20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiřina 28.8.2009 11:36

" Ticho po pěšině "

Pane Vlku, Vaše nadšení z možného rozpadu EU, ke kterému by neschválení  právních pravidel pro činnost společnosti mohlo vést, bych držela více na uzdě. " Dočkej času, jako husa klasu" by řekla moje babička. Rozpačití jsou , jak můžete pozorovat, i příznivci protilisabonští. Zatím se nikde masové veselice nekonají.

ferda 27.8.2009 19:27

tomuto vykukovi

Vám zřejmě těžce jebejebejebe

pryč od Vás pohrobků tipu komunistů Bobošíkové Klause

Jednotné ligy voleb ve všech urovních ikdyž se jakoby mračínkujou- ale prachy mluví

Déžo Cikán 25.8.2009 3:04

AŤ žije

Václav Vlk, Václav Klaus, Pavel Bém, Honzak , Bizon a Pete Brich

ms 25.8.2009 1:14

pan Vlk se lehce míjí s pravdou

Mluvčí soudu prohlásil, že Lisabon je v souladu s Ústavou, jen že musí být přidány další zákony ale už ne ústavní.

N 27.8.2009 0:57

Re: pan Vlk se lehce míjí s pravdou

Chtěl jste  říct: vymýšlejí  jak obejít ústavu ?

clay 24.8.2009 23:48

idiote, co to kecáte?

Německý ústavní soud nemá s LS žádný problém, pokud Bundestag přijme obdobnou normu, jakou přijal náš Parlament, toť vše...tu normu, kterou nepodepsal náš šašek;-P

Karel-M 24.8.2009 23:40

Kde jsme byli,

 Kde jsme byli, když se tvořil text lisabonské smlouvy? Kde jsme spali, že na ty všechny minusy jsme přišli až teď? Tak snad z EU vystupme, když máme sebevědomí, že si budeme lépe vládnout sami, bez převzetí alespoň nějakých osvědčených vzorů (viz zákeřné shození víceméně fungující vlády během předsednictví). A ta opakovaně zmiňovaná suverenita? Té jsme měli nejvíc mezi válkami. Jak  to respektoval Hitler, víme.

Schází tu komentátor, který by dovedl aspoň trochu objektivně popsat přínosy a zápory členství v EU a ne jen brousit svůj vtip na tom, čemu se říká vidět na ementálu jen ty díry.

 A vlastně: proč se tam  tak hrnou Islanďané, když je tam čeká to bruselské peklo?

I-Worm 25.8.2009 0:04

Re: Kde jsme byli,

inu, zvolili jsme do EU parlamentu lidi, jejichž cílem bylo dokázat, že EU je na houno. Co potom očekávat?

Jiřina 28.8.2009 13:50

Re: Kde jsme byli,

To abychom si rychle pospíšili vytahat z Bruselu ty miliardové dotace, než se EU rozpadne, nebo spíše, než nás z EU vyrazej, že.  Ale, neměli bychom ty dotace ,v  případě opuštění společenství, vracet ? To potom teprve nastane v Čechách hospodářská krize......

Kajan 24.8.2009 21:25

Ano, Václav Klaus mívá pravdu velmi často ! Až je to zarážející ! Dzp.

Lucifer 24.8.2009 21:28

Re: Ano, Václav Klaus mívá pravdu velmi často ! Až je to zarážející ! Dzp.

Upřímně, milý kajane, Klaus je kašpárek, až je to zarážející...DDT

aliB 24.8.2009 21:33

Re: Ano, Václav Klaus mívá pravdu velmi často ! Až je to zarážející ! Dzp.

napr. ?

jarda 24.8.2009 22:44

Re: Ano, Václav Klaus mívá pravdu velmi často ! Až je to zarážející ! Dzp.

no například měl Klaus zrovna pravdu s tou Lisabonskou smlouvou, kapišto?

Lucifer 24.8.2009 22:48

Re: Ano, Václav Klaus mívá pravdu velmi často ! Až je to zarážející ! Dzp.

;-D

Lucifer 24.8.2009 22:50

Re: Ano, Václav Klaus mívá pravdu velmi často ! Až je to zarážející ! Dzp.

učme se azbuku, soudruzi...;-D

Déžo Cikán 25.8.2009 2:47

A to když o Lisabonsk=é smlouvě říkal co?.

Měl by kazišuk pravdu, kdyby se mu podařilo přerušit nějaké šukání nebo neměl? Z toho, že se mu to podařilo zkazit se torozhodně nepozná. Navíc nevím odkud berete jistotu, ža se Klausovi jeho kažení vždy podaří, i když toho již pokazil hodně.

I-Worm 24.8.2009 23:09

Re: Ano, Václav Klaus mívá pravdu velmi často ! Až je to zarážející ! Dzp.

vážený soudruhu, doporučuji k shlédnutí pořad ČT (převzatý, tuším, od Britů) Ajťáci - ten správný díl se jmenoval nějak jako "Padesát na padesát". S tou Klausovou pravdou do bude taky nějak tak...

Lucifer 24.8.2009 21:21

blábol

ale proč ne - nicméně okurková sezóna zvolna končí a z moskevské byrokracie nám kyne opět osvobození - jak jinak než v srpnu - to hraní s kostrami má jméno Rakovina...

tomcat 24.8.2009 19:47

ukázková agitka

Pane Vlku, je patrno, že nesnášíte LS, ale bylo by fajn si zjistit fakta, jinak jste, s prominutím, za vola. Nevím jak moc jste s LS obeznámen, ale nález spolkového soudu vyznívá zcela opačně. O úrovni článku netřeba snad nic říkat.

j 24.8.2009 20:13

Re: ukázková agitka

u vás je považován za vola.

clay 24.8.2009 23:48

Re: ukázková agitka

Vlk tomu rozumí jako koza petrželi....Rv

A.S. Pergill 24.8.2009 19:32

Na to nemusí být člověk ani ústavní soudce,

aby tak nějak pochopil,že položka naší ústavy: "veškerá moc pochází z lidu" není kompatibilní s leitmotivem LS: "veškerá moc pochází od bruselských byrokratů".

aliB 24.8.2009 21:23

Re: Na to nemusí být člověk ani ústavní soudce,

aspon clovek byste mel byt...:-D

Déžo Cikán 24.8.2009 19:15

Hlavní objevnou tezí článku

je autorovo tvrzení, že Německý ústavni soud znemožnil přijetí LS v Německu. Tato teze vyvolala nadšení a souhlas mnoha psích eurožroutú. Zajímalo by mě, je-li zde někdo, jehož souhlas je natolik autentický, že by byl ochoten se o to německé schválení vsadit.

Vojtin 24.8.2009 21:40

Re: Hlavní objevnou tezí článku

Hledal jsem mezi reakcí čtenářů tu, která by vyhovovala mému náhledu na LS!

R^

Pan Vlk je, podle mého názoru mimo mísu - ohledně Německa určitě,

Jinak pane Vlku, nevím proč předvádíte Pavku Béma a jeho vlez...lku.

Hezký večer

wiki 24.8.2009 23:41

Re: Umíte i něco jiného než nadávat těm, co mají jiný názor?

jako například zde:

Německý Ústavní soud na jednu stranu říká, že Unie je pouze spolkem suverénních států, od nichž odvozuje svou existenci a legitimitu, což s sebou fakticky nese skutečnost, že Unie nemá dostatečnou legitimitu k výkonu některých kompetencí, které musí zůstat vyhrazeny členským státům. Tuto legitimitu však podle německého Základního zákona získat nemůže, protože by se tak stala federativním státem, jehož by se Německo nemohlo účastnit, protože by to představovalo nepřípustnou ztrátu jeho suverenity. Z toho plyne, že některé kompetence může mít pouze federativní EU, ale té by se Německo nemohlo účastnit. Jinými slovy, evropská integrace a kompetence Unie mají své hranice, pokud se EU nestane federací. Pokud se ovšem EU stane federací, musela by z německého lidu povstat nová ústava (nebo by se německý lid musel účastnit vytvoření skutečné ústavy evropské), jinak by Německo nemohlo být součástí takové federace, protože Základní zákon takový krok německým orgánům zapovídá. Evropská integrace ve své klasické podobě tak Lisabonem skutečně naráží na své hranice. Nález potvrzuje, že mnohé výtky kritiků Lisabonské smlouvy mají své opodstatnění. Německý ústavní soud šel asi na hranici toho, co si mohl v dané politické atmosféře dovolit. Možná mu nakonec chyběly ty „koule“, ale i tak postavil ambiciózní evropské integraci nejjasnější a nejpevnější hranice, které se kdy který soud členského státu pokusil vystavět. Neupírám nikomu právo neztotožňovat se s hodnotovými východisky Soudu, ale pokud jde o kvalitu a konzistenci právní argumentace, tak vůči ní se toho mnoho namítnout nedá.

clay 24.8.2009 23:53

Re: Umíte i něco jiného než nadávat těm, co mají jiný názor?

co to žvaníte? Vystavěl hranici, kterou si náš Parlament vystavěl i bez stanoviska Ústavního soudu - přijmout vnitřní normu, která zajistí, že další přenos kompetencí nemůže vláda provést bez souhlasu Parlamentu. PUNKTUM!....tuto vnitřní normu trucovitý Vašek Šašek nepodepsal....ale platí i bez něj....;-P

wiki 25.8.2009 0:02

Re: Umíte i něco jiného než nadávat těm, co mají jiný názor?

Tak jo ;-)

akiti 24.8.2009 18:48

ten archanděl Gabriel (Atkinson)...kde to bylo ?

tu scénu znám s čertem (Rowan Atkinson, má rohy a záznamník), který rozděluje hříšníky v pekle, ...se stejnou pointou. Má někdo odkaz?

šakal 24.8.2009 19:32

...Tady to je!...

http://www.youtube.com/watch?v=nAGNuZTXONU&feature=related

..Enjoy yourself! :-D