4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vážný 12.1.2009 12:42

Problém je ve frakcích

Paní Hybášková je součástí frakce Evropské lidové strany (spolu s ODS, KDU-ČSL a ED) v EP. Problém je podle mne, že většina západních liberálně-konzervativních poslanců radši bude mít klid s E socialisty, než by řešila problém Dárfúru, Izraele atd...

Kenavp 12.1.2009 20:53

Re: Problém je ve frakcích

A můžete mi říct, proč by Evropa měla vůbec tyto konflikty řešit? Dělat policajta je role velmi nevděčná, viz role USA.

libero 12.1.2009 12:36

Hergot, to je krásný!

A také naprosto nereálný!

Karel 12.1.2009 12:15

ok

Jak nemusím Hybáškovou ani EU, tak dneska to má hlavu a patu a nic si to nenalhává.

libero 12.1.2009 12:37

Re: ok

Ano. Snad jenom možnost takového řešení.

John2 12.1.2009 12:40

Re: ok

A teď se přiznej, Karlíku k tomu co musíš.

Chris Kelvin 12.1.2009 11:37

Jestli někdo rozumí....

... z našich politiků této oblasti, a ještě navíc se i skoro všude domluví, je to právě Hybášková. Chápu, že to ideologům všech barev spektra nejde pod nos :-)

honzak 12.1.2009 12:29

Re: Jestli někdo rozumí....

možná tomu rozumí. Je to dokonce velmi pravděpodobné. A co???? Oni si machometání a Izraelská armáda sednou před milostivou na zadek? Jim je jedna česká baba (mor. ženská) u brusele.

amos 12.1.2009 13:56

Re: Jestli někdo rozumí....

Paní H se sice domluví arabsky ale to neznamená, že problému nějak moc rozumí. To, co napsala jsou sice hezké řečičky a to je vše. I kdyby se to udělalo podle jejího návodu, stále to neřeší problém palestinského ghetta v Gaze- co s těmi lidmi na tak malém území, kterým byl zbytek ukraden. Paní H chce v prvních větách  řešit příčiny konfliktu a ne důsleky ale vynechala  jednu jejich polovinu. Ano, reakce Izraele na ostřelování je jedině možná ale třeba by nebyl ostřelován, kdyby se z Palestinců nestali obyvatelé ghetta, pro které je Hamáz něco jako byli  partyzáni v boji proti Němcům u nás. A tím srovnáním s Kosovem- tak tomu jsem nerozuměl vůbec. Trochu mimo mísu.

fact 12.1.2009 14:42

Re: Jestli někdo rozumí....

to jste asi nevšiml, že na posledním jednání v EP seděly na panelu Livni a Hybášková k diskusi o vztazích EU-Izrael ... ;-D

Rohožka 12.1.2009 15:56

Re: Jestli někdo rozumí....

No, no to bude s tím, aby se obyvatelé Gazy začali živit vlastní prací (samosebou s pomocí EU), ještě mnohem složitější, než v Chanově. Když někdo po několik generací má co jíst a nemusí při tom dělat, tak se z dlouhé chvíle hlavně rozmnožuje a cvičí ke svaté válce.

Youssef K 12.1.2009 21:05

V dnesnim svete je zemedelstvi....

...hlavnim zdrojem obzivy pouze v Papua New Guinea a nekterych arabskych neropnych statech.

V normalnich statech se zemedelstvim zivi tak 3-4% lidi, zbytek se zivi v prumyslu a sluzbach.  Jer velmi zajimave, ze nikdo PLACTIVE NEHOREKUJE v Hongkongu a Singapuru, co maji delat chudaci v brlozich, kdyz jim byla ukradena zemedelska puda.   Je zajimave, ze na pevninske cine, kde je pudy celkem dost, lide v prumyslu vydelavaji 10x tolik nez v zemedelstvi.  Dtto Indie. 

Vysvetleni je asi v tom, ze cinane na rozdil od arabu nemaji v 50 letech 64 vnoucat, takze davaji vice na vzdelani deti, a toto bzdelani je praktictejsiho razu, nez 5 let dreni se nazpamet koranu v mrtvem jazyce klasicke arabstine.

Prosovetsti partyzani na uzemi CSR byli sveho zasu ohromne popularni figury. Krome Lidic a Lezaku byla vypalena spousta vesnic proto, ze hrdinni sovetsti partyzani nekde z lesa odstrelili par nemeckych civilu ve vlaku ci skole a wehrmacht misto hledani partyzanu nekde po lesich rovnou srovnal nejblizsi vesnici (viz tzv "nezname duvody" vypaleni Javoricka).  Zda se ze ani potroubli bolsevici se necteli nejak moc chlubit vrazdenim civilu - na rozdil od Hamasu a jeho volicstva, ktry sebevrazedne atentaty ci VRAZDY studentu v JERUZALMSKE YESHIVE  oslavuje na masovych lidovych veselicich s tanci a zpevy...... 

amos 13.1.2009 8:56

Re: V dnesnim svete je zemedelstvi....

Nevím jestli 3-4% lidí v zemědělství uživí stát ,možná když má možnost dovážet plodiny z jiných států, kde je zase zemědělství rozvinuté. Ona ta pšenice se zatím nevypěstuje na počítači.

Vysoký počet dětí u Arabů vede určitě k chudobě, ale stejně velký počet mají rodiny třeba v Bangladéži. Je to přelidněný stát a ale  nikoho nenapadá. proč asi?  Protože  mají vlastní stát a ne ghetto a v tom je ten rozdíl.

A o těch partyzánech mluvíš jako hlupák. Něco si o těch lidech přečti. Hlavně o ruských a běloruských, kteří způsobovali Němcům obrovské ztráty. Jenomže zbabělec to nikdy nepochopí.

Kolombo 12.1.2009 11:28

Muslimové v Evropě

jsou pátou kolonou islamismu. Islám  je víc ideologie než náboženství, snaží se vytvořit islámský "národ". Z toho taky podpora palestinců ze strany machometánů - jsou to "jejich", protože jsou převážně taky muslimy. Ve světě je spousta míst, kde lidé trpí, většinou ale tito trpící nechávají muslimskou "ummá" v klidu. nejde jim tedy primárně o utrpení, ale o podporu soukmenovců. Při takovém pohledu jsou jako nekritičtí fandové klubu - co udělá soupeř je vždycky špinavost, co našinec je hrdinství, nebo to alespoň lze omluvit. Soupeř je špatný vždy a za všech okolností. Nic neukazuje líp agresivitu a nacionalismus muslimů než konflikt v Gaze. Muslimové mohou své souvěrce vraždit po tisících, a to neznamená nic. Běda, když muslima zabije "nevěřící pes". To je hned kraválu že by z toho jeden ohluchl.

John2 12.1.2009 12:45

Re: Jen mi vrtá v hlavě

co v ráji čeká šiítu či sunitu kdyýž jeden druhého zavraždí. Také 72 koček? Jak to ti hoši mají srovnané s Koránem?

honzak 12.1.2009 13:18

Re: Jen mi vrtá v hlavě

JAKO ATEISTA BYCH JIM JE ROZDĚLIL... Jednomu levé půlky, druhému pravé .

John2 12.1.2009 14:01

Re: Jen mi vrtá v hlavě

Jo, to bude ono.

LOJZA 12.1.2009 11:24

Hybášková

by se především měla učit dýchat tak, aby se lidem, kteří jí slyší, nezvedal žaludek. Když mluví tak se zalyká, asi svou důležitostí, a zní to jako kdyby se dusila a přitom dávila a polknutím vracela obsah žaludku zpět. Nemůžu ani vnímat co říká, soustředím se, abych nezvracel!

miki 12.1.2009 11:51

Re: Hybášková

nikdy jsem si nevšimnul, jak Hybášková dýchá, natož aby se mně z toho zvedal žaludek. Já si spíš všímám, jaké má kdo názory a z těch se mi občas zvedne žaludek, no a tvůj názor je právě to dávidlo

LOJZA 12.1.2009 12:02

Re: Hybášková

Je třeba navštívit ušaře. Pokud jsem si všiml, vůbec jsem nepolemizoval s názorem paní Hybáškové. Možná netaktně, ale upozornil jsem ji na dýchání, které, kdo dobře slyší, slyší. Uváděl jsem to jako příčinu, proč ji nemohu poslouchat, resp., co mi brání v tom, abych ji vnímal. Takže, vážený, příště, než začnete někoho napadat, chce to myslet.

vlasta 12.1.2009 13:07

Re: Hybášková

Lojzo, "netaktní", jak jste nazval sám sebe, je slabý výraz. Václav Benda, dej mu Pán Bůh nebe, taky nebyl k poslouchání, ledaže by jeden byl s to soustředit se na to, co říká. To byla jiná káva.

VLK 12.1.2009 17:24

Re: Hybášková

Ostatně u Schwarzenberka je taky třeba dávat pozor na to, co říká, aby člověk zapomněl, jak to říká. A pak uslyší rozumné názory.

Iwan 12.1.2009 12:46

Re: Hybášková

Paní Hybášková opravdu při řeči špatně dýchá.Také mě to při tom co říká dosti rozptyluje. Mohla a měla by s tím něco dělat. Přirozené to není a odstranit se to dá. Lékaři na to jsou. Nicméně, tady slo o konkrétní článek a ne o její mluv.vadu. A článek je to dobrej na rozdíl od jiných, co paní H. občas vyplodí. Stručně a trefně vystihla realitu. TakžeR^

Dušan Streit 12.1.2009 11:11

Po volbách už konečně ta ženská doufám zmizí

Je mi z ní zle - vždycky:

http://streit.blog.idnes.cz/c/49462/Hybaskova-tradicne-tanci-na-spinavem-terenu.html

qwert 12.1.2009 11:01

pevně doufám že přijde nabídky ze strany Izraele

něco ve smyslu, každý Palestinec, který si sbalí kufry a rozhodně se Gazu opustit a trvale přesídlit na Západní břeh  dostane 1000 dolarů na hlavu.

Roy Boehm 12.1.2009 15:06

Re: pevně doufám že přijde nabídky ze strany Izraele

Nechci Vám brát nadšení, ale oni si hoši z Hamásu rádi nechají zaplatit za přesun na, zatím, klidný West Bank! Jediná výhoda, kterou by to Izraeli přineslo, by byl fakt, že se může soustředit na blokádu jen jednoho území, které sice sousedí s Jordánskem, ale pod Jordánem se budou tunely kopat mnohem hůř. Na druhou stranu, místo Negevské pouště se v dostřelu raket ocitnou všechna důležitá (a zalidněná) města Izraele!

Petr 12.1.2009 10:54

POCHVALA

NAPROSTO S VAMI SOUHLASIM,JEN NEVIM, JAK TO MEZI BEZPATERNYMI BRUSELSKYMI ZBABELCI PROSADIT.VETSINA BYROKRATU V BRUSELA DAVNO ZTARTILA SCHOPNOST ROZLISOVAT,CO JE SPRAVNE A CO NE A JEDNOZNACNE SE K NECEMU VYJADRIT!

Niky 12.1.2009 10:59

Re: POCHVALA

Politika ti moc neříká,troubo.

Niky 12.1.2009 10:50

Nevěřte pradoláskové soudružce Hybáškové!

V.r.1993 se Václav Havel na Pražském Hradě vášnivě objímal a líbal z Jásirem Arafatem,od té doby mohly pravdoláskové levicové bandě věřit jenom političtí analfabeti,mimochodem tehdejší premiér Václav Klaus se z Arafatem odmítl setkat!

Míra 12.1.2009 11:20

Re: Nevěřte pradoláskové soudružce Hybáškové!

Kdyby se soudruh Klaus setkal se soudruhem Arafatem, mohlo by prasknout, že se již dávno přátelí. No to by nám, jediným pravicovým politikům z Prognosťáku ještě chybělo ...

miroslav.vojta@volny.cz