19.6.2024 | Svátek má Leoš


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
BJ von Wolfenstein 27.2.2009 10:54

Re: DÍKY

R^. Dobrý postřeh!

sluzsky 27.2.2009 10:56

Re: DÍKY

Autor asi nezná informace o teorii reletivity, jedná se o veliký podvod AE, který své tajemství odnesl do hrobu. Sám o ní řekl, že této teorii rozumím pouze on. Sluzsky

BJ von Wolfenstein 27.2.2009 11:02

Re: DÍKY

Jinak řečeno, teorie relativity je jen další část světového židovského spiknutí. To jste tím, chtěl říct?

westík 27.2.2009 11:09

Re: DÍKY

a pár lidí ( mezi které zajisté patří sluzsky,kterému Einstein toto tajemství odkázal...spolu s větou, že "nevím, zda vesmír je nekonečný, ale za to jistě vím, že lidská blbost nekonečná je";-D

Petr Benes 27.2.2009 11:22

Re: DÍKY

Arabove prevzali cislice z Indie, vite? Takze spravne by melo byt indicke cislice. Podivejte se na sanskrt. :-P

F.Čech 27.2.2009 11:51

Re: DÍKY

Arabské číslice opravdu přišpi do Evropy od Arabů. Vymysleli je ale Indové a Arabové je převzali od nich..

Komik 27.2.2009 11:53

Skvělá ponámka

Jako umírněný příznivec Izraele Vám za ni hluboce děkuji.

Takže, abychom si to shrnuli: vše, za co vděčíme podle Vás Arabům, přinesli do světové civilizace na počátku období Islámu, resp. v období prvého rozkvětu Islámu. Vše, za co vděčíme podle Vás Židům, vzniklo v 19. a 20. století.

Hádejte: kdo z nich ustrnul ve vývoji?

VLK 27.2.2009 12:10

Re: DÍKY

Arabům vděčíme pouze za zprostředkování toho, co vymysleli antičtí Řekové, Římané a Féničané, jejich pokračovatelé Byzantinci, případně Peršané a Indové. Arabové to uchovávali asi 300 let, než to předali zpět do Evropy, která to pak třikrát tak dlouhou dobu rozvíjela, zatímco u Arabů to upadlo v zapomenutí obdobné předchozí době temna v Evropě. Zatímco v Evropě byla ta doba temna způsobena hlavně příchodem necivilizovaných národů a křesťanské náboženství mělo stabilizující a rozvíjející roli, u Arabů byl hlavním důvodem stagnace islám. To období rozkvětu na počátku islámu je dané dvěma faktory - konjunkturou způsobenou územními expanzemi a vládou jedné původem perské dynastie, nejdříve v Bagdádu a Damašku, pak na Pyrenejském poloostrově.

. 27.2.2009 13:21

Už slovo "křesťanství" je nedorozumění

V podstatě byl jen jeden křesťan a ten zemřel na kříži a s ním zemřelo na kříži i "evangelium". To, co po dvě tisíciletí nazýváme "křesťanstvím", znamená jen tolik, že člověk sám sobě nerozumí. Křesťanství slibuje všechno, ale nedodržuje nic. Církev později dokonce zfalšovala i dějiny lidstva na předhistorii křesťanství ...

VLK 27.2.2009 15:17

Re: Už slovo "křesťanství" je nedorozumění

Mýlíte se. Ten na kříži byl jen židovským prorokem, křesťanství nezačíná ním ale až Šavlem - Pavlem, který jeho učení modifikoval a rozšířil mezi nežidovské národy. A jeho vznik byl završen až kodifikací evangelií o pár stovek let později.

Ovšem že Vy nedodržujete nic,ani nit diskuse, to je asi dáno tím, že nic neslibujete. Chápal bych Váš příspěvek pod jinými mými příspěvky zde v diskuzi, ale tady je očividně mimo. Mám ten dojem, že chcete jen vše bořit, ale nic stavět. Nepovažuji to za nejšťastnější přístup. Rozumíte sám sobě?

. 27.2.2009 16:16

"ten na kříži" byl Syn Boží

který se domníval, že ničím lidé netrpí tolik jako svými hříchy. To byl jeho omyl, omyl toho, kdo se cítil bez hříchu, komu se nedostávalo lidské zkušenosti. Ale máte pravdu - jsem mimo nit, zda jsou Palestinci národ ...

Danton 27.2.2009 14:16

Re: DÍKY

Arbské číslice jsou ve skutečnosti hodně odlišné od našich, myslím si, že se jin tak říká poute tradičně bez znalosti reality.

. 27.2.2009 14:58

Graficky se liší

Avšak jejich užití předpokládá znalost dekadického pozičního systému. To je celá pointa.

ttt 27.2.2009 10:21

bohuzel taky propaganda

Celkem rozumne clanky e bohuzel zvrtly na propagandu.

Narod je urcita skupina lidi, na nejakem uzemi, s nejakou historii atd. Palestinci jsou skupina lidi, historii maji predevsim od roku 1947, ale to by melo stacit.

Meli by mit pravo na uzemi podobne jako Izrael.

To uzemi je pomerne presne definovane (Gaza + Zapadni breh + cast Jeruzalema). Takze nejak neni dudov jim ho odpirat. Jedine s cim souhlasim je, ze to uzemi uz 60 let nemaji predevsim vinou arabu. To ovsem neni duvod jim ho odpirat i do budoucna.

BJ von Wolfenstein 27.2.2009 10:33

Re: bohuzel taky propaganda

S tou propagandou bych byl opatrnější. Když vidím, jak jednoznačně proarabsky  píšou evropská mainstreamová media, jaké strašlivé bláboly tečou z televize, tak jsem vděčný za NP.

jk 27.2.2009 12:42

Re: bohuzel taky propaganda

to je kravina. Píšou prožidovsky ale realita bude asi mnohem horší...

.. 27.2.2009 9:37

Záměrné zkreslování historických fakt o Palestině a Izraeli

Reakce na dřívější článek Pavla Mareše „Palestina neexistuje, nemůže být okupovaným územím“ je zde a dalšé slova jsou zbytečná  http://www.blisty.cz/art/18151.html 

bm2 27.2.2009 9:46

Re: Záměrné zkreslování historických fakt o Palestině a Izraeli

Nebol by odkaz rovno na Halo noviny, alebo Radio Jerevan ? Blicie listy maju rovnaku informacnu hodnotu.

westík 27.2.2009 10:14

Re: Záměrné zkreslování historických fakt o Palestině a Izraeli

dvojtečka je na Psu "profláknutý" lhář ! :-P Polopravdy a nesmysly sděluje jako "hotovou věc" , s nadšením se chytá kdejaké pověsti a fámy, své domněnky (či domněnky jemu podobných) a čiré fantasie nafukuje jako mýdlivé bublinky , a ještě ke všemu je vydává div ne za výsledky vědeckých bádání ;-D.  Hmm, kdyby je všechny vydal pod názvem "sebrané (ne)smysly D.T " možná,že by měly úspěch jako sci-fi :-/

Seveřan 27.2.2009 9:06

Semita jako semita,

A z ruskojazyčných Chazarů se zase stali čistokrevní Židé, nyní občané předtím nikdy neexistujícího Izraele.

viktor čistič 27.2.2009 9:12

Re: Semita jako semita,

vy si snad troufáte nevěřit, že Sára a Izák z Kyjeva nemají prapředky ve Svaté zemi?8-o

viktor čistič 27.2.2009 9:15

Re: Semita jako semita,

oprava - mají

Tino 27.2.2009 9:24

Re: Semita jako semita,

Určitě daleko pravděpodobněji, než že rodilý čech má prapředky ve slovanských kmenech přišlých na Moravu či jak se tehdy tohle území jmenovalo.

K původu se lze hlásit, prokazovat ale není prakticky možné.

pbla4024 27.2.2009 10:07

Re: Semita jako semita,

To se velice mýlíte. Zkoumáním DNA na úrovni populací se takové věci dají zjistit.

VLK 27.2.2009 11:48

Re: Semita jako semita,

Tím se dají zjistit nějaké trendy či shody, ale víc tím nezjistíte, neboť nedokážete zjistit původní stav. Každý stav v historii byl totiž směskou, silně ovlivněnou náhodou. A je otázkou, co si vezmete za základ i té dnešní populace. Patří u nás žijící Vietnamci do studovaného vzorku naší populace?

pbla4024 27.2.2009 12:26

Re: Semita jako semita,

Omyl, dají se zjistit velmi zajímavé věci. Třeba mitochondriální Eva, expanze Bantu, korelace Basků coby genetické anomálie a jazykové anomálie, "rozpor" mezi genomem a jazykem obyvatel Finska a genetická homogenita Židů.

VLK 27.2.2009 15:37

Re: Semita jako semita,

Jak vidím, reakce na své příspěvky sledujete, tak doufám, že se sem ještě podíváte.

Ano, všechno, co jste popsal, se dá nějak statisticky vyčíst. Jenže pokaždé je to sledování jen jednoho druhu genetické informace, nejčastěji buď mitichondriální, tedy dědičné jen v ženské linii, nebo Y chromozomu, tedy dědičné jen v mužské linii. Ale soustavná korelace mezi tím, celý ten zbytek genetické informace přenášející se kdykoli mezi tím v běhu tisíciletí jednou v ženské, podruhé v mužské linii, ten se zanedbává.

Kromě toho jsem se díval podrobněji na výsledky sledování toho Y chromozonu a na to, co z toho udělala média, a zděsil jsem se. Třeba ty závěry, že nejsme příbuzní Němců a že jsme příbuzní Irů, ty z toho vůbec nevyplývají, to je jen šíleně zjednodušená interpretace statistických dat. Vůbec to nebere v úvahu, že jeden Čech má jen jeden chromozom Y s jednou charakteristikou a ne nějaký průměrný, který vyšel pro populaci Čechů jako takových. I to mne vedlo k otázce, nakolik jsou do toho vzorku započítáni Vietnamci žijící u nás, neboť s těmi chromozomy, které sem velmi pravděpodobně přinesli oni, se tam počítá jako by byli v našem spektru odjakživa.

pbla4024 27.2.2009 16:38

Re: Semita jako semita,

Určitě nejde pouze o sledování mitochondriální DNA či chromozómu Y. Stejně dobře lze sledovat vyskyt konkrétních alel, viz třeba pět nezávislých vzniků srpkovitosti červených krvinek.

westík 27.2.2009 10:28

Re: Semita jako semita,

ale Tino, etnogeneze Slovanů není ještě známa ,pravděpodobně se Češi "přicourali "v několika proudech dílem z Balkánu, dílem z nynějšího Polska, dílem odněkud  Běloruska nebo Ukrajiny ! Přečtěte si knihu od Hlinky: Spor o praotce Čecha ! Ostatně, co je to "rodilý Čech" ?  Snad jediná  věc blížící se jistotě v tomto směru je ,že Slované ( Češi) patří jazykově k indoevropským národům !  JInak -za částku 4000,-Kč můžete si zjisti, jaký jste"voříšek" ;-D www.genomac.cz

Petr Benes 27.2.2009 14:49

Re: Semita jako semita,

pravdepodobne to je, ale tech korenu je samozrejme mnoho. tohle bude urcite u kazdeho  jen jeden z mnoha. i kdyz cim dal do minulosti se ty koreny zase spojuji. urcite zajimave tema.