2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jarda 23.3.2006 18:27

Re: drahy Vodnice :-))

Po mnohych rokoch si tiez myslím ze s arabmi mier neni mozny. Horsie je, ze lezú do Európy a vnútorne ju rozbíjajú. V kazdom prípade  treba cenit ze tento maly národ v mori muslimov sa hrdinsky drzí. Podporujme Izrael, lebo bránia nielen seba ale do urcitej miery aj nás. 
Sarka 23.3.2006 7:08

Jo to znazte ten vtip

jak se Kohn dal pokrtit u evandeliku, a pak sel ke katolickymu farari a chtel se nechat pokrtit u katoliku. Pan farar se zarazil a ptal se "ale pane Kohn, prosim vas, proc - vzdyt jste teprve pred tydnem prestoupil k evangelikum? A pan Kohn vece: no prece az se mne, pri mym jmenu, budou ptat "A co jste byl driv"? :-)
JInak - nekteri z nas nemeli to stesti, aby se s antisemitismem seznamili az za hranicemi Cech. My taky netusili odkud ty kozene bundy tehda braly ten zajem - evidentne toho vedeli o "sionismu" vic nez my; az po revoluci se nam dostalo trochu objasneni - jak jsem psala dole, akce Pavouk jenom navazovala na osvedcene tradice hnedych bratri. Oni prece vedeli nejlepe, kdo mel jake dedecky , a kdo cim byl "drive"
Vodník 23.3.2006 0:46

Re: Re: Re: Re: Kdy, prosím Vás...

Už mě nebijte, prosím!! Prohrál jsem, máte naprostou pravdu. Je israelské a Israel je hyperkorektní. Co jsme my proti němu? Mouční červi v prachu!....
Vodník 23.3.2006 0:44

Re: drahy Vodnice :-))

Odpusťte, že na Váš příspěvek nezareaguji. Vaše argumenty jsou genocidálně rasistické a za těchto okolností je jakákoli dohoda, tichá nebo hlasitá, mezi námi vyloučena.
mik 22.3.2006 23:07

Re: Právo

Never bolsevicko-arabskym pohadkam.
pbla4024 22.3.2006 22:47

Re: Re: Re: Kdy, prosím Vás...

Bylo židovské, pak římské, pak arabské, pak turecké, pak britské, pak egyptsko-jordánské a pak izraelské. Ale když budou hodní, tak většinu dostanou. Izrael je natolik hyperkorektní, že si území získaná v obranné válce neponechává.
ticha@dohoda 22.3.2006 21:48

drahy Vodnice :-))

Zide mohou vcelku verohodne dokazat mirumilovne souziti v mnoha komunitach, kde vetsinou slouzili jako hromosvod v pripade, kdy bylo na nekoho hodit neuspechy nebo pohromy. Tohle nemuzete o muslimech ze sev. Afriky a Str. Vychodu rici ani nahodou, byli a jsou to nesnasenlivi lide vnucujici svou viru a videni sveta casto nasilim. Jinak Izrael udelal jednu obrovskou chybu, ze se nepoucil od USA a po vyhranych valkach hned nepredlozil porazenym Arabum k podpisu ukonceni valky soucasne kupni smlouvu na ziskana uzemi/viz valky USA-Spanelsko, USA-Mexiko/. Osobne vam rikam, ze bych byl pro mirove reseni ale s Araby se to jevi jako nemozne, proto si myslim, ze skutecne je potreba zalezitost vyresit valkou, ovsem pokud rikam valkou, tak myslim skutecnou valku, ne to co je v Iraku, valku kdy zustane uzemi ale bez Arabu. Brutalita a hruba sila, to je jedine cemu spinavy Arab rozumi naprosto dokonale. Osobne jsem byl proti tomu aby USA do Iraku lezly ale pokud tam uz jsou at tam udelaji poradek, mineno, vnuti jim demokracii alespon tureckeho typu treba za cenu par milionu mrtvych Iracanu. Ne ani nahodou si o Zidech, resp. Izraeli nedelam iluze ale Arabove to je vetes. IZRAEL ta uzemi vyhral ve valkach, ktere nevyprovokoval, je to valecna korist a pokud udela vstricne gesto a nabidne ta uzemi porazenym zpet, vymenou za mirovou smlouvu, tak by to ti porazeni meli prijmout, tedy pokud o mir stoji, ovsem ten arabsky odpad stoji jen o mir, kdy si podminky bude diktovat on, tedy zahnat Zidy do more. Ne pane Vodniku, myslim si, ze bychom je do toho more/Araby/ meli zahnat my a to rychle a vsechny, pokud je cas.
Zuzana W 22.3.2006 21:25

Re: Tak to jsem

Ano, ja taky ctu texty bez diakritiky bez problemu.  Na vase cisilko jsem se taky nedivala - poznam Vas a Vas styl psani, Sarko a cisilko me nezajima. Ve vetsine pripadu cisla nesleduju vubec. (A ja mam providera a propojeni pres proxy,  takze cisilka ( vsech kdo jsou takto pripojeni) se meni). Ale verte, ze kdyby se za Vas takovy typek o jakem je rec vydaval, poznala bych to hned i bez pohledu na cisilka.
Falesny Juchelka je tak okate falesny, ze si toho musi vsimnou kazdy, kdo nekdy prispevky praveho AJ cetl nebo s nim dokonce polemizoval.
Musim bezet a nechci tu dal zaplacavat debatu k clanku. Zdravim.
Jiri Janecek - USA 22.3.2006 21:23

neexistujicich "sionistickych styku"

ja jsem byl opravdu ignorantni co se tyce sionistu po odchodu z CR.
Nekdo se me zeptal kolik znam zidu - jako ze skoly - a ja jsem opradu tomu nedaval zadny duraz (to same katolici).
 Nekdo ale dal do cerveneho ramecku tech deset komousu (ze sta) na fotce nasi tridy, a za to me chteli vyhodit ze skoly (ale vlada a lid pry do me investovali tolik penez ze to neudelali - a take byl rok 1997).
Obdivoval jsem maly Israel jak se brani.
Fandil jsem Israeli a Palestincum v Oslo - posledni dva roky - 2000 - kdy byla nadeje na obou stranach - Israel i Palestina byl ekonomicky zazrak.
Prusvih byl a je ale Saron a jeho Veliky Biblicky Israel.
Jak jsem jiz psal - muj syn je David - a poprve jsem se setkal s antisemitismem ve Vidni - katolicka charita nas posilala do zidovske pres ulici (ja jsem agnostic -za mlada me rodice byli v Cirkvi Ceskoslovenske - dokonce mam nejakou biblickou vyuku jako dite). Vyznavaci Masaryka - ktery se za zidy take postavil - princip pravda vitezi.
Potom ho katolicky farar v Losticich - kde ho chtela babicka pokrtit - neco jako ze nekoho s tim zidovskym jmenem krtit nebude.  A pak par imigrantu zde v USA - tem se David take nelibil.
Znam par lidi z Israele - o politice moc nezacinam - ale co se tyce schopnosti a jednani - perfect - a s jejich zidovskym humorem - shodnou se s kazdym.
Zase moje teorie je ze to je vlada - ne Israel - lidi - jako v USA.
Myself 22.3.2006 21:19

Re: Re: Prvni Intifida - o cem se v dejinach deti neuci

A ten web je....?
Myself 22.3.2006 21:14

Re: Já vím, znám to a sleduji a fandím Izraeli

Mene se stvete a vice myslete a lepe analyzujte...budete vypadat rozumneji a pouzitelneji.
 
Myself 22.3.2006 21:07

Re: Pane Janečku...

Pane PaT..muzete mi rici kterym konkretne z vasich nastudovanych hist. faktu chcete tady argumentovat..? Ja mam takovy pocit, ze rozumnejsi by bylo ho prednest a ne mluvit o tom ze ten fakt v historii existuje a prednest se da. Totiz..myslim, ze by se urcite ke kazdemu z ncih dal najit i hist. protifakt.
Vodník 22.3.2006 20:57

Re: Re: Kdy, prosím Vás...

Máte pravdu. To území je odjakživa židovské, nakonec jim ho Hospodin přislíbil, Arabové tam jen pár set let opruzovali, Židé tam žili celou tu dobu a území Israele si víceméně koupili. Teď se konečně chápou svého údělu, opravdu nevím, co ti teroristé špinaví vlastně chtějí...
Prohrál jsem, jsem salát...
pbla4024 22.3.2006 20:32

Re: Kdy, prosím Vás...

Mně není úplně jasné, jak mohlo být zmíněné území "jejich", když Gaza patřila Egyptu a Západní břeh Jordánsku.
ASTR 22.3.2006 20:31

Tak tak Vodniku

Jen si jeste pozapomnel dodat, ze nas tabor miru a pokroku, stal vzdy pevne za spravedlivym bojem palestinskeho lidu proti sionismu.
 
Jaka 22.3.2006 20:27

další vciťovač

Víte, vždycky když čtu takové dojaté nadržování, nějak si nemůžu odpustit přání či spíš nápad, aby onoho člověka potkal pořádný průšvih v rodině. Zní Vám to zvláštně? Odpověď je jednoduchá, lidi, kteří neprožijí chvíle bezmoci a pořádnou katarzi, ti se většinou nikdy nenaučí pořádně rozanalyzovat nějaký průšvih, jeho vývoj ve fázích, jeho původce a méně důležité viníky, jeho oběti. Lidi, kterým jde život poměrně v pohodě, nikdy neprožijí zkušenosti s oběťmi hranými či skutečnými. Neprožijí okamžiky bezmoci, kdy jakýkoliv posun ne víc než klid.. Víte pane, každý je tvůrcem svého osudu, každý ten svůj má ve svých rukou a má vždycky nějakou možnost udělat nějaký krok. Nečekat, že někdo za něj něco... Palestinci si svůj osud przní už desetiletí sami...dotace či spohzorství ptošustrovávali v nákupu zbraní místo v kultivaci svého života a území. Místo pořádného mírového vzdělání svých dětí. Místo čekání na válečný zázrak nedělali dost pro svou lepší životní úroveň. Promiňte, ale ten, kdo nedělá nic pro své lepší příští, si podle mne svou porobu zaslouží a přestávám jej litovat.. Na tom území měli hodně podobné šance se Židy, jedni obětovali generace, které obdělávaly půdu s obrannou zbraní při sobě, druzí se celou dobu jakoby nehli z místa, jen jako žalovníci přehrávají světu své bolestínství. Neberu..
Sarka 22.3.2006 20:19

Tak to jsem

"mentally behind". Me nenapadlo srovnavat diakritiku (uprimne receno, mam ji dokonale "vyfiltrovanou" - uz me to taky nejeden domaci ctenar vycetl). Cisel si zacnu vsimat, pokud mi na tom bude zalezet - jinak ja bohuzel vetsinou nevenuji tolik pozornosti vsem prispevkum aby mne trklo ci bilo do oci neco takoveho. Vetsinou venuji pozornost jen prispevkum, ktere mne zajimaji ci s kterymi zrovna vedu polemiku - ale vite ze mne ani nenapadlo se dotedka podivat trba na vase "cisilko"?
Zuzana W 22.3.2006 20:14

Re: Tak vy jste

Wendy jsem pouzivala proto, ze tady jedna Zuzana uz byla. Muj duvod pro ten nick byl znam, nijak jsem se pod nim neskryvala. Proto ted,  pridavam za jmeno W, abych se i nadale odlisila.
 
'Zuzano - ne kazdy ma cas, naladu a sklony k tomu sledovat a porovnavat cisla, diakritiku a buhvic jeste'
Sarko, rozdil temi dvema nerozezna snad jen  'mentally behind'.
K tomu, aby mu to doslo, nemusi mit specialni sklony' . Cisla samozrejme zacne automaticky porovnavat kdyz mu do oci bije ze ten tzv. Juchelka je fake.
 
Sarka 22.3.2006 20:07

Takze bych mela

vlastne panu Janeckovi podekovat za tu Australii. Pokud nejsem v Australii a nevim o tom
Zuzana W 22.3.2006 20:03

Re: JO, Zuzano,

'Ted si okousi neceho, ceho ja si pred dvema lety zazila vic nez dost na nejednom foru'
 
No prave proto jsem se ozvala, abych to casove upresnila, pisu uz potreti, ze si toho neokousi ted, ale uz nekolik let, z cehoz prasknuti jeho adresy, tel. cisla atd.. se odehralo taky uz pred dvema lety a ted s nimi ten zakerny clovek vyrukoval znovu.
Sarka 22.3.2006 20:02

Tak vy jste

oopravdu Wendy?   Ja to tu parkrat cetla, ale - uprimne receno mi bylo jedno jaky nick kdo pouziva.
Zuzano - ne kazdy ma cas, naladu a sklony k tomu sledovat a porovnavat cisla, diakritiku a buhvic jeste. Co se tyce rozeznavani stylu a inteligence - nezlobte se, Zuzano, ale u hulvatskych vylevu jako ty od pana Juchelky se po inteligenci nepidim. Pokud tedy byly od "praveho" Juchelky. Cert aby se v tom vyznal.
Zuzana W 22.3.2006 19:58

Re: Udani?

To udani vzeslo od exulantu!
 
Ja zverejneni soukromych udaju jineho prispevatele povazuju za udani!
Temer vsem zdejsim ucastnikum bylo a je zrejmo, kdo je pravy AJ (ktery pise s diakritikou a pod stabilnim cislem pocitace uz leta, (kdyz uz by nekdo byl tak na hlavu a nerozeznal rozdil ve stylu a v inteligenci)a kdo je je ten trouba z australske adresy, kvuli nemuz jsem se i ja - mimochodem -  vzdala  'Wendy', protoze zahajil stejnou metodu i na me.
Takze vsichni vi - a vy byste to taky mela vedet, Sarko - ze zlodej jeho identity AJuchelku zverejnenim jeho soukromych udaju docela obycejne prasknul a znovu podotykam, k velkemu gaudiu dalsich exulantu, kteri k tomu prihlizeli a jeste si prisazovali, nekteri.
Sarka 22.3.2006 19:58

JO, Zuzano,

to je prece jadro pudla. Pan Juchelka si byl tak jisty ze jsem to musela byt  ja a nikdo jiny, ze mne, kdykoli se tu objevim, castuje  temi nejhorsimi utoky, sprostotami a urazkami. Pan Juchelka totiz "vi". Vi lip nez ja. Pak do toho jeste, k dovrseni sprostoty, zacal zatahovat "meho Zidovskeho pantatu". Tomu se rikam ubohost. Ted si okousi neceho, ceho ja si pred dvema lety zazila vic nez dost na nejednom foru - nekdo se presentuje jako on a nezasveceny tezko pozna, kdo je kdo. Ja se tehda stahla ze vsech ceskych for jak jsem byla znechucena - a navic jsem mela dost vaznych osobnich bolesti na to, abych nemela naladu. A kdyz jsem se tu, temer po dvou letech, objevila, pan Juchelka "vedel" . Proto rikam - too bad. Sorry.
Zuzana W 22.3.2006 19:48

Re: Zuzano, ja

Ano, ja taky mluvim o kradene identite - to, ze se tu objevila cela AJ adresa a tel. cislo me sokovalo.  A opakuji, stalo se to nejmin pred dvema lety.
Sarka 22.3.2006 19:45

Udani?

Proboha jake udani? Ja hovorim o kradeni internetovych identit a "ztrapnovani" ci znemoznovani  (charakterove likvidaci) jejich nositele .
Zuzana W 22.3.2006 19:42

Re: Zuzano -

A ze to jseou "jenom" emigranti kdo takhle urazeji a podrazeji? Ale jdete, Zuzano! Ja dostala sve davky od "domacich" ciste na konto toho, ze jsem "Americanka".
Ale ne. To udani vzeslo od exulantu! Ostuda je v tom, ze prave lidi, kteri o sobe rikaji, ze odesli kvuli svobode se pak chovaji na ceskych forech jako komunisticti praskaci. Tomu jsem se divila, nadavkam ne.
A taky jsem to chtela upresnit casove, AJuchelkovi nadavali kvuli jeho pol. nazorum jeste pred valkou v Iraku a pak celou dobu, kdy tu prispival svymi komentari.
 
Sarka 22.3.2006 19:35

Zuzano, ja

mimochodem mluvim specificky o kradene identite, a o (;pro mne dostatecne zavaznych) tvrzenich pane Juchelkovych na mou adresu pro ktera nemel sebemensi opodstatneni. O tom, kdo je na techto forech vetsi hulvat se proste bavit nebudu - to je zrejme kazdemu kdo umi cist a necht si kazdy udela svuj posudek sam.
Vodník 22.3.2006 19:23

Kdy, prosím Vás...

...nabízel Israel získané území za mír? Snad nemyslíte ty návrhy na vrácení zlomku toho, co bylo původně jejich (Palestinců), přičemž by to bylo pod stálou kontrolou Israele a vydáno jeho svévoli na milost a nemilost?
Vodník 22.3.2006 19:20

Podepisuji, Zuzano.

Co mě zaráží, že tito zloději identity, estébačtí udavači a prvoplánoví hulváti se vyskytují vesměs v táboře antijanečkovském a antijuchelkovském. Divím se (no vlastně nedivím  ), že se Šárka nestydí tuto verbež postavit na jednu roveň s Alexem, který zde po léta čelil útokům této připitomělé smečky (která se domnívá být ryze americkou) velmi civilisovaným způsobem. Já tuto trpělivost nemám a pokud mi někdo začne manipulativně vkládat do úst výroky, které jsem nesplodil, pošlu ho promptně do prdele, v poslední době občas i oplatím stejnou mincí..
Sarka 22.3.2006 19:16

Pane Janecek -

to jste o hodne prisel. Zejmena ty besidky s kozenymi bundami na tema neexistujicich "sionistickych styku" , ty byly zvlast potesujici. Ale ty by se vam byly nejspis vyhnuly.....