Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
CHTIP: Vždyť létat je tak snadné... (1)
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
František 22.4.2007 18:23Re: Re: Re: taky jeden letecky Jako záklaďák jsem sloužil u "slunečního" pluku, který se vyznačoval tím, že většinu tvořili letci poněkud problémových kvalit. Sem byli postupně přesouváni od lepších útvarů. Také jsem zažil výcvik pilotů pro Egypt, ale to je kapitola sama pro sebe. Muslimský fatalismus dělal divy a i ti naši nejslabší, byli proti egypťanům králové vzduchu. Pro snížení počtu mimořádných událostí létali jen za optimálních podmínek. Skutečné létání předváděli pouze záložáci od ČSA, kteří přicházívali na pravidelná cvičení. |
olaf 22.4.2007 10:43Re: Re: Re: Re: taky jeden letecky No vidíte a já zas zbožňuji specialisty co ví, že vše co bylo kdysi = bylo špatně (zvláště když dnes vidí jak je to čím dál tím více stejné). |
Yarda 22.4.2007 10:29Re: Re: taky jeden letecky Kdysi jsme vojákům říkali "Sluneční letectvo", protože na rozdíl od aeroklubů létali jen když svítilo slunce. |
honzak 22.4.2007 7:38Re: Re: Re: taky jeden letecky proč pointa? Jen jsem se zasnil a vzpomenul na dobu před 30 lety, kdy jsem točil radarem. Alespoň tenkrát se za úplně každého počasí nelétalo. A jak tak koukám dnes, tak si frajeři v ultralightech rozbijou hubu i za masívní tlakové výše. Aerolinky sice za každého počasí létají, ale ne vždy přistanou na místě původního určení, že? Zbožňuji internetové mudrce... |
Fajfka 22.4.2007 7:15Létat je tak snadné Vážení cestující, vítáme Vás na palubě zbrusu nového letadla společnosti Aeroflot. Po dobu letu Vám bude na této palubě k dispozici restaurace a dva bary, na spodní palubě bazén a tenisový kurt a na horní vyhlídková terasa. Vážení cestující a teď se prosím připoutejte, náš pilot Nikita Ivánovič se s tou krávou pokusí vzlétnout. |
doxa 22.4.2007 0:19klasika Věž: Máte dostatek paliva nebo máte nějaké problémy? Pilot: Ano Věž: Ano co? Pilot: Ano pane!! |
Petr 21.4.2007 22:17Letisko 4 duby Tu kapitán Sokolov, pristávam... Tu letisko 4 duby, vic doľava! ... Tu kapitán Sokolov, stačí? ... Tu letisko 4 duby, eště viac doľava! ... Tu kapitán Sokolov, stačí? ... Tu letisko 3 duby... |
VL 21.4.2007 20:59DC 1? DC 1, to znamená Douglas comercial 1 byl jediný prototyp, který prodali republikánům za španělské občanské války, takže se asi jedná o trochu jiný typ. |
olaf 21.4.2007 19:09Re: taky jeden letecky Tyhle záznamy já rád Věž: vaše pozice a výška? Let: sedím vlevo a mám metr vosumdesát. |
olaf 21.4.2007 19:07Re: Re: Nádherný fotky. Soráč, vy jste jen netrefil diskusi. Takže úplný mimoň je tu jen "honzak". |
olaf 21.4.2007 19:04Re: Nádherný fotky. A kdeže jsou ty fotky? |
olaf 21.4.2007 19:03Re: Re: taky jeden letecky A kdepak je pointa? (ono se totiž váženosti lítá za každého počasí a to ne jen po vojenské linii, ono se musí i dopravně, takže uniká myšlééénka - pokud kdy nějaká byla.) |
honzak 21.4.2007 17:54Re: taky jeden letecky vzpomínka na rok 1975 a nácvik letecké přehlídky na současné základně NATO Čáslav. Žáci z pilotní školy v Košicích předváděli při přistání neuvěřitelné věci,mechanici měli po vycjázkách. V den "D" pak stejně letěly staré páky, protože nebylo vidět na krok. Ale muselo se, davy "rozjásaných Pražanů" čekaly na Letné na svoji porci stíhaček. |
Charlie 21.4.2007 8:55Nádherný fotky. Krásný fotky, chce to trefit T. I za cenu California-slipu. Pedal na doraz, knipl na stranu, a žaludek v krku. |
Petr Vileta, balík z Plzně :-) 21.4.2007 2:58taky jeden letecky Na vojenskem letisti cekaji na prostani posledniho pilota z nocnihi letani. Kdyz letadlo zacne sedat, vez ho vyzve : Letadlo na pristani, identifikujte se. Pilot rado by vtipne: Hadej kdo... Vez vypne osvetleni ranveje a hlasi: Hadej kam! |