30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

DOKUMENT: Stanovisko 66 k EU

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Ildere 23.6.2006 19:39

Re: profesor Klaus a president Klaus

Máš plnou pravdu a s tvůj názor podporuji. Dle výsledku voleb budeme muset ještě chvíli ztrpět jeho jako VŮDCE lidu. Snad nás svým chováním neizoluje od EU úplně.

Ildere 23.6.2006 19:34

Re: Podporuji plne toto prohlaseni

Bohužel, reakce na prohlášení zapadla v kontextu převolebního boje. Zároveň jsme se nikde nedočetl reakci VŮDCE VK na dopis. Škoda.

Plně se připojuji k tvé podpoře

Ildere 23.6.2006 19:29

Re: 66 signataru prokazalo jedine... neschopnost videt mimo mantinely svych o oboru.

Zůstaň raději v záloze.

Ildere 23.6.2006 19:26

Re: Re: Inu, do jisté míry máte pravdu

Nazývejme ho VŮDCE, je to jednoduší a nikdo se nemusí pozastavovat na tím, s čí pomocí byl zvolen prezidentem a v kterém roce udělal profesuru.

Ildere 23.6.2006 19:20

Re: RVHP

Ó ty fren440e, tvůj nadled je obdivuhodný. Nezapomeň si večer pustit zprávy na Nově. Ráno k snídani Impuls ak obědu si přečíst tvůj oblíbený Blesk.

Ildere 23.6.2006 19:18

Re: Nejak opravdovych odborniku

Brunnere ! Podle seznamu titulů ""všechny rozumné lidi" - slovy tvého oblíbeného Vůdce VK" napadne, že tyto lidé se pohybují po cele EU v souvislosti s jejich vzděláním a ty jim ho můžeš jenom závidět. Inženýre, Atome a politické prase (promiň patří tam x) v jednom.

Ildere 23.6.2006 19:13

Re: Trapnější věc jsem dlouho neviděl

Asi trpíš depresí z nedostatku vlastních titulů. Je smutné když se někdo ušklebuje nad počtem titulů. Měl by jsi si rychle nějakou profesuru dodělat, právě teď na to bude vhodná politická situace - samozřejmě pokud žeřeš společné s holuby.

Snoopy 11.6.2006 16:35

Re: Re: profesor Klaus a president Klaus

Nevisí Vám Klaus náhodou nad postelí? Já bych si ho nepověsil ani na WC!

Kajan 3.6.2006 20:49

66 hlupáků s akademickými tituly ! Dzp.

fren440 2.6.2006 21:02

RVHP

Evropská unie k nám importuje kdejakou blbost. Naše vláda na to nabalí další blbost a potom to šikovně vloží do právního řádu a občan má další povinnost. Původně jsem myslel, že existence EU je vhodná třeba v oblasti standardizace např. kolejí, závitů šroubů, bezpečnostních norem. Ale když jsem slyšel, že některý z EU poslanců navrhoval daň z odeslaných emailu, tak to už je přiliš. EU ve k rozhazování peněz, rozhoduje bez jakýchkoliv kontrolních vazeb. Řešení je snížení rozpočtu, omezení činosti Bruselských byrokratů. Nějak mi nedochází co tam například vyrábí pan Špidla, zda-li se již aspoň naučil anglicky. EU se začíná podobat komunistické organizaci zvané RVHP. Ještě ji schází ta otevřená kniha.

Banjo 30.5.2006 7:58

Re: EU je moloch

Vynálezče, vy to nechápete. Tomu je potřeba zabránit, aby o patentech rozhodoval Brusel. Před takovými byrokratickými nesmysly jako nějaké europatenty či co, vás chce ODS ochránit. Vždyť to by šlo proti našim národním zájmům, posílit takto pravomoci EU!

Jenda 29.5.2006 16:53

Re: profesor Klaus a president Klaus

A to s tim rozpustenim jste vzal kde? Klaus pouze nesouhlasi se smerem kterym se v poslednich letech EU ubira. A pokousi se presvedcit ostatni, ze je ten smer treba zmenit. Pokud tohle povazujete, za vyzyvani k rozpusteni EU, prosim, vase vec.

Jenda 29.5.2006 16:50

Re: Re: stále víc a víc nerozumím

At vyjadruji nesouhlas. At diskutuji. At nas presvedci, ze maji pravdu. Ovsem at se kvuli svemu nesouhlasu Klause nepokouseji umlcet.

Jenda 29.5.2006 16:47

Re: Re: nerozumím ????

Proc v tom pripade "se znepokojenim sleduji" misto aby proste "nesouhlasili"? Problem neni v tom, ze maji jiny nazor. At si ho maji, koneckoncu jim EU dost mozna zadnou byrokracii nepridala, jenom me pripada, ze jim tak nejak vadi, ze se nekdo odvazuje svatou EU kritizovat. A to je ten problem.

Jenda 29.5.2006 16:28

No s jednou veci by se souhlasit dalo

Posileni voleneho parlamentu na ukor nadelegovane rady a Bruselskych ojrobyrokratu by nebylo od veci.

ruzova 29.5.2006 9:23

skřek z pavilonu

mrtvých  duší -  nic  jiného.   Integrace  vede jenom  k polarizaci  společnosti  a  sympatie  té  "vychovávané" poloviny směřují k terorismu.

Dolejsi 29.5.2006 9:04

Re: Re: Re: stále víc a víc nerozumím

Mila Marceo, a jak jste prisla na to, ze se prezentuji jako "elita naroda"? Vidite to tam nekde v textu??? Pokud chcete zorganizovat neco podobneho u vas na ulici, kdo vam v tom brani? To je prece elementarni vec v obcanske spolecnosti! Podle vas - o cem se tedy ma psat v novinach? Jen o tom, co podle vas "neoblbuje lidi"? Tuhle argumentaci si zive pamatuji z Rudeho Prava...

G. Pašek 28.5.2006 20:37

Re: Jakmile je někdo chytřejší než já, je podezřelý, že

Nedělej chybu dávat do jednoho rance tzv.  "akademickou chytrost" a selský rozum. Obvykle nechodí ruku v ruce . . . .

Tzv. akademici nejsou svaté krávy . . . .

J.Horák 28.5.2006 19:21

Jakmile je někdo chytřejší než já, je podezřelý, že

Čumil 28.5.2006 19:13

Re: Inu, do jisté míry máte pravdu

No, Hnyku, je hezké, že např. takového Pavla Maternu považujete za někoho, kdo si udělal kariéru za socialismu, a stejně je hezké, že názory pana prezidenta či profesora Klause (zase nějak nevím, který z nich to v Učené společnosti vlastně vystoupil) považujete za něco, co nemá s realitou nic společného. Jde ovšem o to, aby se tato irreálná pseudorealita nestala pro mnohé realitou už tím, že ji říká učený profesor Klaus.:-)

Hnyk 28.5.2006 17:48

Inu, do jisté míry máte pravdu

Opravdu vzdělaní lidé by na Klausovy vývody reagovali nanejvýš smíchem. Konec konců, i do té "Učené společnosti" musel Klause někdo pozvat, někdo kdo měl zájem, aby tam svoje názory rozšiřoval. Takže asi nemá vůbec smysl tyhlety polemiky číst. Patrně nejde o nic jiného, než že si hoši co udělali kariéru za socializmu vyřizují nějaké staré účty. S realitou to nemá nic společného.

Čestmír Pekař 28.5.2006 16:05

Re: Re: Re: Re: Koho jste si zvolili prezidentem, toho máte

Vaše kritéria, podle kterých posuzujete, kdo je a kdo není vědec by mě vskutku zajímala... Ve světě mezi nejpoužívanější patří např. počet citací v impaktovaných časopisech a v tomto ohledu u nás vede prof. Hobza (podepsán)

Dolejsi 28.5.2006 15:49

Re: Proti všem a nikdy jinak?

Pane Kucero, asi jsem tupy, ale fakt nerozumim, komu je vase vytka urcena. Ti signatari prece jasne rikaji, ze chteji silnou EU??? Nebo to mela byt kritika kritiku toho prohlaseni?

Marcela 28.5.2006 15:42

Re: Re: stále víc a víc nerozumím

Pane Dolejší, ať se vyjadřují, ať nesouhlasí, ale ať se proboha neprezentují s tímto názorem jako elita národa. Kolik to je lidí -66-? Když seberu podpisy u nás v ulici pod sebevětší ptákovinu, tak koho to zajímá? Mám na to právo, tak jako oni. Ale to je taky asi tak všechno. Proč o tom psát v novinách a oblbovat lidi.

Kucera 28.5.2006 14:33

Proti všem a nikdy jinak?

 "Vás kdyby chtěli učit všichni svatí, zda všimnou si jich Češi paličatí".

Vypadá to, že byste rádi znovu šli proti všem. Raději byste měli  co? ....neutralitu, spojenectví s Ruskem? USA tady také není v oblibě. Je to tady divná země, divný lid. A zřejmě nemá rád vědce. A nemá rád úspěšné lidi, zejména bohaté. Chtěl by sociální spravedlnost, tenhle český lid. T.j. bohaté oholit natolik, aby všichni měli stejně. A pak si budem vegetovat v naší malé samolstatné nejlepší a nejkrásnější české provincii. A kdo neskáče, není Čech!

zalozak 28.5.2006 13:30

66 signataru prokazalo jedine... neschopnost videt mimo mantinely svych o oboru.

Vedci bohuzel demonstrovali neschopnost aplikovat zakladni predpoklad vedeckeho pracovnika schopnost analyzy a syntezy vysledku. Vic se k tomu dodat neda.

JE TO SMUTNE!

dvd 28.5.2006 12:40

Hnyku

máte v tom (ostatně jako obvykle) hokej: osoby na seznamu jsou - dle Vás - evidentně póvl, neboť většina z nich zahájila svou vědeckou kariéru (včetně získávání titulů) za sociááálismu. Takže když kritizují Klause, jest na tuto kritiku nahlížeti tak, jak si kritika s ohledem na své tvůrce zaslouží - tedy jako na na póvl. Ovšem oni kritizují názory  se kterými evidentně nesouhlasíte, byť není jisté, zda jde ve Vašem případě  o názory či o osobu, která tyto názory zastává. Takže - dle Vašeho postoje - prostě póvl kritizuje póvl. Poslyšte, nevystudoval jste někdy dávno dialektický materialimus?

dvd 28.5.2006 12:27

Někdy i vyšším tempem

než je ten úřední s to myslet.

Hnyk 28.5.2006 12:27

Problém vědeckých pracovníků a vysokoškolských učitelů

Problém nastane když vzdělaní lidé berou vážně propagandistické žvásty určené osobám na úrovni hospody IV cenové skupiny. Že si takové osoby za komunismu navzájem rozdávaly vědecké tituly kterými se dodnes ohánějí a pan Klaus je svými žvásty dokázal oslnit natolik, že se mu navzdory špatnému kádrovému profilu podařilo udělat pozoruhonou kariéru nemění nic na tom, že žvásty jsou žvásty. A to i když Klause chválí dost lidí kteří mají v Česku vysoké postavení (a za sebou kariéru v socialistickém Československu).

grr 28.5.2006 11:29

Vážení profesoři a docenti, bylo to vejce

Zatímco se tu zaobíráte nesmyslným peskováním jakéhosi Klause, britský vědec vyřešil odvěký problém "vejce nebo slepice"? Odpověď zní: první bylo vejce. V něm byla první slepice, ale nesnesla ho slepice, nýbrž její předek. Zanechte proto pitomých deklarací o Klausovi a věnujte se radši vydefinování správné unijní slepice tržně způsobilé, neboť kdo si hraje, nezlobí.