Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
CHTIP: Dvě židovské anekdoty
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Květoslav 3.11.2006 10:01Re: Re: Podle analogie Předkožek? Těch moc mít nebudeme, ale ve vepřínech se kastrují všichni narození kanci, takže možná z toho? |
Jakub S. 31.10.2006 9:55Prosím další! Oba jsou nádherné. I ta diskuse - co se vyjeví, k čemu co inspiruje, podnítí, kdo se proti čemu ohradí, třebas i urazí... - a zajímavý, pane Roubíček: naši antisemítci n i c ! No co řeknou - já jsem tedy vážně, já jsem z toho fartuct - šma Jisroel: to už jim nestojíme za to - !? |
CD 31.10.2006 0:22Re: jedna navrch, |
ptakopysk 30.10.2006 18:52Re: Sašo, takže ten kult mrtvých sloužící jako pojišťovna věčného života ano v tom je ŘKC naprosto jedinečná, žádné jiné náboženství při svých obřadech nepožírá svého boha :o) Na tohle byli i Aztékové, či Mayové krátcí... |
Přispěvatel 30.10.2006 18:31jedna navrch, co se mi moc líbí - pochází z Bubílkové šou. Zvářátka v lese se rozhodla, že si na zimu postaví domeček, aby nemrzla. I poslala do města na stavební úřad pro stavební povolení lišku, že je nejchytřejší. Za týden liška příjde s pláčem, že se ta razítka nedají zvládnout. Totéž se opakuje s mědvědem, který je silný a měl vzbuzovat respekt. Nakonec se přihlásí oslík, že by to zkusil. Zvířátka říkají, oslíku, vždyď seš úplně blbej, ani´s nevychodil devět tříd, co tam budeš dělat ? No, nakonec ho do města pošlou. Za tři dny kluše oslík k lesu, v hubě drží stavební povolení , za ním jedou bagry, jeřáby, auta s materiálem atd. Zvířátka se udiveně ptají, teda osle, jak´s to dokázal ? No vlezu do prvních dveří, a ejhle kdo tam nesedí, osel, spolužák, vlezu do druhých - osel spolužák. A tak to šlo pořád.
|
tyrtyrty 30.10.2006 17:05Re: Re: Re: Re: Re: Jedna malá chybička . . . A tak je nam srozumitelnejsi ten vtip s panem z financaku a valime se smichy u nej. :) |
lubomir 30.10.2006 16:28Re: Re: Přijímání pod obojí způsobou i pro lid . . . . takze sehnat dna k naklonovani jezise je vlastne dost snadne! |
J.G. Pašek 30.10.2006 16:11Re: Přijímání pod obojí způsobou i pro lid . . . . Sašo, když je student theologie vysvěcen na katolického faráře, od toho okamžiku a poté když takový řekne jistá slova latinsky, dostane se mu v tom okamžiku schopnost utvořit zázrak . . . transubstantiation . . . . změnit bílou upečenou oplatku v maso a obyčejné červené víno v krev. Já to nezesměšňuji a nedivím se. To je otázka víry, kterou já respektuji. Pravda ale je, že tomu není tak dlouho, kdy katolíci-lid při některé sváteční mši dostanou s opatkou také víno. V našem Lutheránském to jsou SYMBOLY . . . oplatka a červené víno je symbol těla a krve Jéžiše Krista. Nic více-nic méně. |
Sch.glosátor 30.10.2006 14:33Nejde o žádné symboly. Jde o skutečné tělo Kristovo a skutečnou krev Kristovu. A výsledky laboratorních rozborů mají ? |
Skepticus Maximus 30.10.2006 13:49Sašo, takže ten kult mrtvých sloužící jako pojišťovna věčného života je navíc kanibalský? |
Jana 30.10.2006 13:47Ten první znám Ale ten závěr je trošku zcenzurovanej, jí to znám asi takhle: "Posbíráme je a pošleme na finanční úřad a oni nám pak čas od času pošlou takového ču..áka jako jste vy" |
Gandalf 30.10.2006 12:51Re: Přijímání pod obojí způsobou i pro lid "Žádné symboly". On mel Kristus primo v zilach vino? |
teodora 30.10.2006 12:22Re: Re: Re: Re: Jedna malá chybička . . . Byl by to skvělej vtip, kdyby nebyl nepochopitelnej, ukazuje totiž předkoncilní liturgii, která u nás skončila cca 1965(? nevím přesně, nepamatuji to) Tehdejší katolíci to poznávali a váleli se smíchy, nám je to nesrozumitelné. A tehdy opravdu věřící podobojí nepřijímali |
Saša 30.10.2006 11:49Přijímání pod obojí způsobou i pro lid bylo dohodnuto již v Basileji. Jako odezvu na lutheránství to ovšem zase ŘKC zrušila. V minulém století to ale opět bylo zavedeno. Přijímání pod obojí je dnes normální, avšak děje se ne upíjením z kalicha, leč namáčením hostie. A co je podstatné, v čem se pan Pašek mýlí: nejde o žádné symboly. Jde o skutečné tělo Kristovo a skutečnou krev Kristovu. Žádné symboly. |
krmič 30.10.2006 11:17Potřeboval bych k tomu vysvětlení 1.Co je to šábesdeka? 2.Jakou to má obdobu v katolické bohoslužbě? |
Charlie 30.10.2006 11:00Re: Jedna malá chybička . . . No vidíte, sám chlastá v domě Páně a druhým nedá ani líznout ! To je křesťan ? |
Enci 30.10.2006 10:37Re: Re: Re: Jedna malá chybička . . . Kupodivu dnes opravdu i v katolickem kostele muze i bezny verici prijimat pod oboji, ale v dobe vzniku tohoto vtipu (zjevne v dobe, kdy se pouzivala latinska liturgie a ne domaci jazyk), fakt prijimal pod oboji jen farar. |
VLK 30.10.2006 10:27Re: Re: Jedna malá chybička . . . Pod oboji prijima v katolickych kostelech jen knez. |
marie 30.10.2006 8:25Re: Jedna malá chybička . . . pod obojí se přijímá i v katolických kostelích – někde při každé bohoslužbě, někde jen při svátcích |
honzak 30.10.2006 6:40Re: Podle analogie Nejen Paroubka, musí mít těch amputovaných předkožek nadbytek! |
J.G. Pašek 30.10.2006 6:29Jedna malá chybička . . . . . . . . Tak jde až k lidem, dává jim do huby nějaký žrádlo, je to jako maces, ale maces to není, a ještě jim to dává zapít vínem ... vínem! VÍNEM! Chápou to, chlast v domě Páně? ... Katolíci při bohoslužbě dostanou "svátost" = oplatku na jazyk coby symbol těla Jéžíše Krista. Víno, coby symbol jeho "kreve" pije pouze farář, lid ne . . . . . Pouze člen Protestantské víry dostane "svátost" a zapít vínem . . . . proto se říká, že Protestanti "přijímají pod obojí" . . . . |
Torm 30.10.2006 5:39Podle analogie s tím prvním vtipem si radši ani netroufám odhadnout, ODKUD nám poslali Paroubka ... |
Sara 30.10.2006 4:21OBAchtipy jsou |
?? 30.10.2006 2:17Ta první je jedna z nejlepších, jaké jsem v poslední době slyšel..... A hodí se nejen na finanční úřad ! |