20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Trochu jinak o smrti ministra

Máločemu jsem v poslední době věnoval tolik času jako studiu textů týkajících se smrti ministra koaliční vlády Fatah - Hamas. Tedy ministra vlády Palestinskoarabské autonomie Ziada Abu Eina (E).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Brzák 14.12.2014 19:31

ad. pan Fryš - "Promiňte, ... Sledujte příspěvky...

... slepice"

Pane Fryši, chcete-li s někým komunikovat a přesvědčovat ho, pamatujte, že svou nezdvořilostí (mírně řečeno) znevažujete svoji argumentaci, jakkoliv může obsahovat závažné argumenty.

Ale až na Vámi poněkud přehnaný, připusťme však, že na pravděpodobném základě založený postřeh o tom, že paní Lukešová ve zdejších diskuzích často bojuje ze všech sil (neboť věc Izraele je evidentně její srdeční záležitost) se Vaše další tvrzení rozchází s pravdou do té míry, že lžete. Kategorické - "každý kdo nesouhlasí" - já sám s paní Lukešovou občas otevřeně nesouhlasím a nejsem sám, kdo není označen za komunistu či multikulti atp., či myšlenky, které jistě zakládá na nastudovaných materiálech, na které nabízí svůj vlastní pohled, se kterým nemusím vždy souhlasit, avšak Vaše kategorické "není jediná vlastní myšlenka" je opět hrubě mimo.

Více by Vám slušelo chovat se jako chlap a ne hádavý puberťák.

H. Lukešová 14.12.2014 19:57

Re: ad. pan Fryš - "Promiňte, ... Sledujte příspěvky...

Vás jsem nikdy neoznačila jako komunistu či multikulti politkorektníka ani bych si to nedovolila, to většinu diskutujících zde neoznačuji těmito termíny. Koho jsem označila za otevřené nácky je např. pan Jež, toho už znáte...Na něho tento termín pasuje, protože používá náckovské argumenty, odkazuje na weby z nacistického či komunistického pozadí. Ani pan Pokorný není nácek, je jen osleplý mediální propagandou. Nevolá po likvidaci Židů či zničení Izraele, tudíž není nácek, byť se staví na stranu palestinských Arabů. Panu Ježovi se skutečně nikdo nevyrovná.

R. Brzák 14.12.2014 20:28

Re: ad. pan Fryš - "Promiňte, ... Sledujte příspěvky...

Prosím Vás, paní Lukešová, přede mnou se nemusíte hájit - to ostatně nikdo...jen Vám doporučuji, pokud Vám někdo nadává, neoplácejte, nebo raději vůbec nereagujte - takové chování si nezaslouží být vůbec zaregistrováno...

S. Netzer 14.12.2014 13:01

Je nepochopitelné,

ze redakce Neviditelného Psa toleruje skandální výroky individua jménem Křivan, který zde skoro v kazdém ze svých príspevku vyzývá k násilí a vychvaluje ho.

H. Lukešová 14.12.2014 13:10

Re: Je nepochopitelné,

To by redakce musela vyhodit pana Landu, který je pro zničení Izraele, pana Láníčka rovněž tak, ten také popírá právo Izraele na existenci, kvůli těm kterým výrokům by redakce Neviditelného psa musela definitivně zavřít a zrušit diskuse na Neviditelném psu.

H. Lukešová 14.12.2014 13:11

Re: Je nepochopitelné,

No a ještě Pokorného, ten uráží pana Neffa snad v každém svém příspěvku...Pokorný by také musel vylítnout pryč...

L. Křivan 14.12.2014 14:59

Re: Je nepochopitelné,

Ano, vychvaluji násilí na vrazích a teroristech.

H. Lukešová 14.12.2014 16:08

Re: Je nepochopitelné,

Všichni máme právo na názor, paní Netzer Vy vadíte kvůli tomu, že jste proti islámským teroristům a socialistům všech barev (nácků, fašounů a komoušů), ale nevadí ji skuteční náckové Pokorný a především Jež, jehož názory jsou obludné, nerozčiluje se, že redakce Neviditelného psa Ježe toleruje...No a komouš pan Láníček, také popírá právo Izraele na existenci, také nevadí...

S. Netzer 14.12.2014 16:21

Re: Je nepochopitelné,

Co to zvaníte za blbiny. Ztratila jste i ten poslední zbytek zdraveho rozumu

H. Lukešová 14.12.2014 16:26

Re: Je nepochopitelné,

Tak vadí Vám stejným způsobem Jež a Pokorný? Ježovi jste nikdy neoponovala.

L. Křivan 14.12.2014 14:58

Re: Je nepochopitelné,

Ano, vychvaluji násilí na říšském protektorovi a socialistovi Reinhardu Heydrichovi.

H. Lukešová 14.12.2014 16:13

Re: Je nepochopitelné,

Tak si představte, že se americká armáda dopustila velikého zločinu. Vojska kapitána Sparkse otevřela bránu pekla, vstoupili do Dachau. Američtí vojáci se zděsili, co spatřili, všude hromady mrtvol, živých přízraků...Tak propadli v šílenství a na místě zastřelili všechny stráže SS, na místě, všechny, nahnali je k drátům. Postříleli socialisty nácky. Do dějin vzešla událost jako "Dachauský masakr"-"Dachau massacre"...

M. Prokop 14.12.2014 15:52

Re: Je nepochopitelné,

Redakce toleruje dokonce i vás, to je holt ta demokracie.

S. Netzer 14.12.2014 16:20

Re: Je nepochopitelné,

Luza se zastavá luzy. Nic prekvapujícího.

Navíc tradicne vecnym zpusobem. Jinak to, zapskly dedku, neumíte.,

M. Prokop 14.12.2014 16:56

Re: Je nepochopitelné,

QED. :-P

J. Láníček 14.12.2014 12:32

Křivan to vidí správně

A slečna Lukešová už to tady také říkala několikrát. A ta se v tom vyzná ze všech nejlíp. Ty Palestince je třeba zabíjet ještě jako děcka, než z nich ti teroristi vyrostou. Si pamatuji, co tady slečna psala, když nějaká děcka Izrael (prý omylem) zabil. Prý což, stejně až by vyrostli, určitě by z nich byli teroristi. Kterýkoliv Palestinec - potencionální terorista. Ale když zabijete z nějaké familíe jedno děcko, musíte zabít i jeho bráchy a sestry, protože z těch by byli teroristi určitě. Kolik zářezů zapsal Izrael po té poslední akci? Tuším 300 děcek, dospělých bylo víc. Kolik tím asi mohli zaštěpovat nových teroristů?

R. Brzák 14.12.2014 12:45

Re: Křivan to vidí správně

Shodnu se s Vámi na tom, že nezamýšleným dopadem to být může.

To je válka. Nejhorší ze všech lidských věcí. Kdo vede válku na blízkém východě? Muslimové prostřednictvím zejména palestinských Arabů proti Židům a Izraeli. Přímo Hamás a palestinská samospráva proti Izraeli. Hamás i prostřednictvím svých vlastních civilních občanů - užívá je jako živé štíty - takže vede válku i proti svým vlastním lidem.

Izrael vede válku proti jakémukoliv útočníkovi. Tedy proti lidem, kteří z různých důvodů užívají zbraně proti jeho občanům. Nemíří na děti - ale na zbraně a jejich uživatele (pohříchu, někdy jimi děti jsou). Tyto zbraně jsou "kryty a zaštiťovány" civilisty, i dětmi.

Hamás používá své zbraně a míří jimi cíleně na kohokoliv - vojáky, policisty, pohraničníky, civilisty, muže, ženy, děti (a dokonce i své vlastní - tedy Araby a muslimy, kteří žijí jako občané v Izraeli a užívají tamních občanských práv). Může si to dovolit - neboť z jeho vlastních mrtvých jsou automaticky mučedníci - a tedy nejlepší zbraně ve válce propagandistické.

Zdá se mi, že rád přehlížíte souvislosti - přeju pěknou neděli.

H. Lukešová 14.12.2014 12:48

Re: Křivan to vidí správně

Napsal jste do dobře, souhlasím s Vámi. Také Vám přeji krásnou třetí adventní neděli.

S. Netzer 14.12.2014 13:00

Re: Izrael by měl kromě ničení domů teroristů:

Autor: L. Křivan Datum: 9.12.2014 20:17

No a co ? Ta svoloč řve furt,  měla by být mlácená od rána do večera zabijákem přes čuňu.

Re: Izrael by měl kromě ničení domů teroristů:

Autor: H. Lukešová Datum: 9.12.2014 22:54

To nepochybně. Lůza uřvaná, levicová.

H. Lukešová 14.12.2014 13:06

Re: Izrael by měl kromě ničení domů teroristů:

Proč pořád kopírujete můj příspěvek či příspěvek pana Křivana? Co z toho máte? To dělali STBáci, kteří si zaznamenávali, co kdo kdy kde řekl. Vedete si archiv, ptám se proč.

S. Netzer 14.12.2014 13:19

Re: Izrael by měl kromě ničení domů teroristů:

Nestydíte se ani trochu ... To je smutné.

H. Lukešová 14.12.2014 14:31

Re: Izrael by měl kromě ničení domů teroristů:

Netuším za co bych se měla stydět.

M. Prokop 14.12.2014 15:54

Re: Izrael by měl kromě ničení domů teroristů:

Proč? Je to snažší, než napsat něco z vlastní hlavy. :-P

H. Lukešová 14.12.2014 16:05

Re: Izrael by měl kromě ničení domů teroristů:

Asi ano. Ono je to také tak, že někteří lidé se snaží ponížit názorové oponenty a tak vytrhávají část rozhovoru z kontextu. Já jsem psala, že jsou multikulti politkorektníci uřvaná lůza levicová, to je pravda a za tím si stojím, jsem samozřejmě proti jejich fyzické likvidaci, ale lůza to je...

R. Brzák 14.12.2014 13:19

Re: Křivan to vidí správně

Děkuji, také Vám hezkou neděli.

R. Brzák 14.12.2014 10:49

objevilo se zde několik připomenutí norského vraha

jehož jméno z praktických důvodů nelze vyslovovat (neboť chce-li vrah dosáhnout svým činem své světové proslulosti, nesmím mu vycházet jakkoliv vstříc, abych nepovzbudil další podobně uvažující).

Mám-li ten názor, že je velká skupina lidí v mé zemi, která z ideologických důvodů mění moji zemi způsobem, se kterým jsem nespokojen, je mojí povinností svůj názor prosazovat. Je-li například výsledkem politiky nárůst skupiny lidí využívajících (jak je v lidské přirozenosti) sociálního systému a multikulturní tolerance k setrvání na svém stupni závislosti na "darech" nebo ve své netoleranci například k jiné víře, představuje tato politika nebezpečí pro všechny.

Je však důležité vědět, jaké je podhoubí takovéto politiky (důvod, proč je ve společnosti úspěšná). Tím je strach. Sociální systém, ale obecně stát, si zřizujeme, abychom ošetřili svou obavu,že se ve svém životě nebudeme sami schopni vypořádat se všemi riziky, ať už jsou evidentní, nebo jen domnělé. Čím více obav pociťujeme a necháme-li se jimi ovládnout - když nenahlížíme na celý svůj život i se všemi jeho ne vždy příjemnými možnostmi s láskou, s láskou k sobě, tedy i se sebedůvěrou a hlavně s láskou k lidem a tedy s důvěrou v lidi - tím větší moc nad sebou odevzdáváme státu, aby nás chránil před druhými lidmi i před svou vlastní chybovostí. Jsem-li tedy takový obávající se socialista a spoléhám na stát a uvidím, že někdo zabije desítky lidí, kteří jej evidentně v daný okamžik neohrožovali - pak jsem vyděšen a můj strach mi nedovolí nahlédnout byť jen hypotetické oprávněnosti ideových východisek takto zrůdného činu. Budu volat o pomoc ke státu - a odevzdám mu další část své svobody (a v demokracii i svobody ostatních). Diskuze o kořenech problému bude ještě obtížnější, neboť má-li někdo opačný názor než já a je evidentně schopen odporných vražd, je pro mne (vystrašeného, socialistu) jakákoliv jeho ideová základna zcela nepřijatelná. Činy, které budí strach, společnost rozdělují - a země (ne stát) ztrácí svou sílu.

L. Křivan 14.12.2014 11:24

Re: "..někdo zabije desítky lidí, kteří jej evidentně v daný

Pane Brzáku, Lenin, Stalin a Hitler také nikoho osobně v danný okamžik neohrožovali.

Nejlépe by se ti zabití dali přirovnat k žákům internátní školy Napola – Nationalpolitische Lehranstalt, kde se vychovávaly budoucí špičky NSDAP.

R. Brzák 14.12.2014 12:33

Re: "..někdo zabije desítky lidí, kteří jej evidentně v daný

Lenin, Stalin, Hitler svými činy a šířením své idei získali moc a ruku v ruce s tím i odpovědnost. Každý SSman či každý KGBák či člen rudých gard svými činy páchal zlo nejen sám za sebe, ale především za svého vůdce. Kdyby se bouřil, dopadl by z rozkazu a moci vůdce zle. Ale oni se ani z valné většiny nechtěli bouřit, protože slovům svých vůdců uvěřili. Ta slova jim přímo říkala - "zabíjejte z lásky k vůdci a lásky jen k určité skupině lidí" - všichni ostatní jsou nepřátelé (mějte z nich strach a nechte se jím ovládnout). Lenin, Stalin, Hitler se už jen pouhými těmi slovy dopouštěli činu proti lásce.

A ten bláznivý Nor svým činem říká - "zabíjím z lásky jen k určité skupině lidí - protože ostatní jsou nepřátelé..."

Levičák zase říká - "omezujme naši svobodu, protože ostatní lidé (a to všichni) mohou za určitých okolností být naši nepřátelé" (mám strach z toho, co by mi mohli učinit). Levičák dokonce říká - "mám strach sám ze sebe, z vlastní neschopnosti se o sebe postarat a postarat se o své blízké" - "seberme proto všem nějaké peníze" (tedy svobodu), "abych byl já či moji "bližní" zachráněn".

Společným jmenovatelem je tedy strach - který se rodí v nás všech. Jde jen o to, jestli si svého strachu dost rychle všimnu, pochopím jeho příčiny, "poodstoupím" od problému a nahlédnu jej z širšího úhlu - abych se lépe rozhodoval.

Neznám jiný lék na svůj vlastní strach, než je láska.

R. Brzák 14.12.2014 10:43

objevilo se zde několik připomenutí norského vraha

jehož jméno z praktických důvodů nelze vyslovovat (neboť chce-li vrah dosáhnout svým činem své světové proslulosti, nesmím mu vycházet jakkoliv vstříc, abych nepovzbudil další podobně uvažující).

Mám-li ten názor, že je velká skupina lidí v mé zemi, která z ideologických důvodů mění moji zemi způsobem, se kterým jsem nespokojen, je mojí povinností svůj názor prosazovat. Je-li například výsledkem politiky nárůst skupiny lidí využívajících (jak je v lidské přirozenosti) sociálního systému a multikulturní tolerance k setrvání na svém stupni závislosti na "darech" nebo ve své netoleranci například k jiné víře, představuje tato politika nebezpečí pro všechny.

Je však důležité vědět, jaké je podhoubí takovéto politiky (důvod, proč je ve společnosti úspěšná). Tím je strach. Sociální systém, ale obecně stát, si zřizujeme, abychom ošetřili svou obavu,že se ve svém životě nebudeme sami schopni vypořádat se všemi riziky, ať už jsou evidentní, nebo jen domnělé. Čím více obav pociťujeme a necháme-li se jimi ovládnout - když nenahlížíme na celý svůj život i se všemi jeho ne vždy příjemnými možnostmi s láskou, s láskou k sobě, tedy i se sebedůvěrou a hlavně s láskou k lidem a tedy s důvěrou v lidi - tím větší moc nad sebou odevzdáváme státu, aby nás chránil před druhými lidmi i před svou vlastní chybovostí. Jsem-li tedy takový obávající se socialista a spoléhám na stát a uvidím, že někdo zabije desítky lidí, kteří jej evidentně v daný okamžik neohrožovali - pak jsem vyděšen a můj strach mi nedovolí nahlédnout byť jen hypotetické oprávněnosti ideových východisek takto zrůdného činu. Budu volat o pomoc ke státu - a odevzdám mu další část své svobody (a v demokracii i svobody ostatních). Diskuze o kořenech problému bude ještě obtížnější, neboť má-li někdo opačný názor než já a je evidentně schopen odporných vražd, je pro mne (vystrašeného, socialistu) jakákoliv jeho ideová základna zcela nepřijatelná. Činy, které budí strach, společnost rozdělují - a země (ne stát) ztrácí svou sílu.

L. Křivan 14.12.2014 10:59

Re: objevilo se zde několik připomenutí norského vraha

A také jsme si nedávno připomněli výročí vraždy velkého socialisty, přítele pracujícího lidu a ochránce českého národa Reinharda Heydricha. (privátně - dobře ho kluci sejmuli ! Moc dobře.)

Nemyslíte pane Brzáku, že ne každý, kdo zabije zlo, je vrah ? Breivik zabil. Zabil potěr zla. Hnusného zla, které islamizací země likviduje norský národ.