29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Sigmund 22.4.2009 14:48

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Milá Kopretino. To že moje odpovědi nepozorně čtete a pak se mne ptáte na to samé ,na to jsem si již zvykl. Ale teď už jste nepozorná i při svém vlastním psaní. Copak je v Evropě nějaká muslimská země? A kamaráda neberte moc vážně,zeptejte se i dalších. Netvrdím,že jsou tyto země bez chyby,je to Orient a ten je vskutku svérázný a pro Evropana nepochopitelný,ale rozhodně ne takový,jak ho líčíte.

Ten poslední odstavec potvrzuje moji předchozí větu o nepozorném čtení. Přečtěte si můj předchozí příspěvek ještě jednou.

A omlouvám se,do Izraele se nepodívám. Zařekl jsem se,že do určitých zemí,které nějakým způsobem (třeba zahraniční politikou či omezováním lidských svobod) budí moji nelibost,jezdit nebudu. Nechci jim svými penězi přispívat. Jsou mezi nimi např. Kuba,muslimský Uzbekistán,Čína....

kopretina 22.4.2009 14:20

Re: Sigmundovi

Respeltuji Váš názor, nemyslím si, že jsou stránky tendenční, ale to je Váš názor. Z čeho usuzujete, že jsou stránky napojené na "fašistickou stranu". Nevím, jakéjo jste politického smýšlení, ale je to taktika zejména levicového spektra, každého názorového odpůrce označovat za "fašistu".

Celá Evropa je obklopena multikulturními médii. Podívejte de do Británie. Tam Wildersovi, autorovi filmu Fitna, zakázali vstup do země. Na nátlak muslimských organizací. Ať už s Wildersem souhlasíte nebo ne, má právo své názory vyjadřovat. Jinak která média jsou multikulturní? Skoro všechna Lidovky, MFD, Právo, Nova, ČT1, ČT2. O provinění muslimských teroristů se média zdráhají označit za "muslimské" teroristy.

Sigmund 22.4.2009 14:09

Re: Sigmundovi

No,článek jsem si přečetl,prohlédl si zmíněné stránky. Myslím že jsou hodně tendenční. Celé jsou napojeny na jakousi politickou stranu,kterou by možná někteří nazvali "fašistickou". Všechny články jsou v zásadě proti cizincům,muslimům atd. Nemyslím,že bych se stal jejich pravidelným čtenářem. Ale pokusil jsem se Vám vyhovět.

Jinak,proč si myslíte že jsme jinak obklopeni multikulturními promuslimskými médii? A která to podle Vás jsou?

Sigmund 22.4.2009 13:49

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Takže to nebyla samá voda? Studenku jsem trefil? Ani já necítím k nikomu nenávist i když jsem podle Vás "islamonacista".

Také Vám přeji hodně štěstí do života.

A nějakého toho chlapa,co? ;-)

kopretina 22.4.2009 13:46

Re: Rasista.

Vy relativizujete muslimské zločiny. Izraelci (Židé) žádné zločiny nespáchali. Vše bylo důsledkem války, kterou začali Arabové. Proč jste tak fixován na palestinské Araby? Proč je tak obdivujete?

kopretina 22.4.2009 13:44

Re: Sigmundovi

Protože multikulturní promuslimská média o tom nenapíší. Jakákoliv kritika islámu je nepřípustná. Proto o ničem nevíte.

Příkladem úděsného postavení křesťanů je Betlém. Do 90. let bylo obyvatelstvo Betléma složeno z 60% muslimů, po následné islamizaci země opustilo tisíce křesťanů Betlém a nyní žije v Betlémě jen 15% křesťanů.

Vy jste s žásnými křesťany nemluvil, tak nemůžete posuzovat. Co říkáte tomuhle článku- http://www.eurabia.cz/Articles/464-z-teroristy-oop-milovnikem-sionu.aspx

Sigmund 22.4.2009 13:38

Re: Sigmundovi

Nebudu se vyjadřovat k zadržování křesťanů v Libyii,když o tom nic nevím. To bych se Vám začal podobat. A upřímně,mám je celkem u zadku.

A že muslimové napadli BÍLÉHO mladíka... A jakou měli barvu ti útočníci?A záleží na tom?  A záleží na jejich víře? Prostě nějací lidé napadli jiného člověka.. To se děje pořád.

Znáte nějakého úděsně postaveného křesťana z muslimské země? Že by tu napsal o svém životě? Předpokládám že ne. Že jste to vyčetla na stránkách Vatikánského rádia. Zkuste i jiné stránky. Přečtěte si i jiné názory. A pak se zamyslete a vytvořte si na to vlastní názor. Nepapouškujte. Nekopírujte články. Třeba i potom budete mít stejný názor,ale já jej budu respektovat. Než se tak stane,vážně Vás brát nemohu...

Milan 22.4.2009 13:31

Re: Rasista.

Ne, o židovských uprchlících z arabských zemí nenapíšu nic, protože vám neskočím na špek a nebudu vám umožnovat relativizaci židovských zločinů odvoláváním se na to, jaké zločiny se děly jinde.

kopretina 22.4.2009 13:15

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Milý Sigmunde, Vy jste navštívil muslimské státy, já jsem navštívila Izrael a vím o čem píši. Můj známý kamarád v muslimských státech rovněž byl a říkal, že tolik  rasismu a ústrků jako  v muslimských státech v žádné jiné evropské zemi nazažil. Ano, v Tunisku jsem byla, Tunisko je krásná a civilizovaná země, stejně jako Izrael. Byl jste někdy v Izraeli? Poznaj jste Izraelce? Zajeďte se podívat do Izraele a možná se zbavíte nenávisti k Izraeli.

Ano, Ježíš a před ním starozákonní proroci hlásali víru v jednoho Boha,nehlásali však islám, jak tvrdí muslimové. V tom se lišíme my křesťané a muslimové.

kopretina 22.4.2009 13:10

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Proč bych Vám měla popisovat sebe sama. Chci zůstat anonymní. Myslete si o mě co chcete, mně je to jedno. Mně vyčítáte, že lezu na internetové diskuse a již několik dní jste také velmi aktivní v diskusi. Proč lezu já na diskuse? Odreagovávám se. Studuji totiž a internet mi dává odpočinek a zábavu. Baví se mě přít s názory jinak smýšlejícími. Přeji Vám hodně štěstí do života. Necítím k nikomu nenávist.

kopretina 22.4.2009 13:06

Re: Sigmundovi

To není z blesku. Nějak jste se ale  nevyjádřil k tomu, že v Libyii jsou zadržováni ve vězení konvertité ke křesťanství a že v Austrálii napadli muslimové bílého mladíka. Fakta jsou proti Vám. Postavení křesťanů v muslimských státech je úděsné, můžete bečet jak chcete, plivat síru kolem sebe, psát apologie na islám ale pravdu nevyvrátíte.;-(

Sigmund 22.4.2009 12:22

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Samá voda? Tak jak to tedy je? Napovězte prosím.. Jsem tak zvědavý,že snad ani večer neusnu.

A proč lezu na internetovou diskuzi? Je to poprvé. Donutila mne k tomu Vaše "citace" Koránu.

Sigmund 22.4.2009 12:14

Re: Sigmundovi

Citace z Blesku ke středečnímu obědu?  Paráda. :-D

Mne onehdá v Rakousku napadli dva katolíci. Mám o tom někam napsat? Lidi zůstávají lidmi ať jsou libovolného vyznání.

Sigmund 22.4.2009 12:08

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Ale lásko,jak jste uhodla že jsem obtloustlý chlap? Je vidět "že si mne VÁŽÍTE".  :-D

Píšete-podívejte se do muslimských států. Podíval jsem se,vím o čem píši. Nevím kolik jste jich navštívila Vy,ale předpokládám,že jste o nich jen četla. Možná jste byla v Tunisku u móře,ale to bude tak všechno.

A že Ježíš&company hlásali Islám... Hlásali víru v jednoho Boha a jak ji nazýváte v tom či onom jazyce je fuk... Nevím jak vzniklo slovo Bůh,ale arabské Allah je odvozeno od slova Al Illah - jediný. Takže i Vy jako křesťanka věříte v Allaha...

kopretina 22.4.2009 11:38

Re: Sigmundovi

Na nedostatek multikulturního obohacení si Austrálie rozhodně stěžovat nemůže. Populace muslimů se u protinožců zvyšuje podobným tempem, jako u nás v Evropě. Nedávno zde byl jeden australský student obohacen takovým způsobem, že to Austrálii šokovalo natolik, že se celé události podařilo "vystrnadit" z prvních stránek novin i nedávné zničující požáry.A co že se tedy přesně stalo? Minulý týden, 24. února, si to třiadvacetiletý student (jméno neznáme) vykračoval na stanici metra v západní části Melbourne. Sunshine – tak se jmenovala stanice, kam měl mladík namířeno. "Shodou okolností" se stejnou cestou vydali také tři muslimští mladíci. Ti napadeného nejdříve oslovili s tím, zda-li by jim "něco" nepůjčil. Chvíli na to už mladík ležel na zemi a marně se bránil útokům všech tří muslimů.Všichni tři muslimové jej záměrně kopali do hlavy, přičemž několik posledních útoků bylo natolik brutálních, že mladík upadl do bezvědomí. Poté jej okradli o jeho osobní věci – batoh, mobilní telefon, peněženku a jeho osobní karty s hodnotou 500 australských dolarů.Mimořádnou brutálností útoku muslimů na mladého studenta byla zděšena celá Austrálie.Naštěstí byl celý jejich zrůdný počin zachycen jednou z průmyslových kamer, tudíž se všechny tři islamisty podařilo identifikovat a dnes jsou již všichni zatčeni a čeká je, doufejme spravedlivý soud.Mladík utrpěl vážná poranění hlavy a byl proto na policii vypovídat až zhruba osm hodin po brutálním napadení. "Já prostě nemůžu uvěřit tomu, že se něco takového vůbec stalo a s jakou animální brutalitou byl čin spáchán," řekl vyšetřující detektiv Sontag.Prvním zadrženým byl 21letý Ahmed Mohamed, druhým 19letý Maluac Kir a poslednímzadrženým pak taktéž 21letý Monda Mentel. U všech třech již soud zamítl žádost opropuštění na kauci a tak můžeme jen doufat, že už zdi věznice nikdy neopustí.

kopretina 22.4.2009 11:33

Re: Sigmundovi

Muammar Kaddáfí, čerstvě zvolený předseda Africké unie, se poslední dobou velmi snaží "modernizovat" obraz Libye ve světě. Není tomu příliš dlouho, kdy vyvrcholila ostudná kauza bulharských sestřiček – už jen to je důvod přestat s Libyí jakkoliv spolupracovat. Opak je ale pravdou, sankce mizí a Francie Libyi pomáhá s výcvikem armády a budováním jaderného reaktoru. Nejnovější zprávy z této ryze nesvobodné země ukazují, že by mezinárodní společenství mělo zavčas vyjádřit svůj hluboký nesouhlas nad tím, v jakém stavu je v Libyi dodržování základních lidských práv.Organizace International Christian Concern (ICC) informovala, že přímo v hlavním městěLibye, Tripolisu, jsou zadržování a mučeni čtyři konvertité, odpadlíci od islámu. Na mučení se má přímo podílet libyjská tajná policie, přičemž cílem má být vymámit ze zadržovaných jména dalších konvertitů, kteří se momentálně v Libyi schovávají.Rodinám zadržovaným byl odepřen jakýkoliv přímý i nepřímý kontakt s vězněnými, což ještě zhoršuje situaci těchto konvertitů, kteří jsou vystavováni nejen fyzickému, ale také psychickému mučení. Je doopravdy ostudné, že evropské země přistupují na spolupráci s takovou zemí, kde jsou běžně popírána základní lidská práva. Velkému šéfovi všehomíra, Sarkozymu, to ale zřejmě vůbec nevadí."Vyzýváme libyjské autority k zastavení mučení a propuštění čtyř zadržovaných křesťanů. Libye musí respektovat práva svých vlastních obyvatel, která spočívají i v tom, že mohou věřit v co chtějí a ne je za to mučit. Obzvláště pak vyzýváme současného šéfa Africké unie, Muammara Kaddáfího, aby zadržované propustil a ukázal tak, že Libye respektujelidská práva," vyjádřil se zástupce ICC pro Afriku, Jonathan Racho.

kopretina 22.4.2009 10:57

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Samá voda. Co jste Vy? Když vy vysedáváte hodiny na netu a diskutujete. Proč vůbec lezete na internetové diskuse? Sám jste primitivní.

kopretina 22.4.2009 10:55

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

To není snůška nesmyslů, ale fakta. Vy jste primitivní, obtloustlý chlap. Podívejte se do muslimských států. Moc kostelů tam není a křesťané jsou pronásledováni. Je pravdou, že v Sýrii a Libanonu je to lepší.

Korán sice uznává starozákonní proroky a Ježíše, ale učí, že Ježíš, Abraham, Mojžíš byli ve skutečnosti muslimy a kázali islám. Což je lež. Ježíš, Mojžíš, Abraham nikdy nebyli muslimy. Píšete jen lži a zvracíte nenávistnou propagandu.

kopretina 22.4.2009 10:50

Re: Rasista.

Chcete snad tvrdit opak, dokažte to. Napište něco o židovských uprchlících z arabských zemí.

kopretina 22.4.2009 10:49

Re: Sigmundovi

Ale jste fixován, neodpověděl jste na otázku, proč jste vázán na palestinské Araby. Křesťané v muslimských státech jsou utiskováni, hodně jsem toho přečetla. Prolistujste si stránky rádia vatikana. Zejména na palestinských územích se na křesťany dějí pogromy.

Židé byli utiskováni i v muslimských státech, ne sice tolik jako v křesťanských státech, ale také.

Jinak postavení žen je špatné vě všech muslimských státech, někde je to horší, někde je to lepší. Írán, Saudská Arábie a vámi zmiňovaný Afgánistán a Pákistán atd.

Sigmund 22.4.2009 8:52

Re: Sigmundovi

Ale miláčku,jak jste přišla k tomu,že jsem na někoho fixován? Nevím nic o tom,že by byli křesťané v muslimských státech velmi utiskováni. Vždyť jen těch kostelíčků co jich je kupříkladu v Sýrii... Na druhou stranu,když si muslimové chtějí postavit mešitu u nás,aby měli kde se pomodlit a sejít se s přáteli,křesťanští fanatici se mohou zbláznit a vykřikují nesmysly o teroristech za každým rohem.

Naopak to byli v historii vždy křesťané,kdo Židy utiskoval,okrádal a vraždil. Zatímco v muslimských státech zastávali Židé významné pozice ve vládách,v křesťanské Evropě se děsili dnů příštích. Konec konců,vždyť vám zabili spasitele....

Myslíte si,že postavení žen v muslimských státech je úděsné? Nesouhlasím. Nebudu hovořit o státech jako je například Afgánistán,místní zvyklosti jsou opravdu špatné,ale ty nemají s islámem nic společného. Tyto vychází z dávných zvyků místního lidu často ještě z předislámské doby. Já mám pocit,že postavení žen v civilizovaných muslimských státech je lepší než v Evropě. Ale to je můj názor a nevnucuji ho. Nejlépe by bylo zeptat se těchto žen. Mluvila jste někdy s nějakou ženou z těchto končin? Možná by nebylo špatné,než za ně začnete "bojovat",zeptat se jich,jestli o to stojí... :-)

A poprosil bych,nepište tu už o "Božích plánech". Působí to směšně a jako argument do diskuze je to platné jako čokoládová konvice na čaj.

Milan 22.4.2009 0:37

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Já bych kopretinu zase tipoval na obtloustlou sedmnáctiletou dívku, která má značné potíže s pubertou.  

Sigmund 21.4.2009 23:40

Re: Rasista.

Jasně že jsem muslimský propagandista. Dostávám za to totiž zaplaceno. Jsem provokatérem tajných služeb agresivních muslimských zemí placený v kebabech. ;-)

Spokojená? Půjdete už konečně spinkat?

Milan 21.4.2009 23:26

Re: Rasista.

Jo, tak palestinští uprchlíci (!) se dobrovolně (!) vystěhovali, vašimi vlastními slovy. Děkuji, kopretino, už mám dostačující představu o vaší inteligenci.

Na rozloučenou jednu pěknou židovskou anekdotu k zamyšlení.

Jak jim jde obchod, pane Kohn? Ani se, Roubíček, neptají. Ty daně, ty poplatky, to snižování cen, já dneska doplácím na ten kšeft denně tisíc korun ze svýho. Tak proč to neprodají? Zbláznili se? Prodat kšeft? A z čeho bych žil?  

Sigmund 21.4.2009 23:16

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Zase další snůška nesmyslů. Máte nějaké skutečné příklady muslimských pogromů vůči křesťanům? To že křesťané v muslimských státech nemohou zastávat úřady či politické pozice je další lež. Doporučuji se podívat na složení libanonské či syrské vlády. O tom,že by muslimové byli fanatickými nepřáteli křesťanů jste se dozvěděla kde? Pro muslimy je křesťanská či židovská víra jinou cestou k stejnému cíli.

A proč tu zmiňujete Židy Ježíše a Marii mi nějak uniká. Vůbec o nich nebyla řeč. Možná máte pocit,že když na nich "ulítáváte" Vy,cítí to stejně tak i jiní a sednou si na zadek?

Jen tak mimochodem,Vy Pogromistko,víte že Ježíš je v Islámu uctíván jako jeden z proroků? Že je oslavován? Že kupříkladu Alauité (jedna z odnoží šíitů) slaví Vánoce? O tom Mark Tvejn nepsal? :-)

Sigmund 21.4.2009 23:01

Re: Odvolavani se na bibli a koran a 1000 let starou historii je zajimave...

Myslíte že má syna? Já myslím že čeká na neposkvrněné početí. :-)

No,je to zajímavá osůbka. Nejdřív jsem jí tipoval na přitroublou sekretářku (čti přinestašku) v nějaké židovské firmě,ale ty mají v práci přístup k počítači a ona začíná zvracet ty svoje nesmysly až odpoledne. Teď zastávám teorii,že je to mladá studentka z katolické rodiny,která je velmi opuštěná a žádnej jí nechce................  Tak vkládá všechnu energii a zanedbatelný intelekt do kvílení v internetových diskuzích a má pocit,že se angažuje za správnou věc,že je bojovnicí proti bezpráví,že našla smysl svého života a že chlapy vůbec nepotřebuje,protože jsou omezení a nedokážou ji plně ocenit. Ale počkám,třeba se z ní vyklube ještě něco jiného. :-D

kopretina 21.4.2009 22:57

Re: Rasista.

O co Vám jde? Arabům v Zemi Izrael patřilo jen 3%. Většina území patřilo Britům. Pak Britský mandát OSN rozdělila na stát židovský a arabský. O co Vám jde. Pak Arabové začali proti Izraeli válku, palestinští Arabové na výzvy okolních států se dobrovolně vystěhovalo. Ano. S čím máte problém? Proč Vám leží na srdci osud nějakých palestinských uprchlíků, když židovských uprchlíků z arabských zemí bylo víc? O co Vám jde? Proč jste zainteresovaný na palestinské Araby?

Milan 21.4.2009 21:44

Re: Rasista.

Podle kopretiny na 3% území Palestiny žilo 700,000 Arabů. Ti všechnu svou půdu prodali Židům a dobrovolně se vystěhovali. Tu náhle přišla OSN a rozhodla se rozdělit celé území na dvě části a jednu dát Palestincům a druhou Židům. A ejhle, zlí Palestinci, kterým tam už nic nepatřilo a teď měli získat zadarmo polovinu židovského území, s rozhodnutím OSN nesouhlasili a napadli hodné Židy, kteří s rozhodnutím OSN souhlasili a teď měli přijít o polovinu svého odkoupeného území. Ach jo.

Co řekl Mark Twain o Palestině neznamená nic a kopretina by si rozšířila obzor a slovní zásobu, kdyby si přečetla Dobrodružství Huckleberryho Finna. To, že se jeden muftí paktoval s nacisty neznamená nic, když se zváží, kolik dobrých křestanů tak činilo: Quisling, Laval, Tiso, Horthy... Konec konců, muftí nebyl o nic horší než takoví dobří křesťané, jako ustašovský biskup Sarič nebo biskup Hudal.

kopretina 21.4.2009 20:32

Sigmundovi

Proč jste fisovaný na palestinské Araby vesměs mohamedány? Ptal jste se mě, proč jako křesťanka podporuji stát Židů? Proto, protože stát Izrael je naplnění biblických proroctví o návratu Židů na Sion. Žádný opravdový křesťan se nemůže stavět proti Izraeli. Je to proti Božímu plánu.

Vím také, že v muslimských státech jsou křesťané velmi utiskováni, nemají stejná práva s muslimy. Občas se na křesťany dějí vražedné pogromy ze strany mohamedánů. Křesťané jsou nuceni zlořečit Ježíši před muslimským davem. A postavení ženy je v muslismkých státech taky údesné. Tak ještě jednou odpovězte na otázku, ptoč jste fixován na palestinské Araby, vesměs mohamedány?

kopretina 21.4.2009 20:25

Re: Pikantní a zajímavé je,

Západní břeh Jordánu a Gaza je území pro palestinské Araby. Jinak bezpečnostní zeď je na hracicích z roku 1967. A snížila počet vražedných atentátů. JInak Jeruzalém má být otevřené město pro všechna vyznání (judaismus, křesťanství a islám).