Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
BLÍZKÝ VÝCHOD: Excelentní dvojí metr
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Gogo 31.3.2014 22:35Pane Stejskal, jdou už do prdele s těmi židy i Araby. Nezanítila se jim obřízka? Co to tady stále melou, když na jedné straně USA bojuje proti teroristům a na straně druhé je podporuje všude tam, kde se jim to zrovna hodí? |
J. Urban 31.3.2014 22:29Oni by ti muslimáci jinak vyšlapovali, kdyby neměli podporu západního (bráním se napsat "civilizovaného") světa. Na ruku jim jde především Francie a Německo (už dávno kdosi správně řekl, že Němci Židům Osvětim nikdy neodpustí). Česko má zaplaťbůh aspoň jakž takž vyvážený postoj, včetně současného presidenta Zemana (kterého jinak vůbec nemusím) - jsme ale skoro ostrůvek v moři. |
L. David 31.3.2014 14:03A takovým pokřivencům posíláme pře Brusel naše peníze.
|
J. Rechnovský 31.3.2014 11:08Znovu a znovu... ...se ukazuje, že řešení Arabsko - Israelského problému leží na společném a jednotném postupu USA a EU. Zatím se nic takového nikdy nepodařilo. Třeba Ukrajinská krize přinese změnu. |
E. Sevrát 31.3.2014 8:50Na požadavku není nic logického : a) je to v podstatě novodobý požadavek,který vznikl až za vlád Bibiho,nikdy v předcházejících desetiletích nebyl uplatňován. b) státy které chtěly zdůraznit svou národostní či náboženskou většinu a směr státu si to daly přímo do svého státního názvu tj. arabský,islámský apod.T.j. když nějáký stát světa tyto státy uznal, tak je uznal i s tímto přídomkem.Izrael tak neučinil a nic mu nebrání změnit název státu v tomto smyslu. |
E. Sevrát 31.3.2014 8:58Re: Na požadavku není nic logického : c ) pak by tento název platil pro celý svět,takto je to jenom selektivní požadavek směrem k Palestinskému státu. Proč ? d) autor píše o nové Egypské ústavě,je jiste jejich věcí co v ní bude obsaženo,ale pak to bude pro svět zcela jasné a čitelné i když se mu to nebude líbit.Problém je,že Izrael jako jediný civilizovaný stát světa (s výjimkou GB a Nového Zélandu,kde platí staleté zvykové právo na vysoké úrovni) ústavu nemá.A tak jsou práva menšin ošetřena pouze na nižší úrovni tj. zákony,které ovšem může Kneset měnit dle libosti podobně jako v ČR.A to se netýká pouze arabské popoluce,ale i ostatních menšinových národností |
L. Křivan 31.3.2014 7:54Arabáče není možné brát vážně. |
P. Lenc 31.3.2014 10:09Re: Arabáče Bohužel, je nutno je brát smrtelně vážně.A evropské multikulti a levičácké blbečky zrovna tak.Není nic nebezpečnějšího, než užitečný idiot. |
J. Kostelanský 31.3.2014 6:45Arabskú mentalitu nie je jednoduché pochopiť Západní "demokrati" sa pozerajú na Arabov západnými očami a s pochopením arabského pohľadu na svet si veľa starostí nerobia. Výsledkom sú potom nezmysly, ktoré nemôžu nič vyriešiť. Nedávno som čítal zaujímavý článok, ktorý dosť podrobne vysvetľuje arabskú mentalitu a aj to, prečo Arabi so štátom Izrael nikdy nebudú súhlasiť. Článok je v slovenčine a asi na 10-15 minút čítania: http://www.impulzrevue.sk/article.php?111 |
F. Svoboda 31.3.2014 9:36Re: Arabskú mentalitu nie je jednoduché pochopiť Skvělá analysa islámu. Měl by si ji číst každý, kdo obhajuje Araby v násilí proti Israeli. Rovněž i pan profesor Halík, který doufá v mírumilovný dialog se světem islámu. |
D. Šimáček 31.3.2014 2:20samozřejmě že dohoda je možná jen by Izrael musel dostat volnou ruku , a veškeré militantní arabské státy okolo obsadit, ale to by jim v tom nesměl zbytek světa bránit. |
P. Zeman 31.3.2014 7:28Re: samozřejmě že dohoda je možná Nemyslím, že zrovna po tom Izrael touží. |
H. Lukešová 31.3.2014 0:11Dohoda je doopravdy těžká. Když dva dělají totéž, není to totéž. Multikulti politkorektničtí antisionisté označují Izrael kvůli jeho snaze o uznání jako židovského státu za pokus o rasismus a aparteid. A i oni toto právo (označovat se za arabskou republiku) Arabům přiznávají. Není vůbec žádného rozdílu mezi islamistou, náckem, bolševikem a multikulti politkorektníkem. Multikulti politkorektník je zvrhlý člověk ze své podstaty a ze svého zkaženého charakteru. |