Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
VĚDA: „Naprášil” jsem Danone
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Dvořák 8.3.2015 12:59Ochutnal jsem aktimel při předváděcí akci. To je hnus velebnost jdu blejt jsem také pravil ! Známá gynekoložka ovdověla takto: Manžel přišel z práce vypil aktimel, sedl si do křesla a vzápětí zemřel. Když ho nesli havrani a slyšeli to jen s řehotem řekli: Vem si aktimel a chcípni a nesmáli se jen oni, ale i ta doktorka ! |
M. Miles 23.3.2015 16:38Re: Ochutnal jsem aktimel při předváděcí akci. nesmysl actimel si měl dát ráno a ne když přišel z práce to si měl dát frtana wisky |
B. Veltrubský 8.3.2015 12:06Nen to jednodušší? V Třeboni kup litr mléka v mlékomatu (bratru 15,- Kč). Přečti návod tam vylepený a postupuj dle něj. Přidej jen odkapání přes plínky a ceddník v délce 2-4 hodin. A je to |
A. Richter 8.3.2015 1:12V "řeckém" obchodě v Opavě, Olomoucká 5(?), jsem si koupil kilo řeckého jogurtu v takovém tom pudlu. Nechtěl jsem vozit 3x 250 g. Jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že je vyroben v Itálii. Äle je dobrý, už je ho tam trošička. ,,,, *8-D |
J. Pražák 7.3.2015 22:49Pokus U syna ve škole dělali pokus v biologii a pozorovali pod mikroskopem Aktimel a čerstvý selský jogurt. Zatímco se v čerstvém selském jogurtu hemžilo hejno bakterií, v Danone se prý cukala sem tam jedna nebo dvě. |
J. Jurax 7.3.2015 21:02No, ono je to prosté na co vidím pořád dokola vtíravou reklamu, to nekupuju. Jsem veden prostou úvahou - výrobci nejsou charita, nýbrž musí vydělat. Reklama není zadarmo. Takže ji v ceně propagovaného produktu zaplatí zákazník. A proč bych já měl platit vlastními penězi za vlastní oblbování reklamou? |
J. Skála 8.3.2015 7:05Re: No, ono je to prosté To je přesně i můj názor. |
P. Princ 7.3.2015 20:33Technická poznámka "Lidské tělo obsahuje asi sto bilionů bakterií – zhruba desetkrát víc, než je našich vlastních buněk." Ten nepoměr může být i jiný, a také obrácený. |
J. Hlubek 7.3.2015 13:02Svět chce být klamán a lidé to mají rádi. Že jsou za blbce jim již nedojde, ale toto není problém státu, to je problém těch lidí. Stejné to je u reklam na nejvýhodnější půjčky, zaručeně nejskvělejší a nejekologičtější auto atd. Nevím proč stát rozhazuje peníze daňových poplatníků na přesvědčování blbců, že jsou blbci. Oni jimi zůstanou tak jako tak. |
P. Lenc 7.3.2015 14:06Re: Svět chce být klamán Ano, pane Hlubku, napsal jste to výstižně. |
P. Jášek 7.3.2015 11:23Kdo věří reklamě, ať platí! |
Š. Hašek 7.3.2015 15:41Re: Kdo věří reklamě, Někde jsem četl, že 40% lidí bere reklamu jako informaci. U žen to je asi 89%. Jsem překvapen, že jich není víc ............. když to sleduji kolem. Ach jo. Asi je obtížné se zeptat nějakého uživatele, nebo si sehnat parametry výrobku. Reklama poučuje! |
L. Křivan 7.3.2015 8:48Jen blbci kupují drahý Danone. Skvělý článek, ten si uložím a budu ho s vaším svolením (?) rozšiřovat ! Díky ! |
R. Kříž 7.3.2015 5:33nebýt státu.... ... a jeho "pravidel", byl by šroký prostor pro ty, kteří by cítli, že jim někdo prodal výrobek, který nefunguje tak, jak jim v reklamě výrobce tvrdil. A žalovali by ho o náhradu škody. A pokud by existovala zásada, že tzv. "punitive damages" by mohly dosahovat ař tisícinásobku sumy, o kterou vznikl neoprávněný majetkový prospěch (škoda), neměli bychom drtivou většinu těch stupidních, lživých reklam. Prostě by se to nikomu nevyplatilo. |