Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Trest pro Ratha, trest pro…
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J. Venc 27.6.2022 21:36Germošskej kancléř pravil, že vztahy s barbarskejma nájezdníkama z východu už nikdy nebudou jak byly a já osobně s germošským kancléřem (snad poprvé?) souhlasím. Nechal bych ty ruský zmetky vychcípat všechny. Šanci měli a šli si svou vlastní cestou - proč by ne. Opravnou jízdu bych jim ovšem nedával. :-) |
I. Semrád 23.6.2022 19:20Bylo nás sedm. Sedm statečných ;-) Co jsme se včera večer sešli u Lišky, již po čtyřiadvacáté. Vlastně osm. Tentokrát byli účastníky setkání pánové Anděl, Dudík, John, Matuška, Procházka, Zelený a fotograf. Z dam se bohužel neúčastnila žádná, až snad na... Diskuse bohatá, včetně nezbytné názorové pestrosti a různosti, pivo i nealko nápoje tekly proudem přiměřeným, kuřácký koutek fungoval. Pozdravy od těch, co se omluvili vyřízeny, v jednom případě včetně hesla :-) A osmý účastník či účastnice? Najdete zde: https://ivos99.rajce.idnes.cz/Liska/1543274406 (nápověda: viz druhý řádek tohoto komentáře) Díky všem za účast a zase někdy příště |
J. Venc 27.6.2022 21:39Pan Anděl jest tuze zlej člověk - ste se tam díky přítomnosti jeho maličkosti ani nepoprali? :-) |
L. Písařík 23.6.2022 10:55Astone, nejste sám, já taky. Ale není mnoho takových, kteří vědí co udělat. Nevěříte? Poslechněte si někde reprízu Okamury z dnešního dopoledne. Dlouho jsem mu zazlíval, že chce zbourat EU,. avšak události poslední doby mně přesvědčily, že by mohl mít i pravdu. Jaký prospěch z toho, že nás EU nutí elektřinu lacino prodávat na burzu a pak si ji draho kupovat. (výsledek toho, že do EU posíláme politické matadory a ne odborníky) A ještě by se toho našlo víc - viz článek naší paní diplomatické šéfové a přesvědčování EU, že navyrábíme žádnou naftu a tudíž ji kupujeme. A co GB, nějak utichly články o tom, jak jsou na tom špatně, proč asi? Pokud je to problém, tak jejich, naši pisálkové to za ně nevyřeší. Odešli, dobře? Dobře jim tak! |
L. Kolman 22.6.2022 23:07Chlapci majdanští, nepotěšili jste mě, ani já vás nepotěším. Co nám může přinést spojenectví s USA? Nic pozitivního. 1) Demokracii a svobodu? Ani omylem. USA se v posledních 30ti letech proměnily ve stát ovládaný mafií finančního a vojensko-průmyslového komplexu, která je pevně prorostlá do nejvyšších pater politiky a státní správy. 2) Mír a prosperitu? V žádném případě. Pro vládce USA jsou spojenci jen prostředkem pro prosazování vlastních sobeckých zájmů na úkor ostatních. USA nám neposkytnou ani suroviny, ani energie, ani nejvyspělejší technologie a ani vojenskou ochranu, pokud to pro ně nebude extrémně výhodné. Pro USA je nežádoucí, aby se zvyšovala konkurenceschopnost naší ekonomiky. USA se dlouhodobě snaží zatáhnout nás do válečných konfliktů za jejich zájmy. Nepotřebujeme USA a kdyby se v tomto okamžiku propadly do země a pohltilo je moře, neuškodilo by nám to. |
M. Kolář 22.6.2022 23:13Jo jo, kde jste vy, přívrženci bezpráví, bez USA už mohli být, že.. Fakt vám ty Státy pořád trochu překáží,.. |
P. Diviš 22.6.2022 23:16Ty jejich kecy jsou pořád stejný. Zastydlí komouši. |
M. Vaněk 22.6.2022 23:21Kdyby byl přívržencem bezpráví, byl by nadšeným stoupencem USA a Izraele, což je vlastně jedno a to samé s tím rozdílem, že židé ovládají USA už od dob občanské války... |
P. Diviš 22.6.2022 23:23Jděte spát, nebo ještě nemáte vyděláno? |
P. Spáčil 23.6.2022 7:41Od někoho, kdo tu smrdí celý den, dost blbá otázka. |
M. Kolář 22.6.2022 23:25Já jsem rád, že jste vytáhl ty Židy... Tím jste o sobě vypověděl prakticky všechno. |
M. Vaněk 22.6.2022 23:25Vy se v politice moc nevyznáte, že...? |
V. Mokrý 22.6.2022 23:22Americké zájmy mají vždy přednost |
P. Diviš 22.6.2022 23:24Jistě. Protože jsou pro nás prostě nejméně škodlivé. Ale radši to nechte koňovi. |
V. Mokrý 22.6.2022 23:28
|
M. Vaněk 22.6.2022 23:32Svým zvráceným způsobem máte pravdu - když otitž otroci poslouchají na slovo, jako např. ukrajinský premiér fiala, tč. s dlouhodobým pobytem v ČR, nemusí se ničeho bát... Ale běda, jak se začnou pídit po svých právech - viz Majdan, Sýrie, Libye, Vietnam, laos, Somálsko, Rwanda atd... Tohle ale koňovi nenechávejte, a raději si dostudujte pravdivou historii, ať nefandíte třeba jako někteří současní nekňubové ukrajinskému fašistickému režimu z neznalosti historie. |
P. Jirkovský 22.6.2022 23:55Hele Kotas, kterejch Američanů jsou ty zájmy, co maj přednost? |
V. Mokrý 23.6.2022 0:08no, těch nejbohatších, jako vždy |
E. Novotny 22.6.2022 23:40Tomu rikam nenavist. Bezte se lecit. |
R. Holub 23.6.2022 5:11P. Kolmane, komu byste dal prednost? Nadvlade Ciny? Ruska? Nebo dokonce Nemecka a Japonska? |
A. Renjascu 22.6.2022 22:57Tak pan Fiala nám opomněl říct, že ODS zde vládla - a pan Fiala byl členem této vlády - od roku 2007 do roku 2013 a zadlužila tuto zemi o gigantických 19% HDP z původních 23% HDP na 42% HDP, zatímco ten ošklivý Babiš nezadlužil tuto zemi ani o 1% HDP, protože převzal vládu v roce 2014 s dluhem 42% HDP a předal jí v roce 2021 opět s dluhem 42% HDP. Pak dále opomněl sdělit, že ODS pod jeho vedením odhlasovala společně s ANO zrušení superhrubé mzdy a tím zvedla sekeru ve státním rozpočtu o 88 miliard každý rok. A nakonec nám zapomněl říct, že se na stránkách ODS chlubí s tím, že vláda ANO v době covidove krize od ODS opisovala, ale s tím, že ODS navrhovala masivnější a dlouhodobější pomoc a zvýšení výdajů. Je to neuvěřitelně velký a velice amorální manipulant ten Fialový chlapík. |
P. Diviš 22.6.2022 23:00Krásný výlev Svědka Burešova, zkuste do něj ještě zapasovat, kdo vládl v době růstu a kdo v době stagnace, až recese. A taky něco o setrvačnosti ekonomiky. |
J. Havelka 22.6.2022 23:12Nikdo jiný než konsolidovaná ODS, nás z toho hnojníku po svinském eštébákovi a jeho neumětelech, nemůže dostat. |
P. Diviš 22.6.2022 23:19Já se trochu obávám, že ani ta ODS. Jednak už není co kdysi (alespoň programově) bývala, druhak na tvrdý kapitalismus, což by jedině něco řešilo, tu prostě nejsou lidi. Tak či onak, Bureš ani SPD (o oranžgutanech, komouších, zelenáčích, TOP nebo Pirátech ani nemluvě) řešením nejsou. |
J. Havelka 22.6.2022 23:12Nikdo jiný než konsolidovaná ODS, nás z toho hnojníku po svinském eštébákovi a jeho neumětelech, nemůže dostat. |
M. Vaněk 22.6.2022 23:25Píšete o stbácích v ODS, nebo dalších porevolučních stranách? Těžko se v tom vyznat - OF pod vedením pana Sachera pálilo spisy StB od 4,12.89 ž do 6/90, takže se špatně odhaduje, kdo je ten čsprávný a kdo ten špatný StBák... |
V. Mokrý 22.6.2022 23:27
|
A. Renjascu 22.6.2022 23:14Melete nesmysly jako vždy, když vám někdo sáhne na vašeho guru a usvědčí jej ze lži. Z těch kreatur co jsou v PS jsem nevolil nikoho a před Babišem jsem varoval v době, kdy lidé vašeho ražení ani netušili, že někdo takový existuje. To je pro vás, ale asi těžko pochopitelné, protože vy budete volit své favority i kdyby se vám vydělali na hlavu, jen když prohlásí, že jsou ti správní, praví a pravicový i když to svými skutky budou každý den popírat. Poslední z těch co jsem volil a dostáli se do PS byla paradoxně ODS, ale teď již nikdy. A ODS nevládla jen v době recese a přesto dělala sekery i v době, kdy z toho byli ostatní již dávno venku. A ten zlej Babiš? V době růstu také masivně snižoval dluh až na 29% HDP, což se nikomu předtím v ČR nepodařilo a kdyby nejednal v době covidove krize jako idiot, tak mohl být v plusu. Takže veškeré info co jsem napsal je pravda včetně zadlužení, sekery se superhrubou mzdou, kterou má ODS na svědomí i chlubeni se rozhazováním peněz v době covidu, což můžete stále nalézt na stránkách ODS |
M. Kolář 22.6.2022 23:19Dokud si o ekonomii něco nenastudujete a nepokusíte se interpretovat čísla více komplexně tak se v tom budete pořád takhle plácat.. |
P. Spáčil 23.6.2022 7:44Interpretovat čísla tak, aby se Kolářovi libila. |