4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sven Australan 26.11.2009 12:03

i palestinky chtějí.....?

 Tak tohleto je, čemu v Austrálii říkáme bulšit (bullshit)- tedy, "býčí h.v.o" !   Nevím, kdo to těmto palestinským dívkám sponsoroval a financoval  (hádal bych, že dobráčci z EU, ti na podobné akce, vždycky mají extra fondy).   U nás, protože po mnoha "humanitních" akcích jejich souvěrců ve světě (9/11, London, Madrid, Bali, Bombay a jinde) se se svými hijaby staly cílem zamračených pohledů i urážek, náše "multi-kulti" socanskýá vláda ve státě New South Wales, začala v novinách propagovat vstřícnost muslimských občanů k našim sportům.  Kopaná to sice není, ale stoletá tradice plaveckých záchranářů na plážích, kde často docházelo ke střetům místních, bílých kluků, s gangy mladých muslimů (z Libanonu, Turecka, Egypta a pod.), kteří na pláže přicházeli okukovat a komentovat "odhalené maso", našich děvčat. Tak to nazval jeden z jejich (mnoha) šejků- kazatelů v mešitách.  Proto naše připodělaná vláda uvítala utvoření družstva "záchranářů" z řad muslimských dívek, pozovaly pro noviny i televisi v přilehavých oblecích a hijabech, ovšem, celé to "vyšumělo", protože žádná z nich neumí plavat, natožpak zachranovat topící se.  Tak to je, podle mého, stejný bulšit, jako ta palestinská kopaná.  Mimochodem, přál bych si ty dcery Hamasu, či Fatahu vidět, kdyby hrály proti děvčatům z Izraele ! To by byl pohled ! Jediná podmínka, nesmí se přinést na hřiště ani Kalašnikov, ani Semtex !!!

Erich 26.11.2009 12:54

Je dobre,ze se ti libi v Australii

No jak je to s plavanim u vas, co stojite na hlave nevim, ale o tom fotbale pise Lahav jasne:        A dokonca palestínska samospráva v tejto záležirosti nie je oddelená

ani od izraelských Arabov: v palestínskej reprezentácii je niekoľko

hráčok izraelského arabského družstva Sachnin – ktoré je, mimochodom, 

m a j s t r o m ženského fotbalového majstrovstva Izraela.             Hele Svene. Americane se na vas divaji jako na vidlaky. A ted mi vysvetli. Kamaradka byla letos nekolik mesicu v USA, aby zarizovala nabor plavciku pro bazeny, plaze, rekreacni zarizeni atd. A byla otresena tim, ze vetsina americanu, ktera se na toto hlasila neumela ani poradne plavat. Takze tem mistnim kulim delali zachranu externisti z celeho sveta. A co pak chces po muslimskejch holkach, kdyz sami Amis si najimaji plavciky z ciziny. Tak a jak jste na tom u vas ve vidlakove,domorodce?     

Glutaman 26.11.2009 15:48

Re: Je dobre,ze se ti libi v Australii

Čech píše člověku žijícímu v Austrálii, že je vidlák. Bravo.

Sven Australan 28.11.2009 4:05

Re: Je dobre,ze se ti libi v Australii

 Je faktem, ze kopana (soccer) v Australii neni spickovym sportem (tady spis australian football, rugby, tenis a prave to plavani), ale na priklad moje deti umi plavat od svych tri let. Jak se na nas divaji Americane, vime asi lepe, nez Vy.  Nasi vojaci byli spolehlivi spojenci USA uz v 1.svet. valce, totez v 2.s.v., v Koreji, Vietnamu a ted v Iraku a Afghanistanu take.  Jeste zadny australsky vojak z boje neutek !  Muzete to rici o svych "vidlacich" ?

bobr 26.11.2009 8:46

Pište česky

a jestli to neumíte, vemte si překladatele.

Erich 26.11.2009 8:47

Re: Pište česky

Jsi blb.

Honza 26.11.2009 9:14

Re: Pište česky

Jednou, už dost dávno, jsem se na prohlídce nějakého hradu setkal se dvěma Slováky, kteří (slovensky!) žádali průvodce o výklad v angličtině, protože mu prý nerozumí. No vida - podobní blbci se vyskytují i u nás.

Jenda 26.11.2009 9:59

Re: Pište česky

Skoda, ze pruvodce neumel madarsky :-P

RomanL 26.11.2009 12:42

Re: Pište česky

R^ :-D

lucinapes 26.11.2009 11:58

Re: Pište česky

kolik řečí umíš, tolikrát jsi člověkem, někdo je holt jen jedním a ještě k tomu bobrem.

Kristína 26.11.2009 7:59

Je to zajímavé

Viděla jsem v novinách záběry na okolní domy a kopce - plné očumujících mužů. Nezdálo se, že jim sportující ženy ( některé nezahalené v trenýrkách a tričku) vadí. Tak kdepak asi soudruzi z islámu udělali chybu?

Harpyje 26.11.2009 7:58

Jak významná událost!

Autor vynechal počet Arabů, kteří spadli ze střech okolních domů, odkud sledovali fotbalový zápas, protože jim jako mužům nebyl povolen vstup do stadionu.

kopretina 26.11.2009 11:10

Re: Jak významná událost!

Jo to je pravda. Jistěže je dobře, že palestinské dívky mohly hrát fotbal, nicméně o emancipaci žen v arabském světě zatím nemůže být ani řeč. 

Harpyje 26.11.2009 13:22

Re: Jak významná událost!

K té taky asi tak brzo nedojde, vždyť nerovnoprávnost pohlaví a útlak žen je podstatou tohoto perverzního náboženství. Navzdory určitým snahám http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_feminism.

Erich 26.11.2009 13:28

Re: Jak významná událost!

A co treba zidovky. Tem by jste take nejakou tu castecnou emancipaci neprala???

Haredi Judaism, the most ultra-Orthodox Jews on the planet live a life based upon what the  Torah says. The men wear black coats, black pants, black hats with a kippot underneath, tzitzit hanging from their shirts, and most have payot and full beards. The women are covered head to toe; long dresses, long sleeves, stalking and scarves no matter the weather. Women must be covered so that nothing shows, sometimes even their hair can prove to be "lust provoking." (Rosenthal, 174).

Takze emancipace je potrebna, probiha, ale problemy maji i zidovska devcata napr. viz. pokusy s zakazovanim mezirasovych a mezinabozenskych snatku.

Harpyje 26.11.2009 15:11

Re: Jak významná událost!

Haredim, 3 - 5 % z 15M celosvětové židovské populace oproti 1,57 miliard muslimů! ;-D ;-D;-D Jste lhář, nebo hlupák?

Tohle jsou israelské ženy: http://www.flickr.com/photos/fearweb/sets/72057594062802639/

Erich ulhany 26.11.2009 17:06

Re: Jak významná událost!

Otazce rozumim, jen nechapu na co v ni vlastne navazujes. A ta tvoje procentualni ekvilibristika poukazuje na co prosim te? Takze jsem tedy hlupak. A nezapomen tykame si.Patrime preci oba mezi intelektualni powl.

kopretina 26.11.2009 17:25

Re: Jak významná událost!

Víš milý Erichu, vážím si tě za to, že jsi slušný, ale na druhé straně nemůžu nevidět tvůj antisemitismus. O Židech píšeš jen negativně, což se mi nelíbí, ale máš právo své názory mít. Ano, já s Harpyjí patříme mezi stejný povl, když to tak nezýváš, máme podobné názory.

Erich ulhany 26.11.2009 18:26

Re: Jak významná událost!

Kopretinko. Jasne ze jsem antisemita az do morku kosti a uplne to se mnou clouma, jak jinak. A ted konkretne opravdu besnim kvuli Lahavovi. Precetl jsem si totiz na bloku Olsera, jak se knemu chovaji lide z ERETZ. Pekny hnus. Akorat mne je uz delsi dobu jasne, jak musi ty jeho clanky spoustu lidi vytacet a ze ho tu nebudete chtit za chvili publikovat. A  mne oslovuji prave lide jako Lahav a ne treba Frybort. No a s Vami samozrejme kolikrat nesouhlasim, ctu totiz jinou literaturu, nebo spis nemam to Vase krestanske selektivni vnimani textu. Ale porad si myslim, ze se skutecne uprimne snazite. Jen by jste mela zapomenout na nesmysl zvany pravicove krestanstvi. Krestan nemuze mit nejaky privlastek a milovat vyberove zidy a ne palestince. A rejpnu si - vztah zidu k mesianskym zidum. A jestlize toto dopusti, jak se pak mohou chovat k palestincum. A vztah zidu k Jezisi. A vztah muslimu k Jezisi. Kokretne na tohle nereagujte. Jen si zjistujte fakta. Hledte,chtel jsem taky desne sjezdit a vytocit Kobylku Lajdu. Pak jsem snad pochopil, ze je to starsi, osoba milujici uprimne Izrael, ale neznala bohuzel ( mozna bohudik ) spousty informaci. Ja tyto lidi znam osobne. Snazi se rozborit nesmyslnou, rekl bych ze idiotskou zed - neboli latentni krestansky antisemitismus, mezi nabozenskymi denominacemi a zidy. Jenze a to je muj nazor, stavi pri tom zdi jine. A ze pisu jenom negativne?? Kopretinko,mozna to prezenu, ale na cokoliv negativniho ve vztahu k Palestinci vs. Izraelci existuje i obracena paralela a bohuzel i s tragictejsimi nasledky. A o techto vecech tu nikdy verejne nehovorite.

kopretina 26.11.2009 18:48

Re: Jak významná událost!

No a teď si rýpnu já. Jaký je vztah muslimů ke křesťanům? Muslimové křesťany moc rádi nemají, v řadě muslimských zemí dochází k pogromům na křesťany, kostely musí být menší než mešity. Řada křesťanů opouští muslimské země. Jinak nerozlišuji, mám stejný respekt jak k Židům tak Arabům. Nemám v principu nic proti obyčejným Palestincům, jen mi vadí palestinská nenávist k Israeli, malé děti jsou indoktrinovány k nenávistí vůči Israeli a k Židům. A rýpnu si ještě jednou, já čtu knihy od západních věhlasných historiků, čtu i knihy Břestislava Olešera (A Bůj osiřel, Černá krev...). Vy zřejmě musíte číst nacistickou či komunistickou literaturu. Jinak v principu je arabofobie stejně špatná jako židofobie. A to, že nepíšete nic pozitivního o Israeli a Židech je FAKT. V životě jste nedal odkaz na něco pozitivního o Židech. Článek je o Palestinkách hrající fotbal a o tom, že se muži musí dívat na střeše, protože ženy v muslimských zemí mají většinou zakázáno bez mužů vůbec někam vyjít a Vy dáte odkaz na bandu lůzy charedim, kterých je v rámci Židů zanedbatekná menšina. Kam vedly protižidovské předusky jistě víte, stovky obětí při pogromů po celé Evropě, tisíce mrtvých při pogromu v Polsku, které spáchali kozáci, tisíce zabitých Židů křižáky, 5000 Židů zabitých v Maroku a pogromy v jiných muslimských zemí. A samozřejmě nejhorší pogrom holocaust. Vy vyčítáte Kobylce, že je proti křesťanskému antisemitismu a že se snaží bořit předsudky vůči Židům v křesťanských církví. To je přece správné, nebo se Vám líbí pogromy na Židy. Chtěl byste snad každého Žida vymlátit do jednoho? Naopak je nutné, aby všichni křesťané jednou provždy odsoudili antisemitismus a jednoznačně se postavili na stranu Židů a Israele. Opakuji, dáváte na Židy nebo Israel jen NEGATIVNÍ zprávy a odkazy.

Sigmund 26.11.2009 19:31

Re: Jak významná událost!

No Kopretino,ač chvílemi tvrdíte,že máte vlastně ráda všechny lidi na světě,já jsem Vás nic pozitivního o muslimech nikdy napsat neviděl. Nevyčítám Vám to,je mi to jedno,ale onomu diskutujícímu vyčítáte nedostatek pozitivního psaní o Izraeli apod.  A proč se vždy, když jste rozčilená,oháníte takovými hloupými slovy? : Vám se líbí pogromy? Chtěl byste vymlátit každého Žida do jednoho?

kopretina 26.11.2009 19:58

Re: Jak významná událost!

Ano, mám ráda všechny lidi, Židy, křesťany a muslimy. Měl byste vědět, že píšu o některých muslimech, ne o všech muslimech.Protože někteří muslimové nenávidí Israel a to chápete, že se mi nelíbí.

Sigmund 26.11.2009 20:07

Re: Jak významná událost!

Ale jo,ale o muslimech všeobecně jste nenapsala nikdy nic moc dobrého a jemu vyčítáte,že nepíše nic pozitivního o  Izraeli.

kopretina 26.11.2009 20:16

Re: Jak významná událost!

Tak Vás potěším. Má kamarádka chodí k muslimskému arabskému lékaři. Je to Tunisan a je neobyčejně čestný a citlivý člověk.

Můj táta se zná s Egypťanem, který je arabský muslim. A je rovněž velmi čestný a pracovitý  člověk.

kopretina 26.11.2009 20:07

Re: Jak významná událost!

A potěším Vás. Napíši něco pozitivního o muslimech. Má kamarádka chodí k muslimskému arabskému lékaři. Je to neobyčejně hodný a citlivý člověk. Stejně tak můj táta se zná s Egypťanem (muslimským Arabem) a je to rovněž čestný a pracovitý člověk.Měl byste vědět, že má kritika je zaměřena proti některým muslimům, protože někteří muslimové nenávidí Israel, s čímž nesouhlasím.

Harpyje 26.11.2009 18:35

Re: Jak významná událost!

Jste hlupák a hulvát.

Thyronx 26.11.2009 17:31

Re: Jak významná událost!

Toto jsou libanonske zeny. A mezi nami, ono to i zahalenym Arabkam, v satku, ne v burce, docela slusi.

Nektere Izraelky jsou jiste take pekne (vzdyt jsou to vlastne Rusky), ale sluzba v Izraelske okupacni armade je vseobecne uznavany hnus. Rozhodne bych radeji dal prednost zidovkam v USA! :-/

kopretina 26.11.2009 17:37

Re: Jak významná událost!

Jak některé, většina Israelek jsou hezké, stějně jako většina Arabek. Jsou-li lidé mladí (chlapci i děvčata) tak bývají většinou hezcí. A opět kecáš. Israelská armáda se jen brání druhému holocaustu. Palestinští Arabové chtějí všechny israelské Židy (starce, ženy, děti, miminka, batolátka) VYHUBIT do jednoho a proti tomu se mají Israelci právo BRÁNIT. Teď vím, že mi budeš zase sprostě nadávat, protože jinak argumentivat neumíš.;-(

Thyronx 26.11.2009 17:48

Re: Jak významná událost!

"Israelská armáda se jen brání druhému holocaustu."

Je to banda okupantskych svini a ty jsi ulhana krava, Lukesova. Bez do (Y)!!

kopretina 26.11.2009 17:55

Re: Jak významná událost!

Jak jinak, umíš jen nadávát sprosťáku. IDF je hrdinská, jen brání své lidi a svou zemi. ;-€