2.6.2024 | Svátek má Jarmil


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
čtenář 23.6.2007 14:34

BLÍZKÝ VÝCHOD: Palestina nedává příliš nadějí

Copak Palestina !!! Palestinci nedávají žádnou naději. Rv

Hledajíci 23.6.2007 13:01

Vážení

Narození jedince, vznik společnosti je pouze jedním z nespočetného množství narození a vzniků . ---- Život jedince, trvání společnosti je pouze jedním z nespočetného množství životů a trvání. ----- Poznání jedince, poznání společnosti je pouze jedním z nespočetného množství poznání. ----- Pravda jedince, pravda společnosti je pouze jednou z nespočetného množství pravd. ----- Smrt jedince, zánik společnosti je pouze jednou z nespočetného množství smrtí a zániků.

Co bylo před narozením jedince, před vznikem společnosti?

Co bude po smrti jedince, po zániku společnosti?

ps 23.6.2007 13:34

Re: Vážení

A co tím chtěl básník říci?

Charlie 23.6.2007 13:58

Re: Vážení

bla, bla, bla,...      Rv

Muslym 23.6.2007 12:03

Arafat dostal Nobelovu cenu za ekonomii díky prosazení své teze "Teror jako business"

Díky tomu je naživu několik miliónů plastelínců, nikoliv díky své práci.

A hloupá EU platí a platí a platí.

Zřejmě proto, že i tzv. poskytování humanitární pomoci je výborný kšeft pro zúčastněné...

mik 23.6.2007 15:55

Re: Arafat dostal Nobelovu cenu za ekonomii díky prosazení své teze "Teror jako business"

proto se taky politici EU a OSN do řešení problémů nehrnou, přišli by o fantastický zdroj osobních příjmů na náš úkor a za cenu tisíců životů v oblastech, kde "humanitární pomocí" udržují teroristy dobře vyzbrojené a vycvičené.

tich@dohoda 23.6.2007 11:59

soudruhu Novy

"stejně, jak to dokázalo pár milionů sudetských Němců. Strategie Arabů je stejná. Budou se snažit dosáhnout toho válkou."

Obavam se, ze valka je to posledni, co Arabove/muslimove chteji, u techto lidi musite striktne oddelit jejich velkohubost od reality. V soucasne dobe je vojenska a technologicka prevaha euro-atlanticke civilizace tak obrovska, ze valka s islamskym svetem by znamenala totalni decimaci muslimskeho sveta a muslimove to vedi. I vojenske muslimske veliciny jako Pakistan a Turecko jsou absolutne zavisle na zbranich a know how zapadu, resp. dalsi cast muslimu se orientuje na ruske zbrane. Irak a Afganistan jasne ukazaly, ze porazit tyto zeme je otazkou nekolika tydnu. Dalsi otazkou je ta dobyta uzemi ovladnout dlouhodobe , tam zapad/USA zalostne zklamaly a zklamou i nadale, protoze islam nelze porazit ideologickymi/demokratickymi  prostredky, nybrz pouze bezohlednou fyzickou likvidaci neposlusnych muslimskych duchovnich a ucitelu. Tak to udelal Ataturk v Turecku a Stalin v SSSR Gottwald v CR historie ukazuje, ze jedine tak to funguje. Mozna socialismus nefunguje soudruhu ale toto funguje na 1000% , Cest :-)

ps 23.6.2007 13:42

Re: soudruhu Novy

Srovnávat inteligenci (ať už ruskou nebo českou) zlikvidovanou komunisty s islamistickými "duchovími" (tj. negramotnými náboženskými fanatiky) to je tedy síla. Oběti gulagů a uranových dolů se musí obracet v hrobě.

mik 23.6.2007 15:58

Re: Re: soudruhu Novy

To, že metody platné na fanatické muslimy bolševici použili i na naši inteligenci, ještě neznamená, že tyto metody na fanatické muslimské teroristy nebudou fungovat.

ps 23.6.2007 16:38

Re: Re: Re: soudruhu Novy

Nejde o metody, jde o přirovnání.

buš 23.6.2007 11:58

Arabové všeobecně

nikdy nemakali (pracovaly ženy), lítali po poušti na velbloudech a stříleli po sobě z flintiček. Kdo očekává, že najednou začnou chodit do práce, aby ten svůj samostatný stát uživili, je na omylu. Kdykoliv v minulosti se přiblížila autonomie, začala další vlna nepokojů, násilí a teroristických útoků, aby bylo možno natáhnout ruce a žádat další podporu ze zahraničí pro ubližované. Kdo jim to nejvíce "žere", je bohužel Evropská unie. Je to o tom, postavit okolo plot, dodat tam dostatek zbraní, zavřít branku a jednou do roka se zeptat, jestli už konečně někdo vyhrál. Kdo má na zbraně a náboje do nich (viz oblíbené demonstrativní střílení do vzduchu zakuklenci), má i na jídlo, proto těmto režimům nepatří žádná humanitární pomoc. Nestojí o pomoc politickou, nemají tedy nárok ani na jinou..

tich@dohoda 23.6.2007 12:09

Re: Arabové všeobecně

Araby skutecna ale opravdu skutecne nemam rad, ovsem s tou praci se dosti pletete, oni pracuji a to docela tvrde, mel jsem za ta leta ve svete moznost poznat spoustu Arabu/muslimu a musim priznat, ze jsou to docela pracoviti lide, znamy co zil cca 15 let v emigraci v NSR mi rikal, ze Turci jsou neskutecni drici, pochopitelne to neplati obecna ale obecne to neplati o zadnem narode. Rozhodne bych je nepodcenoval, napr. v USA nebo UK maji Arabove silne zastoupeni v lekarstvi a take jsou to uspesni pravnici, rozhodne bych je nehazel do jednoho pytle s Cikany. Cest :-)

Harpyje 23.6.2007 12:21

Re: Re: Arabové všeobecně

Turci jsou Arabové?

kopretina 23.6.2007 13:33

Re: Re: Arabové všeobecně

Ani Cikany byste neměl házet do jednoho pytle. Je to nespravedlivé. Jsou slušní Cikáni, kteří nemohou za své nepřizpůsobivé protějšky. Odsuzovat celý národ do jednoho je špatně.

tich@dohoda 23.6.2007 14:26

Re: Re: Re: Arabové všeobecně

vazena kopretino, u Cikanu se jedna mozna/maximalne/ o 1-2 % z celkove cikanske populace, o kterych by se za jistych okolnosti/privreni ci zavreni oci/ dalo hovorit jako o slusnych lidech tedy Romech, zbytek jsou prachsprosti cigosi = paraziti, kriminalnici a chatra. V tomto punktu zcela urcite spolecnou rec nenajdeme :-)

kopretina 23.6.2007 15:05

Re: Re: Re: Re: Arabové všeobecně

Já Vám to neberu, milý/á tich@dohodo. Ale přesto, když už se najde 1 člověk v 1 národě, který je dobrý, už nemůžeme odsuzovat všechny. Ano, hodně Cikánů má problémy, často neposílají děti do školy, žijí jen z dávek, nedbají o svůj vzhled, zdemolují byty, ale jsou i dobří Cikáni, kteří by se rádi začlenili do společnosti a těm musíme dát možnost.

Skep/ticus Ma/ximus 23.6.2007 16:13

Třeba takový otečkovaný jirka sirka

Sice obyčejný blbeček, ale je ve Vašem židomilném klubu(ostatně jste tam poněkud prostodušší všichni), tak je považován za "dobrého".

Váš příměr o 1 člověku v "národě" zase kulhá jak udavačka Kobylka Lajda(také člen vašeho klubu). To, že jeden vir je nefunkční neznamená, že nemáme odsoudit virovou nákazu jako takovou. Ostatně je jasné, že k takovému idiotskému názoru Vás vede jen nesoudné židofilství a snaha o obhajobu izraelských svinstev ;-D

Nikomu žádnou možnost nedlužíme a nikomu ji nemusíme dávat! Ostatně těch možností dostali nepočítaně a všichni.

kopretina 23.6.2007 16:24

Re: Zase ostoudně lžete, jak jinak

a bagatelizujete muslimské zločiny. Že se nestydíte. Vy jste islamofyl,říkejte si ,co chcete, ale je to tak.

Salazar Slytherin 23.6.2007 16:27

Re: Třeba takový otečkovaný jirka sirka

Z Vás a z Vašich komentářů se člověku dělá na zvracení. Pravděpodobně jste sám pochybného původu, když máte takovou potřebu neustále zdůrazňovat Vaše češství. Rv

Skep/ticus Maxim/us 23.6.2007 17:28

Naopak Vy jako správná židovská coura se stydíte i za tu přezdívku Harpyje a máte neustále potřebu se nějak maskovat.

Já se ke svému češství hrdě a stále hlásím z toho důvodu, že mám svůj národ rád. Vadit nebo připadat podezřelé to může jen takové kosmopolitní zrůdě jako jste Vy. (Y)

tich@dohoda 23.6.2007 16:13

tak s timto na mne nechodte slecno/pani kopretino

ale jsou i dobří Cikáni, kteří by se rádi začlenili do společnosti a těm musíme dát možnost.

Pokud vim, tak Cikani v Cr nejen maji stejna prava jako bila vetsina, nybrz vetsinou maji jaksi prav vzdy vice nez ti ostatni/ aby bile neslo narknout z rasismu/. Problem s cigosi je v tom, ze na rozdil od drtive vetsiny se vubec nehlasi k povinostem. Cigos, ktery se v CR chce zaclenit do normalni spolecnosti ma otevrene dvere, dokonce opet vice nez necigos. Zacina to kvalitnim bezplatnym skolstvim/kam ovsem cigosi nechodi/vetsinou/, no a pokud jste Cikan/ka a mate treba maturitu a zajem pracovat u policie, socialni sluzby, urad prace, celnice a spousty dalsich moznosti, tak si piste ze vam praci/slusne placenou/ daji a muzete se zaradit do spolecnosti. Jazyk politicke krektnosti, ktery pouzivate nemam rad, vyzniva to totiz tak, ze vetsinova spolecnost bilych cigosum brani se do slusne spolecnosti zaradit. No a pokud by uz skutecne nejakemu slusnemu Cikanovi nekdo/rasista /coz se muze stat/ branil a delal potize, vzdy je zde moznost odjet napr. do UK, nebo jine clenske zeme EU, Recko, Spanelsko, Portugalsko. Tam Cikan vzhledem naprosto splyne s domacimi nebo Pakistanci,Indy a pod. Zadna rasova bariera jen prokazat vlastni schopnosti. Zjimave, ze cesti cigosi, odevsivsi do UK, zase kradou a zneuzivaji socialnich davek. Pravda s denim v CR vetsinou cerpam z informaci znamych, ovsem podle toho co tvrdi se od dob kdy jsem tam zil nic nezmenilo, tedy s cigosi. Rikala mi dcera, ze maji na skole nejakeho Cikana, tomu nejaka socialni pracovnice vybehala z nejakeho socialniho fondu nebo co cca 30 tisic Kc, koupil si za to pocitac , printer a dalsi veci. Takze zrovna tomuhle asi pri zaclenovani do spolecnosti nikdo nebrani, jen dostal na ukor svych /treba chytrejsich spoluzaku 30K Kc, jen proto ze je cigos, coz se mi vubec nelibi, ale budiz, pokud se z nej nejakym zazrakem stane slusny obcan, tak cert vem tech 30 tisic. Cest :-)

Sk/epticus Max/imus 23.6.2007 16:18

Slušný občan by těch 30 tisíc výpalného nepřijal, protože mu dojde, že o ně okradl druhé

;-P

Dnes Oponuji 23.6.2007 17:09

Nesouhlas

Ne, nemůžeme, ale stejně tak nejsme povinni přispívat každému podle jeho potřeb. To je utopie  a nefunguje to. Příroda mrhá semeny a v každém je skryta naděje, že díky němu bude pokračovat život. Rozmanité podmínky však tuto touhu značně přibržďují. A tak to má být. Jinak by už dávno tloušťka živé vrstvy planety vyplnila vesmír a na nižší úrovni by už každý člověk byl miliardářem. "Dobří Cikáni" v naší společnosti žijí již mnoho generací a díky zákonům (které jim naddržují) tento druh "přerůstá" dalece své "přírodní" možnosti. Vystavme je stejným podmínkám, jako máme sami a problém se rychle vyřeší. I v Palestině. Všude.

Skep/ticus Max/imus 23.6.2007 17:34

Pravda, když se přestane přihnojovat Izrael, skončí pod životaschopným "plevelem"

;-D

kopretina 23.6.2007 20:03

Re: Další lživý proarabský výšplech septika

Petr Q. 23.6.2007 16:14

Re: Re: Re: Arabové všeobecně

Poučení pro kopretinu:

Zlomek procenta odporně zapáchající resp. jedovaté příměsi je s to učinit jakkoli velký objem nápoje zcela nepoživatelným. resp. životu nebezpečným.

Chápeš???

Stanislav 23.6.2007 16:19

Re: Re: Arabové všeobecně

Turci nejsou Arabové a Araby obecně pohrdají

repetent 25.6.2007 1:44

Re: Re: Re: Arabové všeobecně

Takže bude nejlépe nechat je mezi araby a až se s nimi naučí žít vznikne předpoklad, že by mohli obstát i v soužití s evropany.

Charlie 23.6.2007 8:46

Žádný palestinský národ neexistuje.

Výrok  Zahíra Músejna, člena výkonného výboru PLO:

" Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jako účinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa'.

Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém. Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem.“  

v rozhovoru poskytnutém holandským novinám Trau, 31.3.1977)

Ivan Nový 23.6.2007 8:03

A čekal snad někdo něco jiného,

cílem je přece zničit Izrael a ovládnout Evropu.