Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
BLÍZKÝ VÝCHOD: Palestina nedává příliš nadějí
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
jirka.s. 24.6.2007 20:12Re: Re: Také bych souhlasil, kdyby Židy někdo někde chtěl :-))) Za to já když ho čtu, tak už právě vůbec nepřemýšlím, kde se ta hovada berou! Je to naprosto jasné! |
![]() |
čtenář 24.6.2007 15:20Do třicetileté války žilo na území Čechistánu etnikum, které si říkalo - Čechové, to vzalo během té třicetileté války za své. Pak se tu zničehonic začalo formovat etnikum, které si říká Češi. |
![]() |
Skepticu/s Maxim/u/s 24.6.2007 15:23Ale slyšel jste někdy něco o vývoji jazyka v čase cizáku, že? |
![]() |
Kobylka Lajda 24.6.2007 16:43Re: Ale slyšel jste někdy něco o vývoji jazyka v čase cizáku, že? Septiku, ty tedy tomu rozvoji a vývoji jazyka v čase napoháš ze všech sil - neznáš ani shodu podmětu s přísudkem, tak nemudruj! |
![]() |
exulant 24.6.2007 17:20Re: Re: Ale slyšel jste někdy něco o vývoji jazyka v čase cizáku, že? Pak taky s jazykem vznikli Cechackove, a k tem zrejme SM patri. |
![]() |
Skept/icus Maxi/mus 24.6.2007 17:55Napohám nenapohám :-))) Kde nějakou takovou neshodu vidíte? |
![]() |
kopretina 24.6.2007 15:24Re: Do třicetileté války žilo na území Čechistánu etnikum, které si říkalo - Čechové, Čtenáři, souhlasím, mrkněte zde-
|
![]() |
čtenář 24.6.2007 16:02Re: Re: Do třicetileté války žilo na území Čechistánu etnikum, které si říkalo - Čechové, Díky kopretino, celkem o tom dost vím, ale rád si to přečtu. |
![]() |
Skep/ticus M/aximus 24.6.2007 18:02Přeložím tu vaši hantýrku do srozumitelštiny Díky soudružko kopretino, dobře znám naši židovskou propagandu a přesto si ji rád čtu znovu a znovu v jakýchkoli obměnách. |
![]() |
kopretina 25.6.2007 15:51Re: Přeložím tu vaši hantýrku do srozumitelštiny Soudruhu Septiku, mě muslimská propaganda nezajímá. Bolševiku.Měl jste tam i odkaz na Haló noviny. Vy proradný soudruhu bolševický. |
![]() |
čtenář 24.6.2007 15:03To by mě opravdu moc zajímalo, jestli ti udatní bojovníci proti sionismu jsou též tak rozhodnými odpůrci českého národního obrození, protože ani sionismus není ničím jiným, než národním obrozením. |
![]() |
kopretina 24.6.2007 15:13Re: To by mě opravdu moc zajímalo, Naprosto s Vámi souhlasím. Češi zapomínali jazyk, česky uměli už jen lidé v zapadlých vesnicích. Tak přišlo národní obrození, které zachránilo židovský národ. A to samé s Židy. Židé začali zapomínat hebrejštinu i své dějiny a sionismus Židy zachránil. Židé (stejně jako Češi) se znovu začali vracet k židovským dějinám, znovu se naučili hebrejsky (tedy novohebrejšinu-ivrit). A TGM to věděl. TGM napsal: "Hrdý Žid rozhodnut, že už nechce žít jako host mezi národy a vrátí se do země, odkud byl vyhnán a bude žít jako hrdý a svobodný člověk ve své zemi". TGM byl nadšený sionista. Ano, pouto mezi českým národním obrozením a sionismem je veliké. |
![]() |
Skep/ticus Ma/ximus 24.6.2007 15:15čtenáři, srovnáváte nesrovnatelné Češi byli na území Koruny české vždy ve většině a jejich územní nároky jsou nepopiratelné. Při národním obrození šlo čistě o jazyk a rozhodně ne o vznik státu na cizím území z posbíraného obyvatelstva nejasného původu z celého světa. |
![]() |
tich@dohoda 24.6.2007 14:07omluva Lajda ted si nejsem jist, zda jsem spravne pochopil vas kratky komentar, tedy zda vubec byl urcen me osobe. V kazdem pripade jsem zareagoval neadekvatne, takze se omlouvam, ovsem na druhou stranu bych byl rad abyste merila vsem stejnym metrem, tedy "upozornovat" editora na urazky a sprostarny i tehdy, kdy se jich dopousteji vasi ideologicti sympatizanti a tady jsem si jist, ze se z vasi strany tak nedeje. Cest :-) |
![]() |
mik 24.6.2007 13:44Paní Hybášková obvykle s vámi souhlasím. Ale měl jsem velké výhrady vůči vašemu článku před několika měsíci, kdy jste žádala větší finanční podoru pro palestinu od EU. Palestinci neumírají hlady, takoví lidi si nekupují zbraně ale jídlo. Tento stav je naopak důsledkem finanční podpory, kterou dostával a systematicky rozkrádal Fatáh a Hamás se k ní chtěl dostat taky - určitě ne proto, aby palestinské děcka dostaly lepší školy, důchodci lepší zdravotní péči. Jediný lék je obehnat zdí a nechat svému osudu. Většina parazitů vychcípe, většina těch co makají přežije. |
![]() |
Skepti/cus Maxi/mus 24.6.2007 14:25Další blázen s utopickou vizí |
![]() |
Bobesh 24.6.2007 13:37Je treba osvobodit Israel Je to zeme, ktera vlastni a vyviji zbrane hromadneho niceni, pacha bestialni valecne zlociny, porusuje rezoluce OSN a loupi a vrazdi. Je treba zmena rezimu jako v Iraku. Zide si zaslouzi lepsi rezim, nez rasisticky apartheid, kde vladnouci ideologii je valecny zlocin. Informujme proto v tom smyslu nase zakonodarne zastupce, ze si prejeme, aby byl Israel osvobozen a volme jen ty, ktere jeho osvobozeni podporuji. |
![]() |
mik 24.6.2007 13:39Re: Je treba osvobodit Israel Takže bys doporučoval bolševickou nebo islamofašistickou diktaturu, aby se židi měli líp? |
![]() |
Bobesh 24.6.2007 13:42Re: Re: Je treba osvobodit Israel Doporucoval bych popravit valecne zlocince v cele Israele, jak tomu bylo ucineno v nacistickem Nemecku, a na jejich misto dosadit mirotvorce. Tez sionismus by mel stejne jako komunismus a fasismus byt pojmenovan jako zlocinecka a rasisticka ideologie. |
![]() |
kopretina 24.6.2007 13:46Re: Re: Re: Je treba osvobodit Israel Ne, sionismus je národně osvobozenecké hnutí, které zachránili židovský národ. To je, jako kdybyste chtěl rušit islám. Jistě, někteří izraelští politici mají také na svých rukou krev, ale když to srovnám s arabskými politiky, je to minimum. Bobeshi, nemůžete zasahovat do poměrů na BV, buď musíte odsoudit všechny nebo nikoho. |
![]() |
mik 24.6.2007 13:52Re: Re: Re: Re: Je treba osvobodit Israel On odsuzuje jen ty co mají na svědomí to 1% a tím se snaží zamaskovat těch 99%. Je to jako když dává exemplární trest bezdomovci, který ukradl pecen chleba a lahev rumu, a pardonuje miliardové zloděje jako třeba Železný, Kožený, Mrázek, Babiš, Pitr, ... a jejich politické obhájce. |
![]() |
KHT 24.6.2007 14:02Re: Re: Re: Re: Je treba osvobodit Israel Kdepak, islam je nabozenstvi, jako judaismus. Sionismus je zlocinecka ideologie jako fasismus, islamofasismus nebo komunismus. |
![]() |
kopretina 24.6.2007 14:30Re: Re: Re: Re: Re: Je treba osvobodit Israel Ne není. Sionismus souvisí s judaismem a Židy. Pročtěte si celý Starý zákon. To je jako odsuzovat Araby za to, že mají stát, nebo odsuzovat české národní obrození. Sionismus je hnutí židovského národa, není to zločinecká ideologie. Zločinecké ideologie jsou nacismus, komunismus, islamismus. Pozor, proti sionismu běsní komunisté. Opakuji, sionismus je vlastenecké hnutí židovského národa, který Židy zachránil od perzekucí. Ono se dneska nehodí být "klasickým antisemitou" a když se Izrael stal pro Židy hrdostí, tak nepřátelé Židů napadají sionismus, který zrodil stát Izrael. |
![]() |
Skep/ticus Ma/xi/mus 24.6.2007 14:42Normálně bych napsal omyl, ale u Vás jde o další účelovou lež Sionismus je politické nacionalistické hnutí, které vzniklo koncem 19. století s cílem vytvořit židovský stát v Palestině. Od hory Sión ležící v Jeruzalémě. Takže od počátku zločinný úmysl, postupně dokazovaný teroristickými útoky na britskou správu atd. Tedy sionismus je srovnatelný s německým nacismem, který rovněž žádal životní prostor na cizích územích pro Německý národ. Žid, který je hrdý na vznik státu Izrael, musí mít zvlášť pokřivený charakter. |
![]() |
kopretina 24.6.2007 14:46Re: Lžete sám, správného Žida naplňuje stát Izrael pocit hrdosti Sionismus hlásá návrat Židů do židovské země- Země Izrael, respektive na horu Sion. A Vaše muslimské pohádky si vykládejte soudruhům za humny. Arabové si chtěli přivlastnit něco, co jim nepatřilo. Žádný arabský stát ve Svaté zemi nikdy nebyl, ani půda jim nepatřila. Židům ano. Stít Izrael představuje hrdost pro každého Žida. |
![]() |
Ske/pticus Maxi/mus 24.6.2007 15:21Zbytečně se ztrapňujete opakováním x-krát vyvrácených lží. |
![]() |
kopretina 24.6.2007 15:22Re: Lžete Vy sám, Vaše aburdní lži jsou odporné a hnusné
|
![]() |
Ske/pticus Maxi/mus 24.6.2007 15:27Prostě jen nesoudná židomilka může uvádět za zdroj čistou židovskou propagandu. |
![]() |
kopretina 24.6.2007 15:28Re: Prostě jen nesoudný muslimofyl čte stránky českých muslimů |
![]() |
Skep/ticus Max/imus 24.6.2007 15:37A zase nastupuje flašinet s falešnou židovskou písničkou |
![](http://1gr.cz/u/IWEB32.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=DUKX7D-Q3d1D95I&p=R1AoH97O%7czAP2SPWDDB%7cGdHD22MWBD%7cNAqFGSO6WH0BE9kKJS%7cGW9KDINhB%7cS1JdIKGHOu&x=vph6vZ)