1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

VĚDA VERSUS ROZUM: Kosmetika – povrch a povrchnost

V několika článcích jsem připomněl případy, kdy se komerční kampaně nebo tvůrci senzací oháněli vědou, aby prosadily své cíle. Touha lidí po zdraví a kráse vždy byla pro obchodníky dobrým zdrojem výdělků a „vědecké argumenty“ jim pomáhají v reklamě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Šejna 19.6.2023 9:20

Takto to dopadne, když si autor myslí že v luxusní kosmetice platí cenu za vazelínu. ;-D

Když si kupujete luxusní auto, tak taky neplatíte za množství použité oceli.

J. Jurax 19.6.2023 19:25

Inu, platíte i za množství oceli, ale hlavně za její obmyslé zpracování. Aby samonosná kastle samonosila, ale měla deformační zóny, motor měl kompresi a klikovka klikovala, ale nevibrovala a tak dál.

Vazelína se leda zamíchá a použije jako plnidlo. A doplní se dalšími příměsemi ve stylu slavičí paštiky - poměr jeden slavík na jednoho koně. Zbytek je snobárna a reklama.