1.5.2024 | Svátek práce


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Paul Schmidt 5.2.2009 1:27

Re: fistein je nejspis rasista, asi xenofob a mozna podporuje genocidu

V čem háfiz přehání ve své reakci na Fištejnova hnusná podněcování k rasové nenávisti?  Fištejn lže o Alžírsku, v němž podle něho islamisté usmrtili na začátku tohoto tisíciletí okolo 200 tisíc lidí. Tam tehdy ve volbách zvítězila islámská strana, načež sekulární armáda zrušila výsledky voleb a začala zatýkat a mučit a vraždit tisíce lidí. Myslíte, že nám lhář Fištejn dodá seznam obětí?

A když jsme u toho, podle Fištejna  zhruba jedenáct milionů muslimů nalezlo smrt od svých soukmenovců (nacistický výraz par excellence). Kolik nemuslimů nalezlo smrt ve stejné době?  Třeba za vlády Stalina nebo Pol Pota nebo Idi Amina nebo předsedy Maa nebo Suharta?  

háfiz 4.2.2009 21:31

Re: fistein je nejspis rasista, asi xenofob a mozna podporuje genocidu

přeháníte. zkuste trochu vychladnout.

háfiz 4.2.2009 21:29

Re: Židé organisují asociální cikány proti Čechům

proboha to je snad dobře že se tady někdo odváží postavit náckům, a zrovna židé !!!! jak může něco takového napsat člen národa, který byl v područí nacistů? je mi za vás hanba tyhle komentáře číst. a s tímto článkem pana Fištejna 1oo souhlas.>-

M16A2 4.2.2009 9:58

fistein je nejspis rasista, asi xenofob a mozna podporuje genocidu

mozna pamatujete s. fisteine, jak arabaci zmasakrovali zidovskej vyber na oh v mnichove, neblahe pameti. A co udelali zide? kazdyho jednoho araba, kterej s tim mel neco spolecnyho, nasli, vysvetlili mu po jak spatnych cestach kracel a pak ho strelili. do hlavy. To jsou zide respektuhodni. Zide, kteri drzi jine etnikum v ohradach, anebo zide, kteri, kdyz se nudi tak jdou srovnat nejakou arabyvlastnenou nemovitost se zemi, pripadne zide, kteri hazi navadene bomby z letadel, ktera dostali zadarmo, na oblasti husteji obydlene nez praha nejsou respektuhodni. Z techto zidu jde strach, jsou to nevypocitatelni nasilnici a hystericti rasiste. Jenze strach udrzovany silou se velmi lehce preklopi do nenavisti, pokud vase sila zeslabne. Mate 2 moznosti: bud pozabijet vsechny araby, nebo se zacit chovat jako slusna okupacni mocnost. Kdyby se vase chovani na okupovanych uzemich dalo srovnat s chovanim wehrmachtu, ss a gestapa, tak by si palestinci velice oddechli.

Větší vlastenec 3.2.2009 22:41

Dobrý gag, vážně !

Teda kámo, to se Ti povedlo, fuckt !

Já a národní socialista !  :-D

To jste v tom Brně, mém rodném městě, dnes opravdu tak hloupí, že nepoznáte socialistu národního od mezinárodního ?!?  8-o

Asi ne, že ? Asi jen někteří Brňáci píší do diskuzí bez znalosti věci, že ? Jinak by Brno už dávno spadlo, že ?  :-/

Tož zdarec, Gagu !  R^ >-

ctenar 3.2.2009 16:50

Re: Pomocí se sáváte spolupachateli teroristů

Gruzii ? Aby zase mohla v noci likvidovat civilisty ? To o Vas vypovida o vsem.

ctenar 3.2.2009 16:47

Fuj

Clanek a autor jsou k zbliti. Navic ta vycucana cisla z prstu. Tento pan nebo jeho otec pracoval v kancelari Goebelse ?

petr 3.2.2009 13:43

...

terorista je ten kdo má bomby a nemá bombardovací letectvo..jinač přeji všem příznivcům izraele 1 den izraelského farplaj tedy kališnikovem proti tankům to se bojuje že.a doufám že aspon jeddnoho z vás si ti arabové najdou VIVA Palestina ....

Zak 3.2.2009 12:42

Re: Pomocí se sáváte spolupachateli teroristů

http://www.jordantimes.com/index.php?archive=2009-1-7

- jste člověk ? Nebo nelidské zvíře, které je třeba ubít ? Jako by z Vašich úst promluvil Stalin, nebo Hitler ! Kde je Vaše duše ?????

Zak 3.2.2009 12:36

Re: Gaza je extrém. S kontraproduktivitou humanitární pomocí to ale platí obecně.

a) válka JE přírodní katastrofa

b) Až těm lidem dáš prostředky a prostor k obživě který jim byl sebrán (o to se ten konflikt konec konců vede) - pak si cintej o "nehumánnosti humanity" co chceš. Ale AŽ !!!!!

c) Když nějaký člověk mluví v souvislosti s LIDSKOU společností o "přírodním výběru" a "přirozenosti vraždění" - mohu ho považovat za magora. Pokud je to Žid - s historií holocaustu, je to CHUCPE !!!! Pane Fištejne - my bychom s dovolením raději slyšeli, co si o potřebnosti evropské humanitární pomoci myslí sami Palestinci. Odpusťte, ale jako jejich mluvčí nepůsobíte věrohodně.

paska 3.2.2009 12:25

Synku Jefime jste opravdový ma...

Bylo by dobré si přečíst Bibli a tam najít odpověď. Ten kdo seje vítr, sklidí bouři a možná v té neschopnosti se ropzmnožovat je zakopaný  viditelný pes. Oni totiž přistěhovalci z Ruska nejsou a nebudou řešením na dlouho. Izrael nečeká v budoucnu nic dobrého, stejně jako Vás, který de facto schvalujete řádění v Gaze, Sabře , Šatíle. To je mi publicistika jako hrom. Je mi Vás nekonečně líto, pokud máte odvahu si vzít z těchto řádků příspěvků zpětnou vazbu.

Ludva 3.2.2009 12:13

A co Indiáni ?

A australští domorodci, Maorové na Novém Zélandu, těm taky někdo vlezl do země a přivlastnil si ji. I když jasný rozdíl tady je, Izrael vznikl tam, kde byl před tisíci roky. Stačí si přečíst bibli.

Paul Schmidt 3.2.2009 12:00

Re: ..co to ctu, rakety litaji znova....

No jo, ale rakety taky lítaj do Gazy. Nejste jeden z těch čtveráků, kteří považují některé rakety za dobré a některé za špatné, některé obranně a jiné útočné? Jedna strana konfliktu má podle vás zřejmě právo na odvetu a druhá ne.

beni 3.2.2009 11:29

j.Fištejne,propagujete židovský zlo,jste fanatický žid a Vaše články tak vypadají-zabíjet,zabíjet

!!!!!

xtl 3.2.2009 9:24

Re: Vyslovený

Osobo, přiměřená sebeobrana vypadá jinak než povraždění stovek malých dětí.

Gagh 3.2.2009 5:20

Hele ty malývelký nacisto!!!

Koukej si jít třísknout hlavou vo zeď, chvílu si tam zanaříkej a tady dej pokoj...

Větší vlastenec 3.2.2009 4:19

Re: My Češi rádi přestoupíme na Islám !

No jistě. Před pár lety narušili kázání (tuším) hlavy anglikánské církve propagátoři sexu od 12 let.

Volali něco jako "Ony to chtějí !" atd. Nějak se mi to nechce hledat.  :-/ Ovšem bylo to během Bohoslužby, a ochranka je promptně vynesla v zubech.

Naši národně-socialističtí soudruzi mají vlastní mše, se specifickými obřady, u specifických oltářů. Se spoustou relikvií, včetně artefaktů, jichž se Vůdce údajně dotknul svojí božskou rukou.  8-o

Což je pořád úplné prd proti našim soudruhům nejsoudruhovatějším, kteří mají svého Proroka kompletně celého, v Mausoleu.  R^

Alláhu Čest !

Karel 3.2.2009 2:23

Re: Medvedi sluzba darcu.

Diky za uvedeni veci na spravnou miru.

Karel 3.2.2009 2:10

Re: Medvedi sluzba darcu.

Kopretino, nesmis zamenovat Sephardicke "zidy" s Tvojim tzv. zidovskym puvodem. V samotnem Knesetu se hadate kdo to vlastne je Zid. Sephardicti zidi patri do teto oblasti. Ti tam zili po tisicileti. To jsou biblicti Zidi. Taky se jim snad rika Hebrew. Tvuj vychodoevropsky puvod patri do oblasti dnesniho Ruska.  Vasi historicti predkove jsou Khazari jez prijali v 8. stoleti judaismus a ztratili vlastni uzemi v Rusku. DNA testy provadene   izraelskymi vedci potvrzuji , ze asi 80 % dnesnich tzv. Zidu ma puvod v techto Khazareh.  Predkove Khazaru nikdy nezili jako etnicka skupina v oblasti jez se rikalo Judea. Ono existuje jeste dalsi vetev "Zidu", pochazi z oblasti dnesni Etiopie a jmenuji se Phalasha. Ti jsou cerni a jsou stejne konvertovani na judaismus jako Tvoji predci Khazari. Muj pritel Rubin  mi pred nekolika lety ukazal zidovske noviny kde byl titulek "Who is a real Jew?" (kdo je skutecny Zid?). Ja jsem se na to ptal a zde mas ve zkratce co mi bylo receno. Rubin pochazi z Ruska a nekdy v 80. letech se vystehovali. Rubin nema nic spolecneho s Tvymi vyklady. Zidovska komunita je velmi rozdelena nazorove pokud se tyka vztahu k Izraeli. Ty jsi plna sionistickych polopravd a snazite se lidi nekdy i obvinit z antisemitismu kdyz se zastanou Palestincu. Snad vis, ze Arabi jsou semite stejne jako Sephardic zidi. Takze ten Vas pripadny antisemitismus nema etnicky zaklad.  Snad vis, ze behem sionistickeho masakru v Gaze samotni Zidi protestovali a vyjadrili nesouhlas s Izraelem. Tito lidi si zaslouzi obrovsky respekt ponevadz vedome podstupuji riziko ve sve komunite. To co Ty se snazis tvrdit nema historicke pozadi. Nevim jestli to delas vedome. Rubin by Ti vse vysvetlil lepe. On je rozumny kluk. Kopretino, nenapadej lidi z levicactvi pokud maji jine nazory nebo zkusenosti v zivete nez Ty. Anglicky se tomu rika "cheap shot" (rana pod pas). Nemyslim ze si to zasluhuji. Ja jsem z  tzv. levicove zeme odesel velmi davno. Vim, ze nas tech pravicaku tam bylo sakramentsky hodne!

Větší vlastenec 3.2.2009 1:58

Re: Zbabělý vincenzo není připraven zemřít ?

On ten Izrael jaksi pořád vzvétá, hošánku.  :-/

Přestože se naši arabští bratři snaží, seč jim síly ... nestačí.   ;-( 

Převaha v lidech 300 : 1, všechny prachy za ropu a plyn, a pořád to ne a nestačí.  :-(

Tak zvedni zadek, hošku, a šup do nějaké příhodné muslimské země. Tam dostaneš školení, jak z Prahy udělat druhý Madrid nebo Londýn (nemyslím po architektonické stránce).  R^ :-)

V Ráji Tě čeká 72 panen. Každou noc ! Tak přestaň masturbovat, a ráno šupky na letiště.  Alláhu Čest !

Paul Schmidt 3.2.2009 0:56

Mudrování profesionálního Žida Fištejna

má zanedbatelnou hodnotu, neboť nepřináší nic pozitivního a nikomu nepomáhá, až na to, že nahrává náboženským fanatikům, jako je "kopretina".

Karel 3.2.2009 0:16

Re: Medvedi sluzba darcu.

Kopretino, mam takovy dojem ze Ty jsi zidula ve sluzbach izraelskeho ministersva obrany. Tady je vseobecne zname, ze Vasi kolegove v Izraeli zmobilizovali spoustu fanousku sionismu po cele Evrope aby "zpracovali" nezidovskou populaci. Mas to ale marne. Musite zmenit zpusob chovani. Nesmite masakrovat lidi. Mohu  Ti zcela po pravde rici, ze jsem nikdy nevolil levici. Pokud skutecne jsi pristupna historicke pravde, musis uznat ze tzv. vedecka politicka levice ma historicke koreny v lidech Tveho Ashkenazy puvodu. Snad vis kdo K. Marx byl.

Vlad 3.2.2009 0:14

Re: zabíjet lidi je nemorální

Oponuji. Zabíjet vrahy je zcela naprosto morální. Kdo neuzná právo jiného na život, nemůže mít právo na život svůj. Nikdo nemá právo riskovat životy bližních jen proto, aby si otestoval, jestli se vrah ve zločinecké škole v base polepšil. Mohl by dát pro efekt za náhradu v sázku život vlastní. Ale jak by k tomu přišla nevinná oběž vraha, že byla zavražděna? Že půjde do kytek i ten blbec a jeho kremace jí život nevrátí.

Vraha je nezbytné zabít. Jestli je to někomu eklhaft. Já to udělám.

A NENÍ to zabíjení lidí.

vincenzo 3.2.2009 0:06

Re: Zbabělý vincenzo není připraven zemřít ?

Nevim kam na ty hámotiny chodíte, Menší Internacionalisto, ale proč bych měl ničit Israel? Von se docela dobře dokáže zničit sám, jenom mu to bude chvíli eště trvat. já jsem jen pozorovatel, mam lóži, kukátko, flašku pod židlí a hodlám to bedlivě sledovat, toť vše. Ráno v šest !!

Vlad 3.2.2009 0:05

Re: Měli bychom se hlavně starat,

Jo jo, a jinde zase stály (stály!, minulý čas) stovky kostelů. Největší mešita v Konstantinopoli, Cařihradě, Istambulu, je bývalý křesťanský kostel. Neblbněte. Proč ne mešita? Nic proti tomu. Ale proč mohamedánský povaleč, loupežník a vrah? Vyžírkové domů a pracovat, bych si dovolil mít ten názor. To ovšem je neprůchodné, že by to muselo platit i na Indočechy a Slovensko.

Vlad 2.2.2009 23:59

Re: My Češi rádi přestoupíme na Islám !

Ano, ovšem. Pokud však nepřijdou uctívači pedofila nebo nositelé vztyčených pravic.

Větší vlastenec 2.2.2009 23:55

Zbabělý vincenzo není připraven zemřít ?

Tak hošíku, tohle ale není vůbec žádná legrace !   ;-€

Jestli chceš zničit Izrael, konečně vyřešit židovskou otázku, musíš být ochoten zemřít Smrtí Mučedníků ! Třeba hned zítra !

Tisíce muslimských dětí se připravují na cestu do Ráje, a "hrdina" vincenzo se chystá požívat alkohol !!!   8-o ;-O Rv

Ještě k tomu sežer kus prasete !  (Y)  S takovouhle, hošíku, vyletíš do povětří hned po Židech. Ale nepůjdeš do Ráje, nýbrž jako nevěřící pes rovnou do pekla !

Alláhu Čest !

Větší vlastenec 2.2.2009 23:48

Žid může věřit jenom Židovi

Správně !

Žid může věřit jenom Židovi.

Proto byl založen stát Izrael. Abychom nemohli jednoduše vyjít na ulici, a zabít nejbližšího Žida. Tak jako jsme to dělali, i my Slovani povahy holubičí, co lidská paměť sahá.

Až bude Izrael zničen, budeme opět moci mordovat Židy naprosto beztrestně.

Alláhu Čest !

Větší vlastenec 2.2.2009 23:40

Re: My Češi rádi přestoupíme na Islám !

Pane doktore, jako vzdělanec byste měl vědět, že po závěrečném "Amen" následuje pouze Ite, missa est.

Tx 2.2.2009 23:38

Re: Blízký Východ: Medvědí služba dárců

Chyba. Na cely svet!