26.4.2024 | Svátek má Oto


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 21.12.2010 21:02

Nadějí normálních lidí

zůstává, že i politické špičky nejrůznějších zemí jsou jenom lidmi a tak se - nedohodnou. A všechny šílené pokusy o "záchranu světa" půjdou k čertu. Škoda jen, že ze strachu před apokalypsou nespáchají harakiri i hlavní alarmisté.

L. Hrncir 21.12.2010 18:53

ctete lide ctete

doporucuji neposlouchat ani argumenty pana Kremlika, ani argumenty pomatenych oteplovacu....... doporucuji precist si neco od lidi, kteri maji mozek, nejsou placeni ani jednou stranou a jsou schopni argumentovat

prectete si neco od kanadana Davida Suzuki, nebo a to opravdu doporucuji precist,

od australana Tima Flannery The weather makers

a preji vsem vesele vanoce!

V. Kremlik 21.12.2010 19:52

Re: ctete lide ctete

Pane Hrncir, Flannery i Suzuki sami JSOU "pomaten otelovaci", jak pisete. Nejsou zadnou treti alternativou. Flannery je alarmista, ktery v jedne sve knize asi tretinu stranek venoval pomluvam o klimaskepticich. Fuj. A Suzuki je jeste vetsi oteplenec... Vystizne je jeho (anglicky) video http://dailybayonet.com/?p=2321 ... Oteplovani prirovnal treba k otrokarstvi!  Souhlasim ale aby mi lide jen tak neverili. Proto se snazim uvadet odkazy na zdroje - overte si to, co vam rikam. Sami vlastni hlavou.

J. Huml 22.12.2010 4:09

Re: ctete lide ctete

Pane Kremliku, proboha, prectete si neco po sobe a porovnejte to s necim, co napsal Tim Flannery. Pro uplne normalniho cloveka neni problem usoudit, ze jste, jako publicista nazoru, na uplne jine urovni, neni naprosto srovnani. Je me zahadou, proc vam, mily pane nedouku Kremliku, O. Neff dava takovy prostor zverejnovat naproste nesmysly. Kazdy myslici clovek si vytvori svuj vlastni nazor pouhym ctenim a porovnanim urovne informaci a take urazliveho tonu, ktery vam, mily pisalku, pomuze jen k naprostemu verejnemu opovrzeni normalne myslicich lidi. Je nacase, abyste se konecne sel dobrovolne dat vycpat; jako oponent privrzencu lidstvem zpusobeneho globalniho otepleni jste naprosto smesny.

V. Kremlik 22.12.2010 9:46

Re: ctete lide ctete

Tak tim jste tedy moje teze jasne vyvratil. Dukazy a fakta, ktera jste navrsil, mne naprosto zdrtily.

J. Huml 22.12.2010 17:16

Re: ctete lide ctete

Ja vas nechci nijak zdrtit; ale neverim, ze byste neco co vam nejde pod fousy vubec cetl. Co si treba myslite o publikaci Metelky & Tolasze "Klimaticke zmeny: fakta bez mytu" ?  Tato publikace se zda lehce zazivatelna pro verejnost. Co kdybyste, mily pane Kremliku, zdrtil svymi vedeckymi argumenty toto celkem jednoduche pojednani o klimatickych zmenach? Prosim, neuvadejte protiargumenty z Daily Bajonet Blogu, ktery ma dnes celkem 6, ano, sest ctenaru denne. Happy reading!

J. Václavíková 22.12.2010 10:02

Re: ctete lide ctete

Pan Kremlík tu je zřejmě jako hlásná trouba pro velkou množinu lidí, kteří si neradi namáhají hlavu, a tak tu obdivně vykřikují, když jim někdo nabízí jednoduchá řešení složitých problémů, a k tomu je rádoby vědecky zdůvodní. Komparace díky neoblíbenosti klimatologie u nás pak chybí.

R. Langer 22.12.2010 12:48

Re: ctete lide ctete

Jediný, kdo vidí nějaký problém s klimatem, jsou oteplovači. Pro všechny ostatní je změna klimatu normální věc, která se děje od vzniku země, a kterou se není nutno nijak zabývat. Ale pokud kvůli své víře chce někdo moje peníze, tak nezbývá, než se proti tomu ohradit.

Jinak stále jsme se od oteplovačů nedočkali odpovědi na základní otázku, která zní: "Jaká teplota je ta optimální?".

J. Václavíková 22.12.2010 13:20

Re: ctete lide ctete

Vy z celého spektra vidíte ne ani jednu barvu, ale spíš jen černou a bílou. Takže jinak. Vy asi nepěstujete něco na zahradě, že? Tam už byste si dosah jakékoliv změny uvědomil. Samozřejmě městskému člověku je jedno, jestli je tepleji, nebo chladněji, ale když díky větším extrémům v létě dlouho nezaprší, ohrožuje to pak jakoukoliv úrodu plodin, které bylo zvykem u nás pěstovat. A když pak konečně zaprší, odteče to po vyprahlé zemi pryč. Neboli řeč je o tom (spíš měla by být), že je třeba se přizpůsobit změnám, kterým jsme už dlouho v naší historii nemuseli čelit. Technokrat těžko pochopí, vo co go.

P. Kylchap 21.12.2010 16:56

Pane autore,

takže můžeme zase radostně a nevázaně konzumovat?

V. Kremlik 21.12.2010 17:43

Re: Pane autore,

To jsem nepochopil. Kdyby byla tepla zima, znamenalo by to, ze mame hladovet??

J. Schwarz 21.12.2010 20:58

Re: Pane autore,

Ano - i ne! Kychlap může hladovět  i vzdát se světských statků, má-li takovou touhu.  Jiný si zase může dát do nosu, má -li na to. Máme  přece svobodu, ne?

R. Langer 22.12.2010 12:49

Re: Pane autore,

Pokud na to máte, tak klidně!

M. Šejna 21.12.2010 16:37

pane Kremlíku

Tak to jste mě zas pobavil. Ptáte se, kam se sakra podělo globální oteplování a ptáte se na to v roce, který bude asi nejteplejším rokem v historii měření. Venku je sice zima, ale to neznamená, že když je zima v Česku, tak je zima na celé zeměkouli. Prvních 11 měsíců roku 2010 má odchylku od průměru z let 1901-2000 následující:

podle  CRU:   +0,65°C (nejteplejší byl rok 1998 +0,70°C), podle GISS:   +0,67°C (2.nejteplejší byl rok 2005 +0,64°C), podle NCDC: +0,64°C (2.nejteplejší byl rok 2005 +0,63°C).

Takže podle GISS a NCDC je tedy letošní rok nejteplejší v historii. Podle CRU je letošek druhý nejteplejší po roce 1998. Jenže CRU prý lže a manipuluje, jak sám tvrdíte pane Kremlíku, takže ten rok 1998 asi bude vylhaný. Pokud jde o Hansenův scénář, tak ten, pane Kremlíku, Hansenovi docela vychází. On předpokládal růst 0,2° za jedno desetiletí. Zde je odkaz na globální teploty dle meteo.stanic:

http://data.giss.nasa.gov/gistemp/graphs/Fig.A.lrg.gif

Rok 1988, ze kterého se vycházelo, měl odchylku +0,35°C, letošek má odchylku zatím +0,78°C (podle meteo-stanic) nebo +0,67°C (land-ocean index). Takže teploty vzrostly od roku 1988 o 0,43°C resp. 0,32°C. Takže desetiletý růst je 0,21° , resp. 0,16°C. Řekl bych, že Hansenova předikce stará 22 let vychází rozhodně lépe, než Kremlíkova predikce stará dva roky, kdy Kremlík prohlásil: "Globální oteplování skončilo, rozejděte se".

V. Kremlik 21.12.2010 17:42

Re: pane Kremlíku

Pane Sejno, vzpamatujte se. O tom jakymi Cimrmanovskymi metodami Hansen  (potazmo NCDC) vytvarii i po roce 1998 oteplovani jsem uz jeden clanek napsal. Najdete si to.  To nemuze brat vazne nikdo. Mozna jedine vy. http://neviditelnypes.lidovky.cz/nasa-je-nejtepleji-za-130-let-d0b-/p_veda.asp?c=A100929_202715_p_veda_wag

M. Šejna 21.12.2010 18:51

Pane Kremlíku, nelžete

Podle NOAA byly prosinec až únor (tj. naše zima 2009/2010) globálně až 13. v pořadí, tedy nebyly nejteplejší. Naučte se alespoň lhát tak, aby se to nedalo ověřit. NOAA-NCDC nikdy netvrdila, že prosinec-únor byly nejteplejší.  To jen Vy tvrdíte, že to tvrdí NOAA.

Zde je zpráva NOAA:

http://www.ncdc.noaa.gov/sotc/global/2010/2#seasonal

V. Kremlik 21.12.2010 19:55

Re: Pane Kremlíku, nelžete

A vy se naucte cist. Ve svem clanku o Hansenovi a Arktide se nepise o obdobi prosinec-unor, ale o celem roku 2010, zda je "nejteplejsi v historii".

J. Václavíková 21.12.2010 22:09

Re: pane Kremlíku

Pane Šejno, obdivuji, že se ještě snažíte diskutovat s tímto fanatickým ignorantem, ale z jiného soudku- co říkáte na to, jak ,,fundovaně" odpovídal Klaus v Partii na otázku, co si myslí o adaptaci na změnu klimatu? (Mimochodem ani tento Kremlíkův guru už se neodvážil oponovat, že žádná není)

M. Šejna 21.12.2010 22:44

paní Václavíková

Klaus nikdy netvrdil, že globální oteplování neexistuje. On jen pochybuje o lidském vlivu na oteplování. Klaus má na oteplování občas dost zcestné názory, ale jeho tvrzení, že teplému klimatu je potřeba se přizpůsobit a nikoli proti němu bojovat, rozumím a souhlasím s ním.

To Kremlík je jiný kalibr než Klaus. Kremlík je narozdíl od Klause přesvědčen, že se ochlazuje. Kremlík se možná taky připravuje na adaptaci na změnu klimatu, ale trochu jinak než doporučuje Klaus. Kremlík nejspíš nakupuje tuny koksu na léto, sady ruských beranic a válenek pro jarní chumelenice a letní námrazy. Kremlík možná už i uvěřil, že doba ledová je za dveřmi.

J. Václavíková 21.12.2010 22:54

Re: paní Václavíková

Já bych si dovolila připomenout Vám počátky Klausova angažmá v otázkách klimatu. Tehdy ještě trousil, že globální oteplování je výmyslem ekoteroristů. Až postupem času, zřejmě konfrontován s realitou, přeladil na jinou strunu a popírá jen vliv člověka. Ovšem jeho názory na potřebu adaptace, aspoň jak je prezentoval v oné Partii, byly, mírně řečeno, na dost slaboduché úrovni.

M. Varadinková 21.12.2010 13:51

Největší zelený zločin, nejblbější zelený plk

viz výsledky ankety na www.antimeloun.cz

J. Hejna 21.12.2010 11:09

Tak snad

Tak snad už se brzo dopracujeme i k tomu, že majitelé slunečních elektráren nám kradou peníze na základě podvodu.

P. Boublíková 21.12.2010 10:57

Re: Ještě že tak

Omluvám se - to patřilo pod úvodník.

Ale snad panu prezidentovi vynahradí zklamání z Drobilovy demise alepoň chladné počasí:-)

P. Kiebel 21.12.2010 11:26

Re: Ještě že tak

...nebo další PR cesta na podporu jeho úžasné knihy za naše peníze...

M. Prokop 21.12.2010 14:29

Re: Ještě že tak

Vy máte nějaké své peníze?

P. Kiebel 21.12.2010 18:21

Re: Ještě že tak

Myslím cestu za naše peníze...

V. Kremlik 21.12.2010 17:44

Re: Ještě že tak

Mr. Klaus svou knihu vydava za svoje penize ci za penize sponzoru a nakladatelu. Naopak Al Goruv Mein Kampf vydalo nase ministerstvo zivotniho prostredi za penize z mych dani. To vam nevadi?

P. Kiebel 21.12.2010 18:23

Re: Ještě že tak

Psal jsem někde o Gorovi? Proč ho sem cpete?

V. Kremlik 21.12.2010 19:56

Re: Ještě že tak

Pane Kiebel, psal jste o Klausove knize: "nebo další PR cesta na podporu jeho úžasné knihy za naše peníze..." Tak to komentuji.