29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

BIG BEN: Probouzí se britská pravice z politicky korektní hypnózy?

Britové o sobě rádi říkají, že tolerantně a flegmaticky ustupují kdečemu a proberou se k buldočímu odporu teprve, až jsou přitlačeni zády ke zdi. Kdo v Británii sleduje posledních pár desetiletí nepřetržitého ustupování politické korektnosti, nekontrolované imigraci, rabování národních svobod Evropskou unií a pozvolnému neomarxistickému převratu ve vzdělávacích a sociálních institucích, si už kladl zoufalou otázku, jak daleko ještě k té zdi je, co všechno si ještě Britové nechají líbit, než vybuchnou, a zda už nebude pozdě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tesařík 9.12.2012 17:10

Re: Taky dík panu Kusému za obohacení slovníku - dobroteroristé - skvělé !

trochu nepochopil. no nic.

P. Pavlovský 9.12.2012 17:05

Re: Kde je česká UKIP?

Nezapomněl původní Drábek tam už není

 Já psal jen o těch, ktetří jsou v té vládě od počátku.

 To jsou dnes již pouze 3 ministři  za TOP 09 a Nečas!

J. Boleslav 9.12.2012 16:45

Re: Jak dlouho Ještě?!

P. Gabrieli, máme zřejmě různé představy o liberalismu a konzervativismu. Tu Vaši Vám ale rozhodně nemíním brát. :-)

J. Boleslav 9.12.2012 16:42

Re: Kde je česká UKIP?

Souhlas. ODS a Nečas směrem k Bruselu na můj vkus ale příliš lavírují. SSo zase nemá dostatečnou voličskou podporu.

J. Boleslav 9.12.2012 16:40

Re: Kde je česká UKIP?

Ano.

J. Boleslav 9.12.2012 16:39

Re: Podle posledních výzkumů veřejného mínění je nejdůvěryhodnějším zahraničním politikem pro české obyvatelstvo Barack Obama

:-)))

J. Boleslav 9.12.2012 16:38

Re: Jedno je jisté

Žádný nový Reagan to sám nezachrání. Je třeba, aby nejprve prozřelo více voličů, což při pohledu kolem sebe o jinam vidím zatím dost černě. Bude asi muset být ještě o hodně hůř, aby se lidé probudili.

J. Boleslav 9.12.2012 16:35

Re: Kde je česká UKIP?

Zapomněl jste na MPSV.

B. Rybák 9.12.2012 16:12

Re: Britská pravice

Ta podle Vás úctyhodná (Cameronova) britská pravice je oficiálně nazývána (na rozdíl např. od frakce pana Farrage) "novou konzervativní stranou". Nová a konzervativní? To nějak nejde dohromady.

B. Rybák 9.12.2012 16:00

Jedno je jisté

Rozhazovačný opilecký večírek oslavující vítězství nad všemi "říšemi zla" (dokonce i konec dějin) definitivně skončil. Pod jeho pláštíkem mocichtiví populističtí (levicoví) "totalitáři" obsadili většinu škol, soudů a masmédií přičemž stále se zvyšující počet na státu závislých "občanů" je už blízký 50%. Jenomže darů na rozdávání je stále méně a velkohubé sliby už není možno plnit a tak snad přichází chvíle pro nového "Churchilla, Reagana či Thatcherovou". Pro západní demokracii a nejspíš i pro celou západní civilizaci je to nejspíš poslední šance na záchranu.

P. Pavlovský 9.12.2012 15:41

Re: Kde je česká UKIP?

Nám, kteří jsme plně gramotní, stačí číst jednoduché texty jen jednou.

B. Rybák 9.12.2012 15:29

Re: Kde je česká UKIP?

Máte pravdu. Ti jsou minimálně "štikou" v pravicovém rybníce. Bez ODS si ale (prozatím) nelze českou pravici představit. Svědčí o tom i intenzita EU-hujerské nenávisti, a prolhaného masmediálního lynčování (naposled "aféra" PROMOPRO), kterému je vystavena. S tím se ale tak jako tak bude muset vyrovnat každá strana, která bude chtít přijít na její místo.

Pan Nečas je patrně zásadovější konzervativec než pan Cameron.

Politika je přece především "umění možného".

P. Gabriel st. 9.12.2012 15:27

Re: Kde je česká UKIP?

No, když si to přečtete po druhé a s chladnou hlavou, jistě si uděláte realistický komentář sám.  Přeju pěkný den a méně sebechlácholení.

J. Belling 9.12.2012 15:18

Re: Kde je česká UKIP?

SS-Občané?

B. Rybák 9.12.2012 15:10

Re: Podle posledních výzkumů veřejného mínění je nejdůvěryhodnějším zahraničním politikem pro české obyvatelstvo Barack Obama

Určitě neměla účinek na podplacené tvůrce výzkumů a na "naše" masmédia. Pravdivost se neměří počtem (vymytých) mozků. Přetrvává v lidských "srdcích", její čas dřív nebo později přijde (i vymyté mozky poznají, že "chléb" ubývá a "hry" přestávají být hravé).

P. Pavlovský 9.12.2012 15:00

Re: Kde je česká UKIP?

Ministerstvo kultury je v kompetenci StaN. Je to průšvih, ale mimo rozhodování TOP 09.

O Vlastě Parkanové jsem, sorry, nemluvil, neboť ministryní není. Byla jí, ale ne za TOP 09 nýbrž za vaší oblíbenou KDU-ČSL.

Ve vládě jsou stále ještě Heger, K. Schw. a M. Kalousek. Mimo ně je tam od počátlku už jenom Nečas. Taková jsou fakta, ať se vám to líbí nebo ne!

J. Václavíková 9.12.2012 14:52

Re: "polikoretnické"

Vám zřejmě nepřipadá sprosté umravňovat ji za smyšlený nedostatek, že?

P. Gabriel st. 9.12.2012 14:47

Re: Kde je česká UKIP?

Které ministry myslíte? Čachráře Drábka, proslulého zadáváním miliardových zakázek bez výběrového řízení a potlačováním nesouhlasu v rezortu totalitními tlaky vůči uaměstnamcům,  nebo vyvýáděním desítek miliard  státních prostředků do správy privátních finančních institucí ve správě zahranišních vlastníků? Nebo ministra kulrury, který odešel z veřejně známých důvodů? Nabo Vlyastinu Parkanovou?

Myslíte výsledky krajských a senátních voleb?...  Myslíte pokračující  hrádky a čachry kolem hazardu a podezření na penězovody vedoucí do Top09... Myslíte "úspěch" ekotendru na Ostravské lahuny... Bylo by jistě dost příležitostí, škodolibě se vám vysmívat, ale je to spíše tragické a smutné. Pro mně osobně zvlášť, protože mnozí z čelných protagonistů TOP09 patřili léta k mým spolupracovníkům a přátelům. A měl jsem možnost sledovat, jak se postupně odvrací od původních ideálů, většinou spíše pro osobní animozity a neukojené ambice, než pro nějaké myšlenkové obraty.

P. Spáčil 9.12.2012 14:39

Re: Kde je česká UKIP?

Myslíte SSo?

P. Gabriel st. 9.12.2012 14:26

Re: Taky dík panu Kusému za obohacení slovníku - dobroteroristé - skvělé !

Současná podoba EU , včetně Lisabonské smlouvy předsttavuje výsledek obratu od konzervativních ideálů zakladatelů (Schuman, Erhard, Adenauer..) k liberálním politickým směrům.

To, že si , paní Kanioková, t ak trochu děláte srandu z politiků, kteří chápou politiku jako veřejnou službu a z voličů, kteří to od nich očekávají a právě proto je podporují, ještě neznamená, že takoví politici neexistují. Znám jich řadu a selekce skrytých konjunkturalistů, liberálů a pragmetiků z této skupina je poměrně rychlá a nekompromisní. Smutné je, že vyselektování pragmatici pak získávají větší podporu voličů, než ověření konzervativci. Absurdní pak je, že  právě od těch voličů, kteří nejvíce naříkají a skuhrají po absenci konzervativních hodnot ve společnosti.

P. Pavlovský 9.12.2012 14:24

Re: Kde je česká UKIP?

"Čeho jsou schopní ... předvádějí již přes 2 roky."

Především  předvedli, že jsou schpni se neuvěřitelně brzy po svém vzniku dostat do parlamentu, a že v dnešní vládě jsou jedinou stranou, která v ní má ještě původní ministry.

To mi přijde jako docela slušný doklad politické schpnosti, to nedokázala ani ODS. 

P. Pavlovský 9.12.2012 14:19

Re: Jak dlouho Ještě?!

Řekla to na TV kameru!

P. Gabriel st. 9.12.2012 14:16

Re: Kde je česká UKIP?

Pane Pavlovský, nechcvi vám brát iluze. Jistě se shodneme na tom,  že Top09 je představována dvěma skupinami. První Kalousek a s ním osobně a existenčně svázané osoby, které když pochopily, že ovládnout, KDU-ČSL, ani ji zatáhnout do Topolánkovy ODS není možné, tak si rychle založili spolek na recyklaci dinosaurů. Čeho jsou schopní a jak to "prospívá" celé společnosti a co nás to stojí, předvádí již přes 2 roky. Druhý spolek je jedno z mnoha uskupení nezávislých starostů, gazdíkovo uskupení. Léta hledali, jak se dostat nahoru, nakonec uspěli, jako Kalouskův  fíkový list (Schwarzenberg pak paravan). Dušovali se, co všechno udělají ve prospěch zlepšení podmínek pro komunální politiku. Výsledek? Ani to RUD nedotáhli do nějakého rozumného stavu. To, co obce dostaly navíc, ba mnohem víc jim Kalousek sebere na zdanění vlastních příjmů. O byracii a dalších zatěžujících zbytešnostech nemluvě. A působení Drábka či Hegera netřeba komentovat. Zbytečná mise. Spolek podporovaný z hazardu. Každého, kdo je volil a volí bych se rád osobně ptal, co konkrétního od těchto konkrétních lidí čekáte? A pal bych se mu dlouho hlasitě smál, púrotože většinu těch hlavních  hybatelů osobně léta znám.

Pane Pavlovský, Kalouskovci odcházeli z KDU, kako v nejlepším případě liberálové, ve skutečnosti, jako bezuzdní pragmatici. Očekávat u nich věrohodné konzervativní působení může jenom naproso naivní člověk. Jediný skupinový prospěch o který jsou schopni usilovat je osobní prospěch úzké skupiny kolem Kalouska.

P. Gabriel st. 9.12.2012 13:51

Re: Jak dlouho Ještě?!

A Kalousek, toť studnice všeho moudra, neníliž pravda? Pane Boleslave, znáte ho osobně? 

P. Gabriel st. 9.12.2012 13:49

Re: TOP se trhla? Vždyť TOPka vznikla sloučením části lidovců s P&L !

Starostové pana Gazdíka  se sčuchli s Kalouskem vlastně hlavně proto, jak mně pan Gazdík po delších debatách osobně prozradil, aby si mohli zchladit žáhu na jiných starostech ze sousedství, třeba panu Ondrušovi (KDU-ČSL), kteří jim údajně měli pošlapat kuří oka. Teda on to pan Gazdík formuloval mnohem diplomatičtěji, ale smysl je tento.

P. Gabriel st. 9.12.2012 13:41

Re: Jak dlouho Ještě?!

Pane Pavlovský, kde jste, prosím vzal tu hloupost, že se paní Toithová vyslovila proti našemu hlasování v OSN?

P. Gabriel st. 9.12.2012 13:39

Re: Jak dlouho Ještě?!

Pane Kosejku, buďte tak dobrý a než tady budete někoho známkovat, někomu nadávat a někoho škatulkovat, udělejte to, o co jsem vás tady několikrát žádal. Udělejte seznam konzervativních hodnot (jste-li toho schopen) a k tomu tabulku, jak která politická strana tyto konzervativní hodnoty respektuje a prosazuje. A pak se můžeme věcně dále bavit. Jinak vám nemohu říci jiného, než že demagogie, což evidentně netušíte, rozhodně konzervativní hodnotou, ani jakoukoliv hodnotou není.

J. Kanioková 9.12.2012 13:37

Taky dík panu Kusému za obohacení slovníku - dobroteroristé - skvělé !

Výstižnější než P&L. Bohužel tahle SKRYTÁ levice je přitažlivá pro spoustu lidí, kteří nechtějí komunisty ani ČSSD.

Je přitažlivá pro lidi, kteří se považují za slušné a obvykle taky slušní jsou. Jsou odpovědní a pracovití a ledacos jim není lhostejné a namlouvají si, že politici v téhle skupině jsou taky slušní a nekradou a nelžou a budou chápat politiku jako veřejnou službu a postarají se o VŠECHNO, co je trápí - zlepší situaci ve školství, postarají se o cikány i imigranty, ale zároveň o to, aby jimi nebyl běžný občan obtěžován, postarají se o životní prostředí, o chudé a potřebné, vzdělání i kulturu.

Tihle lidí jsou předvědčeni, že Evropa je v tomhle dál než my a že nás může pozvednout a VĚŘÍ v EU a Lisabonskou smlouvu.

Tenhle typ voliče má na své politiky obrovská, NEREÁLNÁ očekávání, která nejsou NIKDY naplněna, ale on to vždycky svým politikům odpustí, protože je přesvědčen, že jen intriky těch napravo a těch nalevo brání těm, které volí, v uslutečňování skutečné demokracie.

Věří dokonce i v osobní svobodu a odpovědnost, aspoň vždycky to budou tvrdit, ale ve skutečnosti se obojího SPÍŠ BOJÍ a často mají jen mlhavý dojem, co to SKUTEČNĚ obnáší.

P. Gabriel st. 9.12.2012 13:33

Re: Jak dlouho Ještě?!

Pane Boleslave, mám na mysli naše Evropské liberály, různých odstínů od socdem a nársoc, až porůzné odstíny pravicového individualismu a pragmatizmu. A výsledky jejich působení v podobě interru pcí, euthanasie, legalizace drog, povýšení homosvazků na úroveň rodin, všeobecné zadlužování, nerespektování osvědčených pravidel v kontrastu k nesmyslným ustanoovením od poloměeu banánů až po přivost vaječné skořápky.... Můžete si různá konkreta sám dlouho dosazovat. A mám na mysli marasmus, všeobecný, do kterého nás k dnešku tento liberalismus přivedl.

P. Gabriel st. 9.12.2012 13:24

Re: Jak dlouho Ještě?!

Pane Prokope, evidentně vám uniká, že liberálové mohou být jak leví, etatističtí, tak praví, individualističtí, včetně vrcholných liberálních extrémů levého a pravého pragmatismu. Stále jde jen o liberalizmus a neradostné výsledky jeho uplatňování v posledních letech máme denně na očích. Řeč o rovnosti příležitostí je zcestná a akademická. Rovnost příležitostí, včetně vyrovnání hendikepů néně disponovaných, poskytuje konzervativní, nikoliv liberální prostředí.  Plně liberalizované prostředí poskytuje prostor pouze k tomu, aby se ti dravější a bez skrupulóznější uplatňivali na úkor  slabších s argumentací, že to či ono zákon výslovně nezakazuje. Řád a pořádek nahrazuje zákonitostmi džungle. Vy sám to ukazujete svou typicky liberální poznámkou k církvím, kterou sem Bůh ví proč pletete, ač se na to nikdo neptal. Zatímco konzervativec respektuje to, že existují různé postoje, přístupy k životu religiozitě a jiným stránkám lidského bytí, vy si typicky liberálně osvojujete právo zadupávat do země vše, co se vám osobně nezamlouvá. Buřte tak dobrý a vysvětlete, na základě čeho? A jaké rozsáhlé pravomoci máte na mysli?