21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

BLÍZKÝ VÝCHOD: Stát založený na lži

Propagandistické tažení palestinských Arabů proti generálnímu tajemníkovi OSN Guterresovi pokračuje. Důvodem je to, že si dovolil říci pravdu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Křivan 8.2.2017 12:06

Pro palestinské Araby byl zřízen jejich stát.

Jordánské království. To se přidalo k Egyptu v útočné válce a zaplatilo za porážku ztrátou západního břehu Jordánu. Že paloši chtěli krále svrhnout a jeho věrní beduini jim dali na prrr..l, to je jiná věc. Arafat tehdy zdrhal převlečen za starou bábu.

Tak o co furt jde ?

J. Hanzal 8.2.2017 13:27

Re: Pro palestinské Araby byl zřízen jejich stát.

No vidíte a takový magor dostal nobelku za mír, ten si zasloužil jen tím svým hadrem, ale namočeným, přes hubu.

K. Křivan 8.2.2017 14:11

Re: Pro palestinské Araby byl zřízen jejich stát.

A kdo mu ji dal ? Zdegenerovaní levicoví pseudointelektuálové. Verbež, která by se měla střílet.

J. Hanzal 8.2.2017 14:16

Re: Pro palestinské Araby byl zřízen jejich stát.

Škoda kulky, šelmy v ZOO si také rády zaloví.

K. Křivan 8.2.2017 14:31

Re: Pro palestinské Araby byl zřízen jejich stát.

Hmmmm, extra vstupné na krmení dravé zvěře ? V podstatě "Nihil novi sub sole", už staří Římané ...... kurňa, to bych si koupil permanentku !

J. Šula 8.2.2017 11:59

Jeďte se tam podívat

a prostudujte si dějiny této části světa a uděláte si jasno.

Deklarace o dvoustátí Izrael a Palestina, na území od středozemního moře po Jordán, je iluzí. Tento pohled by se měl zgruntu změnit. Ať si to řídí země Izrael a když bude mít mezinárodní právní ochranu, bude si schopna na svém území zřídit pořádek. Nevidím jinou cestu k míru v této oblasti, žel v roce 1967 šlo o ústupek Arabům na tomto území, ale nikam to nevede, jen vyvolávají násilí. Jsem rád, že ani nyní se jich stát Izrael nebojí, byť stále hledá mírová řešení, v daném kontextu mezinárodních dohod. Vivat Izrael.

J. Rybenský 8.2.2017 11:44

Nenašel by se někdo

na rozbor právní situace při pádu Osmanské říše? Všecka půda byla přeci státní a obyvatelům jen pronajatá, tak jak můžou třeba beduíni tvrdit, že ta půda je jeich vlastnictví....?

K. Křivan 8.2.2017 12:10

Re: Nenašel by se někdo

Našel. Koukněte se sem, třeba to trochu pomůže:

http://neviditelnypes.lidovky.cz/historie-jak-se-delila-palestina-day-/p_zahranici.aspx?c=A121204_202851_p_zahranici_wag

A. Alda 8.2.2017 11:31

Dokud Židé nepřijmou řešení Dr. Beneše,

nebudou mít pokoj a nebudou mít ani jistou svou vlast.

H. Lukešová 8.2.2017 11:34

Re: Dokud Židé nepřijmou řešení Dr. Beneše,

Přesně tak. Bohužel.Izrael by bylo dobré odarabit, ale to se nikdy nestane, neomarxisté by řvali o sto šest. Beneš také prohlásil, za což si ho vážím, že jediné řešení židovské otázky, je vznik židovského státu v tehdejší britské Palestině.

K. Křivan 8.2.2017 12:11

Re: Dokud Židé nepřijmou řešení Dr. Beneše,

Ano. Nejdřív se musí zlikvidovat neomarxisti.

J. Lancik 8.2.2017 18:07

Re: Dokud Židé nepřijmou řešení Dr. Beneše,

Srovnavate nesrovnatelne! E. Benes nechal vyhnat lidi nadane, pracovite a svou rodnou hroudu milujici a nahradil je lidmi prave takovymi jako jsou palestinsti Arabi. Dostalo se mu posveceni svetove verejnosti bez ohledu na to ze vetsina vyhnanych trpela za viny nespachane. Netenjahu vyhnanim Arabu by se zbavil jen vyzirku mezinarodni pomoci sladke zahalce se oddavajici, jemu by se vsak dostalo smrsti odsouzeni mezinarodni verejnosti. Presny opak reakce na cs. akci vyhnani casti obyvatelstva.

J. Hanzal 8.2.2017 10:54

Ručníkáři

můžou být rádi, že Izraelci jsou k těmto vrahům takto tolerantní. Klidně je mohli nahnat do moře a ani pes by po nich neštěk, takto si můžou za cizí peníze vyskakovat.

J. Jelínek 8.2.2017 10:41

Žádnej Burák

Šemík to byl a pádil k Neumětelům.

M. Prokop 8.2.2017 9:44

Normální průběh, kozomrdi.

.

J. Fridrich 8.2.2017 9:41

Izrael ví co je to Arabský-Islámský svět - krutý,

Izrael ví co je to Arabský-Islámský svět - krutý, necivilizovaný středověk. Vedení EU má po amputaci mozků.. Západ by se měl jednoznačně postavit na stranu Izraele - a to silově-vojensky a ne jen proklamativně. Izrael stojí desítky let od svého vzniku po II. svět. válce sám proti moři agresívního a doslovně vražedného arabského nepřátelství... Brzy nás budou učit, jak se bránit imigrantským hordám. Slavný francouzský básník a spisovatel Voltaire napsal před cca 300 lety o posvátné knize všech muslimů - Koránu toto: "Korán je nestravitelná kniha, jejíž každá stránka otřásá zdravým lidským rozumem. Učí strachu, nenávisti a pohrdání druhými. Vražda je v něm legitimní prostředek šíření a udržování této ďábelské doktríny. Znevažuje ženy, rozděluje lidi do tříd a žádá krev a ještě víc krve."

Když toto věděli chytří a vzdělaní lidé před 300 lety, tak proč to ti současní "chytří a vzdělaní" odmítají vidět dnes? Proč si sakra dnes hrajeme na to, že nás muslimové mají rádi? NIKDY nás rádi neměli a NIKDY nás mít rádi nebudou...Je to jeden z těch krásných příkladů proč naši předci před muslimy bránili Evropu do posledního dechu, dobře věděli, co je to za lid a nebylo jim líto obětovat vlastní životy jen aby se sem nedostali, dělali to pro budoucnost svých dětí a tím pádem i pro naši budoucnost.

P. Lenc 8.2.2017 9:57

Re: Izrael ví co je to Arabský-Islámský svět - krutý,

Máte pravdu.Bohužel Evropu a to znamená i nás čeká buď válka, nebo otroctví.A znovu za touto situací stojí levice, tak jako ve třicátých letech 20st.

H. Lukešová 8.2.2017 11:25

Re: Izrael ví co je to Arabský-Islámský svět - krutý,

Dokud zavčas nepochopíme, že nás chtějí muslimové zničit, tak zahyneme. Holt bude muset propuknout občanská válka, my, vlastenci, tradicionalisté, proti muslimům a neomarxistům. Situace k tomu spěje, bohužel.

J. Lepka 8.2.2017 13:45

Re: Izrael ví co je to Arabský-Islámský svět - krutý,

Však se EU snaží o stošest odzbrojit všechny občany.

H. Lukešová 8.2.2017 13:50

Re: Izrael ví co je to Arabský-Islámský svět - krutý,

Ano, proto se nás EU snaží mít na lopatě, abychom se nemohli bránit.

J. Chaloupka 8.2.2017 8:46

Mark Twain o Jerusalému v 2. pol. 19. st.:

"Jerusalemské obyvatelstvo se skládá z muslimanů, židů, Řeků, římských katolíků, Arménů, Assyřanů, Koptů, Habešanů, řecko-katolíků a z hrstky protestantů....

Všude je nadbytek cárů, bídy a špíny, těchto znaků, jež svědčí o tom, že je město pod muslimskou nadvládou průkazněji, než kdyby nad tím vlál prapor s půlměsícem."

Co byste chtěli od Filištínů?

R. Dubravský 8.2.2017 10:12

Re: Mark Twain o Jerusalému v 2. pol. 19. st.:

Technická:

Dnešní Palestinci nemají nic společného s biblickými Filištíny.

Dnešní Palestinci jsou Arabové, semitský národ, žijící v oblasti zvané Palestina.

Bibličtí Filištíni, správněji Pelištejci, byli indoevropský národ, pravděpodobně Kréťané, kteří připluli po moři a založili města na pobřeží. V té době byli civilizačně a vojensky na vyšší úrovni než Izraelité.

H. Lukešová 8.2.2017 11:23

Re: Mark Twain o Jerusalému v 2. pol. 19. st.:

Jistěže, tzv. "Palestinci" jsou Arabové, kteří většinou do Izraele vpadli v 19. století, spolu s vlnou Židů. Arabové začali Židům závidět úspěch a tak je chtěli z jejich země vyhnat.

B. Martinák 8.2.2017 6:43

nikdy

jsem nepotkal Araba co by nelhal.. nevěřím jim ani slovo, mám s nimi osobní skušennosti. Zákeřnost mají v krvi.

F. Lesniak 8.2.2017 7:50

Re: nikdy

Souhlas, ale totéž platí i pro židy.

M. Prokop 8.2.2017 9:43

Re: nikdy

Že vy žádného neznáte?

P. Lenc 8.2.2017 9:51

Re: nikdy

Ale zná.Četl Der Sturmer a byl odkojen Protokoly sionských mudrců.Prostě obyčejné nacistické prase.

K. Křivan 8.2.2017 12:01

Re: obyčejné nacistické prase

navíc s poškozeným mozkem. :-(((((

V. Kopta 8.2.2017 9:52

Re: nikdy

nevím, palestinské samosprávě se nedá věřit ani nos mezi očima, to izrael je mnohem důveryhodnější partner.

H. Lukešová 8.2.2017 11:21

Re: nikdy

Představte si, že neplatí, prolhaní hadi jsou tady jenom muslimové...