Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
BLÍZKÝ VÝCHOD: Nesourodé vyhlídky v biblické zemi
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Hrad 2.6.2009 12:47Re: No vite, Udělej ještě jednou syslíka. Prosím..... |
Hrad 2.6.2009 12:45Re: Jsem Evropan Jestli on je blbec, tak ty na to samé musíš mít papír již od biřmování. |
Hrad 2.6.2009 12:43Re: Jsem Evropan Nepátrej Tobě to již nestojí zato, jako koupit nové boty. |
socan 2.6.2009 12:42Re: Jsem Evropan Opet jste mne usvedcil - nejen komous, ale i blbec. Ostatne pro Vas se jedna o synonyma. Tam kde argumenty dochazeji, prichazi dehonestace. Presne timto zpusobem pracuje ADL :) - ale vetsinou to ma alespon nejakou formalni uroven. |
badaxe 2.6.2009 12:40Re: Trochu demagogické A můžete uvést nějaký důkaz statečnosti francouzů? Nesmysly o tom že je donutili britové k Mnichovské dohodě je směšný. Smlouvu s CSR podepisovala Francie a také jen ona jí byla vázána, britové by v tom konfliktu nijak nefigurovali, jejich smlouva s Francií byla o tom že pokud bude Francie napadena (tedy ne když půjde na pomoc nám) půjde jí Británie na pomoc. A pokud vím tak francouzi se vzdávali uý za WWI a jen příchod posil z USA zachránil francii před pádem, vzpoury vojáků, odmítání bojovat a další podobné "statečné" činy byly už tehdy, to že ti "stateční" francouzi pak odhodili zbraně a řada jednotek se vzdala bez boje, stejně jako to že z více než stotisíc "hrdinů" které britové odvezli z Dunkerque jich bojovat s De Gaulem zůstalo asi dva tisíce a zbytek se vrátil do Francie pod okupační nebo višistickou vládu je rovněž jasným důkazem "ststečnosti" dotyčných. |
Ludva 2.6.2009 12:39Je to o náboženství ? Pochybuji, že kdyby se celý Izrael obrátil na islám, že by se něco změnilo. Prostě se moderní civilizovaní lidé dostali mezi středověkáře. A s těmi se nikdy nedomluví. Sekularizace okolí je třeba jako sůl. Třeba s Turky se už dá jakž takž vyjít. |
Feeler 2.6.2009 12:30Re: Egypt - náš vzor v boji proti prasečí chřipce ! Přesto, že jim státy světové socialistické soustavy dodaly prakticky zdarma obrovské množství tehdy nejmodernější výzbroje - koukám, že jsi komik Pro takové mám spoustu obrázků - ovšem z jiného soudku: Trest Boží - Guma na vymazání USA a Izraele z mapy Který národ je největším nebezpečím? |
Gandalf 2.6.2009 12:24Re: Každý den povinná oslava sionistických nácků Pozor, reagujete na bl*ce. To se nema delat, mohl byste se dostat na jeho uroven. A to jiste nechcete. |
Sigmund 2.6.2009 12:23Re: Trochu demagogické No,nechme toho. |
Sigmund 2.6.2009 12:09Re: Trochu demagogické |
Sigmund 2.6.2009 12:03Re: Jsem Evropan Tak to zkusíme vyjasnit. Napište mi prosím nějaká jména přispěvovatelů,kteří straní islamistům. |
vita 2.6.2009 12:01Re: Jsem Evropan No ale to přece, jak se můžete dočíst třeba od známého "znalce islámu" Jakuba Rotha, není podstatné. Islamista, fašista, komunista atd. je každý, kdo nesouhlasí s každým krokem státu Izrael. U politiky USA je podstatné, zda jsou zrovna u moci republikáni (pak se každý nesouhlas započítává) nebo demokrati - a zejména jeden míšenec - to se nesouhlas i promíjí. |
strejda 2.6.2009 12:01Re: Jsem Evropan U vás se nejedná o náhodu. |
Sigmund 2.6.2009 12:01Re: Trochu demagogické Je úplně jedno co si o těch lidech myslíte,či jak je nazýváte.. To,že je ve světě Izrael považován za větší nebezpečí pro mír než KLDR či Rusko o mnohém svědčí. Takový názor často převládá i v Evropě. Je to prostě reakce "světa" s kterou můžeme či nemusíme souhlasit. |
strejda 2.6.2009 12:00Re: Jsem Evropan Myslíte arabáčů? Co to ale je? |
Jakub Roth 2.6.2009 11:59Re: Jsem Evropan Tak "islamisté", nebo ti, kteří "stojí na straně islamistů"? Které máte teď na mysli? Na straně islamistů zde stojí pěkná řádka nebožáků. Asi nikdo z nich islamistou nebude. Udělejte si v tom jasno. |
vita 2.6.2009 11:58Re: Trochu demagogické Zklamalo velení francouzské armády, ne armáda jako celek. Většina vojáků byli odvedenci, tedy občané - a ti to nemohli svému velení zapomenout. Jak nesmyslně krvavé boje, tak brzkou kapitulaci. A zejména přípravu na minulou válku. Nešlo o zbabělost Francouzů, ale o neschopnost armádního velení - jež byla srovnatelná snad s neschopností velení Rudé armády v červnu 1941. Jenže Sověti měli kam ustupovat... |
Jakub Roth 2.6.2009 11:57Re: Jsem Evropan Nejste vy náhodou blbec? |
Jakub Roth 2.6.2009 11:56Re: No vite, Něco relevantního na výlevy komouše? Nenechte se vysmát. Řadu let jsem zde mladým nácíčkům a bolševíčkům (nevím, co vám na tom vadí) kladl relevantní fakta, až jsem si uvědomil, že je nechtějí, chtějí jen dát na jevo frustraci a kadit. |
pbla4024 2.6.2009 11:51Re: Trochu demagogické No třeba radostné deportace Židů z Vichistické Francie jim ke cti příliš neslouží. Zbabělí nijak extrémně nejsou a stateční taky ne. |
Sigmund 2.6.2009 11:47Re: Trochu demagogické No,oni Svobodní Francouzi toho moc nenabombardovali. Nicméně,to už zacházíme příliš do podrobností. Chtěl jsem jen nějaký důkaz o údajné zbabělosti Francouzů za 2.světové války. Pravdou je,že byli a jsou statečným národem. |
Větší vlastenec 2.6.2009 11:41Re: Le terroriste Carlos apporte son soutien à Dieudonné Samozřejmě jde o sionistickou provokaci. |
Sigmund 2.6.2009 11:41Re: Jsem Evropan To že nemusejí Izrael,nesouhlasí s politikou USA či jiné mocnosti z nich přece nedělá islamisty. Nevšiml jsem si v diskuzích nikoho,kdo by měl představy světového uspořádání jako ten všivák Chomejní,či se tetelil blahem při představě zavedení práva Šaríia v EU... |
socan 2.6.2009 11:38Re: Jsem Evropan Kritizovat politiku statu Israel = byt antisemita = byt nacek nebo komous? Tohle je typicky postup ADL. Nejste Vy nahodou agent :)? |
Sigmund 2.6.2009 11:37Re: Jsem Evropan To jsem moc nepochopil,no to nevadí,zkusím se "přeladit na Radio Vítek". Kdo z přispěvovatelů v diskuzi "stojí na straně islamistů"? |
Větší vlastenec 2.6.2009 11:34Pro s.s.xixa : Lež o plynových komorách Zdar soudruhu a soukmenovče xixo ! Zrovna jsem si vzpomněl : před nedávnem jsem jedním okem sledoval jakousi televizní debatu (nevím jakou, byl jsem na návštěvě u známých). Kdosi v ní hovořil o 6 000 000 Židů, zavražděných v plynových komorách během holocaustu. A to je samozřejmě lež ! Jak každý ví (ani to teď nemusím hledat na webu), Cyklonem B byla zplynována jen část z tohoto počtu. Miliony Židů zemřely v táborech (nebo i na jiných místech) jinými způsoby : hladem, zimou, na infekční nemoce. Jiní se nechutně drželi života, takže je bylo nutno zplynovat ve speciálních automobilech, utlouct, utopit, dát k dispozici služebním psům, a také jednoho po druhém (nebo i ve skupinách, samozřejmě) zastřelit. Což, jak jsem napsal, každý ví. A přesto si někdo (nevím, ale klidně mohl mít židovský původ !) dovolí tvrdit, že byli všichni zplynováni v komorách. Děsivá lež ! A ještě : často se zapomíná, že během holocaustu neumírali jen Židé. Málokdy se připomíná náš, čistě český přínos k očištění Evropy : naše vlastní sběrné (nikoli "koncentrační" !) tábory pro Romy. Národní nebo mezinárodní, socialismus je jen jeden ! Volte ČSSD a KSČM ! |
socan 2.6.2009 11:33Re: No vite, Ok - priznavam se: komous. Poprosil bych ale nezamenovat s bolsevikem. Kdyz jsme si tohle ujasnili, Mohl byste Jakube uvest neco relevantniho k tematu? Nebo se omezujete na kadrovani? |
Harpyje 2.6.2009 11:32Re: Jsem Evropan Soudruzi si obvykle dávají nálepku antisionismu. |
Jakub Roth 2.6.2009 11:30Re: Jsem Evropan To si ale všímejte víc, synku. Podívejte se na jiné zdejší články o této problematice a pod nimi v diskusi najdete pěknou řádku existencí, které nepokrytě podporují cokoliv islamistického. Obvykle se jedná o nácky a komouše. |
Harpyje 2.6.2009 11:27Le terroriste Carlos apporte son soutien à Dieudonné |