4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
mueller 30.1.2010 17:05

A neda mi,

abych neocitoval Dra Metelku, jak se on sám charakterizuje: "Je to záležitost z psychiatrické oblasti a jmenuje se PSEUDOLOGIA PHANTASTICA (BÁJNÁ LHAVOST) - ti lidé, co lžou velice často tomu co říkají věří. Co k tomu ty lidi vede? Nejčastěji komplexy - třeba i skryté nebo vsugerované. Je to porucha PŘEDEVŠÍM u pituitárních (neboli po staru hysterických) osobností (takže na to má vliv i porucha osobnosti). Tato porucha se řadí mezi dysmnézie (poruchy paměti). Ti lidé za to v podstatě ani nemohou a zlobit se na ně je skoro zbytečné...". Mohl bych dodat i neco za sebe, ale odpustim si to.

 

L.Metelka 30.1.2010 17:03

Re: Aladin a predpoved pocasi na letosni zimu

1. Vidíte tam ten smajlík? Víte, co to znamená?

2. Dotaz byl na předpověď zimy pomocí Aladina. Ten ale počítá předpovědi na 54 hodin, jak je tam uvedeno. Z toho by těžko šla udělat předpověď na celou zimu nebo alespoň na zbytek zimy, že? Předpokládal jsem, že to každého musí trknout. Jak vidím, mýlil jsem se.

3. To je jediné, za co se můžu omluvit, je to, že jsem Vás považoval za bystřejšího. Že si toho všimnete. Mýlil jsem se, promiňte...

mueller 30.1.2010 17:01

A jeste slovo pro pana Kiebela, Pavla a ostatni verne privrzence

Dra Metelky: uvedomte si, ze vas pan doktor vzdycky necha hajit nejaky jeho vymysl, a pak otoci na petniku a necha vas samotne vypadat jako hlupaky a on se tvari jako Salamoun. Dela si z vas srandu a ma vas za uzitecne idioty. Jenom se podivejte na prispevky ze dneska. Jecel jako Viktorka, ze neco neni pravda, vy jste ho hajili, a jak tedka vypadate, kdyz se ukazalo, ze popiral vlastni slova ... Jestli to není s tema slonama lepsi ?

para 30.1.2010 16:59

Re: To ja vam to preju,

Ten Metelka jak výše vidno takové práce psát nemusí . vystačí s argumenta v podobě dat. Ale připomíná mi to metody jiné party co poplácávání naopak považuje za hlavní argument - že muellere?

mueller 30.1.2010 16:56

Ono je vsechno jinak, pane kolego,

ale dekuji za podporu.

mueller 30.1.2010 16:54

Aladin a predpoved pocasi na letosni zimu

"...Ve vcerejsi diskusi nekdo, kdo zjevne pouziva vas klimatometeorologicky model Aladin spolecne s jinymi modely, se vyjadril, ze Aladin poskytuje ze vsech modelu ty nejhorsi predpovedi (nebo tak nejak v tom smyslu, muzete si presne zneni dohledat). Tak jaka bude ta letosni zima ? Nahodte Aladina a dejte vestbu !" - a na to replika Dra Metelky:

Autor: L.Metelka IP: 194.228.235.xxx Datum: 28.01.2010 09:37 Můj tip? V mezích normálu (tj. mezi spodním a horním tercilem rozdělení za období 1961-1990). A rozhodně mi v tom pomohl Aladin, který dělá předpovědi na 54 hodin... :-)

Sebekriticky se priznam, ze to myslite nejspis ironicky, jak ted vidim. Nicmene je to tam. Omluvite se nebo by vas to stalo moc premahani ? Dovolim si pripomenout, ze stejne jste vykrikoval, ze nikdo vaseho Aladina nekritizoval a ja jsem vam to nasel. Domnivam se, ze by pripusteni, ze jste se mylil, z vasi strany bylo docela na miste.

mueller 30.1.2010 16:47

Pane doktore, nac ta silna slova,

podivejte se nahoru.

Jan Zeman 30.1.2010 16:32

Re: zajímalo by mě to UHI a AHI

No ale právě v 70. letech tam chybí CRU někerá data a panu Tolazsovi tam pak vycházejí ty strmé červené špičky v těch grafech - takže si jeden říká, jestli to není náhodou právě onen zdroj těch lehce rozdílných trendů.

Jinak kde se vzala ta data 50-61 by bylo opravdu dobré zjistit, protože jednak by si jeden mohl myslet, že je CRU tahá z rukávu, ale hlavně by to mohlo vrhat špatné světlo na ČHMÚ, že sám ta data nemá, a spojovat ho to s Climategate, i když s tím - alespoň podle mého názoru - nejspíše nemá zbla nic společného.

Kdybyste něco zjistil, tak dejte vědět, mám tam vzkazník na tom svém blogu na iDnes.

Karlos 30.1.2010 16:17

No, kdo je tady "psychopat"

Aniž bych se zastával muellera, tak je to diskutabilní. "Naprosto stejně argumentují popírači holokaustu: Autor: Pavel IP: 90.179.235.xxx Datum: 22.12.2009 19:18 Naprosto stejně jako popírači oteplování argumentují popírači holokaustu:

a) Holokaust je podvod, který vymysleli historici

b) Pokud přece jen existoval, tak při něm umřelo míň lidí, než se tvrdí.

c) Pokud přece jen existoval, smrt nebyla záměrná, lidé umírali na nemoce.

No neříkejte, že nevidíte souvislost. :-))" http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A091220_213425_p_cirkus_nef&vlakno=37480375 

Petr Kiebel 30.1.2010 15:41

Re: No, on je autorem

:-D

L.Metelka 30.1.2010 15:36

Re: No, on je autorem

Možná ho nějaký slon bacil. Mezi rohy... :-)

L.Metelka 30.1.2010 15:35

Re: zajímalo by mě to UHI a AHI

Trendy jsme počítali z období 1970-2000, takže to, že na začátku jsou asi nějak doplněná data, na to vůbec nemá vliv.

jedna možnost, jak mohli získat data, která nemáme v databázi, tu je, ale budu to muset ověřit. Pokud ta data brali z nějaké publikace, mohla tam být. V naší databázi nejsou, ale to může být tím, že ne úplně všechno je už dogitalizováno (i když na druhou stranu profistanice by měly být hotové). Pokusím se něco kolem toho zjistit.

Jan Zeman 30.1.2010 15:21

Re: zajímalo by mě to UHI a AHI

Nenutím vás souhlasit. Jen si myslím, že tato diskuse je tu především, aby se vás čtenáři ptali na  podstatné věci týkající se článku a jeho vyznění. Přecejen by bylo dobré alespoň odpovědět na to, kde vzalo CRU ona data  50-61, když je ani vy ve svých setech z ČHMÚ nemáte.

Když se člověk jen letmo podívá na ony grafy na blogu p. Tolazse (kde mimochodem v detailech mžná dochází rovněž k posunu imaginárního trendu těch CRU dat směrem dolů, kvůli průběžnému průměrování na těch "dírách" v datech.), je mu v tu ránu celkem jasné, že diference trendů, která je podstatným tématem vašeho článku resp. podkladem tvrzení, že CRU nějak ČR vlastně oproti ČHMÚ "ochlazuje", je dost možná způsobena mj. právě tím, že na začátku vašich setů chybí data, která ale kupodivu má CRU (těm naopak chybí některá data v průběhu,jako např. Cheb, Mošnov i Tuřany v 70.letech -ve vzácné shodě). Nebudu to samozřejmě hned počítat, abych vám to přímo dokazoval, případně psát nějaký kritický článek, že to vaše srovnání trendů je nanejvýš pochybné, nebo že si CRU vycucala 10 let z prstu, raději se nejdříve zeptám.

A ostatně mi původ těch celkem rozsáhlých částí řad není už nějak z logiky věci jasný, protože si říkám, že by to měl být právě ČHMÚ, kdo by tyto části těch setů měl mít v první řadě, pokud existují, a takže pokládám dotaz vám, kde se ty data vzaly - kdo už by to tady mohl vědět, než právě vy. Jakkoli netvrdím, že to vědět nutně musíte. Bližší košile než kabát, ptám se nejprve vás, než se případně začnu ptát CRU.

Mě se to samozřejmě moc nechce analyzovat, když ani nevím, kde se ne úplně nepodstaná část těch dat vzala, naopak díry v CRU datech si sice pro předběžnou analýzu doplním z vašich dat, jako to udělal pan Tolazs v grafech, ale přecejen je dobré vědět něco o historii těch dat, než by se z toho dělaly nějaké závěry.

Apropos já nikdy netvrdil, že ta data jsou zfalšovaná, jen mám za to, že samotná historie a výběr vzorku stanic, jak v GISS tak CRU, vzbuzuje zcela oprávněně rozpaky.

Petr Kiebel 30.1.2010 15:18

Re: No, on je autorem

Máte pravdu, ale ten komplex má ze slonů. Vždy když se tu objevím, tak se na ně ptá, ač s tématem diskuse nemají pranic společného. Asi nějaká elefantofobie :-)

L.Metelka 30.1.2010 15:06

Re: No, on je autorem

Řekl bych, že v tom je i něco jiného:

"Je to záležitost z psychiatrické oblasti a jmenuje se PSEUDOLOGIA PHANTASTICA (BÁJNÁ LHAVOST) - ti lidé, co lžou velice často tomu co říkají věří. Co k tomu ty lidi vede? Nejčastěji komplexy - třeba i skryté nebo vsugerované. Je to porucha PŘEDEVŠÍM u pituitárních (neboli po staru hysterických) osobností (takže na to má vliv i porucha osobnosti). Tato porucha se řadí mezi dysmnézie (poruchy paměti). Ti lidé za to v podstatě ani nemohou a zlobit se na ně je skoro zbytečné..."

Tak já se na něj už ani tolik nezlobím... Je to chudák...

Pavel 30.1.2010 14:49

Re: No, on je autorem

Zdá se že jste nepochopil, tak vám to píšu znovu: Je to psychopat. O téma diskuze mu vůbec nejde, jemu jde o to "porazit vás v diskuzi" - buď vás zdeptat nebo z vás před ostatními udělat blba. (to druhé mu moc nejde, to první obávám se že ano)

Petr Kiebel 30.1.2010 14:41

Re: zajímalo by mě to UHI a AHI

...třeba po patnáctém.

Petr Kiebel 30.1.2010 14:40

Re: Kouka, ze vas ty udajne "lzi" nejak zerou,

OK :-)

L.Metelka 30.1.2010 14:11

Re: zajímalo by mě to UHI a AHI

Vy diskutujete celkem slušně, pane Zemane, i když s vašimi závěry většinou dost nesouhlasím.

Nemám nic proti veřejné diskusi, ale tady to nepůjde, dokud se tady do toho budou tím svým nablblým způsobem motat takové existence jako Mueller nebo Očko. Ale třeba někdy někde bude příležitost.

Jan Zeman 30.1.2010 14:05

Re: zajímalo by mě to UHI a AHI

Tak to je mi líto. Po pravdě řečeno nevím, co mých pár věcných příspěvků v této diskusi obsahuje za , lži pomluvy a osobní útoky, že právě mě jste si z té plejády přispěvatelů vybral, abyste mi v odpověď na ně citoval podmínky diskuse na NP (nepláčete poněkud na špatném hrobě?) a zároveň mě jedním dechem házel do pytle s nějakými  anonymizovanými sprosťáky, prý mě spřízněnými.

S paradoxní morálkou diskutujících na internetu ale nic nenadělám.

Proti tomuto útoku se bohužel nemůžu než důrazně ohradit, neboť nikoho v této diskusi ani neznám (kromě vás a p. Kremlíka - podle jména), natož abych byl spřízněn - s lidmi, kteří se vyhýbají věcným odpovědím a namísto toho vytapetují diskusi k mému vážně míněnému příspěvku přebíjením se s ostatními, kdo je větší "grázl, lhář" apod. - namísto aby nějak věcně reagovali na velmi vážně míněné dotazy, či vůbec regovali, když se jim to zrovna nehodí.

Musím rovněž podotknout, že mě jde především o to, vést o těchto zapeklitých otázkách zcela vážně míněnou veřejnou diskusi, neboť si myslím, že její přeskočení - předtím, než se bude sahat k nepříliš dobře podloženým a často z vědeckého hlediska naprosto nepodloženým "vědeckým" závěrům a z nich pak vycházejících politických opatření - by mohlo vést k nejzávážnějším myslitelným důsledkům. Připomínalo by to katastrofu onoho na "vědeckém komunismu" založeného režimu, jen v ještě obludnějších rozměrech, neboť ona opatření, která jsou už delší dobu navrhována,aby prý odvrátila ony katastrofické a často až skandálně nepravděpodobné a na hlouposti, manipulaci až lži založené vize právě pánů v CRU a GISS a dalších vlivných tzv. environmentalistů, by sama o sobě mohla velmi pravděpodobně a záhy vést k celosvětové a člověkem nepochybně vyvolané katastrofě bezprecedentních rozměrů, jak už se ostatně částečně děje v případě biopaliv. Tady už nejde o mě, nebo vás, či nějaké demagogy, spřízněni jsme v jistém smyslu alespoň společným zájmem uchování vlastní existence jako druhu a civilizace obecně.

L.Metelka 30.1.2010 13:30

Re: No, ve veci Aladina sameho nic, ze ano,

Najdi to, Ty lháři, přesně to sem ocituj a uveď, kde to bylo.

L.Metelka 30.1.2010 13:25

Re: Tak schvalne,

To jsem použil. V úplně jiné souvislosti.

Toho pablba ze sebe děláte nebo to fakt jste?

L.Metelka 30.1.2010 13:24

Re: No, on je autorem

Vy jste se snad úplně zbláznil. S vývojem Aladina nemám a neměl jsem nic společného.

Jste neskutečnej lhář, něco takového se hned tak nepotká.

mueller 30.1.2010 13:23

Tak schvalne,

pouzil jste tam slovo "tercil". Hledej, smudlo !

L.Metelka 30.1.2010 13:22

Re: No ale vzdyt jste (viz doleji) sam prohlasil,

Zřejmě pravdivá je, vím jen, že se kolem toho něco dělo, ale nebyl jsem u toho a myslel jsem si, že to měl na svědomí někdo jiný. Tak teď už aspoň vím víc.

Ale to je jediná pravdivá věc ze všech těch vašich slintů.

mueller 30.1.2010 13:22

To ja vam to preju,

hosi, jen si to uzijte. Metelka pak muze napsat praci s nazvem "Vliv vzájemného poplácávání si po zádech na zvýsení inteligencniho koeficientu úcastníku". Preju mnoho uspechu.

L.metelka 30.1.2010 13:20

Re: No, ve veci Aladina sameho nic, ze ano,

Další lež, že bychom Aladinem dělali předpověď na zimu je totální nesmysl. Nikdy jsem to nikde neřekl ani nenapsal.

Vy jste neskutečnej ksindl...

mueller 30.1.2010 13:17

No ale vzdyt jste (viz doleji) sam prohlasil,

ze je ta Ockova historka s Pechancem pravdiva, akorat ze vy nevite, kdo to cele spunktoval. Potvrdil jste vsechno, co v teto veci rikal. A ted zas najednou tvrdite, ze ne. Musite si vybrat, pane doktore, you cannot have it both ways.

mueller 30.1.2010 13:14

No, on je autorem

tohohle zazraku moderni techniky, to vam nerekl ?

mueller 30.1.2010 13:13

No, ve veci Aladina sameho nic, ze ano,

to je vas problem, do toho mi nic neni. Jinak to, ze si vymyslite, zatloukate a lzete. Ale na to jsme uz od vas zvykli, takze skutecne nic noveho pod sluncem. Jo, tak mi napada, taky jste nekde prohlasil, ze Aladin neni meteorologicky model, a zanedlouho pote jste tvrdil, ze jste s jeho pomoci vygeneroval meteorologickou predpoved na tuhle zimu. Mozna bylo to casove poradi obracene, ja nevim. Proste pusobite tady jako maly kluk, co si vymysli nekonsistentni lzi a kdyz se mu na to prijde, tak se vzteká.