28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Milan 23.4.2009 11:00

Temná vize ...

Temná ale docela pravděpodobná vize budoucí situace v regionu. Pravdou je, že existují ještě mnohem temnější předpovědi...  Jak z toho ven  ????

kopretina 21.4.2009 20:32

Sigmundovi

Proč jste fisovaný na palestinské Araby vesměs mohamedány? Ptal jste se mě, proč jako křesťanka podporuji stát Židů? Proto, protože stát Izrael je naplnění biblických proroctví o návratu Židů na Sion. Žádný opravdový křesťan se nemůže stavět proti Izraeli. Je to proti Božímu plánu.

Vím také, že v muslimských státech jsou křesťané velmi utiskováni, nemají stejná práva s muslimy. Občas se na křesťany dějí vražedné pogromy ze strany mohamedánů. Křesťané jsou nuceni zlořečit Ježíši před muslimským davem. A postavení ženy je v muslismkých státech taky údesné. Tak ještě jednou odpovězte na otázku, ptoč jste fixován na palestinské Araby, vesměs mohamedány?

Sigmund 22.4.2009 8:52

Re: Sigmundovi

Ale miláčku,jak jste přišla k tomu,že jsem na někoho fixován? Nevím nic o tom,že by byli křesťané v muslimských státech velmi utiskováni. Vždyť jen těch kostelíčků co jich je kupříkladu v Sýrii... Na druhou stranu,když si muslimové chtějí postavit mešitu u nás,aby měli kde se pomodlit a sejít se s přáteli,křesťanští fanatici se mohou zbláznit a vykřikují nesmysly o teroristech za každým rohem.

Naopak to byli v historii vždy křesťané,kdo Židy utiskoval,okrádal a vraždil. Zatímco v muslimských státech zastávali Židé významné pozice ve vládách,v křesťanské Evropě se děsili dnů příštích. Konec konců,vždyť vám zabili spasitele....

Myslíte si,že postavení žen v muslimských státech je úděsné? Nesouhlasím. Nebudu hovořit o státech jako je například Afgánistán,místní zvyklosti jsou opravdu špatné,ale ty nemají s islámem nic společného. Tyto vychází z dávných zvyků místního lidu často ještě z předislámské doby. Já mám pocit,že postavení žen v civilizovaných muslimských státech je lepší než v Evropě. Ale to je můj názor a nevnucuji ho. Nejlépe by bylo zeptat se těchto žen. Mluvila jste někdy s nějakou ženou z těchto končin? Možná by nebylo špatné,než za ně začnete "bojovat",zeptat se jich,jestli o to stojí... :-)

A poprosil bych,nepište tu už o "Božích plánech". Působí to směšně a jako argument do diskuze je to platné jako čokoládová konvice na čaj.

kopretina 22.4.2009 10:49

Re: Sigmundovi

Ale jste fixován, neodpověděl jste na otázku, proč jste vázán na palestinské Araby. Křesťané v muslimských státech jsou utiskováni, hodně jsem toho přečetla. Prolistujste si stránky rádia vatikana. Zejména na palestinských územích se na křesťany dějí pogromy.

Židé byli utiskováni i v muslimských státech, ne sice tolik jako v křesťanských státech, ale také.

Jinak postavení žen je špatné vě všech muslimských státech, někde je to horší, někde je to lepší. Írán, Saudská Arábie a vámi zmiňovaný Afgánistán a Pákistán atd.

kopretina 22.4.2009 11:33

Re: Sigmundovi

Muammar Kaddáfí, čerstvě zvolený předseda Africké unie, se poslední dobou velmi snaží "modernizovat" obraz Libye ve světě. Není tomu příliš dlouho, kdy vyvrcholila ostudná kauza bulharských sestřiček – už jen to je důvod přestat s Libyí jakkoliv spolupracovat. Opak je ale pravdou, sankce mizí a Francie Libyi pomáhá s výcvikem armády a budováním jaderného reaktoru. Nejnovější zprávy z této ryze nesvobodné země ukazují, že by mezinárodní společenství mělo zavčas vyjádřit svůj hluboký nesouhlas nad tím, v jakém stavu je v Libyi dodržování základních lidských práv.Organizace International Christian Concern (ICC) informovala, že přímo v hlavním městěLibye, Tripolisu, jsou zadržování a mučeni čtyři konvertité, odpadlíci od islámu. Na mučení se má přímo podílet libyjská tajná policie, přičemž cílem má být vymámit ze zadržovaných jména dalších konvertitů, kteří se momentálně v Libyi schovávají.Rodinám zadržovaným byl odepřen jakýkoliv přímý i nepřímý kontakt s vězněnými, což ještě zhoršuje situaci těchto konvertitů, kteří jsou vystavováni nejen fyzickému, ale také psychickému mučení. Je doopravdy ostudné, že evropské země přistupují na spolupráci s takovou zemí, kde jsou běžně popírána základní lidská práva. Velkému šéfovi všehomíra, Sarkozymu, to ale zřejmě vůbec nevadí."Vyzýváme libyjské autority k zastavení mučení a propuštění čtyř zadržovaných křesťanů. Libye musí respektovat práva svých vlastních obyvatel, která spočívají i v tom, že mohou věřit v co chtějí a ne je za to mučit. Obzvláště pak vyzýváme současného šéfa Africké unie, Muammara Kaddáfího, aby zadržované propustil a ukázal tak, že Libye respektujelidská práva," vyjádřil se zástupce ICC pro Afriku, Jonathan Racho.

kopretina 22.4.2009 11:38

Re: Sigmundovi

Na nedostatek multikulturního obohacení si Austrálie rozhodně stěžovat nemůže. Populace muslimů se u protinožců zvyšuje podobným tempem, jako u nás v Evropě. Nedávno zde byl jeden australský student obohacen takovým způsobem, že to Austrálii šokovalo natolik, že se celé události podařilo "vystrnadit" z prvních stránek novin i nedávné zničující požáry.A co že se tedy přesně stalo? Minulý týden, 24. února, si to třiadvacetiletý student (jméno neznáme) vykračoval na stanici metra v západní části Melbourne. Sunshine – tak se jmenovala stanice, kam měl mladík namířeno. "Shodou okolností" se stejnou cestou vydali také tři muslimští mladíci. Ti napadeného nejdříve oslovili s tím, zda-li by jim "něco" nepůjčil. Chvíli na to už mladík ležel na zemi a marně se bránil útokům všech tří muslimů.Všichni tři muslimové jej záměrně kopali do hlavy, přičemž několik posledních útoků bylo natolik brutálních, že mladík upadl do bezvědomí. Poté jej okradli o jeho osobní věci – batoh, mobilní telefon, peněženku a jeho osobní karty s hodnotou 500 australských dolarů.Mimořádnou brutálností útoku muslimů na mladého studenta byla zděšena celá Austrálie.Naštěstí byl celý jejich zrůdný počin zachycen jednou z průmyslových kamer, tudíž se všechny tři islamisty podařilo identifikovat a dnes jsou již všichni zatčeni a čeká je, doufejme spravedlivý soud.Mladík utrpěl vážná poranění hlavy a byl proto na policii vypovídat až zhruba osm hodin po brutálním napadení. "Já prostě nemůžu uvěřit tomu, že se něco takového vůbec stalo a s jakou animální brutalitou byl čin spáchán," řekl vyšetřující detektiv Sontag.Prvním zadrženým byl 21letý Ahmed Mohamed, druhým 19letý Maluac Kir a poslednímzadrženým pak taktéž 21letý Monda Mentel. U všech třech již soud zamítl žádost opropuštění na kauci a tak můžeme jen doufat, že už zdi věznice nikdy neopustí.

Sigmund 22.4.2009 12:14

Re: Sigmundovi

Citace z Blesku ke středečnímu obědu?  Paráda. :-D

Mne onehdá v Rakousku napadli dva katolíci. Mám o tom někam napsat? Lidi zůstávají lidmi ať jsou libovolného vyznání.

kopretina 22.4.2009 13:06

Re: Sigmundovi

To není z blesku. Nějak jste se ale  nevyjádřil k tomu, že v Libyii jsou zadržováni ve vězení konvertité ke křesťanství a že v Austrálii napadli muslimové bílého mladíka. Fakta jsou proti Vám. Postavení křesťanů v muslimských státech je úděsné, můžete bečet jak chcete, plivat síru kolem sebe, psát apologie na islám ale pravdu nevyvrátíte.;-(

Sigmund 22.4.2009 13:38

Re: Sigmundovi

Nebudu se vyjadřovat k zadržování křesťanů v Libyii,když o tom nic nevím. To bych se Vám začal podobat. A upřímně,mám je celkem u zadku.

A že muslimové napadli BÍLÉHO mladíka... A jakou měli barvu ti útočníci?A záleží na tom?  A záleží na jejich víře? Prostě nějací lidé napadli jiného člověka.. To se děje pořád.

Znáte nějakého úděsně postaveného křesťana z muslimské země? Že by tu napsal o svém životě? Předpokládám že ne. Že jste to vyčetla na stránkách Vatikánského rádia. Zkuste i jiné stránky. Přečtěte si i jiné názory. A pak se zamyslete a vytvořte si na to vlastní názor. Nepapouškujte. Nekopírujte články. Třeba i potom budete mít stejný názor,ale já jej budu respektovat. Než se tak stane,vážně Vás brát nemohu...

kopretina 22.4.2009 13:44

Re: Sigmundovi

Protože multikulturní promuslimská média o tom nenapíší. Jakákoliv kritika islámu je nepřípustná. Proto o ničem nevíte.

Příkladem úděsného postavení křesťanů je Betlém. Do 90. let bylo obyvatelstvo Betléma složeno z 60% muslimů, po následné islamizaci země opustilo tisíce křesťanů Betlém a nyní žije v Betlémě jen 15% křesťanů.

Vy jste s žásnými křesťany nemluvil, tak nemůžete posuzovat. Co říkáte tomuhle článku- http://www.eurabia.cz/Articles/464-z-teroristy-oop-milovnikem-sionu.aspx

Sigmund 22.4.2009 14:09

Re: Sigmundovi

No,článek jsem si přečetl,prohlédl si zmíněné stránky. Myslím že jsou hodně tendenční. Celé jsou napojeny na jakousi politickou stranu,kterou by možná někteří nazvali "fašistickou". Všechny články jsou v zásadě proti cizincům,muslimům atd. Nemyslím,že bych se stal jejich pravidelným čtenářem. Ale pokusil jsem se Vám vyhovět.

Jinak,proč si myslíte že jsme jinak obklopeni multikulturními promuslimskými médii? A která to podle Vás jsou?

kopretina 22.4.2009 14:20

Re: Sigmundovi

Respeltuji Váš názor, nemyslím si, že jsou stránky tendenční, ale to je Váš názor. Z čeho usuzujete, že jsou stránky napojené na "fašistickou stranu". Nevím, jakéjo jste politického smýšlení, ale je to taktika zejména levicového spektra, každého názorového odpůrce označovat za "fašistu".

Celá Evropa je obklopena multikulturními médii. Podívejte de do Británie. Tam Wildersovi, autorovi filmu Fitna, zakázali vstup do země. Na nátlak muslimských organizací. Ať už s Wildersem souhlasíte nebo ne, má právo své názory vyjadřovat. Jinak která média jsou multikulturní? Skoro všechna Lidovky, MFD, Právo, Nova, ČT1, ČT2. O provinění muslimských teroristů se média zdráhají označit za "muslimské" teroristy.

Sigmund 22.4.2009 15:06

Re: Sigmundovi

http://www.eurabia.cz/Articles/2584-tvaremi-svobodnych-jsou-lide-ktere-znate-z-textu-na-nasich-webech.aspx

http://www.eurabia.cz/Articles/2579-do-ceske-politiky-vtrhli-svobodni-budou-hajit-zapadni-civilizaci.aspx

Třeba tyto články mne k takovému úsudku vedou.

Jinak,jsem volič malých pravicových stran, volíval jsem ODA,Unii Svobody,Evropské demokraty...

A s tím o médiích nemohu souhlasit. Mám opačný pocit. Zejména ta Nova dle mého šíří histerii. Konečně,je majetkem Židů,proč by se měla nějak omezovat s ohledem na muslimy?

kopretina 22.4.2009 15:31

Re: Sigmundovi

Copak Nova někdy odvysílala nějakou kritickou reportáž vůči muslimům? Na to si nevzpomínám. I Nova musí jet v souladu s multikulturními pravidly.

Sigmund 22.4.2009 16:01

Re: Sigmundovi

Ale jistě. Moc jí nesleduji,ale teď jsem si vybavil jednu reportáž v jejich publicistickém pořadu,která byla tak příšerně nevyvážená,že pak Železnému do Volejte volala spousta obyčejných diváků,jestli tohle myslí vážně.

Ale mám na mysli spíš běžné denní zpravodajství. To je v tomto směru otřesné.

kopretina 22.4.2009 18:26

Re: Sigmundovi

Tady máte výrok palestinského politika: „Žádný palestinský národ neexistuje. Vytvoření palestinského státu je pouze prostředkem pokračování našeho boje proti státu Izrael za naši arabskou jednotu. Ve skutečnosti dnes není žádný rozdíl mezi Jordánci, Palestinci, Syřany a Libanonci. O palestinském lidu mluvíme dnes pouze z politických a taktických důvodů, protože národní zájmy Arabů vyžadují, abychom jakoúčinný prostředek boje proti sionismu vyzvedli existenci zvláštního 'palestinského národa.'“ „Jordánsko jako suverénní stát s definovanými hranicemi nemůže uplatňovat nároky na Haifu a Jaffu. Jako Palestinec si však mohu nepochybně nárokovat Haifu, Jaffu, Beer-ševu i Jeruzalém. Jakmile jednou prosadíme naše právo na celou Palestinu, nebudeme váhat ani minutu a spojíme ji s Jordánskem.“

senza 22.4.2009 21:29

Re: Sigmundovi

RvRvnesmysl - zadny palestinsky!!! politik  nesmysl nerekl.Je velky rozdil mezi syranem libanoncem,jordancem a palestincem,lisi se v mluvenem jazyku,dialektu dale kazdy ma sve tradice a zvyklosti v mnoha oblastech,narodnich krojich,culinarstvi cili nemuzete je hodit  do jednoho pytle,jordanci jsou napr originalne beduiini.mluvite nesmysly o utiskovani krestanu v betlemu? ziji tady s manzelem 18 let ! a naopak za poslednich 10 let vzrostl pocet krestanu v betlemu,avsak kvuli postavene apartheidni!! zdi kterou postavili izrael se ekonomie a zvlaste turismusRv stal velmi komplikovany se vsemi" povoleni k ceste do teritoria BETLEMU"a tak mam stale spoustu pratel  a cast pribuzenstva v USA kde pracuji misto toho aby zili ve sve zemi Palestine a zide z Ruska .Etiopie,Rumunska se stehuji do Izraele......doufam ze te brzy uvidim na promenade v Tel avivu kopretino...

kopretina 22.4.2009 21:53

Re: Sigmundovi

To není nesmysl. To řekl představitel OOP. Mezi Syřanem, Libanoncem, Jordáncem žádný rozdíl není. Všechny tyto národy jsou arabské, mluví arabským jazykem, mají arabské tradice. Křesťané z Betléma odešli kvůli útlaku ze strany muslimů, ne kvůli Izraeli. Pogromy na křesťany jsou velmi časté, to mi věř. Potvrzují to křesťané z Betléma. Byla jsem v Izraeli i v Palestině. Jinak Země Izrael patří Židům. Židé měli v Izraeli království Izraelské a království Judské. Arabové nikdy žádný stát v Izraeli neměli. Před příchodem Židů byla Svatá země pustou zemí. Mark Tvain napsal, že Palestina je pustou zemí. Masová imigrace Arabů do Země Izrael nastala v 19. století spolu se židovskými sionisty. Izrael nikdy nebyl arabskou zemí. JInak chápu Vaši nenávist k Židům, jste muslimka a proto nenávidíte vše židovské...

kopretina 22.4.2009 21:54

Re: Sigmundovi

Řekl to Zahír Musejn ta slova.

Sigmund 23.4.2009 8:41

Re: Sigmundovi

Co to děláte? Vždyť už jste se začínala chovat rozumně. Ta dáma psala,že v Palestině žije 18 let. Myslím,že má o situaci větší přehled a znalosti než mi oba dohromady kdy můžeme mít. A neopakujte ty nesmysly o tom jak jsou Arabové na celém světě stejní,že mají stejné zvyky a jazyk.... Opravdu to tak není.

senza 22.4.2009 20:59

Re: Sigmundovi a kopretine

samotna jmena utocniku rikaji ze se jedna o dva nemuslimske utocniky Maluac a MOnda jsou origin portoriko

lo 20.4.2009 23:06

hádky o tom komu země patří jsou zbytečné

Teď tam vládnou Izraelci a to  jediné mě zajímá. Ať se někdo snaží použít sebeinteligentnější argumentaci v neprospěch Izraele, nemůže zakrýt, že je jen obyčejným antisemitským fašounem. Proč vám tak strašně vadí Izrael? Proč raději nekřičíte, proč nemají stát takoví Kurdové, kterých je 2x tolik než židů  na celém světě?  :)

Yussuf K 20.4.2009 22:46

Ctete JP - arabsky starosta preferuje byt minoritou v demokracii

http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1239710725193&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull

nez vetsinovym clenem ve zkorumpovane diktature. Starosta UMMelFahm - ciste aranskeho mesta v israeli - Shekh Khalid Hamadan - privital mluvciho Knessetu Rivlina. Starosta prohlasil, ze arabsti obcane israele si zacinaji uvedomovat, ze je vyhodnejsi byt minoritnim obcanem v demokratickem state nez majoritnim obcanem v brutalni diktature. 

Avi Lieberman totiz nedavno navrhla vymenu ciste arabskych uzemi isaele za nektere sidlkiste na WestBanku. Timto vzbudil v hrdych Arabech (Plaestincich?) vlnu zdeseni, nebot si uvedomili, ze splnenim jejich snu - zit v ciste muslimske Palestine bez buzerace od arogantnich zodu - by jejich zivotni urovan spadla asi o 60% - nemluve o to kvalite zdravotnickych sluzeb, korupci, politickych vrazdach kdykoliv kohokoliv atd atd. 

za slova o zkorumpovane diktature si muzete dosadit prakticky jakykoliv arabsky stat - snad s vylimkou Tunisu a Maroka, kde jeste prebyva par zidu a kda se jakz takz dari budovat jakys takys kapitalismus.  Vetsina arabskych statu jsou diktatury zalozene na de facto kmenovem zaklade. Pokud nemaji ropu, hospodarsky se propadaji. 

Vysvetleni arabske bidy neni v tom, ze jim zide nekdy neco ukradli. Panarabska odborova unie oznacila jako hlavni duvod bidy arabu prabidne vzdelani. K tomu prispiva mj jine i explozivni porodnot - cca 3-4% rocne - padesatileta starenka miva bezne 100-120 vnoucat.   Lide, kteri  pracuji s Palestinci, jsou treba i dost kriticti k Israeli ale nejsou totalne slepi, vetsinou potvrzuji ze palestinska spolecnopst je totalne demoralizovana 60 lety pobirani podpor od UNRWA. Zruseni UNRWA by byla pro plaestince asi ta nejlepsi vec - tedy pokud povazejete za zadouci,  aby se lide rozumne vzdelavali a pracovali.

damian 20.4.2009 21:51

reseni je proste

israel at vrati pudu palestincum; polaci vychodni prusko nemcum; ukrajinci a belorusi vychodni polsko polsku; rusove kuryli japoncum; nemecke poryni francouzum; slezsko nemcum a pak rakusakum; severni italii ceske korune atd ...

damian 20.4.2009 21:55

Re: reseni je proste

arabove a svetove spolecenstvi by si melo uvedomit ze krev neni voda a ze dobyte uzemi bylo zaplaceno krvi; bohuzel jedine co lidi donuti zit v miru s polu je valka s miliony mrtvych; to pak nikoho uz nenapdne zacinat novou: viz nemecko, rusko, jugoslavie, ...

Nostradamus 20.4.2009 22:20

Re: reseni je proste

myslel jsi česká koruna Moravě :-D?!!!!!!

MZ 20.4.2009 23:18

Re: reseni je proste

Asi moc nemyslel vůbec, ale obnovení Říše Velkomoravské taky nezní tak špatně ;-)

Yussuf K 20.4.2009 19:13

shrnuti nasili pred vznikem statu israel.....

...pravda je, ze jak arabove tak zide pouzivali proti sobe a pak i proti britum, kteri se snazili nasilnostem branit tzv "partyzanskych metod" - lepe receno bojovniku neridicich se zadnymi konvencemi, jak si i mnoho Cechoslovaku muz vzpomenout na "zajimave" metody pouzivane sovetskymi partyzanskymi soudruhy.

Pokud jiz nekdo chce oplakavat connost irgunu a hagany, mel by si tez priznat kdy a proc irgun a hagana vznikly. prvotni nasili v Palestine byly vrazedne pogromy arabskych bezemku  a proletaru proti ZIDUM.  Ano je to smutne byt chudy bezzemek a prihlizet tomu, jak se privandrovalci kupuji za rotschildovi penize co chteji. Ale je to zaklad civilizace, nekdo neco kupuje ji9ny prodava, ostatni to respektuji. PRVOTNIM NASILIM V PALESTINE byly pogromy aranbskych chudaku proti zidum. Pokud si nekdo mysli opak, tak si musi vlemi inteznivne lhat do vlastni kapsy.

Historie totiz zna jen pogromy chude vetsiny proti bohate mensine. To jest polaku ci rusu proti zidum , malajcu ci indonesanu priti bohatym Cinanum atd.  Proc by bohatsi minorita vyvolavala pogromy, kdyz jich bylo mnohem mene a meli mnohem vice penez a mohlisi vse jednoduse koupit?   

Toto jest fakt, ktery profesionalni proplaestinske placky ignoruji. Zatimci neorganizovane nasili ze strany zidu  skoncilo v roce 1947, kdy zide cast svych 'partyzanu" tvrde zaclenili pod regulerni vojsko, cast dokonce zlikvidovali, palestinsti soudruzi celych 60 let po prohrane valce jednaji a prakticky jsou zcela nedisciplinovana smecka zdivocelych partyzanskych velitelu, kde si kazdy veli sam,a proto se na palestinske strane neni mozno s kymkoliv domluvit. Cokoliv se domluvi,tak to druhy den narusi nejaky dalsi frustrovanejsi "partyzan" na ktereho treba nezbyly uplatky. "partyzansky" si palestinci omlouvaji sve radeni - genevske konvence plati jen pro zidy udajne "zlodeje pudy" - my kteri mame mene zbrani a chceme si pudu nakrast zpet se na nic ohlizet nemusime, 55% palestincu nasili na zidovskych civilech schvaluji.  

Pavel 20.4.2009 19:01

pozemkovy register

Otomans (Ankara) archivy dokazuji, ze confiscace zeme zidovskyma osadnikama je kradez. Advokati rodin rikaji lidem kterym byla zem uloupena. Otoman (Turecky) pozemkovy register dokazuje, ze dokumenty predlozene osadnikama jsou podvrzene.

http://www.zmag.org/znet/viewArticle/20974

Petr 20.4.2009 21:44

Re: pozemkovy register

Otomanu hlavne dokazuje, ze Arabum v Palestine nepatrilo skoro nic.