27.5.2024 | Svátek má Valdemar


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
gapa 5.6.2007 11:06

Re: Re: Re: Re: Re: proce se radujete?

myslím si že planeta má svuj osobní plán a že před vyhasnutím slunce bude život přestěhován již jinde,OK:-)

honza 4.6.2007 15:35

Re: Re: Re: Re: proce se radujete?

uznavam jakl a brezina jsou extrem, ty asi nebere nikdo vazne, u ostatnich si to muze najit kazdy sam - jejich argumenty proti: hokejka, otepluje se jen severni polokoule,muze zato slunce atd.

jen dodam, ze vetsinou se jejich clanky maji nasledujici strukturu:

1)globalni otepleni je nesmysl/podvod

2)i kdyby to nahodou byla pravda, tak clovek za to nemuze

3)i kdyby za to mohl, tak se s tim nevyplati nic delat/je to vlastne dobre

honza 4.6.2007 15:35

Re: Re: Re: Re: proce se radujete?

jeste dodam co vlastne tvrdi IPCC zprava(velmi zjednodusene)

1)zeme se otepluje

2)s vysokou pravdepodobnosti za to muzou lide

3)kdyz se s tim neco neudela, bude to pokracovat

honza 4.6.2007 15:35

Re: Re: Re: Re: proce se radujete?

musel jsem to takle rozkouskovat, neslo mi to vlozit najednou

Ladislav N. :-))) 4.6.2007 19:20

Re: Re: Re: Re: Re: proce se radujete?

Dej si panáka biolihu a půjde to... ;-D

stín 4.6.2007 20:27

Re: Re: Re: proce se radujete?

Ne, nezpochybnuje se, ze se otepluje.

Selský rozum 5.6.2007 0:26

Re: Re: proce se radujete?

Predevsim sef NASA rika, ze si mysli, ze NASA by proti oteplovani bojovat nemela. A s tim naprosto souhlasim. NASA k tomu opravdu prostredky nema.

Jinak dochazim k nazoru, ze mnohem nutnejsi je bojovat s lidskou blbosti a rozsirovat vzdelanost a pak teprve bude sance bojovat proti dalsim vecem vcetne globalnich zmen klimatu. V opacnem pripade se lide nedomluvi a vrcholem vedeni pro ne bude astrologie.

L 5.6.2007 8:12

myslíte že tohle bude přínosné?

Oslo/TSARS/ :Topením ľadu a snehu stúpa hladina oceánov, jej zvýšenie o jeden meter môže spôsobiť škody za 950 miliárd dolárov a vystaviť 145 miliónov ľudí záplavám. Uvádza sa to v dnes /4.6.2007/uverejnenej "snehovej správe" OSN. Správu uverejnili pri príležitosti Svetového dňa životného prostredia OSN (5. jún) a dva dni pred summitom G8 v Nemecku. Hladina oceánov sa v ostatnom storočí zvýšila o 20 centimetrov a štúdie OSN hovoria o raste od 18 do 59 centimetrov do roku 2100.

to jen k tomu Vašemu přínosu. přeji pěkný den.

Aurelius 5.6.2007 22:30

Re: myslíte že tohle bude přínosné?

Uz vám nekdy stoupla hladina ve sklenici vody kdyz kostky ledu roztály?

gapa 5.6.2007 11:03

Re: Re: proce se radujete?

Milí bruno vy jste četl mé příspěvky že;-)>-

fafnir 4.6.2007 14:11

Re: proce se radujete?

mění se celý vesmír,a to každou vteřinu,mění se klima celou dobu co země existuje.Tvrdit,že na to máme velký vliv,je docela nafoukanost.A jen tak mimochodem,jaké nejvhodnější klima si ekologisté představují,snad novou dobu ledovou?

gapa 5.6.2007 11:13

Re: Re: proce se radujete?

správně vše je v pohybu a člověk na to má též vliv svojí činností myslím si ,že člověk je na začatku činností které ho budou směřovat i unás v Cs do jiné dimense a pro to je třeba využít milého pana ainsteina ve prospěch vlastní a to tímže ho užiji v praxiVV

gapa 5.6.2007 11:16

Re: Re: proce se radujete?

Pozor to muže přijít v menší či věčí míře je třeba toho využít abychom si užili svého života hmotného..tudíš platí po vše ddoby vejdi a neuškod ne li?VV>-:-);-(:-/:-(;-P;-)

Pavel 4.6.2007 15:26

Re: proce se radujete?

Cituji z článku: "Za prvé si nemyslím, že je v našich silách změnám klimatu zabránit". Ergo kladívko, není-li v našich silách změnám zabránit, není asi taky v našich silách změny vyvolat.

I.L. 4.6.2007 16:12

Re: Re: proce se radujete?

V silach mnoha lidi (tedy, krome blondynek s pevnou vuli)  je ztloustnout, nebyva ale uz v jejich silach opet zhubnout :-/

klimatolog 4.6.2007 12:41

jak je tomu ve skutecnosti

http://video.google.com/videoplay?docid=4499562022478442170&q=great+global+warming+swindle

Clovekem zapricinene otepleni (na bazi CO2) je vedecka hypoteza predlozena v 70letech spekulujucim norskym meteorologem jako neco co by mohlo zvratit tenkrat hlasane globalni ochlazeni (po valce sla cca 30 let globalni teplota mirne dolu). Bohuzel je to jenom hypoteza, a zla.

1. CO2 je dusledek otepleni, ne pricina - jak ukazuji vysledky analyz zejmena antarkticky ledovcovych vrtu.

2. pricinou je slunce - v dobe zvysene slunecni aktivity "slunecni vitr" zpusobuje mensi tok kosmickeho zareni ktere prispiva kondenzacnimi jadry k tvorbe mraku - a mene mraku = vice slunce = tepleji3. co je ale horsi, oteplovaci hysterie je dnes multimiliardovy (USD) "vedecky" grantovy biznis, nemluve o zelene magorine nebo politicich na veci ryzujicich (Al Gore - kdyz mu nevyslo stati se "otcem internetu" ne nehoz se pasoval, zacal zachranovat svet pred oteplenim)  - takovy IPCC bude v historii lidstva podavan jako eklatantni priklad zneuziti vedy na politicke ucely4. uplne nejhorsi na cele veci je, ze takoveto hystericke kampane tlaci svet stale vice do nejake formy zelene diktatury, co je nebezpeci srovnatelne s komunismem ci fasismem

T7 4.6.2007 14:03

Re: jak je tomu ve skutecnosti

az na to, ze slunecni aktivita v poslednich dekadach stagnuje a v poslednich cca 6ti letech klesa.

a o nasledovani CO2 teplotou si prectete tady: http://www.realclimate.org/index.php/archives/2007/05/this-week/ (+komentare), vy "klimatologu"

T7 4.6.2007 14:03

Re: Re: jak je tomu ve skutecnosti

a tady: http://www.realclimate.org/index.php?p=430

Nezávislý 4.6.2007 15:54

Re: Re: jak je tomu ve skutecnosti

Asi proto se oteplují i jiné planety sluneční soustavy ... 

honza 4.6.2007 17:34

Re: Re: Re: jak je tomu ve skutecnosti

ktere? a je to zpusobeno aktivitou slunce?

Ladislav N. 4.6.2007 19:23

Re: Re: Re: Re: jak je tomu ve skutecnosti

Mars. A nejenom ten. Asi tam marťani moc topili uhlím... ;-P

stín 4.6.2007 20:34

Re: Re: jak je tomu ve skutecnosti

NO tady se píše trošku něco jinýho

http://www.aldebaran.cz/bulletin/2004_07_sun.html

F. Čech 4.6.2007 12:09

Klima se měnilo vždy a to dost výrazně a názor že současný svět je tím nejlepším možným je úplný nesmysl.

Podle vědecky zjištěných period kolísání teplot nám v nejbližších letech akutně hrozí nástup další doby ledové.Tyto doby přichází cyklicky  a to tak, že po obvyklých desetitisících letech oteplení (které právě končí, přichází pravidelně skoro 100 000 let zalednění! Až bude v Česku 100 m silný ledovec tak snad zmrznou a dají nám definitivně pokoj poslední "oteplovači". Ti budou totiž jistě chodit v tričku a strašit svými chimérami!

Surfer 4.6.2007 13:13

Re: Klima se měnilo vždy a to dost výrazně a názor že současný svět je tím nejlepším možným je úplný nesmysl.

  V tomto právě nemáte pravdu. Čeká nás interglaciál nejméně půl milionu let, než přijde doba ledová. Viz http://www.ncdc.noaa.gov/paleo/milankovitch.html, nebo také česky  na http://amper.ped.muni.cz/gw/clanky/html.format/doba_led.html .

I.L. 4.6.2007 10:18

Zmena klimatu versus zmena pocasi

Myslim, ze "zmena klimatu" je sice vybornym medialnim strasakem a zaklinadlem pro politiky, kteri tim mohou zakryvat svoji prazdnotu - ale vazneji koncipovany "protiutok" ohledne ovlivneni klimatu v budoucnu ve skutecnosti nehrozi. Vzdyt i v Evrope i ti nejvetsi klimaticti kriklouni (Nemecko) v realu delaji spis opak toho, co hlasaji (viz expanzi jejich tepelnych elektraren).

Nebezpeci verozvestu klimatickych zmen je v tom, ze siri ideologizujici a kritickemu rozumu nepratelsky styl mysleni, ne v klimatickem dopadu realnych akci za 50 let. Zato velmi zajimavou sci-fi otazkou je pripadna budouci moznost lidi radikalneji, s pouzitim primerenych nakladu, ovlivnovat POCASI. Az tohle nekdy nastane (nejen tedy ve forme treba konfliktu o vodu rek, ale i vodu oblacnosti, spolurozhodovani, kde ta voda ma spadnout apod.) to bude teprve veselo...

Ladislav N. 4.6.2007 19:31

Re: Nebezpečí věrozvěstů klimatických změn je v tom, ze šíří ideologizujicí a kritickému rozumu nepřátelský styl myšlení...

 :-/R^ ... Do kamene tesat!!

Von 4.6.2007 9:56

Typický pro nás

je fakt, že na tento krátký a výstižný rozhovor je tak málo reakcí! Zdá se dokonce, že oponentům střízlivého názoru na globální klimatické změny ani nestojí za přečtění. A nejhorší je, že je to ŠKODA pro OBĚ strany sporu!

honzak 4.6.2007 10:30

Re: Typický pro nás

proč by to melounisti četli? Oni přece mají svůj katechismus a tam to všechno je! Nějak NASA, navíc emerická....

Von 4.6.2007 10:37

Re: Re: Typický pro nás

No - právě - co ale S TÍM? Ono totiž vážně není jedno, jak to dopadne!

honzak 4.6.2007 11:38

Re: Re: Re: Typický pro nás

staromódní a zcela nekoretní metoda nápravy je jednoduchá - ŘEZAT, ŘEZAT a ŘEZAT!  Bohužel je to v dnešní vyspělé společnosti nemožné.... Tak snad stoupence melounismu vypráskat z veřejnoprávních médií, kde nadělají nejvíc škody.