30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

DOPIS: Celému světu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gN 2.8.2006 4:59

vite, lidi:

Je mi to z toho opravdu smutno. Čtu tady ty doslova ideologické "žvásty" a pseudo-fakta už nějaký čas a nerozumím tomu, proč někdo není schopen pochopit, že si bere "něco", co mu prostě nepatří. Stát Izrael prostě neměl nikdy vzniknout. Vím,  v dané situaci to bylo velmi složité a těžké - ale co dělat? Všichni dělají chyby, zvláště pod tlakem. Ale musí se chyby řetězit a umocňovat dál? Musí se z chyb, a možná pastí, dělat vědomé zlo? A možná to, čemu by někdo chtěl říkat: "nutné zlo" - aby se omluvil?

Mluví-li tady někdo za Izrael, nedej Bože za Židy, tak by měl jít "do sebe". Je stát Izrael silný? Dokázal by napáchat mnoho zla, kdyby chtěl? Ano? - budiž mu to přáno. A je to opravdu nutné? A je to k něčemu dobré?

Raději bych odešel, než bych měl páchat takové zlo. Vím: Sharon by mě poslal "někam", vím o tom.

Tony 2.8.2006 4:58

Re: Israelske zive stity.

 In direct violation of both domestic and international law, the Israeli

military continues to use Palestinian civilians as human shields to

protect soldiers during military operations in the occupied Palestinian

territories, according to a report in the Israeli daily Ha’aretz.

Sarka 2.8.2006 4:56

Re: Israelske zive stity.

NO jasne, Bobanku, protoze jste to nekde nalezl v anglictine, tak to musi byt pravda, jako ti vasi Zidobolsevici ;-D ;-D ;-D - a jeste jste k tomu mel pridat zkrouceny krvavy parat nad Hradcany, a napis "Uchvati-li te, zahynes" ;-D ;-D ;-D

Tony 2.8.2006 4:52

Israelske zive stity.

20 July 2006: Israeli Soldiers use civilians as Human Shields in Beit HanunB'Tselem's

initial investigation indicates that, during an incursion by Israeli

forces into Beit Hanun, in the northern Gaza Strip, on 17 July 2006,

soldiers seized control of two buildings in the town and used residents

as human shield.

Sarka 2.8.2006 4:48

Re: Re: Toniku, je krasne

Tonanku, vic, a houst, a vetsi kapky - zahrabavate se do sveho tupeho antisemitismu stale hloubeji. Me staci zalozit ruce a divat se jak se cinite ;-D;-D;-D

kanuk 2.8.2006 4:48

Re: Kanuku, pan Janecek

včetně toho, že kanuk je zamindrákovanej kanadskej socan. Nezapomínáme. Jinak aktivity, resp. názory p. Janečka mi jsou známy a můj názor na ně je podobný vašemu.

Tony 2.8.2006 4:41

Re: Toniku, je krasne

Sarko vyvratit argument je zejmena pro tebe

 nemozny, vid? Zkus to alespon jednou, please a neplacej picoviny, porad!;-D;-D BTW a neumucili a nevyvrazdili nejvic prave zidobolsevici? Historie neni tvoji silnou strankou, co?;-);-)

Sarka 2.8.2006 4:38

A, dalsi Zidobijce -

uz se Vam milanku omrzelo vystupovat pod nicky Ronaldinho, Prorok, Adner, a translator? Clovece, ona takova rozpolcena osobnost muze byt veliky maler - radim Vam dobre, jdete se lecit. S trpelivou a dlouhodobou psychoterapii muzete ty vsechny svoje odstepky zase zintegrovat a vystupovat temer jako celistva lidska bytost!

Historik 2.8.2006 4:38

Rimska REPUBLIKA

Jest mi zahadou co vedel Adolf Hitler a co vedeli Rimsti cisari. Ti totiz nenavideli Judaismus tak vehementne, ze rimske Legie kdyz obsadili Judaismu zasvecenou pevnost nedaleko mist, kde se dneska bojuje, vsichni Zide spachali sebevrazdu, nez aby se nechali zajmout. Muze mi nekdo vysvetlit tuto zahadu????Ke sve osobe uvadim ze jsem vsude byl a vsechno videl,

Tony 2.8.2006 4:35

Re: Pravdomluvny Toniku -

Predevcirem jste tvrdila, kdyz jsem vas napomenul  aby jste citovala tu zpravu celou, ze to by Mr.J.On ten Egeland tvrdil, ze Israelci pachaji valecne zlociny.

Ted neco od ministryne zahr.veci Israele. Poprete to!!!Livni: Qana attack led to turning point in support for Israel By Yoav Stern, Yuval Yoaz and Amos Harel, Haaretz Correspondents The deaths of dozens of civilians in an Israel Air Force attack on the southern Lebanese village of Qana marked a significant diplomatic turning point against Israel, Foreign Minister Tzipi Livni said Tuesday.The Association for Civil Rights in Israel on Tuesday urged Prime Minister Ehud Olmert to establish a state commission of inquiry into the killings at Qana.As the Israel Air Force continues to investigate the air strike, questions have been raised over military accounts of the incident.It now appears that the military had no information on rockets launched from the site of the building, or the presence of Hezbollah men at the time.The Israel Defense Forces had said after the deadly air-strike that many rockets had been launched from Qana. However, it changed its version on Monday.The site was included in an IAF plan to strike at several buildings in proximity to a previous launching site. Similar strikes were carried out in the past. However, there were no rocket launches from Qana on the day of the strike.

Takze nelhat a nevrazdit.

lesov 2.8.2006 4:35

Jidáš v Bibli není jméno,znamená obecně žid.

S tím dopisem si vyfutrujte vaší posvátnou, židovskou prudel,vy zde-generovaný,vobřezaný šmejdi!(Y)

Sarka 2.8.2006 4:35

Kanuku, pan Janecek

se bohuzel chova jako kdyby mel prim ou linku na Panaboha. On sam a jediny vi, kdo lze, kdo krade, on a jen on vi, kdo je uprimny, kdo ma "moralku" a kdo ne......Jak muzete pochybovat o cistote jeho myslenek a umyslu? Ty jsou prece naprosto neposkvrnene, a tudiz MUSI mit pravdu, a vedet, co a jak bylo. Fakt je ten, ze to asi nebude vedet dlouho nikdo. Moznosti je nepocitane. Moznosti je, ze to byla strasna chyba nebo nedbalost Izraelskych bombarderu. Moznosti je ze to byl kalkulovany tah Hezbollah pro kterou zivot civilu ma minimalni cenu, jaksami opakovane prokazali. Moznosti je, ze to bylo jako s masakrem v Jeninu, ve ktery dodnes panove Janeckove tohoto sveta vroucne veri. Nevime. Jedine co vime je ze se rozpoutal strasny kolotoc krve a nasili, ve kterem jedna strana bude ukazovat na druhou, pricemz budou umirat lidi. Ti, kteri z teto hruzy vytloukaji propagandisticky material jsou podle mne nechutne hyeny . A je mi uplne jedno jakou vlajku si prisivaji na triko. Na rozdil od panu Janecku, ja nemam patent na to, abych ukzaovala kdo jsou ti cisti a nevinni a kdo jsou ti kteri za vse muzou. To prenecham Janeckum tohoto sveta. Co jeste vim je ze Hezbollah i Hamas se netaji se svym konecnym cilem zlikvidovat Izrael. Kdokoli kdo je ochoten obhajovat takovy cil je u mne dobytek. Tot muj privatni nazor. Zaplat pambu, ze stale ziji ve spolecnosti  v niz, stejne jako pan Janecek, mam pravo na to jej nejen mit, ale i verejne vyjadrit.

Sarka 2.8.2006 4:26

Toniku, je krasne

ze se spina a pravda vzdycky vyklupa na povrch: "Zidobolsevismus, metla sveta" ;-D ;-D ;-D

Hadejte, hadejte - muzete trikrat, odkohopak mate tyhle nadherne (s)myslenky ;-D ;-D ;-D Duchovni bratrstvi se halt nezapre, pravdomluvny Toniku R^R^;-D

kanuk 2.8.2006 4:24

Re: cucal bych si z prstu

Pane Janečku, možná, že máte pravdu s těmi dvěma střelami.  Ale ty šly na nějaký ten vedlejší barák, 8 hodin před sesutím osudné budovy. A není vyloučeno, že k onomu sesutí došlo následkem výbuchu hezbollahské munice. Byl jste tam vy? Já tam nebyl. A kdo lže, o tom by bylo možno se dohadovat do nekonečna.

Sarka 2.8.2006 4:23

Pravdomluvny Toniku -

nejste to nahodou VY kdo nazval lhanim komentar mluvciho OSN v Bejrutu, ktery 31. cervence hovoril o tom, ze zadali Hezbollah 15x behem sesti dnu aby prestala pouzivat stanoviste OSN jakokryty pro svoje ostrelovace? Nejste to nahodou VY, pravdychtivy Tony, kdo oznacil za lez vyjadreni mluvciho OSN z 31 cervence o tom, ze Hezbollah ostrelovala jejich vozidla? Takze ano, Toniku - nezamlcovat a nelhat. Naprosto s Vami souhlasim. Kdyz ale k tomu "nezamlcovani a nelhani" potrebujete delat historicke vylety, proc treba ne zrovna zpatky k Olympiade v Mnichove? Jo aha, to uz se nehodi do uhlazeneho schematku "nevinnych odbojaru" a "zlych Izraelcu". Takze - prrrr, ven z tou zpateckou, jen tam kam se to hodi ;-)

gN 2.8.2006 4:20

Re: Re: to ne ...

Vážený pane, nevím jestli je někdo ve čtyřiceti letech "cucák". Vychoval jsem dvě děti a můj život je asi za polovičkou, dá-li Bůh. Jsem dospělý a doložitelně vzdělaný člověk, středoevropan bez jakýchkoli rasových a podobných předsudků. A hlavně: nikomu, ani anonymně, nenadávám - příčí se to mým "morálním zásadám".

Nepochybuji o "holocaustu", ale dovolávat se ho v souvislosti se státem Izrael je nevkusná zvrácenost. Víte, myslím, že nastane chvíle, kdy stát Izrael a sionismus jakožto vskutku podivná "vize" budou proklety stejně jako stalinismus či nacismus. Sionisté nejsou "majitelé" židovství - rozhlédněte se - mnoho Židů se za stát Izrael stydí, a bohužel - právem.

Takže: nadávejte si, jak chcete, pane Borku - nic to nepomůže. To není "osobní věc". Pamatujte: "Pravda Vitězí!" - to je židovské pojetí pravdy, nikoli řecké.

Jiri Janecek Seattle USA 2.8.2006 4:16

My, Americane, s musulmany bojujeme a Izrael padnout nenechame

mluv za sebe a 30% neoconskych - neonaci BuSahronistu z jihu. 60%+ americanu jsou slusni lide a tohle neschavaluji.

http://www.fromisraeltolebanon.com/

 

http://fromisraeltolebanon.info/

Jiri Janecek Seattle USA 2.8.2006 4:11

cucal bych si z prstu

Kanuku lzes - svet ma jiz po krk tehle Israelske propagandy a lzi - puzivas ten samy styl jako pan Neff - urcite to byli Palestinci na 9/11 - po zhroucení budovy, která vůbec nebyla zasažena israelskou střelou - ne ty strely byli dve

Borek@Exil 2.8.2006 4:03

Re: to ne ...

To, že jsi zelený cucák ti dává tak akorát držet hubu a poslouchat, když mluví starší, zkušení a pamětníci. Já jsem se narodil dva roky po Druhé Světové válce...to ale neznamená, že se nekonala....Také jsem nebyl na světě, když Turci povraždili skoro dva miliony Arménů v r. 1915....že to já nepamatuju, neznamená, že se to nestalo.

Borek@Exil 2.8.2006 4:00

Re: zabité děti v Libanonu

Jedna patnáctiletá arabská dívka byla zabita.....v Haifě, hizbaláckou raketou...

gN 2.8.2006 3:52

to ne ...

To už je vrchol. Páni "sionisté" a sionisté, když "byl" holocaust, tak jsem ještě meměl být přes dvacet let "na světě". Mě nezajímá Váš "holocaust" - mě zajímají zvěrstva, která děláte "ve jménu" Vašeho zcela fiktivního nelegitimního pseudo-státu nejenom právě teď - jste pokrytečtí, docela obyčejně lidsky pokrytečtí. Šlapete po tradici vlastního národa i po všem tom, co jste předali jiným kulturám - měli byste se stydět do morku kostí. Je to opravdu smutné.

Vraťe se do diaspory, třeba Vás rádi přijmeme, když přijdete s pokorou, a dejte Blizkému Východu pokoj - ani píď země Vám tam nepatří. Kdysi dávno - možná - ale dnes již ne.

:o) 2.8.2006 3:45

Re: Židé štvou každého.

http://news.yahoo.com/s/ap/20060801/ap_on_re_us/slavery_charges_1 !!

exulant 2.8.2006 3:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fakta, nikoli paranoia

EU a Hamas? A ceho dosahli? i

exulant 2.8.2006 3:36

Re: Re: Fakta, nikoli paranoia

Co sem pletes jaderne zbrane? Co ty s tim maji spolecneho? Dulezite je to, ze je prokazano ze ty katuse se schovavaly za civilisty a timpadem i deti. Stejne jako pozorovaci objekt OSN.

Sarka 2.8.2006 3:36

Re: Co k tomu říct

A tenhle imbecilni blabol jste okopiroval primo z Protokolu Sionskych mudrcu, vy mudrci....RvRvRv

Tony 2.8.2006 3:35

Re: Re: Nezamlcovat a nelhat.

Jeruzalem Post. 16 Tammuz 5761 18:50Friday July 6, 2000 (10:20) Peres calls Netanyahu a criminal By Gil Hoffman.I hear there are people who refer to Yitzhak Rabin and myself as ''the criminals of Oslo,''" Peres told a meeting of the Labor Party''s central committee in Kfar Saba''s Beit Berl College. "I say whoever stopped Oslo is the true criminal."

exulant 2.8.2006 3:32

Re: Re: Re: Re: Proč ta paranoia?

Mozna je jenom pokrytec ktery veri jen tomu co se mu hodi.

Tony 2.8.2006 3:31

Ministr zahranici Israele.

Last update - 21:04 01/08/2006            

Livni: Qana attack led to turning point in support for Israel. By Yoav Stern, Yuval Yoaz and Amos Harel, Haaretz Correspondents. The deaths of dozens of civilians in an Israel Air Force attack on the southern Lebanese village of Qana marked a significant diplomatic turning point against Israel, Foreign Minister Tzipi Livni said Tuesday.The Association for Civil Rights in Israel on Tuesday urged Prime Minister Ehud Olmert to establish a state commission of inquiry into the killings at Qana.As the Israel Air Force continues to investigate the air strike, questions have been raised over military accounts of the incident.It now appears that the military had no information on rockets launched from the site of the building, or the presence of Hezbollah men at the time.The Israel Defense Forces had said after the deadly air-strike that many rockets had been launched from Qana. However, it changed its version on Monday.The site was included in an IAF plan to strike at several buildings in proximity to a previous launching site. Similar strikes were carried out in the past. However, there were no rocket launches from Qana on the day of the strike.8-o8-o8-o

exulant 2.8.2006 3:23

Re: Nezamlcovat a nelhat.

A proc dva roky pred tim Arafat odesel od bezprecedentnich mirovych navrhu a zacal misto toho posilat vrazedne sebevrahy do Izraele? Coz melo za nasledek vitezstvi Sharona ve volbach a vse co nasledovalo.

zdenek 2.8.2006 3:01

perfektni clanek

drzim palce