4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sigmund 8.5.2009 19:42

Re: Islám na pochodu

Jo jo,Adolf toho o legitimitě německých požadavků také napsal a řekl hodně.

kopretina 8.5.2009 20:05

Re: Islám na pochodu

Adolfa nezmiňujte, s Adolfem se paktoval Palestinec Mufti Husejní.

Sigmund 8.5.2009 20:10

Re: Islám na pochodu

Nevím co říkal Velký Muftí (a je mi to jedno),ale vím co říkaval Vůdce. A ten mluvil podobně jako Vy.

kopretina 8.5.2009 20:17

Re: Islám na pochodu

Ne nemluvil. Mufti Husejní žádal na vůdci vybití všech Židů. To taktně zamlčujete, k nárokům vůdce se naopak vztahují palestinské požadavky.

Sigmund 8.5.2009 20:51

Re: Islám na pochodu

Neřeším co říkala nějaká směšná postavička v Palestině. Zmiňuji Vůdcův slovník,který se tomu Vašemu velmi podobá. . . .

kopretina 8.5.2009 23:29

Re: Islám na pochodu

Ne nepodobá. Neurážejte mě.

Sigmund 8.5.2009 23:34

Re: Islám na pochodu

Víte, že narozdíl od jiných diskutujících,nikoho neurážím. Jen Vás tímto upozorňuji na podobnost Adolfových a Vašich hesel. Jenom Říše je v citátech zaměněna za Izrael.

kopretina 9.5.2009 10:39

Re: Islám na pochodu

Ne není. Adolfovy nároky jsou stejné jako arabské nároky na Zemi Izrael.

Vodník 8.5.2009 19:27

Re: Islám na pochodu

Žádná tečka!!;-O;-€ Žádné "nic víc"! ;-€ Vy tyto své sionistické postoje zaštiťujete Písmem a křesťanstvím, což je rouhačství a zneužití svaté víry k politické podpoře tlupy zločinců!;-€

kopretina 8.5.2009 19:36

Re: Islám na pochodu

Nic nezaštituji. Podporuji jen právo Israele na sebeobranu. Na israelská města Sderot a Aškelon pršely rakety 8 let! Co by měl podle Vás Israel dělat? Nebránit se, nechat zabíjet své občany. Vy svůj antisionismus zaštitujete křesťanstvím. Psala jsem to milionkrát, vycházím z biblického křesťanství.Jediný, kdo je hodný následování je Pán Ježíš, panna Maarie a poštolové (vyjma Jidáše). Nikdo jiný. Uctívat církevní otce je modlářství. Hodný k obdivu je jen Pán Ježíš, panna Marie a apoštolé (vyjma Ježíše). ;-€

Vodník 8.5.2009 19:41

Re: Islám na pochodu

Vy svůj antisionismus zaštitujete křesťanstvím.

Zase kecáte! V tom je rozdíl mezi námi dvěma: já práva Palestinců nezštiťuji Písmem a sionistické zločiny jsou tak evidentní, že žádné zdůvdnění z Písma k jejich odsouzení nepotřebuji. Zatímco Vy a sionistú musíte zábory půdy a vyhánění původního obyvatelstva zaštiťovat heretickými výklady Písma. Z Bible se ale odůvodnit cokoliv, takový Jim Jones by mohl vyprávět!...

kopretina 8.5.2009 20:02

Re: Islám na pochodu

Já právo Israele nezašťiťuji jen Písmem, ale taky přirozeným právem.

1) Židé po holocaustu měli právo na satisfakci

2) Židé byli ve Svaté zemi před Araby, vytvořili zde státní formu a žili zde nepřetržitě

3) Většina Palestinců jsou potomci přistěhovalých Arabů z 19. století. Svatá země nikdy nebyla vyloženě arabskou zemí

...sionistické zločiny jsou tak evidentní,...Co je prosím Vás evidentní. Israelci se jen brání palestinským teroristickým skupinám. Na Israel pršely rakety 8 let!!! 8 let si Israelci nechali vše líbit. Israel má právo bránit svou zemi a své lidi. Já zastávám, že jediné řešení konfliktu je dvoustátní řešení. Stát Israele a Palestiny vedle sebe z hranic 1967. Obě strany musí ustoupit. Pan Yehuda Lahav psal, že konflikit Israele a Palestinců není konflikt mezi právem a bezprávím, ale konflikt mezi právem a právem.Proto obě strany musí ustoupit. Ano, i Israelci dělají zločiny, neomlouvám vše, alev principu má Israel právo bránit své lidi.

Sigmund 8.5.2009 20:07

Re: Islám na pochodu

1) Když už mluvíte o nějakém "právu na satisfakci",proč tedy nevznikl Izrael na území Německa? Proč to musejí platit Palestinci? Protože to tak židi chtěli a evropané byli rádi,že se jich zbavují?

kopretina 8.5.2009 20:18

Re: Islám na pochodu

Protože Israel je židovská pravlast. Ne Německo. Palestinci na nic neplatí. Kolaborovali s nacisty. Navíc mohly vedle sebe existovat židovský a arabský stát. Tak by to bylo spravedlivé. Ale Arabové to odmítli, ne Židé.

Sigmund 8.5.2009 20:56

Re: Islám na pochodu

Psala jste o nějakém "právu na satisfakci". Žil jsem v domnění,že hlavním viníkem holocaustu byli Němci. Bylo by tedy logické žádat tuto "satisfakci" po nich a ne zabírat cizí zemi. Nevidím nic spravedlivého na existenci dvou států v Palestině. A že to Palestinci odmítli? A co se dalo čekat jiného?

kopretina 8.5.2009 22:31

Re: Islám na pochodu

Židé mají právo na stát v zemi svých praotců. Arabové nikdy neměli ve Svaté zemi stát, Židé ano. Proč by Arabové měli mít větší nárok na stát než Židé? To je nesmysl. Israel je židovská pravlast ne muslimská.

Sigmund 8.5.2009 23:17

Re: Islám na pochodu

Ale to je zase pouze ta Vaše propaganda. Vždyť i Vaši souvěrci přispívající do diskuze s Vámi nesouhlasí a dokonce Vás nazvali "automatem". Já trvám na tom,že vznik "útvaru Izrael" byl veliká nespravedlnost,která i po mnoha desetiletích je velmi významnou a hlavně zbytečnou příčinou napětí mezi národy. A mám oprávněnou obavu,že kvůli sionistické propagandě se staneme účastníky války,na které nemáme žádný zájem. Ale uznáním Izraele neseme na této situaci vinu.

Vodník 9.5.2009 0:15

Re: Islám na pochodu

S tím souhlasím do písmene.

kopretina 9.5.2009 10:38

Re: Islám na pochodu

To se nemáte čím chlubit, že souhlasíte s propagandistou Sigmundem.

Vodník 9.5.2009 11:55

Re: Islám na pochodu

Sigmund není propagandista. Tím je prolhaný agent sionistů (nebo jejich užitečný idiot, nevím, neznám ho) Clarence H Wagner Jr, kterému Vy věříte stejně jako Písmu. Měla byste si k výkladu a porozumění Písma přibrat místo sionistických loutek Wagnera, Gerloffa a dalších svaté otce!!

kopretina 9.5.2009 11:58

Re: Islám na pochodu

Pan Clarenc H Wagner Jr. Písmu a dané situaci rozumí velmi dobře.

kopretina 9.5.2009 12:03

Re: Islám na pochodu

Pan Clarenc H Wagner Jr. je americký křesťan,vystudovaný theolog, je to kapacita. Ten Písmu rozumí velmi velmi dobře. Tento pán je hoden následování.

Vodník 9.5.2009 12:16

Re: Islám na pochodu

Když slepý vede slepého, oba spadnou do jámy...:-(

kopretina 9.5.2009 10:35

Re: Islám na pochodu

Tak s tím nesouhlasím. Vznik Izraele bylo spravedlností. Jakým právem si dovolujete zpochybnit historické právo izraelského národa na jeho zemi. To Arabové nemají právo na Zemi Izrael ne Židé. "Automatem" mě nenazvali "mí souvěrci", ale ten, kdo se mnou nesouhlasí a to Jara London. Já trvám na tom, že vznik Izraele je spravedlivá věc. Vy jste bohužel ve vlivu muslimské propagandy.

Sigmund 9.5.2009 11:51

Re: Islám na pochodu

Nesouhlasit je Vaše právo. Neberu Vám ho a Vy neberte práva na názor lidem druhým.

Říkáte- Jakým právem si DOVOLUJI zpochybňovat nějaké právo židů na svou zemi? Právem zdravě uvažujícího člověka. Jejich zem mohla být jinde nebo možná i v Palestině až by nastal správný čas. Ale byla vnucena jiným a to je počátek stále trvající tragédie.

kopretina 9.5.2009 12:02

Re: Islám na pochodu

Jediné řešení konfliktu je dvou-státní řešení ve Zemi Izraelské. Pan Lahav psal, že se nejdná o konflikt mezi právem a neprávem, ale konflikt mezi právem a právem. Obě strany musí ustoupit. Jistě znáte články pana Lahava.

Sigmund 9.5.2009 12:15

Re: Islám na pochodu

Ano,musím říci,že mne jeho články příjemně překvapily. Osobně vidím možnosti řešení tři.

1) Situace bude stále stejná,muslimské země řešící jiné problémy (ekonomické,ekologické) přestanou vytvářet tlak a Izrael "vyhraje". 

2) Izrael velmi ustoupí a začne opravdu spolupracovat na řešení problému. Pak by mohlo dojít k dohodě a ostatními zeměmi by mohl být uznán a chráněn. Nebránil bych se v takovém případě jeho členství v NATO.

3) Izrael bude pokračovat ve své současné politice a bude sílícími muslimskými zeměmi zničen. (a asi by to nebyla jen místní záležitost) :-(

kopretina 9.5.2009 18:36

Re: Islám na pochodu

No to bych brala tu druhou možnost.

Sigmund 9.5.2009 18:59

Re: Islám na pochodu

To předpokládám každý rozumný člověk. :-)

Vodník 8.5.2009 20:08

Re: Islám na pochodu

1) Možná, ale ne na úkor jiného

2) tu státní formu tam měli příliš dávno na to, aby to bylo relevantní a to, že jich tam hrstka žila celou dobu jim nedává právo na to, aby se - s pomocí přistěhovalců (najmě z Ruska) - stali v té zemi pány

3) no a?

Ty rakety tam nepršely pro nic za nic. A poměr mrtvých 1000:1 není omluvitelný ničím. Nedivte se, jestli vyvolá další rakety a útoky, třebas i proti těm, kteří vrahy v Gaze podporovali jako kníže Schwarzenberg (tj. abyste se nedivila, až to bouchne v Praze v metru!)