabou lebeční kost robátka se může v době dospělosti projevit i velmi nebezpečnými následky. Tak jak to tenkrát bylo s tím nešťastným pádem na hlavičku?

R. Tesařík 15.8.2016 9:14

Re: páté kolony?

Jasně, ale Rusové rozvrátili Afganistán....A co jiné národně osvobozenecké boje podporované tímiž... Hlavně nepište, že to nebyli Rusové ale SSSR. to si strčte za klobouk.

S. Ševeček 15.8.2016 9:38

Re: páté kolony?

(Afghanistán) ... "Rusko v tom zdatně pokračuje"

Jak to, prosím, dělá?

V. Novák 15.8.2016 13:43

Re: páté kolony?

Ovšem za Kaddáfího byla Libye fungujícím státem, který dokonce dokázal nejen bránit své hranice, ale i fungovat jako špunt pro příprchlíky ze subsaharské Afriky.

Rozvrat Libye a její přeměnu na nestát hodíte na Rusko jen s velkým kroucením skutečnosti.

Stejně tak těžko hodíte na SSSR podporu Usámy bin Ládina a dalších mudžáhidů.

I. Schlägel 15.8.2016 8:41

Re: páté kolony?

Pamatujete si ještě, kdy a čím začalo "Arabské jaro"?

M. Prokop 15.8.2016 8:44

Re: páté kolony?

Určitě nějakými převlečenými vrahy z vólstrýtu. :-P

I. Schlägel 15.8.2016 8:52

Re: páté kolony?

Vedle jak ta jedle. Vrah z volstrýtu při tom nefiguroval. I když, znáte ty pomatené konspirátory.

M. Prokop 15.8.2016 9:23

Re: páté kolony?

Je tam smajlík.

I. Schlägel 15.8.2016 11:47

Re: páté kolony?

Já vím :-)

M. Prokop 15.8.2016 8:41

Vy a kdo ještě? Uklízečka?

"rozvrátili jsme Afghanistán, Irák a Sýrii, arabskými jary jsme zlikvidovali sekulární diktátory"

J. Schwarz 15.8.2016 10:59

Re: páté kolony?

Lieber Herr, arabové a černoši by se sem cpali vždycky už jen proto, že se za posledních 50 let rozmnožili na desetinásobek původních stavů. A vinu na tom mají evropští dobrodějové, jejich léky, "osvěta" a pomoc...

Z. Lapil 15.8.2016 15:10

Re: páté kolony?

Už to tu bylo řečeno: pokud se na nějakém území v historicky krátké době zněkolikanásobí populace, tak ta populace přes hranice prostě přeteče. Jistě, kdybychom se v tom nešťourali, došlo by k přetečení o pár let později.

S. Ševeček 15.8.2016 7:38

"bílý" muslim

... horší muslima.

(jenom opakování historie, nebo je to v případě Nových semitů jinak?)

J. Vavrochová 15.8.2016 7:33

Smutné, pravdivé

P. Lenc 15.8.2016 7:58

Re: Smutné, pravdivé

Tak tak.

T. Kohout 15.8.2016 7:29

+ a -

První cca 2/3 naprosto v pořádku. Spodní část, co se mluví o Bushovi je "diskutabilní". Bush jr především neměl vtrhávat do Iraku. Tam je zapokapaný pes. A chceme-li jít ještě dále, tak Brzezinski neměl podporovat mudžahedíny. Byla to lákavá zbraň masového ničení proti SSSR, ale po splnění svého úkolu se obrátili proti svých chlebodárcům. Jak už to tak v dějinách bývá.

B. Hamáček 15.8.2016 8:12

Re: + a -

Bush jr. musel do Iráku , ale hlavně levičáci řízení z Ruska řvali jako pominutí a Obama - nejhorší prezident USA za posledních 100 let to celé podělal . Jen by mně zajímalo , kdo ho řídí , zrovna tak jako Milku. Chápu , že na VUMLu se to vyučuje jinak , lež je totiž základním pracovním nástrojem bolševiků .

P. Harabaska 15.8.2016 8:40

Re: + a -

Jak říkávala naše babička: Tak starý a tak .... doplňte sám!

M. Prokop 15.8.2016 8:45

Re: + a -

Komu říkala, vám?