5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

VĚDA: Proč se mladí muslimové radikalizují

Krátce před prezidentskými volbami zveřejnili ve Francii dva sociologové z Centre national de la recherche scientifique (CNRS) předběžné výsledky studie, která se ptala skoro 7000 mladých Francouzů na jejich názor ve vztahu k poměrům mezi náboženstvím a společností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavelka 12.4.2017 1:25

Re: Nesmysl

Část našich EUmravenců nám říká že jsme málo vstřícní vůči muslimským červeným mravencům .

V. Pavelka 12.4.2017 1:15

Re: A co když ne.

Přijde mi to jakoby Někteří křestané , záviděli muslimům tu kompaktnost a poslušnost ve víře , a tak se nechají pohltit koránem .

V. Pavelka 12.4.2017 1:01

Re: Teď ještě vyzkoumat proč voda teče z kopce.

Přínos , produktivita , Pětkrát denně se modlící muslimský soustružník.

J. Jurax 11.4.2017 18:50

Re: A co když ne.

No vždyť to píšu - neschopní zelenorudí blbci zaslepení multikulti, neomarxismem a vlastní krátkozrakostí znemožňující jim pochopit důsledky jejich činnosti nebo nečinnosti.

Najmě tohle je opravdu lahůdkové vyjádření sebevražedné blbosti: "V roce 2017 bude Komise stejně intenzivně pokračovat ve svém úsilí ZAJISTIT PŘÍMOU PODPORU UPRCHLÍKŮM a jejich INTEGRACI do hostitelských komunit v Evropě ..." - zvýrazněno mnou. Integrace moslemínů se masově nepovedla vůbec nikde, protože jsou to moslemíni a hodlají jimi zůstat, což integraci vylučuje, o žádoucí asimilaci ani nemluvě - ledaže těmi hostitelskými komunitami se rozumí muslimská ghetta a no go zóny.

V. Novák 11.4.2017 18:21

Nejzajímavější z celého článku se mi jeví

citát hned na začátku: "Ke štěstí anti-Le-Pen koalice vyjde studie ve své komplexní podobě až po volbách, aby nebyla zbytečně dodána pochybnostem pravicových populistů o materialistickém narrativu o oběti vědecká legitimizace. „Le Monde“ se dokonce ptá, zda si jsou sociologové vědomi, že otevřeli Pandořinu skřínku."

Takže z politických důvodů je publikace pozdržena - aby náhodou nepodpořila svými závěry jednu stranu - a pro Le Monde je publikace takové zprávy příčinou všeho zla...

Zajímavá reakce většinové společnosti, nebo aspoň těch, kteří se za reprezentanty většinové společnosti vydávají. Nebo i považují...

A. Nový 11.4.2017 13:55

Re: A co když ne.

Ve Štrasburku dne 25.10.2016 Pracovní program Komise na rok 2017 Pro Evropu, která chrání, posiluje a brání II. 8. Na cestě k nové migrační politice

Evropa, která chrání naše hranice a vede odpovědnou migrační politiku. Nutnost řídit migrační toky a zároveň zajistit, aby ti, kdo hledají útočiště, vždy nalezli ochranu, zůstává na denním pořádku. V průběhu minulého roku Komise zintenzivnila spolupráci s Evropským parlamentem, Radou a členskými státy v rámci Evropského programu pro migraci, který má umožnit rychlou a koordinovanou reakci na uprchlickou krizi a navrhnout dlouhodobý rámec založený na solidaritě a odpovědnosti.

Odhodlání EU řešit dopad této krize vede k nebývalé každodenní angažovanosti přímo na místě. Komise, agentury EU a členské státy spolupracují na záchraně životů na moři a podporují členské státy na vnější hranici. Na řešení uprchlické krize bylo z rozpočtu EU vyčleněno více než 15 miliard EUR... V roce 2017 bude Komise stejně intenzivně pokračovat ve svém úsilí zajistit přímou podporu uprchlíkům a jejich integraci do hostitelských komunit v Evropě...

Budeme muset rovněž zavést účinné legální způsoby vstupu na území Unie, ať už prostřednictvím legální migrace, nebo přesídlením.

J. Jurax 11.4.2017 13:34

Re: A co když ne.

No, spíš jsou to neschopní zelenorudí blbci zaslepení multikulti, neomarxismem a vlastní krátkozrakostí znemožňující jim pochopit důsledky jejich činnosti nebo nečinnosti.

Nehledejte spiknutí tam, kde jev lze vysvětlit prostou lidskou blbostí.

Š. Hašek 11.4.2017 13:05

Re: No jo,

Asi tak.

Evropské university budou pořádat semináře "co se bude dít, když mladý muslim dostane apartmán v Düsseldorfu". Příme přenosy k Moravcovi.

Šabatová/Horáček bude tvrdit, že do roka z něho bude "chirurg z Thomayerovy nemocnice". My přízemní čecháčkové říkáme, že do roka se tam naklonuje/bude pozváno 18 příjemců der Hilfe. Při troše štěstí z toho bude jen flákačské rušení nočního klidu, účet u německých spoluobčanů -29 599.99 E, jeden kontrolor záchodků na vlaknádraží, dívky zavřené doma.

Vyzkoušeno.

Možná potom jeden zradikalizovaný (nenávistnými, drzými, makajícími, pořádkumilovnými, bílými, vepřovým se ládujícími, ......... občany ze sousedství)... dojde k multikulty prohlédnutí. Ukradne klíčky od náklaďáku, koupí štípací sekeru v OBI, ......... .

A. Alda 11.4.2017 13:01

A co když ne.

Co když si to uvědomili a právě podle toho konají.

Vy nepřipouštíte variantu, že to právě tak chtějí?

J. Kopis 11.4.2017 12:55

Na to není potřeba výzkum

Stačí si umět porovnat realitu v kontextu a zamyslet se nad tím, kdy islám vznikl a proč, a v jaké podobě se dodnes zachoval ve všech aspektech. Tento výzkum to jen potvrzuje.

J. Jurax 11.4.2017 12:55

Re: Nesmysl

Ale no tak - radikalizace moslemínů a Vaše "probouzení k plnění svých náboženských povinností" jsou dva termíny pro tentýž jev. Pravda, ten první poněkud zastírá povahu problému, neboť pojem radikální evokuje jistý extrém a podsouvá, že ostatní moslemíni nejsouce radikální jsou hodní a neškodní. Nejsou. Jsou pátá kolona šílených bojovníků islámu a taky zásobárnou těch středověkých primitivů s mozky prorostlými islámskou plísní.

J. Jurax 11.4.2017 12:48

Re: Teď ještě vyzkoumat proč voda teče z kopce.

Ano. Souhlas.

Jenže ti, kdož řídí Evropu, si tohle ještě neuvědomili a hlavně podle toho nekonají.

J. Jurax 11.4.2017 12:45

Re: Radikalizují se, protože je to štve.

Těch panen má být víc - prý 72. Jde ovšem o špatnou interpretaci hadís, z pochopitelných důvodů ovšem vehementně šířenou - ve skutečnosti to má být jedna dvaasedmdesátiletá panna. Džihádista po mučednické smrti bude krutě zklamán, ovšem dobře mu tak.

J. Jurax 11.4.2017 12:40

Re: Objevili Ameriku.

Ano, to už není ani Kocourkov. To je prostě EU.

J. Jurax 11.4.2017 12:38

Re: Autor pouze referuje o socilogické studii

No, v článku není patrno, kde autor cituje závěry studie a kde činí závěry vlastní.

J. Jurax 11.4.2017 12:35

No jo,

že islám je nekompatibilní s euroatlantickým hodnotovým systémem se ví už dávno. Studie to jen potvrdila. A že mozky vygumované islámem nejsou schopny integrace, natož asimilace je experimentálně potvrzeno už dávno.

Země nadmíru zamuslimené mají problém, jenž je obtížně řešitelný. Problém, který patrně - vzhledem k demografickému vývoji a útoku vesměs muslimských invazorů na Evropu, jemuž tato není ochotna a tudíž ani schopna čelit, ač prostředky na to má, neboť je vedena neschopnými lídry nakaženými sebevražednou multikulti a neomarxistickou ideologií a taky pošetilým humanismem - vyvře v budoucnu v něco velice nepěkného. "Mírové soužití" s islámem v zemích primárně nemuslimských je nemožné; zatím jsme ve stavu "ozbrojeného příměří" před bitvou a čas pracuje proti nám.

Pro nás z toho plyne udržet za každou cenu naši zemi nezamuslimenou. Poučení ze zemí, jež tak v minulosti z různých důvodů neučinily, je jasné a varující.

My ještě můžeme učinit patřičné kroky prakticky takměř bezbolestně. A začít by se mělo neprodleně. Především je třeba bez ohledu na posvátnou krávu svobody vyznání islám aktivně potlačovat, neboť pod rouškou náboženství je islám odpudivá ideologie bažící po světovládě a nebezpečná stejně, ne-li víc, než nacismus nebo marxismus-leninismus.

V současnosti vlastně nepochybně víc - proti nacismu a marxismu-leninismu jsou v Evropě protilátky, byť proti druhému jmenovanému najmě v Evropě zvané západní, jež jeho aplikaci nezažila, slabé. Proti islámu nejsou - jednak posvátná kráva svobody vyznání a nepochopitelné lísání i papeže k islámu a jednak zhoubná idea multikulti Evropu dlouhým obdobím klidu ztučnělou fatálně oslabují.

M. Prokop 11.4.2017 10:37

Re: Autor pouze referuje o socilogické studii

Ano.

T. Hraj 11.4.2017 10:36

Re: Autor pouze referuje o socilogické studii

Ja ty zavery, pane Prazaku, ale prave chapu tak, ze hlavnim duvodem radikalizace neni socialni, ekonomicka nebo jina diskriminace, ale domaci islamska vychova. Cili totez, co rikate: duvodem je islam.

J. Pražák 11.4.2017 10:24

Re: Autor pouze referuje o socilogické studii

Kitizuji závěry, které autor zastává. Možná žije mimo Zeměkouli, pak bych mu odpustil zásadní neznalost.

A. Alda 11.4.2017 10:23

Jo.

Ta studie je ovšem užitečná, neboť dává argument všem, kdo se chtějí postavit proti demagogii vládnoucí EUšlechty.

My samozřejmě i bez té studie víme, že na vině je islám. A pomáhá mu v tom nižší inteligence potomků těch přistěhovalců, způsobená staletími blízkého příbuzenského rozmnožování. Ale hlavní příčinou je právě ten islám.

A. Alda 11.4.2017 10:16

Proč mu něco doporučujete?

Autor nás seznamuje s výsledky sociologické studie napsané francouzsky a vytvořené ve Francii. Co Vy do toho taháte angličtinu a Israel?

A. Alda 11.4.2017 10:14

Autor pouze referuje o socilogické studii

někoho úplně jiného. Až se s tou studií seznámíte, kritisujte ji. Ale nekritisujte recenzenta bez znalosti recenzovaného díla.

A. Alda 11.4.2017 10:13

Kde muslim, tam nebezpečno.

Na vině islámského terorismu v Západní Evropě není nic jiného než právě ten islám a to, že je tam těch muslimů příliš moc.

J. Pražák 11.4.2017 9:43

Autor je teoretik , ale bez znalostí

Doporučuji mu přečíst korán, Sirat, hadisy a seznámit se s historií islámu. Pak nebude psát takové nesmysly.

,,Na Západě se často používá termín ‚ umírněný islám‘. Jenže takový popis je sprostý, pohoršlivý a uráží islám. Neexistuje nějaký umírněný nebo neumírněný islám. Islám je islám a tím to končí.“

„Mešity jsou naše kasárna, kopule jsou naše helmy, věřící jsou naše armáda“.

„Demokracie je jen vlak, s nímž se svezeme a z něhož vystoupíme jakmile dorazíme tam, kam směřujeme“ – citován Ziya Gökalp (1876-1924).

Tohle řekl prezident Turecka Erdogan. Chcete tvrdit, že nezná islám?

M. Drašner 11.4.2017 9:14

Doporučil bych autorovi

přečíst si následující články: Polisar, Daniel - What Do Palestinians Want a Pollock, David - Compromise for Now, the End of Israel for Later. Pak by to měli s interpretacemi snazší.

M. Prokop 11.4.2017 8:56

Re: Objevili Ameriku.

Pak by nedocházelo k takovýmhle paradoxům:Na slovinsko-chorvatských hranicích jsou fronty aut na dvě i více hodin. Pasovka musí zrovna tam hlídat schengenskou hranici, na příkaz soudruhů a soudružek z Brusele: Kontolovat každý pas každého turisty i z osobáku se SPZ státu přemoudré EU.

Stejní soudruzi z Brusele, kteří nařizují tahat ze člunů (ne z vody) připrchlíky mezi Afrikou a Itálií, případně Tureckem a Řeckem, a zakazují je po vytažení šoupnout do detence, dokud nenajdou ztracené doklady a nebudou vyhoštěni. To už není ani Kocourkov.

M. Prokop 11.4.2017 8:55

Re: Objevili Ameriku.

Škoda, že ten objev ještě nezaznamenali EUnijní i mnozí národní čunitelé.

S. Netzer 11.4.2017 8:08

Objevili Ameriku.

V achgut bývají zajímavější články.

L. Křivan 11.4.2017 8:05

Re: Nesmysl

Protože islám je nepřítel všeho co není islám. Nepřítel civilizace, nepřítel světa.

L. Křivan 11.4.2017 7:53

Co z toho plyne ?

Pouze totální odmuslimení Evropy nám zajistí přežití. Dejme jim měsíc na odchod, a pak, kdo zůstane, bude "vogelfrei". Jako lupiči ve středověku, každý je směl zabít. Zůstat smí jen ten, kdo se totálně asimiloval. Kdo není muslim. Buď my, nebo oni. Oni nám stále ukazují, že jinak to nejde.