2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Alex Juchelka 26.10.2006 21:20

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no, fallaciové naprosto rozumím, ale víte, hlavní její problém byl,

Moje otázka o ukřivěděném kvičení, či kejhání byla očividně zcela na místě - potrefenci se ozvývají, viz Vaše reakce... Na druhé straně nějakého shrnutí podstaty údajného evropského problému s muslimy, který by přesahoval hranice běžné xenofobie a ekonomicky motivovaného pokrytectví evropských zaměstnavatelů kteří začali v minulosti zaměstnávat arabské immigranty, jsem se od Vás zatím nedočkal. Kde je chyba, poraďte mi prosím, jak si ten správný úhel patřičně rozšířit...? :-/

Harpyje 26.10.2006 21:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no, fallaciové naprosto rozumím, ale víte, hlavní její problém byl,

Opravdu nevidím důvod, proč bych zrovna já měla odpovídat na Vaše otázky. V internetu najdete odpověď na vše, co byste chtěl vědět. Pokud máte problémy s cizímy jazyky, tak to řekněte rovnou.

Alex Juchelka 26.10.2006 21:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: no, fallaciové naprosto rozumím, ale víte, hlavní její problém byl,

Shodou okolností jsem ten Váš odkaz četl, ale jelikož jste zde zřejmě jediná, která umí Francouzsky pořádně, co kdybyste nám udělala krátké shrnutí a vypíchla pasáže, které se týkají problémů s evropskými muslimy. Já se přiznám, že jsem odpověď na svou otázku v článku nenašel... Díky! :-/

POLITIK REALISTA 26.10.2006 21:14

můj Alex mi rozumí ! :-)

díky, Alexi ;-)

POLITIK REALISTA 26.10.2006 15:24

myslím to upřímně

Jak, vzdejte se? Vždyť se nic, sakra, neděje ! Potřebujeme nové lidi, migraci, vždyť přibývá v Evropě důchodců. Źe nechtějí migranti pracovat? Je to díky vám, nedáváte jim rovné příležitosti, musíme to kompenzovat dalšími finančními injekcemi. Že jsou na nic, že nemají zájem? Kdo to říká, je rasista ! Dejte už pokoj, plebáni ! Já vím, volili jste mne, byl jsem proti migraci. Ale ted už ne. Křesťanské a všelidské chápání světa říká, že všichni lidé jsou si rovní. Tak co máte zrovna s muslimama? Že je korán, islám proti lidským právům? Že je založen na útlaku žen a menšin? Blbost ! Já tomu rozumím. To prostě není možné, taková nelidskost ! A pak, potřebuju na práci klid. Jestli bude neklid, už nebudu zvolen. A co potom?? Jsem tu, plebánci, na 4-5 let. Musím vydržet, tlumit problémy, omlouvat je, tvářit se, že neexistují, ale hlavně NEZASAHOVAT DO SYSTÉMU. Jsem tu jen na pár let. Chápete, že řešením JAKÝCHKOLIV dlouhodobých problémů nemohu nic získat? I kdyby to byl problém, jak říkáte, já to mám za pár. Kdybych něco řešil, pustí se do mne moji kolegové ze státu, z Evropy a ze světa. Vždyť by hrozily otřesy! Sesadili by mne. Dejme tomu, že bych něco řešil - nesu kůži na trh, a stejně výsledky práce vychutná nějaký jiný politik za moc let, a pravděpodobně té odporné nepřátelské strany. Lidi jako Churchill se už neroděj. A stejně to byl chuligán, Politici už málem usmířili nacismus, a on vyvolala zbytečnou válku, darebák... A po ní ho vůbec nezvolili. Tak vidíte ! A vůbec. Lidé mají rádi klid. I politici. Za těch pár let potřebuju zabezpečit sebe a rodinu, chci klid na "práci". A vyznamenání a ocenění. Dostal bych je, kdybych proti něčemu bojoval? Leda proti Izraeli. Navíc bych měl petrodolárky v kapse.

POLITIK REALISTA 26.10.2006 15:25

Re: myslím to upřímně II

A stejně problém neexistuje, multikulti je príma! Vždyť je podporují všude ! Ve Švédsku řekl sám ministr, že musí být na muslimy hodní, aby je ušetřili, až jich bude většina. A kdyby existoval? Vytěsním problém hodně daleko do nevědomí. Budu pracovat a dělat, že se nic neděje, že nic nevidím. Stejně si pořád vymýšlíte. Ve vrtstvě lidí, ve které žiju já, se nic neděje ! Mám kámoše na katarském velvyslanectví, ted jsme řešili odevzdání katarského prince jejich justici. Vyšetřují ho tam na svobodě, ale co ! Však jenom zneužíval nezletilé..ani nebyly muslimky, a byly to jen ženy...éé...co to říkám, voličky moje milé :-) Bush kamarádí s rodinou Ládínů, já kamarádím taky s šejky. Jsme velká rodina, tak co furt máte? Musím se nějak zabezpečit...

Jaké vůbec máte argumenty? Neslyším šustění?! Źe tam muslimové zase získali vliv, vyčistili čtvrť, okleštili svobodu slova? O co vám jde, takové blbosti ! Zaměřte se na užitečnější věci.

Že je Evropa po prsa v marasmu? Mlčte, dýchat ještě můžete.

A i kdyby? Klidně budu nosit burnus a žena burku. O co jde? Náš předseda strany vyžaduje poslušnost a discipínu pomalu jak Mohamed ! Nebo frnknu pryč, třeba do USA,mám už na to. Stejně jsou fajn země... Dělejte taky něco sami, co chcete po mě?? Neříkejte, že jste tak blbí, moje slova o té demokracii jste mi věřili??? 8-o:-P;-D

MK 26.10.2006 15:50

Re: Re: myslím to upřímně II

:-))))))

a nejorší je, že přesně takhle tzv. západní elity uvažují.

Sarka 26.10.2006 15:52

Kdo jsou presne ty

"Zapadni Elity"? Muzeter jsmenovat? A kdy jste s nimi naposledy hovoril? Ja mam pocit ze slovni spojeni "Zapadni elity" je jenom obmenou onoho neslavneho "oni" ("oni nas nenechaji, oni nam nedovoli, oni za to muzou.... Jak se vytrati "my", pripadne "ja", jdou veci do haje.....

MK 26.10.2006 15:54

Re: Kdo jsou presne ty

Prodi, Chirak, Blair, Zapatero, Hillary Clinton, starosta Londýna Livingstone... u nás třeba pí. Hybášková.

Alex Juchelka 26.10.2006 16:02

Re: Re: Kdo jsou presne ty

Mluvíte nesmysly. Nevím o žádném americkém politikovi, Hillary Clinton nevyjímaje, který by chtěl nějaké výhody, či výjimky pro americké muslimy. Americká zákonost v tomto ohledu funguje zhruba stejně pro všechny a s muslimy zde nejsou žádné větší potíže. Pokud je zde s někým zacházeno v rukavičkách, tak jsou Židé, a i to pouze ve srovnání s muslimy... :-/

POLITIK REALISTA 26.10.2006 16:42

Alexi brachu

Alexi, brachu, nějak tu lidi moc přemýšlejí, a to není dobré. Nelíbí se mi to, páč monopol na myšlení máme přece MY! Zvolili jste nás, tak buďte v klidu, na myšlení jsme tu my, nemůže se tedy nic stát! Šárka dokonce mluví o osobní zodpovědnosti ! Co tím myslí? Prach a broky, to je pomalu anarchie ! Však máme paragrafy, nějaký už najdeme. Jediný rozumný jsi tu ty, Alexi. Taky nesouhlasím s myšlenkou, že muslimové se snaží zrušit svobodu slova, že čistí území, například Kašmír, Alžír, Kosovo, bangladesh, části Indonésie,Západní břeh a tak, vždyť mají na to právo, právo vyčistit Alžír a pak jít z vyžrané země do Francie, za lepším, A my to podporujem, dostanem jejich hlasy, je to kolotoč. Nejhorší jsou Židé, vždycky moc mysleli; jsou horší než trpaslíci, a ti jsou všude... Taky dávají lidskou krav do macesů, ale to jenom mezi námi, kámoši .)

Alexi, brachu, být na vrcholu, znamená žít v osamění... Rudý Ken je sice kámoš, ale nevěřím ani mu. Demonstroval za práva muslimů i homosexuálů ... Jeho odpůrci říkají, že se to navzájem vylučuje kvůli xenofobnosti islámu, ale já myslím, že v tom je skrytý význam, je prohnanej jako liška ! Ti šejci mnou tajně, ale intenzivně pohrdají, ale já sloužím demokracii na věčné časy a nikdy jinak ! do roztrhání duše, pro ni vydržím vše, i trapný pocit braní svazečků petrodolárků od těch přičmoudláků.

Alexi , brachu, ty jediný jsi tu rozumný, vidíš věci realisticky, tak, jak jsou... Je pro mne velká vzpruha, že můj Alex mi rozumí :-)

Sowfiw 26.10.2006 17:55

Ach ti Zide, nedaji proste tomuhle uchylovi spat.

kopretina 27.10.2006 19:27

Re: Re: Re: Kdo jsou presne ty

Není to pravda. Neexistuje jediný článek, milý Alexi, kde byste nehanobil Židy nebo Izrael. To je doopravdy smutné.

Sarka 26.10.2006 16:07

Jo Rudy Ken?

;-D;-D Ten neni ani elita, ani Zapadni ;-D ;-D ;-D

Vymluvy na Zapadni elity ci jine cizorode agenty neberu. Bud je to nas zivot a nase zodpovednost, nebo muzeme zacit kupovat ty burky.

POLITIK REALISTA 26.10.2006 18:12

:-)

náš život a naše realita nemění nic na tom, že ONI (evropská tzv. elita) TO MYSLEJ UPŘÍMNĚ ;-)

LJG 26.10.2006 17:10

Re: Re: myslím to upřímně II

Výstižné. Hlavně nezasahovat a získat za volební období osobní výhody. Opravdu výstižné od severu k jihu Evropy, od problémů s přistěhovalci, důchodovým systémem, energetikou etc. etc. :-/

JanaJ 26.10.2006 12:26

Fsdejte se, nic se fam nestane...

Proc vy se bat nas? My Vas nezabit (hned). Vy taky neco delat muset. Velka imam rikala kouzelne Arbeit macht frei. Ale ty domecky s tema vezickama a hlavne zvonecky musej pryc, nas to urazet. A vase cholka muset ve spacak chodit, jinak kamenovat ta devka. Pokud vy ale dotahnout dokonce to konecne reseni my mozna Vas nechat zit a frei arbeitovat v Sjednotene islam E.U.dzamahiria. Nektera uzitecna idiot uz mit Ausweis udelana. Tak chore chlava a choooodne usmivat.

Falanx 26.10.2006 12:30

Re: Fsdejte se, nic se fam nestane...

R^:-)R^

LJG 26.10.2006 10:28

Souvislost?

Neznámí zakuklení pachatelé zapálili ve středu večer autobus na pařížském předměstí Nanterre a v noci další autobus na předměstí Bagnolet. I na předměstí Essonne byly zaznamenány podobné incidenty.

MA 26.10.2006 11:45

Re: Souvislost?

mapacorp 26.10.2006 11:48

Re: Souvislost?

Dobry muzi,

    Kdy ze jsou ty volby ve Francii ? V dubnu 2007 ?

    Jenom se nebojte, francouzi si pri nich vzpomenou na vsechny soucasne a minule problemy. Bude prekvapko, to co se nepodarilo posledne se muze docela dobre podarit ted.

A.S. Pergill 26.10.2006 8:40

Existují tři možné přístupy:

A. Multikulturalismus a politická korektnost, které znamenají lezení do nemytých a páchnoucích muslimských konečníků, netrestání zločinů spáchaných "v souladu s islámem", tolerování "no go" zón, představujících v podstatě "státy ve státě", v nichž neplatí civilizované zákony, ale "šaríja", atd. Zásadní nepoužívání síly tam, kde by použita být měla. Zde silně přicmrndávají křesťané, protože prosazení důsledného sekularismu by negativně pocítili i fanatičtí vyznavači tohoto náboženství. Konec konců i tady na Psovi kterýsi křesťan prohlásil (v souvislosti s diskusemi okolo RP), že bude raději žít jako "dhimmi" pod šaríjou, než aby připustil rovnoprávnost homosexuálů.

B. Ústavní - stejná práva a povinnosti bez ohledu na náboženství. Likvidace zákonů a podzákonných předpisů, zvýhodňujících vyznavače "toho správného" náboženství, případně potlačení nepokojů silou a dobytí "no go" zón i s použitím armády (a s jasným mandátem střílet bez varování na každého, kdo bude mít jakýkoli předmět, potenciálně zvyšující účinnost útoku na vojáky a policisty).

C. Porušení ústavního pořádku v neprospěch muslimů (pracovně jim říkám "strana plynových komor").

Problém spočívá především v tom, že zastánci postupu A se snaží za politický extrémismus vydávat i většinu opatření z kategorie B, tedy opatření v rámci ústavy a obecně civilizovaných zvyklostí. Já se svého času od vydavatele jednoho levičáckého plátku dozvěděl, že požadovat, aby za srovnatelný zločin byla také srovnatelná výměra trestu, a to bez zohlednění etnicity pachatele, je "rasismus a fašismus". Takto desinformovaná populace potom přestává rozlišovat mezi kategoriemi B a C a skončit to může jediným způsobem: Vítězstvím "strany plynových komor", a to na úrovni celé EU (ať už ústavní cestou, nebo obyvatelstvem masívně podporovaným - a dodatečně nějak legalizovaným - pučem).

Jediná cesta je, tlačit na tvrdé hájení obecně civilizovaných zvyklostí a ústavního pořádku (silné B). Nepodaří-li se, pak umírněné C je menší zlo než A.

Plzák 26.10.2006 9:52

Re: Existují tři možné přístupy:

 "B. Ústavní - stejná práva a povinnosti bez ohledu na náboženství." To je přesně ono. Víc není potřeba. Všechno to další svaté rozhorlování se jsou jenom pózy ať už jsou jejich autory Fallaci, Benedikt (kolikátý?), nebo Václav Havel.

Alex Juchelka 26.10.2006 11:34

Re: Re: Existují tři možné přístupy:

Souhlas. V USA to víceméně funguje a zdejší muslimové jsou zařazeni do společnosti stejně jako všichni ostatní...

Jsem si jist, že kdyby Fallaci své názory na islám začala v plné síle hlásat na ulici přímo pod svým manhattanským bytem, většina Američanů by se od ní štítivě odtáhla.

Prý dáma... Chainsmoking rasistka, Anka Revoluce... "the journalist and writer who loves war because it reminds her of when she was young and beautiful" :-/

Plzák 26.10.2006 14:11

Re: Re: Re: Existují tři možné přístupy:

To je obdoba babiček a dědečků z KSČM, kteří také přece byli mladí a jací byli pašáci s Klémou v čele.

Sowfiw 26.10.2006 16:01

Zase" jista" vize hloupeho Alexije; Amerika nastesti nejsou same Juchelky.

Berte jej  nyni se znacnou rezervou, uvedomte si, jak vylet do SaFra musel na takoveho levicaka mohutne zapusobit . Ten ted je zcela nasakly revolucni energii a tak z nej ta blbost tady  zase bude primo srset.

MK 26.10.2006 10:29

Re: Existují tři možné přístupy:

Před variantou „C“ jsem tady opakovaně varoval ca před třemi roky. Tehdy se ta varování většině čtenářů, včetně mě, zdála být absurdní. Jenže svět se zase o kousek posunul, hlavně se mění nálady normálního chlápka z ulice. Kdo sleduje zprávy ze Z. Evropy (naposled volby v Belgii), ví, co mám na mysli. Současní demokratičtí politikové v zemích EU jednoduše k variantě „B“ nemají odvahu. Varianta „C“ proto přijde, neboť extrémní doba si žádá extrémní řešení. Multikulti levičíáků je mi vlastně líto, měkkosrdcatostí, s níž odmítají variantu „B“, si kopou vlastní hrob.

MaR 26.10.2006 13:48

Re: Existují tři možné přístupy:

B pokud nechcete model Turecko nefunguje.

Emil 26.10.2006 8:12

Apel na redakci

Stanislav 26.10.2006 7:01

Tak jsem měl docela radost

Tak jsem měl docela radost, když redakce přestala uveřejňovat cizojazyčné texty a z těchto důvodů se  blekoty pana Janečka  a jemu podobných vytratily, bohužel tuto důslednost opustila a už je to tady zas. Komu není rady, tomu není pomoci......