18.5.2024 | Svátek má Nataša


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Květoslav 3.11.2006 10:01

Re: Re: Podle analogie

Předkožek? Těch moc mít nebudeme, ale ve vepřínech se kastrují všichni narození kanci, takže možná z toho?

Jakub S. 31.10.2006 9:55

Prosím další!

Oba jsou nádherné. I ta diskuse - co se vyjeví, k čemu co inspiruje, podnítí, kdo se proti čemu ohradí, třebas i urazí... - a zajímavý, pane Roubíček: naši antisemítci  n i c !  No co řeknou - já jsem tedy vážně, já jsem z toho fartuct - šma Jisroel: to už jim nestojíme za to - !?

CD 31.10.2006 0:22

Re: jedna navrch,

:-D:-D:-D

ptakopysk 30.10.2006 18:52

Re: Sašo, takže ten kult mrtvých sloužící jako pojišťovna věčného života

ano v tom je ŘKC naprosto jedinečná, žádné jiné náboženství při svých obřadech nepožírá svého boha :o) Na tohle byli i Aztékové, či Mayové krátcí...

Přispěvatel 30.10.2006 18:31

jedna navrch,

co se mi moc líbí - pochází z Bubílkové šou.

Zvářátka v lese se rozhodla, že si na zimu postaví domeček, aby nemrzla. I poslala do města na stavební úřad pro stavební povolení lišku, že je nejchytřejší. Za týden liška příjde s pláčem, že se ta razítka nedají zvládnout. Totéž se opakuje s mědvědem, který je silný a měl vzbuzovat respekt. Nakonec se přihlásí oslík, že by to zkusil. Zvířátka říkají, oslíku, vždyď seš úplně blbej, ani´s nevychodil devět tříd, co tam budeš dělat ? No, nakonec ho do města pošlou. Za tři dny kluše oslík k lesu, v hubě drží stavební povolení , za ním jedou bagry, jeřáby, auta s materiálem atd. Zvířátka se udiveně ptají, teda osle, jak´s to dokázal ? No vlezu do prvních dveří, a ejhle kdo tam nesedí, osel, spolužák, vlezu do druhých - osel spolužák. A tak to šlo pořád.

 

tyrtyrty 30.10.2006 17:05

Re: Re: Re: Re: Re: Jedna malá chybička . . .

A tak je nam srozumitelnejsi ten vtip s panem z financaku a valime se smichy u nej.  :)

lubomir 30.10.2006 16:28

Re: Re: Přijímání pod obojí způsobou i pro lid . . . .

takze sehnat dna k naklonovani jezise je vlastne dost snadne!

J.G. Pašek 30.10.2006 16:11

Re: Přijímání pod obojí způsobou i pro lid . . . .

Sašo, když je student theologie vysvěcen na katolického faráře, od toho okamžiku a poté když takový řekne jistá slova latinsky, dostane se mu v tom okamžiku schopnost utvořit zázrak . . . transubstantiation . . . . změnit bílou upečenou oplatku v maso a obyčejné červené víno v krev. Já to nezesměšňuji a nedivím se. To je otázka víry, kterou já respektuji.  Pravda ale je, že tomu není tak dlouho, kdy katolíci-lid při některé sváteční mši dostanou s opatkou také víno.  V našem Lutheránském to jsou SYMBOLY  . . . oplatka a červené víno je symbol těla a krve Jéžiše Krista. Nic více-nic méně. 

Sch.glosátor 30.10.2006 14:33

Nejde o žádné symboly. Jde o skutečné tělo Kristovo a skutečnou krev Kristovu.

A výsledky laboratorních rozborů mají ?

Skepticus Maximus 30.10.2006 13:49

Sašo, takže ten kult mrtvých sloužící jako pojišťovna věčného života

je navíc kanibalský? ;-D;-D;-D

Jana 30.10.2006 13:47

Ten první znám

Ale ten závěr je trošku zcenzurovanej, jí to znám asi takhle:

"Posbíráme je a pošleme na finanční úřad a oni nám pak čas od času pošlou takového ču..áka jako jste vy"

Gandalf 30.10.2006 12:51

Re: Přijímání pod obojí způsobou i pro lid

"Žádné symboly". On mel Kristus primo v zilach vino?

teodora 30.10.2006 12:22

Re: Re: Re: Re: Jedna malá chybička . . .

Byl by to skvělej vtip, kdyby nebyl nepochopitelnej, ukazuje totiž předkoncilní liturgii, která u nás skončila cca 1965(? nevím přesně, nepamatuji to) Tehdejší katolíci to poznávali a váleli se smíchy, nám je to nesrozumitelné. A tehdy opravdu věřící podobojí nepřijímali

Saša 30.10.2006 11:49

Přijímání pod obojí způsobou i pro lid

bylo dohodnuto již v Basileji. Jako odezvu na lutheránství to ovšem zase ŘKC zrušila. V minulém století to ale opět bylo zavedeno. Přijímání pod obojí je dnes normální, avšak děje se ne upíjením z kalicha, leč namáčením hostie.

A co je podstatné, v čem se pan Pašek mýlí: nejde o žádné symboly. Jde o skutečné tělo Kristovo a skutečnou krev Kristovu. Žádné symboly.

krmič 30.10.2006 11:17

Potřeboval bych k tomu vysvětlení

1.Co je to šábesdeka? 2.Jakou to má obdobu v katolické bohoslužbě?

Charlie 30.10.2006 11:00

Re: Jedna malá chybička . . .

No vidíte, sám chlastá v domě Páně a druhým nedá ani líznout ! To je křesťan ?

Enci 30.10.2006 10:37

Re: Re: Re: Jedna malá chybička . . .

Kupodivu dnes opravdu i v katolickem kostele muze i bezny verici prijimat pod oboji, ale v dobe vzniku tohoto vtipu (zjevne v dobe, kdy se pouzivala latinska liturgie a ne domaci jazyk), fakt prijimal pod oboji jen farar.

VLK 30.10.2006 10:27

Re: Re: Jedna malá chybička . . .

Pod oboji prijima v katolickych kostelech jen knez.

marie 30.10.2006 8:25

Re: Jedna malá chybička . . .

pod obojí se přijímá i v katolických kostelích – někde při každé bohoslužbě, někde jen při svátcích

honzak 30.10.2006 6:40

Re: Podle analogie

Nejen Paroubka, musí mít těch amputovaných předkožek nadbytek!

J.G. Pašek 30.10.2006 6:29

Jedna malá chybička . . .

 . . . . . Tak jde až k lidem, dává jim do huby nějaký žrádlo, je to jako maces, ale maces to není, a ještě jim to dává zapít vínem ... vínem! VÍNEM! Chápou to, chlast v domě Páně? ...

Katolíci při bohoslužbě dostanou "svátost" = oplatku na jazyk coby symbol těla Jéžíše Krista. Víno, coby symbol jeho "kreve" pije pouze farář, lid ne . . . . .

Pouze člen  Protestantské víry dostane "svátost" a zapít vínem  . . . . proto se říká, že Protestanti "přijímají pod obojí" . . . . 

Torm 30.10.2006 5:39

Podle analogie

s tím prvním vtipem si radši ani netroufám odhadnout, ODKUD nám poslali Paroubka ...

Sara 30.10.2006 4:21

OBAchtipy

jsou R^!!R^!!

?? 30.10.2006 2:17

Ta první je jedna z nejlepších, jaké jsem v poslední době slyšel.....

A hodí se nejen na finanční úřad ! :-D:-D:-DR^